reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus

Autor: Břetislav Olšer | Publikováno: 12.1.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Kdo řekl tu lež, že fungování eurozóny je od začátku chybné…?

Perspektiva Evropské unie...? Foto: B. Olšer a jeho archiv

Kdo si dovolil říct tak hříšnou větu? Určitě ten pražský “zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus, co hraje s Evropou poker, ale karty má falešné a Parlament by měl napravit svoji chybu volby a měl by ho zbavit pravomoci…” jak o prezidentu ČR nedávno psaly skoro všechny české noviny.

Velký omyl. Autorem těchto rouhačských slov není zrůdný gauner z Prahy, ale někdejší předseda Evropské komise a jeden z tvůrců eura Jacques Delors. V rozhovoru pro britský deník Daily Telegraph prohlásil, že samotná idea jednotné měny není špatná, fungování eurozóny je však podle něj od začátku chybné. Podle serveru iDnes, Delors působil v čele EK mezi lety 1985 až 1995. Je jedním z klíčových architektů jednotné evropské měny.

V interview kritizoval způsob, jakým státy eurozóny projekt společné měny realizovaly. Podle něj může za současnou dluhovou krizi nedostatek centralizované koordinace hospodářské politiky jednotlivých zemí, jehož vinou někteří členové roztočili spirálu neudržitelného dluhu. Politici podle něj přehlíželi, že některé ekonomiky byly v základu slabé a státy eurozóny hospodařily nevyváženě… Milý pane Jacquesi Delorsi, nedopustil jste se náhodou trestného činu podvodu, když jste vědomě uvedl přes 501 milion obyvatel EU v bohapustý omyl? Věděl jste, ale nevaroval, i když v konečné fází, kdy se Evropa potácí na hraně mnoha bilionového bankrotu, máte tu odvahu se k tomuto idiotskému činu přiznat. Asi jste změnil svoji domácí adresu...

Čtěte také:

Ten Klaus má zase pravdu. Merkelová a Sarkozy musí nést zodpovědnost za totální ožebračení EU

Klaus: Doufám, že se přijetí eura nedožiju

Klaus: Havel je levičák a Evropu chtěl sjednotit už Hitler. Další smlouvu Bruselu nepodepíšu

Klaus: Málokdo v Evropě je mi v názorech na Evropu vzdálenější než pan Schwarzenberg

 

Takže dochází na moji hypotézu, že Evropská unie je pouze nevydařený klon RVHP a skoro nový způsob “letadla” nebo tzv. pyramidy. Také musíte vkládat povinný kapitál, z něhož se vám vrátí asi v průměru o pětinu víc. Ale odkud vezme pokladna evropské sedmadvacítky tolik, aby vyplatila víc, než kolik vybrala? Může samozřejmě sáhnout do svých rezerv, ale ani ty nejsou bezedné. Brát s úroků, nechat peníze pracovat na burzách… Jednou to dávání z ničeho ale musí přece skončit. Samozřejmě, že ty státy, které jsou z jistých důvodů na předních pozicích, si své peníze uhlídají, ale co ty ostatní…? Třeba Řecko, Itálie či Španělsko, Irsko…? Už víte, proč máme šílenou eurokrizi…?

Nepředpověděl ji prezident ČR Václav Klaus náhodou už před lety, kdy vystoupil v únoru 2009 v Parlamentu EU v Bruselu? Nikoho nepřekvapil, každý, kdo by čekal, že bude Evropskou unii chválit, se spletl. Jedině že by neznal Klausovou zásadovost. “Získali jsme trpkou zkušenost, kde není opozice, ztrácí se svoboda, politické alternativy proto existovat musí,“ řekl Klaus a EU označil za revoluční experiment a situaci v ní za demokratický deficit, což vede k potlačování trhu a podpoře centralizace. Jak si to mohl ten hulvát dovolit, ohrožovat jejich třistatisícové platy? Proto během projevu Václava Klause europoslanci demonstrativně odcházeli z jednacího sálu, jiní zůstali a bučeli či nepříliš zdvořile hlučeli.

Divíte se i dnes? Evropská unie je především velký moloch, v němž našli skvělou obživu 754 europoslanci (SRN - 99, Francie 74, Itálie a Velká Británie 73, Malta, Kypr a Estonsko mají dle prezezentované rovnosti po šesti zástupcích), jejichž platy jsou skoro dvojnásobkem příjmu českého premiéra. To už stojí za zuřivé obhajování Lisabonského elaborátu… Klaus se rovněž přel s bývalým ministrem zahraničí Cyrilem Svobodou, který mu vzkázal, že o EU nic neví, přel se též s bývalým premiérem Paroubkem, který mu chtěl zakázat cesty do zahraničí, pokud nebude držet proevropský kurs vlády....

A kde je dnes Klaus, a kde jsou Svoboda či Paroubek...? Zkrachovaní politici, jimž nevadilo, jak se na Pražském hradě chovali k prezidentu ČR europoslanci strany zelených? “Vaše názory na ni (Lisabonskou smlouvu) mě nezajímají, chci vědět, co uděláte, až ji schválí česká sněmovna a Senát. Budete respektovat demokratickou vůli zástupců lidu? Budete to muset podepsat,” řekl šéf frakce evropských zelených a bývalý anarchista Daniel Cohn-Bendit ultimativně a drze. Korunu všemu dala členka vedení parlamentu Irena Belohorská ze slovenské HZDS, když řekla: “Setkání bylo bouřlivější, nejen otevřené. Prezident nás informoval o svých postojích k Lisabonské smlouvě. Asi není moc zvyklý na toleranci úplně opačných názorů, než jaké má on, protože je už dlouho v pozici prezidenta…”

(Václav Klaus se v listopadu 2008 na oficiální návštěvě Irska označil za disidenta Evropské unie. Setkal se též s Declanem Ganleym, kterého rovněž označil za disidenta EU. Popřál úspěch jeho hnutí Libertas. "Ratifikace této smlouvy měla skončit ihned po irském referendu," mínil český prezident. "Lisabonská smlouva byla jednoznačně a demokraticky zamítnuta a je třeba to respektovat," uvedl v Irsku dále Klaus.)

