reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 12.1.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Co si to ten Vícha z ČSSD dovolil? Chce voličům zabránit, aby projevili svou vůli při volbě prezidenta. Zapomněl, že ze stejné vůle se stal senátorem.

Na všelidovou volbu prezidenta jsem neměl vyhraněný názor, protože kandidáti na přímou volbu (J. Fischer, P. Sobotka, Švejnar) ve mně utvrzovali dojem, že bude-li zvolen po Klausovi někdo z nich, že se vlastně stane funkce prezidenta nadbytečná. Totiž každý, kdo nebude mít vlastní pevný politický názor a bude si pouze hrát na moderátora, mediátora, obrušovače hran a svorník, stane se jen „zadarmo drahým“ kladečem věnců. Pak by přímá volba ztratila jakýkoliv smysl.

Prezident nemá příliš rozsáhlé pravomoci, ale Ústava mu dává svou záměrně vágní formulací takový prostor, jaký si svou osobností vydobude. Musí dostát postavení hlavy státu, jinak by se stal atrapou. Podle mě je žádoucí, aby korigoval kolektivismus zastupitelských orgánů i vlády.

Z atrap, které politici nabízejí, by ani přímá volba státníky neudělala. Přesto jsem po aroganci politiků změnil názor. Když senátor za ČSSD Petr Vícha prohlásil, že z volby se může stát „mediální šaškárna“, což podle něj ztíží vyjednávání o přímé volbě, pokud kandidují lidé jako Tomio Okamura, jenž je v Česku mediálně známým podnikatelem, pak to je z jeho strany  zpupnost, arogance a drzost.

Nečas – sám s charismatem suchého hadru – si dovolil pana Okamuru nazvat figurkou. Čím si politici svou nabubřelost zasloužili? Z lidského hlediska je pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo právě Tomio Okamura cennější. Morálkou určitě. Znalostí světa pravděpodobně. A nic bych za to nedal, že v mnoha případech i inteligencí. Hlavně nebudou vyžírkami z povolání.

Panu Okamurovi jsem vyčítal, že příliš akcentuje mechanismy, které se sice hodí pro firmy, ale nikoliv pro stát. Nelíbila se mi jeho tolerance k politickým ambicím takového Babiše. Ani jeho dobře myšlený a docela populistický „novoroční projev“ mě nenadchnul, protože se zcela vyhnul krizi a jejím mezinárodním aspektům.

Ale když to srovnám s doslova tragickými kandidáty, které kdy ČSSD zmínila, tak je pan Okamura převyšuje všechny. Posuďte sami to panoptikum kuriozit: kolaborant Rychetský, autista Špidla, alibista Švejnar, mimoň J. Dientsbier, chameleón J. Fischer, buran Škromach, rétor-popleta Zaorálek, kariérista Onderka nebo soudružka V. Dvořáková. A to jsme už přišli o zpuchřelou hvězdu Paroubka.

Mezi těmito absurdními figurami by pan Okamura vyčníval jako závan zdravého rozumu a poctivosti. A pak že jsem rasista a xenofob :) Tato tolerance se ostatně vztahuje na Čechy obecně, pokud si ji totiž někdo zaslouží.

Abych se vrátil k socanům. Teď se ukáže, zda nejsou ještě větší pokrytci, než jsme doufali. Možná že s přímou volbou prezidenta jen tak populisticky žonglovali, aby se neukázalo, že za dvaadvacet let nevyprodukovali žádného skutečného kandidáta.

A vtip nakonec: Co si tak představit jako prezidentku rovnou senátorku Gajdůškovou? Pak bych dal přednost i sekretářce pana Okamury.

reklama
1790 čtenářů | 12 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Kalous, 12.1.2012 1:56:51)
Odpovědět
No jo - oni si kdysi pan Klaus a Zeman při oposmlouvě představovali že to u nás bude jak v USA nebo V. Británii - že zde budou jen 2 velké strany (ODS, ČSSD), občas se prostřídají a v podstatě kromě slovních půtek budou ve skutečnosti spolupracovat. A vono to najednou nevychází, objevila se TOPka, komunisté pořád drží kus levice - a ještě k tomu nějaké figurky jako Okamura! Jestli ty dvě strany chtějí být dál alespoň trochu důvěryhodné, měliy by vyházet skoro celá svá mnohaletá vedení včetně Nečase i Sobotky.
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Dan, 13.1.2012 16:33:17)
Odpovědět
TOP09 s Tůmou a bez Kalouska volby časem napravici vyhraje, ODS je v úpadku a ústupu nakonec jako vše co stvořil Václav Klaus :-).


Nový prezident bude muset vymést chlév po praseti Klausovi, tedy dosadit na hrad slušné lidi, nealkoholiky a do čnb skutečné bankéře a ekonomy.


