reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi

Autor: Jana Bobošíková | Publikováno: 12.1.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Vystoupení předsedkyně SBB Jany Bobošíkové před Úřadem vlády ČR dne 4. 1. 2012 na demonstraci proti sanaci eurozony
 

Vážený pane premiére, dámy a pánové

Suverenita je politická strana, jejímž cílem je chránit a prosazovat zájmy České republiky a jejích občanů. Proto jsme uvítali, že předseda vlády Petr Nečas nepodlehl demagogii a nátlaku dua Merkozy a nekývl na nápad poslat 90 miliard korun devizových rezerv na podporu krachujícího eura. A proto jsme tady, abychom předsedu vlády v tomto ohledu podpořili.

Pane premiére Petře Nečasi,

vážíme si toho, že nasloucháte názorům hlavy státu, České centrální banky a odborníků, kteří před eurem dlouhodobě varovali. A chceme věřit, že uslyšíte i hlas občanů naší země, kteří ve většině nechtějí ani platit za dluhy eurozony, ani za ně ručit. Chceme věřit, že budete mít především na paměti zájmy českých občanů a váš postoj zůstane pevný. S naší podporou můžete počítat.

Vážený pane předsedo vlády,

nedejte na ty, kteří hlasitě křičí, aby umlčeli hlas nás ostatních.  Nedejte na eurohujery a zrádce z TOP 09, nedejte na eurosocialisty z ČSSD, nedejte na povýšené zbabělce z řad intelektuálů a nebojte se ani politicky korektních médií.

Čtěte také:

Bruselská komedie pokračuje. Kalousku a Kníže, ať EU raději šetří a neobírá nás o naše miliardy

Zahradil: Schwarzenberg si namlouvá socialistu Sobotku. Chce, abychom byli spolkovou zemí Německa

Kalousek je prý hloupý jak Václav Havel. Schytal to za posílání 90 miliard do Bruselu a za Rusko

Kdo kritizuje Evropskou unii, chce, aby nás pohltilo Rusko

Otázkou dneška není rozhodnutí, zda s EU nebo s Ruskem. To je otázka sprostě účelová

Vím, že je to těžké, ale hlavu vzhůru! Uvědomte si, prosím, že v Bruselu zastupujete zájmy občanů země, jejíž ekonomika je přes všechny problémy stále mezi prvními deseti nejlepšími v Evropské Unii. Zastupujete zemi, jejíž zesnulý prezident Václav Havel je celosvětovým symbolem boje proti totalitě a za demokracii. Buďte hrdý na to, že reprezentujete zemi, která se v minulém století dokázala vymanit z Rakouska-Uherska, která přežila Mnichovskou zradu, zemi, která obstála v hrůzách nacismu a zemi která před sedmdesáti lety dokázala atentátem na Hendricha vrátit demokratickému světu víru ve vítězství spojenců.

Reprezentujete v Bruselu zemi, kde se lidé postavili proti vpádu vojsk Varšavské smlouvy. Reprezentujete zemi, která 40 let žila v područí Sovětského svazu, a která se nekrvavou cestou dokázala s totalitním režimem vypořádat.

Nevěřím, že premiér země s takovou historií neumí říci jasné ne těm, kteří nás v minulosti často zradili.

Pane premiére,

máte šanci říci tváří v tvář všem ostatním 26 hlavám státu Evropské Unie, že  eurózona v současné podobě je mrtvá. Máte šanci říci řeckému premiérovi, ať zanechá vydírání ostatních zemí a eurozonu okamžitě opustí i se všemi svými dluhy. Máte šanci říci, že se Česká republika nechce podílet na sanaci projektu eura, který v konečném důsledku bere lidem jejich hrdost, oslabuje jejich síly, ochromuje iniciativu a žene je do dlouhodobé beznaděje a chudoby.

Pokud Vám chybějí argumenty, tady jsou. Řekněte, že nebudeme sanovat řecké penze, které čtyřikrát přesahují penze české. Řekněte, že nebudeme ručit za luxusní sociální dávky v zemích na západ od nás, které se vyplácejí v násobcích dávek českých. Víte vůbec, že nezaměstnaní rodiče se dvěma dětmi v Německu dostanou na sociálních dávkách 1700 eur, tedy 45 tisíc korun měsíčně?!  Řekněte kancléřce Merkelové a prezidentu Sarkozymu, ať si udělají nejprve pořádek doma a ať přestanou žádat záruky za své mocenské sny po ostatních. A nebojte se, že budete sám. Podívejte se na Slovensko, Finsko nebo Velkou Británii. A hlavně – opřete se o občany vlastní země, kteří Vám důvěřují.