“Jak se můžete scházet s člověkem, o němž není jasné, kdo ho platí? Ve vaší funkci se s ním nemáte co scházet. Je to muž, jehož finance pocházejí z problematických zdrojů a chce je nyní použít na financování své volební kampaně do EP,” reagovali "euroteroristé" na Klausovo setkání s Declanem Ganleym. „Nevidím žádný důvod, abych se s ním nemohl setkat, snad ještě do té míry máme v Evropě demokracii. Vím, že můj předchůdce Václav Havel se také rád setkával s disidenty v různých zemích. Takže já se teď setkávám s disidentem EU a já se mezi ně počítám,“ prohlásil Klaus.

Když poté Václav Klaus připomenul Danielu Cohn-Benditovi, že Hrad nejsou pařížské barikády a řekl: “Já bych se vás nedovolil ptát, z čeho jsou financovány aktivity zelených. Pokud vám jde o racionální diskusi v té půlhodině, kterou na jednání máme, dejte, pane předsedo, prosím, slovo dalšímu…“ Předseda Evropského parlamentu (EP) a šéf delegace Hans-Gert Pöttering však Klausovi nevyhověl. “Ne, my máme času dost. Můj kolega bude pokračovat, protože každý z poslanců se vás bude ptát, na co bude chtít,” řekl. Na to reagoval Klaus: “To je neuvěřitelné, něco takového jsem ještě nezažil.” Cohn-Bendit přidrzle reagoval: “Protože jste tady ještě neměl mě…”

Už jsem čekal, že delegace “euroteroristů” obsadí Hrad, vyvěsí na něm svá hesla, přikuje se železnými pouty k hradní bráně, začne držet hladovku a odmítne odejít dřív, než prezident podepíše Lisabonskou smlouvu. Situace jako přes kopírák, když byl na Hradě v tolik tragických chvílích pro český národ šéf německých nacistů a komandoval tehdejšího prezidenta Háchu. Poté vyhlásil protektorát Böhmen und Mähren…

Že by se Česko v EU mělo stát rovněž vazalem Bruselu…? Nebo že by si EU změnilo zkratku na DHAK? Drž hubu a krok…? Škoda, že někdo z Hradu nezavolal URNU, aby její “kukláči” vyprášili zeleným kožich plný euroblech. Také by se hodili deratizátoři. Tolik smradu a infekce asi ještě po žádné hradní návštěvě za posledních devatenáct roků nezůstalo…

“Naším současným cílem je nenechat se rozpustit v Unii. Nechci evropský pas. Já nemám důvod tančit a zpívat v ulicích. Náš vstup do EU představuje složitý problém, který s sebou přinese výhody i nevýhody. Radikálně změní naši budoucnost a nebude to jenom v dobrém,” prohlásil Václav Klaus v rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Když pak vstup do Unie skutečně nastal, nemohl zvolit symboličtější gesto, než jaké udělal, když vystoupal na mytickou horu Blaník. Ta je od pradávna spojena s pověstí o dřímajících rytířích, kteří Česku vyrazí na pomoc, až bude zemi nejhůře.

Zde prezident “oslavil” vstup naší země do unijních struktur a přesně o půlnoci si po proslovu přenášeném televizí Nova připil tradičním českým pivem, byť v rukách Jihoafričanů. “…Chci vyzvat všechny z vás ke svornosti, varovat před nepřiměřeným očekáváním, po němž může následovat deziluze.” A deziluze je tady ve vší své parádě. EU se topí v katastrofálních dluzích, že se jich vyděsila i Čína, s největšími zásobami zahraniční měny ve výši 3 200 miliard, většinou v dolarech, třetinu tvoří eura. Přes původní přísliby zřejmě Říše středu EU nepodpoří.

Politický pragmatik, který v současném světě válek, podvodů a násilí výrazně ční nad lidskou bezpáteřností. Může takový člověk škodit a Česku obzvláště, i když je ve funkci prezidenta? Takto se vyjádřil Václav Havel o české “Klaus-trofobii", tedy panické hrůze z toho, co špatného pan profesor o Česku řekne, a že by neměl v zahraničí prezentovat své vlastní názory bez ohledu na postoj vlády. Škodí tím prý obrazu České republiky.

Inu, čas oponou trhnul a odpověď na otázku, kdo a čím škodí obrazu Česka, je zcela evidentní, že česká trojkoaliční vládo, dávno bez mandátu svých voličů…

Klíčová slova: euro EU Klaus
reklama
5334 čtenářů | 69 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Pokrytec Václav Klaus, 12.1.2012 0:29:06)
Odpovědět
Václav Klaus v pozici premiéra ČR podal V roce 1996 žádost o vstup ČR do EU.
Když občané v referendu tento záměr svým hlasováním potvrdili, tak šel Klaus na protest proti tomu vzývat Blanické rytíře.
Václav Klaus je strašný pokrytec!

-----------------------------------------------

Vstup České republiky do Evropské unie

Žádost o členství

Žádost o vstup do Evropské unie podala vláda České republiky 17. ledna 1996.

Nedílnou součástí této žádosti bylo memorandum. V něm vláda České republiky pod vedením svého předsedy Václava K l a u s e deklarovala (mimo jiné), že „si uvědomuje prospěšnost a nezvratnost procesu evropské integrace“ a ocenila jej jako dílo, „které zaručilo občanům členských států na dlouhá desetiletí mír, politickou stabilitu, korektnost mezinárodních vztahů, nebývalé svobody a hospodářskou prosperitu“. Též prohlásila, že akceptuje i mimoekonomické aspekty evropské integrace, a byť „nebylo rovněž lehké po nedávném opětném nabytí plné státní svrchovanosti přijmout představu, že bude v budoucnosti třeba se této suverenity v určitých oblastech vzdát“, nezvratně dospěla k závěru, „že v moderním evropském vývoji je výměna částí vlastní státní svrchovanosti za sdílený podíl na suverenitě nadstátní a na spoluzodpovědnosti nevyhnutelná jak pro prospěch vlastní země, tak i pro celou Evropu“.