S novým prezidentem odejde i rakovina české ekonomikx, politická Klausova koruna česká, zdroj nestability, nízkého růstu HDP, zdroj strát domácností i firem, měna na ho.vno.. houpací koruna :-)

Podmínky pro její likvidaci se začínají zlepšovat stáe více podnikatelů z ní ochází a sousední madarsko je opouští zcela to zevnitř, z ekonomických důvodů :-)
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Rentiér, 12.1.2012 10:43:58)
Odpovědět
Veřejnost , která ve volbách rozhoduje , se zpravidla o špatných vlastnostech svých kandidátů dozvídá až s jejich nástupem do funkce.Určitě autor nezná jména letušek , které se kdy usmály na jeho kandidáty . Po jejich zvolení by se situace rázem změnila , pravděpodobně v jejich neprospěch .
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Stilet, 12.1.2012 16:06:25)
Odpovědět
Nikde na světě se žádný kandidát nechlubí svou špatnosti. Jenže když je přistižen během mandátu při špatnosti, musí resignovat a mnohde jde i do šeredy. V ČR ruka ruku myje. Tak je to už ale v ČR už od pradávna tradicí. Psáčí kteří se pasovali na hlídací psiska demokracie jím v mytí rukou zdatně pomáhají. Vyplácí se jím to. Začnou štěkat jen na ty, kteří se těm mocnějším nehodí. Jako onehdá na Čunka.
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Jarda Z, 12.1.2012 10:51:30)
Odpovědět
Zatím kandidující Švejnar, Fischer a Schwanzerberg jsou zástupci globalistických teroristických organizací CFR, Trilaterální komise a Bilderbergu. Bylo by zcela lhostejno, kdo z těchto hajzlů by se tam dostal a to i v případě kandidatury P. Sobotky. Nikdo z nich by nehájil naše národní zájmy. O senátorce a vlastizrádkyni Gajdůškové, která rovněž patřila mezi ty, kteří chtěli prezdenta Klause otálejícího s podpisem LS prohlásit za nesvéprávného a sesadit ho z úřadu, ani nemá cenu polemizovat. Pokud bude takovýto výběr kandidátů a neinformovanost veřejnosti o jednotlivých kandidátech pokračovat, pak je chození k takovým volbám ztráta času a kontraproduktivní činnost. Globální elitáři protlačují přes sdělovací prostředky jenom takové kandidáty, o kterých vědí, že nebudou stát v cestě jejich plánům k vytvoření totalitního NWO.
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(SamOpal, 12.1.2012 12:26:22)
Odpovědět
Chcešli vyhrát dostihy, musíš vlastnit všechny koně(nebo stáje).
None?
-:)
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(děd, 12.1.2012 12:27:52)
Odpovědět
Ale řeč je o předsedovi vlády. A v tom mimořádně souhlasím s autorem.
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(děd, 12.1.2012 12:30:32)
Odpovědět
Omlouvám se, ujel jsem.
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Kalous, 12.1.2012 19:25:49)
Odpovědět
Teda Jardo, z vás by dnešní politicky korektní politici moc radost neměli. Vy jim vidíte do hlavy.
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Plašmuška, 12.1.2012 16:16:19)
Odpovědět
To i ty mediální volby superhvězd jsou daleko průhlednější, protože se nám musí předvést skoro do naha v plavkách a zvolit správný make -up, aby nás přesvědčily. Kampaň na prezidnetské volby, kterou nám předvedou media, bude ukázkovbou manipulaci jak za naše peníze (konsesionářské polplatky) udělat tunel do našich mozků. Vážení občane, prezidenta zvolí media, to bude "silikon" aby TU NAŠI RUKU, KTERÁ HODÍ hlas pro toho kandidáta o kterém se rozhoduje na vyšších urovních než je občan a nebude to ani na úrovní státu, všichni to jsou koně EU! Amen s námi, Tak tak, už brzy budou mít slova naši hymny Kde dopmov můj, jen ten teskný význam, možna nám ji zatrhnou! Jak může mít Švejnar, který má americké občanství žije tam , v Česku se objdeví vždy před prezidenskou volbou, nezná české symboly a při minule předváděčce v televizi,kldyž se ucházel na post prezidenta ČR,odpovídá na otázku takto...U Nás DOMA v AMERICE to děláme tak, že atd... dále ta odpověď je už bezvýznamná. Jak může být kníže doma v ČR, který je doma tam , kde má své šlechtické majetky, snad by bylo logické, kdyby chtěl být EUroprezidentem a ne u nás doma v ČESKU! Být prezidnetem ČR v ČR by mohlo být zajímave, dalo by se lecos sanovat a ODKLONIT !
Politické strany a hnutí zakázat a rozpustit, účastníky potrestat za sdružování mafiánského typu. Namísto toho uskutečnit skutečnou přímou demokracii, kde by do určených okrsků kandidovali odpovědní jednotlivci sami za sebe.
Re: Z lidského hlediska jsou pro mě Karel Gott, Dominik Hašek nebo Tomio Okamura cennějš než Nečas
(Anežka, 12.1.2012 22:12:40)
Odpovědět
Ano, pane autore - z celého srdce s Vámi souhlasím.