Pane premiére Petře Nečasi,

vzmužte se, bouchněte do stolu a řekněte od plic ostatním 26 hlavám států to, co stejně všichni vědí. Řekněte, že současná eurozona prostě zkrachovala. Vyvažte naší zemi z povinnosti přijmout euro a odmítněte ručit za dluhy, které jsme nezpůsobili. Nebudou Vám tleskat evropské elity, čeští eurohujeři, úředníci z komise, ani většina médií. Získáte si tak ale úctu a respekt občanů, na které se v EU tak rádo zapomíná a posílíte prestiž své země.

Klíčová slova: euro EU Schwarzenberg Kalousek Nečas TOP 09
reklama
1661 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Jarda Z, 12.1.2012 11:24:21)
Odpovědět
P Nečas je směšná loutka a podělaný přzdisráč, takže od něj nelze zásadní postoj očekávat. Musíme všichni šetřit, ale peníze na církevní restituce, na zvýšení členského příspěvku do MMf a dalších 90 miliard pro navýšení prostředků MMF na záchranu EU (potažmo NWO), na vybudování výcvikové základny USA v Pardubicích a vojenský štáb USA v Praze, se určitě najdou. S EU a NWO na věčné časy a nikdy jinak! Ať mi ještě někdo zkusí vyprávět, jak za minulého režimu bylo zle!
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Politics, 12.1.2012 12:40:03)
Odpovědět
Ano, bezohlední a morálně zaostalí vládní politici se hlavně starají o zájmy lidí s nejvyššími příjmy a ZVYSOKA KAŠLOU NA VĚTŠINU OBČANŮ ČR !!!

Kdyby se chamtiví představitelé církví řídili tím, co lidem Bůh sděluje a přikazuje, kdyby představitelé církví plně respektovali Ježíše Krista a následovali ho svým jednáním a skutky, tak by se polí, lesů, luk atd. atd. atd. vzdali !!!
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Kalous, 12.1.2012 23:58:21)
Odpovědět
Tato restituce je nesmysl a zmetek právní. politický i ekonomický. Restituovaný majetek stejně nepřinese zisky které by např. katolické církvi umožnily samostatně existovat, podle mne jí bude ještě polovina peněz chybět (do alespoň 2 mld Kč). A ocenění nevydaného majetku vychází z naprosto absurdních hodnot - ne tržních, tabulkových ale několikanásobně nadhodnocených. Tunel jak prase.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Vzhůru dolů !, 13.1.2012 19:17:39)
Odpovědět
Různí politici v ČR "tunelování" milují a podporují.
Kvůli tomu šli do politiky.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(DAP, 12.1.2012 11:38:26)
Odpovědět
Škoda, že je Bobošíková údajně promuslimská a placená muslimy. To ji silně diskvalifikuje.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(David, 12.1.2012 16:17:26)
Odpovědět
A to si slyšel kde?
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(DAP, 12.1.2012 16:36:25)
Odpovědět
Psal o tom tady např. Lhoťan s tím, že má i důkazy. Nemám důvod tomu nevěřit, pokud na jejích kandidátce jsou muslimové.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Zappa, 12.1.2012 17:12:07)
Odpovědět
Lhoťan občas lže, jak R. Právo tiskne.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(David, 12.1.2012 17:18:52)
Odpovědět
Je to možný, ale není to moc logický. Suverenita vystupovala proti mešitám, tak proč ji muslimové sponzorovali?
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Stilet, 12.1.2012 18:10:45)
Odpovědět
Což o to. Nejde tak o Suverenitu, ale soudružka Bobošiková už byla proti mnohému a také pro mnohé. Kdyby se dostala soudružka konečně k politickému korytu tak zase bude pro mnohé a proti mnohému. To máte málo zkušenoti s mesiáší a vykupitelkami? Pokaždé jste ve volbách dali hlasy slibným nováčkum a jakže to s nimi dopadlo? To se zase chcete nechat napálit touto ambiciozní soudružkou hlásící se už k mnoha stranám?
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Kalous, 13.1.2012 0:01:18)
Odpovědět
Lepší BoBo než kníže či Švejnar (toho si tam v US nechte i s Madlenkou)
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(pavjan, 12.1.2012 19:38:29)
Odpovědět
Nesmysl.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Opršálek, 12.1.2012 12:32:24)
Odpovědět
Tak tomu bych se nebránil.Co je špatného na tom,že celkové,státní dluhy nepřekročí 60 % HDP a roční schodek rozpočtu nebude vyšší než 3 %?Vždyť o to sami usilujeme.P.Klaus nebude nic takového podepisovat,avizuje dopředu.Opět vyvstává dilema,p.president může důstojně nepodepsat ,když odejde ,respektive,bude rezignovat na svoji funkci.A p.Nečas?Na tomto příkladu si můžeme všimnout spojené pupeční šňůry -Klause,Nečase-,která okysličuje stejná,nenávistná krev vůči EU.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Trinnity, 12.1.2012 18:05:39)
Odpovědět
Předpokládám, že nemůžete být neuvěřitelně hloupý a neinformovaný jak zde předvádíte....
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(p, 12.1.2012 19:41:08)
Odpovědět
Ale může. Jemu ještě nedocvaklo o co tady běží.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Evropan Jirka, 12.1.2012 12:48:14)
Odpovědět
Říkám totéž, co před Lisabonem: Čas na debaty skončil. Je čas vyjít do ulic.
Re: ulice
(Samuel Vitovsky, 12.1.2012 14:27:30)
Odpovědět
A v těch ulicích máme dělat co? Držet v ruce transparenty? (Třeba s textem intelektuálové jděte do pr...") Nebo rozbíjet výklady a blokovat dopravu? Nebo jenom stát a ukázat, kolik nás je? (Je nás pořád ještě menšina!)
Já se jen ptám!