Za Českou republiku žádost spolu s memorandem předal premiér Václav Klaus 23. ledna 1996 v Římě. Poté 26. dubna 1996 převzal ministr zahraničí Josef Zieleniec dotazník Evropské komise pro zpracování posudku k žádosti. Dotazník byl vyplněn a odevzdán v prosinci 1996.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(DAP, 12.1.2012 7:38:56)
Odpovědět
V roce 1996 Evropa vypadala a hlavně fungovala úplně jinak, než je tomu dnes po Lisabonské smlouvě (kdy vznikl centrélně a nedemokraticky řízený Svaz Eropských socialistických republik) !
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(V. Klaus je chamtivý, nezodpovědný a amorální sobec, 12.1.2012 13:23:27)
Odpovědět
DAP, podle vás je Václav Klaus rozumově omezená a nesamostatná loutka, která neumí uvažovat v širších souvislostech, a proto si ani neumí představit, kam a k čemu vývoj v EU spěje.

Kdyby byl Václav Klaus skutečně zodpovědný, morálně a rozumově vyspělý a schopný politik, tak by nepřipustil například kladné schválení lisabonského paskvilu, kterým se EU mění z demokratické na diktátorskou !!!

Coby prezident státu mohl a MĚL VČAS v televizi, v rozhlase a jiných sdělovacích prostředcích sdělit občanům ČR zápory lisabonské smlouvy !!!
V referendu by lidé LS odmítli, a tak by ani Klaus nebyl nucen takový právnický paskvil podepsat !!!

Ale protože již bývalý ministr financí a bývalý premiér a nyní prezident - amorální a ve skutečnosti nezodpovědný V. Klaus KAŠLE NA VĚTŠINU OBČANŮ STÁTU, tak:
- dopustil divokou "tunelovací" privatizaci bez solidního právního rámce !!!
- nerozeznává "čisté" a "špinavé" peníze !!!
- nerozeznává "čistou" a "špinavou" ekonomiku !!!
- tím vším zahájil zadlužování ČR !!!
A tak dále a tak dále !!!

Václav Klaus coby prezident bez námitek podepisuje MILIARDOVÉ VÝDAJE ČR NA ZLOČINECKÉ VÁLČENÍ USA a NATO v Afghánistánu, Iráku, Libyi.... !!!

Není divu, že NENÍ DOSTATEK PENĚZ na školství, zdravotnictví, na důchody, pro handicapované lidi, pro policisty, hasiče, pro nezbytné sociální služby a tak dále a tak dále !!!
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(DAP, 12.1.2012 16:56:10)
Odpovědět
Nepodsouvejte mně něco, co jsem v žádném případě nenapsal! Nikdo není dokonalý (ani Klaus ne) a nikdo (ani Klaus ne) nemá věštící kouli, aby v roce 1993 mohl předvídat vývoj, jak bude EU vypadat v roce 2010 a dál.

Z vašich příspěvků kape čirá a ryzí nenávist vůči Klausovi a nic jiného. Proto s fanatikem vašeho typu nemá žádný význam jakkoli a o čemkoli dále polemizovat.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(V. Klaus je chamtivý, nezodpovědný a amorální sobec, 12.1.2012 18:43:51)
Odpovědět
Neodpovídá skutečnosti, když se domníváte, že nenávidím Klause.
Tak to není.
Nesnáším jeho AMORÁLNÍ postupy.
Snad jste schopen pochopit tento rozdíl.

Když IGNORUJETE FAKTA o amorálním jednání V. Klause, tak s vámi seriózní diskuse možná není.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(palailogos, 12.1.2012 8:05:55)
Odpovědět
Jo, ale tehdyvá šlo o úplně jinou Evropu. Vono se nám to tak trochu proměnilo, víme? Evropa rovnejch možností, stejnej hospodářskej prostor, volnej pohyb osob a pracovních sil. K tomu sme přistupovali. A jenom ti přopomenu, hovádko boží - přes ty kecy o rovnosti - dodneška nejsme pro němčoury a frantíky rovnoprávný. Dodneška sme vobčani druhýho nebo třetího řádu. Ale naše prachy sou nám dobrý. Jen posílejte, češi, a držte huby. A takovouhle EU ať si holka z Merklový lhoty strčí kamsi ...
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(V. Klaus je chamtivý, nezodpovědný a amorální sobec, 12.1.2012 13:30:02)
Odpovědět
Kdyby byl Václav Klaus skutečně zodpovědný, morálně a rozumově vyspělý a schopný politik, tak by nepřipustil například kladné schválení lisabonského paskvilu, kterým se EU mění z demokratické na diktátorskou !!!

Coby prezident státu mohl a MĚL VČAS v televizi, v rozhlase a jiných sdělovacích prostředcích sdělit občanům ČR zápory lisabonské smlouvy !!!
V referendu by lidé LS odmítli, a tak by ani Klaus nebyl nucen takový právnický paskvil podepsat !!!
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(palailogos, 12.1.2012 15:27:30)
Odpovědět
Tydle kydy už tady byly mockrát. U nás nejni prezidentskej režim, náš president může akorát tak říct, co si myslí a i to jen vobčas. A řek - to si nepamatuješ tu honičku? Jak z něj chtěli udělat nesvéprávnýho? Ale ty to určitě víš, jen nás tak zkoušíš
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(V. Klaus je chamtivý, nezodpovědný a amorální sobec, 12.1.2012 16:07:53)
Odpovědět
palailogos, jste podobně amorální jako V. Klaus. Za každou cenu Klause obhajujete a ignorujete skutečnost, že Klaus má značný podíl na tom špatném a zlém, co sám u druhých kritizuje.

Klaus byl v ČR ministrem financí, premiérem, dlouholetým předsedou ODS. Když byl po něm zvolen za předesedu ODS Mirek Topolánek, tak se Klaus veřejně, drze a hulvátsky o Topolánkovi vyjádřil, že je prázdný a falešný. Každý člověk má svoje klady a nedostatky. Neobhajuji M. Topolánka.
Ale to dehonestující vyjádření V. Klause o Topolánkovi je dokladem Klausovy amorálnosti, hulvátství, nadřazenosti a pýchy.

A ještě něco pro vás osobně: Slušně vychovaný člověk neznámým lidem netyká.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(V. Klaus je chamtivý, nezodpovědný a amorální sobec, 12.1.2012 16:11:46)
Odpovědět
Doplnění a oprava

palailogos, jste podobně amorální jako V. Klaus. Za každou cenu Klause obhajujete a ignorujete skutečnost, že Klaus má značný podíl na tom špatném a zlém, co sám u druhých kritizuje.

Klaus byl v ČR ministrem financí, premiérem, dlouholetým předsedou ODS. Když byl po něm zvolen za předsedu ODS Mirek Topolánek, tak se Klaus veřejně, drze a hulvátsky o Topolánkovi vyjádřil, že je prázdný a falešný. Každý člověk má svoje klady a nedostatky. Také Klaus má nedostatky.
Neobhajuji M. Topolánka.
Ale to dehonestující vyjádření V. Klause o Topolánkovi je dokladem Klausovy amorálnosti, hulvátství, nadřazenosti a pýchy.

A ještě něco pro vás osobně: Slušně vychovaný člověk neznámým lidem netyká.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Zappa, 12.1.2012 16:40:31)
Odpovědět
Člověče, kromě toho, že příspěvek píšeš dvakrát, tak neumíš ani odpovědět na otázku.

Asi každý, kdo má jiný názor než je Tvůj, je amorální a zaostalý. Nemluvíš to nakonec o sobě.?
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(V. Klaus je chamtivý, nezodpovědný a amorální sobec, 12.1.2012 18:58:43)
Odpovědět
Zappa, když budete číst pozorně, tak zjistíte, proč jsem poslal dva příspěvky.
Nevadí mi jiný názor.
Vadí mi AMORÁLNOST.
Působíte dojmem, že nevíte, co je amorální jednání.
V každém případě máte nedostatky ve slušném chování, protože slušně vychovaný člověk neznámým lidem netyká.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(palailogos, 12.1.2012 17:17:14)
Odpovědět
Jó, teď si mi to dal, fakt, úplně zamáčknu slzu dojetí. Ale nevodpověděls, eurohujere. Nekličkuj a napiš veřejně ty znalče - jakou moc má českej president? Kdo dělá politiku státu? A když už chce pan president, ať je jakejkoliv, říct nějakej názor, tak na něj udělaj eurohujeři hon. Vod něj se čeká, že všechno podepíše. A když to nakonec pod nátlakem udělá, stejně mu nadávaj. Nejvíc ty, co ho předtím do toho nejvíc tlačili.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(V. Klaus je chamtivý, nezodpovědný a amorální sobec, 12.1.2012 18:52:14)
Odpovědět
palailogos, co všechno si představujete pod slovem "eurohujer"?
Jste podobně amorální jako V. Klaus.
Za každou cenu Klause obhajujete a ignorujete skutečnost, že Klaus má značný podíl na tom špatném a zlém, co sám u druhých kritizuje.

Klaus podal za ČR žádost o vstup do EU. V té době byl podle vás taky eurohujer?

Klaus byl v ČR ministrem financí, premiérem, dlouholetým předsedou ODS. Když byl po něm zvolen za předsedu ODS Mirek Topolánek, tak se Klaus veřejně, drze a hulvátsky o Topolánkovi vyjádřil, že je prázdný a falešný. Každý člověk má svoje klady a nedostatky. Také Klaus má nedostatky.
Neobhajuji M. Topolánka.
Ale například to dehonestující vyjádření V. Klause o Topolánkovi je dokladem Klausovy amorálnosti, hulvátství, nadřazenosti a pýchy.

A ještě něco pro vás osobně: Slušně vychovaný člověk neznámým lidem netyká.

Na vaši otázku jsem neopověděl, protože vy jste si na ni odpověděl sám místo mě. Z toho vyplynulo, že vás moje odpověď ve skutečnosti vůbec nezajímá.

Další vaší reakcí tento předpoklad potvrzujete.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(palailogos, 12.1.2012 22:01:35)
Odpovědět
Alealeale! Ty mi vodpovídat nemusíš, jo? Nejni to spíš tím, že ani nemáš co vodpovědět? A neschovávej se za hranou slušnost, když vo pár řádků vejš házíš slinou. Každýmu tak, jak zaslouží. A na sviňu po sviňsky. Tak znova - dělá president politiku státu? Může president něco jinýho, než vobčas říct svůj názor? A nakonec, byl by pro tebe president dobrej, kdyby LS nepodepsal? Myslim, že by to pro tebe bylo fuk - stejně by se ti ekloval.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(PanX, 12.1.2012 9:22:48)
Odpovědět
EU nás evidentně podvedla.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(pamětník, 12.1.2012 16:06:00)
Odpovědět
Pokrytec a lhář jste vy,nebo jste senilní a nic si nepamatujete,v tom případě by jste měl raději mlčet!Je pravda,že p.Klaus podával na nátlak politiků z trojkoalice přihlášku do EU,ale nepočítal s tím,že příjde "sarajevský atentát" a nebude mít možnost vyjednávat podmínky pro ČR.Socanská vláda v čele s Teličkou lezli unii do zadku a tím náš stát poškodili.P.Klaus říkal,že do unie ano,ale se vzpřímenou hlavou,ne po kolenou,jenže socani na to nedbali a tak jsme dopadli,jak jsme dopadli.Neházejte špínu na jiného,to svědčí o vašem charakteru!Teličku a socany by měli soudit za zradu národa,oni to vše pohnojili.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Také pamětník, 12.1.2012 16:17:05)
Odpovědět
pamětníku, kroťte se ve vyjadřování.
Urážení druhého člověka je projevem morální a rozumové zaostalosti, bezradnosti, agresivity, nevychovanosti.
Existence černých finančních kont ODS v zahraničí a vaše tolerance k tomuto amorálnímu jednání V. Klause také svědčí o vaší amorálnosti.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(xx, 12.1.2012 18:14:59)
Odpovědět
Ha,ha,ha. A ještě tu o Červené Karkulce. Jenom hlupák si lže do vlastní kapsy. Pletete si Radeckého s Palackým.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Také pamětník, 12.1.2012 19:20:34)
Odpovědět
xx, jenom se snažíte odvádět pozornost od faktů - marně.