Menšina nás bude tak dlouho, dokud svoje názory POMOCÍ ARGUMENTŮ nevysvětlíme "těm druhým".

Těmi argumenty nejsou obsedantní teorie o židozednářském plánu vyvolat světovou válku. (A. Bartoš)
Není to ani kopání do Havlovy mrtvoly. (L. Petřík)
A už vůbec to nejsou nesrozumitelné řeči o tom, že před listopadem u nás vládnul "ateistický kapitalismus". (P. Hájek)
GENERÁLNÍ STÁVKA
(STÁVKUJME !!!, 12.1.2012 15:04:54)
Odpovědět
Zásadní, PODSTATNOU záležitostí je ZRUŠENÍ stávající NEHORÁZNÉ IMUNITY politiků v ČR.
To prakticky znamená změnu naší ústavy, pro kterou je potřeba 120 (slovy jednosto dvacet) hlasů poslanců.

V současné Ústavě ČR jsou o imunitě tyto dva odstavce:

. Článek 27/4 - "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

. Článek 65/3 - "Trestní stíhání pro trestné činy spáchané po dobu výkonu funkce prezidenta je navždy vyloučeno." - konec citace

To je "parádička", že ?!

Představte si, že by lidi v práci o sobě navzájem rozhodovali, jestli svého kolegu vydají nebo nevydají k trestnímu stíhání...!
A k tomu navrch by nejvyšší šéf příslušného podniku měl po dobu svého šéfování zaručenou beztrestnost...!

Za takových podmínek je celkem zbytečná existence soudů a věznic.
Zrušme soudy a věznice a ať si každý dělá, co a jak chce.
A kdo si bude chtít s někým vyrovnávat nějaké účty, tak si taky určitě sám účinně poradí.

Ale už dost ironie.

Ačkoli se politici pokusili snížit si svou imunitu, vždycky to, bohužel, dopadlo negativně, protože pro výrazné snížení a omezení této imunity hlasoval opakovaně nedostatečný počet poslanců.

Když politici nebudou mít takovou, takřka bezmeznou imunitu, budou při své politické činnosti myslet, jednat a konat mnohem zodpovědněji a poctivěji.

Pojďme podpořit naše politiky, pomožme jim, aby se už KONEČNĚ a SKUTEČNĚ rozhodli pro výrazné snížení svojí imunity !

STÁVKUJME ZA ZRUŠENÍ NEHORÁZNÉ IMUNITY politiků v ČR !!!
Re: ulice
(Evropan Jirka, 12.1.2012 15:16:42)
Odpovědět
Pane Vítkovský, prosím Vás, není to zas tak složité. Vyjít do ulic v dostatečném počtu, dojít ke Hradu a tam si pohlídat, aby se tentokrát neustupovalo. Víc v mých článcích (sakra, už jsem jak p. Streit).
O jaké konkrétní cíle vám jde ??
Re: ulice
(Samuel Vitovsky, 12.1.2012 20:36:12)
Odpovědět
Vaše články znám. Asi ne všechny. Jestli jste jich napsal tolik co D. Streit, tak znám sotva procento:-), ale přinejmenším ty na EUportálu jsem četl ve většině. Přiznávám, že mi neuvízlo v paměti, jaký máte recept na to, "aby se tentokrát neustupovalo".