Černá bankovní konta ODS v zahraničí byla důvodem pro to, že člen ODS Jan Ruml, v té době ministr vnitra a Ivan Pilip z ODS požadovali odstoupení Václava Klause z pozice předsedy strany ODS.
Nakonec došlo k rozdělení ODS a ke vzniku nové politické strany Unie svobody.


jaro 1996 - výroční zpráva ODS
výroční zpráva ODS: celkem 25 miliónů od sponzorů

největší dárci: Radžív M. Sinha z Mauricia - 3,75 mil Kč

Lajos Bács z Budapešti - 3,75 mil Kč

Nový zákon poprvé stranám přikazoval zveřejnit jména svých sponzorů.
Po několika dnech od uveřejnění zjištěno, že Lajos Bács už od roku 1982 nežije (reportér LN, Istvan Lékó, nalezl v Budapešti hrob jediného muže tohoto jména, navíc zjistil, že tento muž byl zarytý příznivec komunismu), Sinha dar popírá (Marek Vítek z TV Nova zjistil několika telefonáty na ostrov Mauricius, že jediný Radžív M. Sinha je místní doktor, který nikdy nebyl ve střední Evropě a ani nebyl ve finanční situaci, aby si mohl takový sponzorský dar dovolit).
Výkonný místopředseda ODS Libor Novák je pověřen vyšetřováním, které ale nikam nevede, hájí se tvrzením, že oba sponzory zapsal do seznamu poté, co obdržel dvě darovací listiny na jejich jména, darovací listiny však nechce zveřejnit.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(klapetek, 14.1.2012 19:24:17)
Odpovědět
Navrhuji nechtat tady pitbuly , co jsou vypuštění kdykoliv je článek o prezidentovi opustit a nechat je ať si štěkají. Jsou to placení agenti,! Já dříve měl ke Klausovi dosat výhrad, ale čas oponou trh a vše je jinak! Každý normnální člověk, když čte ty Dany Zajíčky,Radky a celou tu jejich suitu pidbulů,(jak Vás tady někdo trefně pojmenoval) co stejně ceníte zuby a štěkáte, tak musí čím dál vice dát za pravdu, že celá VAŚE "kamapań" nás měla postavit proti Klausovi a udělt z něj zločince., Opak je pravdou, akce reakce. Čím více štěkáte, tím hůř pro Vás, Vaše průhledné lží, výmysly, pomluvy, Vás odkopávají co jste zač! Copak si myslíte, že jsme tak blbí? Lidem dochází kde je pravda! Všechno co Klaus řekl se plní! Dušuju se, že pidbulům už šanci nedám a vyjadřuvat se k jejijch lžím a výmyslům nebudu, ať si štěkají mezi mezi sebou ! Haf ! A všem slušným lidem přeji pěkný večer.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Dan, 14.1.2012 23:11:01)
Odpovědět
Vůbec nevíš očem píšeš hochu, pitbul neštěká je to bojovník, co bojuje až dokonce, štěká tak pudlík ze strachu.. a to seš ty..

Z prognoz V.K. se nevyplnilo nic, aktuálně nekrachuje eurozona, ale fooorintové Madarsko a 95% vkladů madarů je k dnešnímu dni převedeno do eura :-)

První národní měna co padla v EU samovolně, ale rozhodně ne poslední, zlotý taky pěkně fičí na lopatky..

koruna přijde na řadu taky, i s Klausem ..
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(sedan, 13.1.2012 16:12:49)
Odpovědět
kecáte
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Mark, 12.1.2012 8:06:50)
Odpovědět
Konečně zajímavý titulek článku.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(VoZ, 12.1.2012 16:24:46)
Odpovědět
Co říkáte obsahu článku?
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Mark, 12.1.2012 17:46:45)
Odpovědět
Kdo seje vítr, sklízí bouři. A tady si obě strany nemají co vyčítat. Nedivme se, ne každý si ze starého ješity, vázaného ma nomeklaturní kádry a spojeného s desítkami svinstev, sedne na zadek, když začně žvanit o demokracii. Dotyční evropští poslanci však rozhodně nejsou žádná svědomí by neviňátka a také v jejich minulosti se to hemží skvrnami. Začal jsem příslovím, skončím úslovím - padla kosa na kámen.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Dan, 12.1.2012 8:34:26)
Odpovědět
Pro Klause je typické že zcela jin. věci říká než dělá, ve svém pokrytectví je Klaus konsistentní :-)


Aktuálně proti jeho tvrzení o eurouoně vypovídá Maďarský forint, Islandská koruna a studie hned 5 velkých bank z Ruska, USA a švýcarska - tedy mimo eurozonu !!

všechny se shodují,na euru vydělal každý :-)


česká politická koruna je větším omylem Klause nežli privatizační debakl, ten je až druhý před bezpečnou jadernou energetikou a Fukušimou jako důkazem :-)
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Dan, 12.1.2012 8:38:41)
Odpovědět
Ještě dodám, že studie placená a zadná klimaskeptiky potvrdila výzkum jihoanglických vědců a následně byla ještě potvrzena v zápětí studijí NASA.

Lidstvo skutečně planetu otepluji svými aktivitami a k global warmingu opravdu a zcela prokazatelně dochází.

jak říká jedn můj kamarád, udělej opak než říká Klaus a z 99% děláš dobře :))


Václav OMYL Klaus je člověk v omylech se topící a velký král všech pokrytců, skrytý homosexuál ! :-)
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(PanX, 12.1.2012 9:25:57)
Odpovědět
Váš chorobný postoj k VK je znám dostatečně.
Vaše zoufalost je politováníhodná
(Sýček, 12.1.2012 9:56:12)
Odpovědět
doporučuji Vám, navštivte lékaře a svého kamaráda vezměte s sebou.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(palailogos, 12.1.2012 10:04:22)
Odpovědět
Ty malej uprděnej europřihřívko, že bys nám konečně jednou vodpověděl - v který bance si byl zaměstnanej jako vrcholovej manažer a jak je to s tim tvym milionovym vodstupnym, ty eurovšeumělopodnikateli? Akorát malej vzteklej přihřátej eurohujer. Jako dycky, viď, debile?
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Ali Ghator, 12.1.2012 12:01:27)
Odpovědět
VK svoji orientaci skrývá celkem úspěšně. Vy svoji omezenost neúspěšně.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Karlos, 12.1.2012 13:39:13)
Odpovědět
Dane, Vy jste opravdu číslo.:-) Doporučuji Vám si o té tzv. "klimaskeptické" studii něco zjistit. Ta studie nemohla potvrdit vliv člověka na teploty, protože se tím prostě nezabývala. Víme?

http://kremlik.blog.idnes.cz/c/222144/Popirac-uveril-teplomerum.html
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(pamětník, 12.1.2012 16:12:10)
Odpovědět
A vy jste Dane ten největší blb,protože si neumíte udělat úsudek sám a papouškujete to,co jedna paní povídala.Měli jsme v rodině takového experta/děda/,ten také říkal"je to v novinách,tak je to pravda".Bohužel,takových blbů je hodně,pro naši škodu!
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Stilet, 12.1.2012 16:21:32)
Odpovědět
Dan je chodíci statistika, jenže zná a bere na vědomí jen ty statistiky které mu vyhovují. A potom je tady přežvykuje.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(mm, 12.1.2012 18:12:25)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Mýlíte se vy, protože Václav Klaus jenom říká, že boj proti klimatu nemůže nikdo zaplatit, ale ani vyhrát a to se potvrzuje. EU bojuje proti klimatu a tam usilovně, že bankrotuje. Největší znečistobatelé jako je Čína, Indie a Brazílie hospodářskz prosperijů, jejich HDP roste dvojciferně, kdežto EU krachuje, její HDP se nezadržitelně blíží nule.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Dan, 14.1.2012 12:33:40)
Odpovědět
To není pravda, dvojciferně neroste HDP žádné ze zemí co uvádíš a už vůbec ne číny, to je dneskas kolem 8% růstu a to jenom proto že staví města duchů na dluh, její dluhy jakkoliv zatím malé rostou raketově.

Prosperuje, tak se tam odstěhuj a můžeš prosperovat s nimi v tom blahobytu :-))
Nato aby číňan vydělal v nejbohatších částech země polovinu toho co němec musí odpracovat 2x taolik hodin a to mluvím o špičce !!

HDP číny 2800 USD na hlavua rok hovoří za vše , je to zhruba patnáctina německého nebo desetina českého..
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Dan, 14.1.2012 12:41:08)
Odpovědět
Pro porovnání..

celkový ekonomický výkon číny je o něco málo vyšší než Japonský..


Japonsko má 123 milionu obyvatel

čína má 1 miliard 4 stamilikonu 83 milionu obyvatel.

Japonsko čína dostihla v roce 2010 ne díky vyšímu skuečném přírustku ekonomiky, ale jenom a pouze díky populačímu úbytku japonců a obřímu přírustku lidí v číně, jejich ekonomiky se dorovnaly v momentě, kdy čína dosáhla 1,4 miliardy obyvatel..

12 číňanů dnes vyprodukuje to co 1 japonec

a to rozhodně japonsko není špička světa, dávno ho předstihly mnohé evropské země, skandinávie, německo, rakousko, švýcaři či holadané..
o američanech a kanadanech nemluvě !