Když Vy, tak já si taky dovolím připomenout (ne články ale) svoje komentáře. Skoro vždycky se snažím o jedno. Upozorňovat na chybu, které se všichni čas od času dopouštíme. Někdo občas, někdo častěji, spousta lidí bohužel systematicky. Když má někdo jiný názor, či jedná způsobem, který se nám nelíbí, tak ho považujeme za zločince. Za člověka, který jedná schválně, vědomě a ZÁMĚRNĚ. Multikulturalistům přisuzujeme ÚMYSL zničit národní tradice. Homosexuálům úmysl rozbořit tradiční rodinu a socialistů ÚMYSL ožebračit a zotročit masy.
Já jsem přesvědčený, že ačkoliv multikulturalismus může zničit národnostní pestrost, či socialismus ochuzuje chudé (a i bohaté), tak ÚMYSL reprezentantů těchto směrů v tom NENÍ. Pokud by byl, tak ano je potřeba proti těmto lidem BOJOVAT. Protože v tom ale úmysl není, protože důvodem pro tyto názory je NEDOMÝŠLENÍ důsledků, nezbývá nám než přesvědčovat, vysvětlovat a obrnit se trpělivostí. Boj proti pomýleným lidem S DOBRÝMI ÚMYSLY vyvolá pouze a jedině další nepochopení a další škody.

A teď zpátky k té ulici a demonstracím. Demonstrace je forma BOJE. I ta slušná demonstrace, kde se pouze manifestuje počet. Počet totiž není argument pravdy.
Před rokem 1989 mělo smysl vyjít do ulic. Jenže tehdy nebyla žádná jiná možnost. Dnes možnosti (pořád ještě) máme. Volby, psaní článků, vysvětlování známým (bez strachu že nás udají).
Jinými slovy: Problém není Schwarzenberg, problém jsou lidé, kteří ho volili.

PS: Kdybych já na nějakou demonstraci šel a uviděl bych tam Petříka nebo Bartoše, tak jdu domu.
Co říkáte na pochody, které propagují hnutí LGBT - lesby, gaye, bisexuály a transsexuály?
Re: ulice
(Samuel Vitovsky, 12.1.2012 21:52:55)
Odpovědět
Proč se ptáte?... Ale budiž.
1) Jde o exhibicionismus. Tedy křiklavé předvádění nedůležitých věcí. A jaká je optimální reakce na exhibicionismus? Žádná reakce. Nevšímejte si jich a ono je to omrzí.
2) Homosexualita a transsexualita jsou handicapy. Tedy člověka ochuzují. Homosexuálové nemohou mít děti a taky mají sníženou šanci najít partnera - potenciálních je méně... Ten handicap je sice nezaviněný, ale je to handicap. Nedá se s ním nic dělat, tak by se neměl potírat. Stejně tak by se ale neměl popírat. Pochody "hrdosti" se přesně o tohle popření snaží. Je to stejné, jako by se provozovaly pochody invalidů či slepců, na kterém by invalidi a slepci ukazovali své postižené končetiny či rozpité oči a tvrdili, že jsou hrdí a rádi, že jsou invalidní a slepí, protože to přeci "obohacuje svět". Neobohacuje! Handicap nikomu nic pozitivního přinášet z principu nemůže.
Normální invalida nebo slepec se snaží zařídit si život tak, aby mu jeho handicap nevadil v tom žít plnohodnotný a šťastný život. Když se mu to povede, je to SAKRA důvod k hrdosti. Takový člověk totiž musí překonat spoustu překážek, se kterými se nehandicapovaný vůbec nepotýká a zpravidla je dokonce ani nezná. Homosexuálové žádné překážky nepřekonávají. Jejich hrdost a pýcha proto nemá logiku.

Stačí to jako odpověď?

Ale když už jste to nakousnul... Já jsem přesvědčený, že spousta lidí (a troufnul bych si říct že většina) ty pochody chápe jako dobře míněnou obranu proti diskriminaci. Obhajobu tolerance. Nedomýšlí to tak jako teď já. Snažme se jim to vysvětlit, neveďme proti nim "falešné" války.
Je od vás solidní, že otázky neignorujete.