Produktivita německého dělníka přepočítaná na odporacovanou efektivní hodinu je 15 násobek číňana, ještě před 2 lety to byl 12 násobek, čína tedy ztrácí produktivitu oproti západu, nikoliv dotahuje, dotahuje jedině populačím bůmem..
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(eko, 12.1.2012 9:40:27)
Odpovědět
Za poslední 3 měsíce se EUR propadlo vůči USD o víc, než neuvěřitelných 10% a stáhlo s sebou i CZK (naopak to asi nebylo). EU, speciálně Eurozona, se potápí.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Zisky nade vše, 12.1.2012 14:15:00)
Odpovědět
Dan na existenci eura osobně velice vydělal, a tak se svého "oslíčku, otřes se" nechce vzdát.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Ing., 12.1.2012 9:49:00)
Odpovědět
Vy jste blázen, člověče! JE v oblasti tektonické aktivity - jedné z největších na světě, s rizikem tsunami a vadnou kalkulací ochrany byl technický zmetek.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Stilet, 12.1.2012 16:18:34)
Odpovědět
Dane, tak ty jsi asi jedíný kdo není pokrytec. Všichni politici, státníci jsou pokrytci. Kdyby nebyli pokryrtci, nikdy by nebyly zvolení a kdyby začali mluvit po zvolení to co si myslí a chtějí dělat, tak by je občané zlynčovali a dosadili k moci jen další pokrytce. Je to smutné ale je to fakt. Vždyť ani vy manželce nemluvíte a svých hříších a ona vám také né.
Pochopte už konečně, že v politice rozhodují jen osobní zájmy a nic jiného. To ostatní co politicí hlásají je pokrytectví. Bylo by třeba vymyslt takový systenmé, kde by se to pokrytectvý snížilo na minimum. Chamtivost a sobectví je lidem vrozené.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Eduks, 12.1.2012 19:25:23)
Odpovědět
S tou údajně vrozenou chamtivostí - na základě čeho to říkáte?
Základem pro vytvoření osobní morálky je rodina.
Když jsou děti vychovávány, mají být vedeny k dobrému jednání a chování.
Sobectví a chamtivost jsou záporné vlastnosti.
Když je má dospělý člověk, tak to je známkou toho, že výchova v rodině byla nedostatečná.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Stilet, 12.1.2012 22:47:57)
Odpovědět
Ano , sobectví i chamtivost je lidem vrozené. Jen výchovou se otupí. Viděli jste někdy dětičky, dvojčátka tak půl roku stará jak se perou o nějaký mls nebo hračku? I vy, každý z vás chce víc jak mají ti druzí a to není sobectví a chamtivost? Prostě je to lidská přirozenost. Lidé vůbec nejsou tak ušlechtilí jak si mnozí namlovají. Proto je třeba zákonu, policie a soudu vážení. Hloubci, ti skromní svatí jsou jen v legendách jako nynější legendy o božském Havlovi.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Kalous, 13.1.2012 9:58:04)
Odpovědět
Ano Stilete, lidé jsou průměrné špatnosti, okolí v nich musí dobro podporovat a zlo potlačovat, jinak je to džungle a platí právo silnějšího a drzejšího. Ti praštění humanisté to nějak nechápou - anebo spíše chápou, ale mají z těch problémů dobrý bussines a nebo s tím sledují nekalé cíle (často).
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Eduks, 13.1.2012 10:47:14)
Odpovědět
Stilet, nedělám si o lidech iluze, ale každý člověk má nejen nedostatky, ale také klady.
Vůbec jste se nezmínil o výchově v rodině. Ta je ZÁSADNÍ. Dospělí lidé přece vědí, že krást, lhát, vraždit atd. je ZLO.
Jak níže říká Kalous, je NEZBYTNÉ umenšovat v lidech zlo a podporovat dobro.
Každý dospělý je v tomto směru v první řadě zodpovědný sám za sebe.
Taková sebevýchova je velice potřebný úkol pro každého člověka na celý život.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(QQ, 12.1.2012 18:05:14)
Odpovědět
vydělal každý, kromě eurozony. Jak na tom vzdělalo Recko, Španělso, Italie, Irsko, ale i Francie?
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Peter L., 12.1.2012 10:53:23)
Odpovědět
V článku sa spomína Daniel Cohn-Bendit - židovský pedofil a jeden z najodpornejších poslancov EP /netreba ani dodávať, že legalizácia jeho pohlavnej úchylky patrí medzi ciele zelených strán podobne ako iné zvrátenosti, napr. sústavné terorizovanie bielych pracujúcich kresťanov politickou korektnosťou či multikulturalizmom/. Bohužiaľ, poslať ho do basy či do ústavu nemá kto. Keby mal Eichmann hrob, určite by sa v ňom obracal...
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(vok, 12.1.2012 11:16:24)
Odpovědět
Ano, D.C.Bendit je/byl pedofil a lze dohledat na You-tube pár videí (ve frančtině, viděl jsem je), kde se k tomu jako mladý bouřlivý pitomec hlásí a vychvaluje!!, nebo naopak už jako dospělý odpovídá vyhýbavě, omluvně a odvádí řeč. Přitom vrozená drzost a arogance je ze všech snímků velmi patrná. A tenhle zmetek, kamarád Bursíka a podobných magorů nás a našeho presidenta bude poučovat a umravňovat!
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Kalous, 12.1.2012 22:04:32)
Odpovědět
D.C.B. je nejen zelený úchyl. ale i zločinec který byl zapletený do anarchistických atentátů spojených s vraždami. Musel utéci z Francie před soudy a žalářem- a lidumilové v Německu se ho ujali a zvolili svým zástupcem v EU, naschvál fašistům - a máte to fašisté, podpořímě primitiva anarchistu. To je dobře že si D:C:B netroufl při návštěvě delegace EU na pražský Hrad a nepodal ruku našemu presidentovi (V.K - Havlovi by ji utrhl).
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Jarda Z, 12.1.2012 11:10:06)
Odpovědět
EU je prvním krokem k vytvoření jednotné celosvětové totalitní vlády a zotročení lidstva pomocí dluhů - tzv NWO. Toto všechno je desítky let plánováno a chystáno terorisry z dlobální polotajné organizace Bilderberg Group a jejích odnoží, rovněž založených Rockefellerm. Východní blok byl překážkou ve sjednocení Evropy a vzniku EU, proto musel být odstraněm. Obdobně nyní prbíhají řízené revoluce v arabském světě a byla porobena Libie. Cílem je postupné odstraňování neloajálních režimů. Ideologicky se úpočí na Rusko v souvislosti s údajně zmanipulovanými volbami, na Maďarsko, které chce kontrolu nad vlastní bankou. Velikou překážkou je Írán, Čína, Pákistán. EU nenechají pednout. členkou Bilderbergu je Mermelová, Barroso, Van Rompuy a ostatní významní křiklouni za větší integraci a federalizaci EU. Oni to nesmí necht padnout a vše tomuto cíli podřídí. Pokud se jim to nepodaří, pak to bude konec míru v Evropě. Rozpoutají 3. světovou válku, čímž již jak Merkelová, tak Van Rompuji již otevřeně vyhrožovali.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Econom, 12.1.2012 14:00:00)
Odpovědět
Šéfka Mezinárodního měnového fondu Christine Lagardová varovala před možností třetí světové války v souvislosti se současnou hospodářskou a finanční krizí. Lagardová je DEMAGOG, protože jejím cílem je další šíření a upevňování globalizace, což znamená vytvoření zrůdného NWO !!!
Ale řešení takové krize není v neustálém sjednocování s cílem vytvořit jedinou celosvětovou, diktátorskou a tedy NEŽÁDOUCÍ !!!vládu.

Skutečnou příčinou krize je chamtivost, nezodpovědnost, bezohlednost a sobectví těch, kteří už nyní mají na svých bankovních kontech miliardy a biliony, ale nestačí jim to a chtějí vydělávat stále víc a víc .... !

Řešením je skutečně poctivé, zodpovědné a spravedlivé myšlení a konání ve prospěch všech lidí !!!

Je prokázáno, že příjmy a zisky 1% obyvatel Země ROSTOU ASTRONOMICKY, zatímco příjmy 99% obyvatel Země STÁLE a RYCHLEJI KLESAJÍ !!!
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Econom, 12.1.2012 14:11:56)
Odpovědět
Komentář z internetové diskuse k tématu současná krize a strašení válkou:
"Christine Lagardová, začíná vám na MMF docházet, že se pomalu blíží doba, kdy budete zbaveni svých výsad a prebend. A tihle "vyvolení" v záchvatu své chamtivosti začínají vyhrožovat válkou, aby i takto drze donutili občany k ještě většímu sebeobětování ve jménu zachování jejich koryt.
Docela jim věřím, že by obětovali miliony lidí na to,aby jejich teřichy byly stále plné a jejich bankovní konta přetékala penězi."
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Mayenne, 12.1.2012 16:15:14)
Odpovědět
tak to si píšte že 3. svetová bude. A nie je ani tak na ďaleko. Stavila by som sa, že po Iraku je na rade Irán. Ak sa do toho zapletie Čína, prípadne Rusko, tak to bude ešte velmi "veselé" ...
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Paks, 12.1.2012 16:21:25)
Odpovědět
Mayenne, vypadá to, že vám osobně války ve skutečnosti z nějakého důvodu vyhovují.
Máte připravenou slušivou vojenskou uniformu a už se nemůžete dočkat, až ji začnete používat?
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(děd, 12.1.2012 12:21:27)
Odpovědět
Jak Klause kvůli rozkradačce nazvané privatizace nemusím, tak co se týká EU s ním souhlasím. I když on myšlenku EU nezatracuje, ale zatracuje TUTO EU !
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(MrDalík, 12.1.2012 13:08:48)
Odpovědět
Olšere, proč ten pravdivý titul? Aha, to je jen vábnička.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(stop, 13.1.2012 11:37:55)
Odpovědět
Mistře, víte co ? Jděte se bodnout, jste zřejmě
těžký úchyl ! To lze usoudit dle vašeho nicku,
hlupáku !!
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Sting, 12.1.2012 13:21:12)
Odpovědět
Hodně špatné marmelády má Klaus na své ,ješitné hlavě.Poznáte to tehdy,až tu nebude. Až z Hradu zazní příznivý a rozumný tón.Potom se i nálada lidí u nás zlepší.V naší,české povaze je osobně nepřemýšlet,ale podléhat negativním vlivům politiků.Toto je archaickým znakem převážně v totalitních zemích.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(pamětník, 12.1.2012 16:27:00)
Odpovědět
Stingu,ono myšlení bolí a člověk musí namáhat při myšlení mozek/je-li jaký/ český človíček je na takové myšlení moc líný,ten raději přemýšlí,koho kde podrazit,nebo převézt,obalamutit atd.,na pořádné věci není čas.Jaký národ,takoví politici,oni k nam nepřišli z Marsu,jsou to lidé,žijící mezi námi.Pravděpodobný vzorek národa,tak proč tolik emocí,když si všechno necháváme líbit,budou ještě horší,protože mají moc na své straně.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(frantisek zajicek, 12.1.2012 19:59:54)
Odpovědět
Fungovani EU je od pocatku spatne( od.r.1954),rekl Klaus a podepsal pristupove protokoly.LS je naprosto spatna,prohlasil Klaus aniz by ji studoval(nebyl cas kvuli honeni si vlastniho ega v globalotepleni)a vzhledem k jeji nebezpecnosti ji ratifikoval.Fungovani EU by dle nej bylo dobre pouze v pripade,kdyby v ni bylo:Jenom vice Kozenych,kdyby se v ni zhaslo,kdyby EU neznala spinave penize,kdyby vsechny nove staty za 15 let dohnaly Rakousko,kdyby vsichni platili Korunou,kdyby se vsichni schazeli v Kremlu,kdyby........Nastesti tato patologicka osoba nesouci znaky geneticke vycerpanosti,zmutovana a jinak postizena na duchu,konci za 1 rok v urade.Je jenom smutne,ze kam slapl,tam 100 let trava neroste...FZ
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(ThujaGarden, 12.1.2012 20:45:42)
Odpovědět
Zajdo...,moudrý Ušáku...,teď teprve chápu Tvůj spravedlivý hněv. Pokud dlouhodobě jdeš...,ve stopách někoho...,za kým ani 100 let tráva...,neroste, musíš být vyhladovělý a podvyživený jak somálský pouštní zajíc. Prej tě nepronásledujou...,ani lišky...,tak kostnatý sousto jim nestojí za námahu.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(frantisek zajicek, 12.1.2012 21:09:40)
Odpovědět
Thuje,je to mozne...ale verim,ze me mas rada,jinak bys nerypala do tak slusneho cloveka jakym pan FZ bezesporu je...Jinak se za svuj skaredy a tupy globus,ci zkostnateni ani nestydim.Kdybych se nesmazal minuly tyden z Facebook(mel jsem tam profil 3 roky,o nicem)vyvesil bych portret vedle u sousedu,tam jsou ted administrativni zmeny,at vidite,s jakym maslem mate tu cest.Mozna se na nejake te socialni siti v budoucnu zaregistruji,ale momentalne to neplanuji,FZ
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Stilet, 12.1.2012 22:54:46)
Odpovědět
Franto, já bych řekl že ten zahradní stromek je sameček a né samička. Vlastně je to stromek dvojpohlavní mám jích šest na zahradě a jejích úd už vyrostl nejméně do šesti metru. Ale žádná semínka ani dětičky ještě neměl.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(frantisek zajicek, 13.1.2012 6:37:10)
Odpovědět
Stilete,ona se za muze vydava a neni sama.Jenomze ty komentare maji typicky zenske atributy,FZ
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(Trachta, 12.1.2012 23:39:51)
Odpovědět
Skutečnost tomu tak je, že ačkoliv nemusím p.Klause pro jeho nezdařenou českou kuponovou privatizaci a ožebračení českých lidí, tak mu musím dát za pravdu ohledně EU a připravované fiskální unie z dílny Německa,Francie a našeho
zaprodance a vlastizrádce p. Schwarzenberga a TOP 09 s panem Kalouskem a Gazdíkem.Pomlouvají v této věci p. Klause že porušil ústavu, ale že jí především také porušují tito zrádci národa příkladem toho může být: zdravotní péče bezplatná, školství zavedením školních poplatků,ožebračování národa rozdávání církevních restitucí, tunelování státu,MUS daňové úniky skryté zlodějny těchto poslanců, ministrů,senátorů,rozprodávání majetku, který jim nikdy nepatřil to je asi co.Že se podíleli
na rozpadu Československého státu to je porušení ústavy na kterou sami přísahali.Jedná
se o pokrytce,kteří ve jménu peněz zaprodají
svoji vlast, svou duši a to jsou křesťané,kteří
velebí církev a sami v boha nevěří.Jsou to sami
co říkají o jiném a jsou ještě horší.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(lukáš petříko, 13.1.2012 1:32:15)
Odpovědět
Trachto lžete jak se hodí.Pan Klaous je jediný čestný člověk zde žijící.Ostatní kritici jsou zbabělci a nevzdělanci.Každý nádenický písálek ho pomlouvá
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(farar, 13.1.2012 10:06:40)
Odpovědět
Problém nás a p. Klause je jeho ctižádost. Kdyby byl přizván k tvorbě EU a mohl do toho pouze trochu kecat, byl by proevropský. Žárlí na p. Merkelovou a její tým. Chtěl by, aby stáli o jeho názory, aby se s ním radili. Když ho nevzali mezi sebe, začal škodit. A škodí nám všem.
Re: Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus
(petrpetřík, 13.1.2012 12:12:47)
Odpovědět
kážete pivo a chlaščete rum po kterém se blbne.Hlavu vzhůru nic neni ztraceno profesor vám vše nahradí radou.