Jsem proti propagaci různých sexuálních odchylek, úchylek a perverzností. A proto jsem proti pochodům jako pochody LGBT.

Charkaterově, rozumově a morálně vyspělí lidé chápou, že takové pochody jsou v podstatě šířením a propagací amorálností.
Re: ulice
(Samuel Vitovsky, 13.1.2012 13:09:44)
Odpovědět
Nemohu s Vámi souhlasit... Ty pochody nepropagují homosexualitu. Homosexualita se propagovat NEDÁ vůbec nijak. Znovu se vrátím ke své paralele. To je stejné jako propagovat slepotu. Slepota je danost. Člověk se s ní narodí, nebo k ní přijde úrazem. Určitě si ji nikdo sám nezvolí.
Propagovat lze to, k čemu se člověk může dobrovolně rozhodnout.

Smyslem těch pochodů je propagace tolerance. Je pravda, že VÝSLEDKEM těch pochodů žádné zvýšení tolerance není. Ale ti první organizátoři si to původně za cíl vytkli. Myslím, že je dost zásadní tohle pochopit a uznat.
Ani já váš postoj nesdílím.
LGBT = lesby, gayové, bisexuálové a transsexuálové - to jsou sexuální odchylky, úchylky a perverzity.
Charakterově, rozumově a morálně vyspělí lidé chápou, že pochody LGBT jsou v podstatě šířením a propagací amorálností.

Být tolerantní neznamená podporu a propagaci uvedených odchylek, úchylek a amorálních perverzností.
Takovými pochody dotyční naopak vyvolávají odpor a netoleranci.
To je podobné jako kdyby takto pochodovali zloději a podvodníci a chtěli by tím získat pro sebe tolerantní postoje ve společnosti.
oprava:

Je od vás solidní, že otázky neignorujete.

Jsem proti propagaci různých sexuálních odchylek, úchylek a perverzností. A proto jsem proti pochodům jako jsou pochody LGBT.

Charakterově, rozumově a morálně vyspělí lidé chápou, že takové pochody jsou v podstatě šířením a propagací amorálností.
Vitovski, srazit paty a zasalutovat.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Kudrna, 12.1.2012 12:51:26)
Odpovědět
Už opravdu nevím,co si mám myslet /já/o postoji vrcholných politiků/včetně Klause/k postoji EU.Nedivím se Velké Británii,ta je z historického hlediska velká a vždy si svoji autetičnost bránila.Ale naše republika není tak sebejistá.Budeme opět poslední bránit evropské spolupráci a to se nám může vymstít.Mnoho politiků v budoucnu odejde,i těch nepřejících EU,ale pachuť v lidech zůstane dlouho.A to mě na tom vadí nejvíce.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Evropan, 12.1.2012 15:07:17)
Odpovědět
EU ano, ale NE lisabonskou, diktátorskou smlouvu.

Zrušit LS !
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Václavx, 12.1.2012 15:25:02)
Odpovědět
Vážení občané České republiky!
Dost již těch nesmyslů, co šíří paní Bobošíková v čele strany Suverenita. Je nesporné, že jsme se vymanili z područí Rakouska-Uherska a založili naší samostatnou republiku. Deklarované Československo však vzniklo bez souhlasu menšin, které žily na našem území. Nevzniklo demokratické uskupení občanů podobné Švýcarsku, nýbrž stát, který v následujících letech nedával menšinám stejná práva (Slováci, Němci, Maďaři,Poláci, Rusíni). Nakonec nám zbyl opravdu narodní stát a s nepochybnou suverenitou, kterou nám nikdo nebere. Bezpečnost jsme si před rokem 1938 chtěli zajistit Trojdohodou s Jugoslávií a Rumunskem. O svobodu se v 2. světové válce zasloužilo jen minimum českých občanů a navíc těžili i z konfiskace majetků našich židovských spoluobčanů, kteří převážně zahynuli v koncentračních táborech. I únor 1948 nebyl moc slavný, když ve volbách vyhráli komunisté, stalinského typu. Ani období od roku 1948 do 1989 se nevyznačovalo obzvláštním bojem proti totalitě. Jen hrstka disidentů, kteří statečně bojovali proti diktatuře v čele s V. Havlem zachránilo naší mezinárodní pověst, ze které těžíme i dodnes. Buďme hrdi na to, že jsme členy EU a NATO. Tyto organizace jsou garantem míru na Evropském kontinentu. Nebýt těchto organizací, nevím jak by Evropa vypadala v období po druhé světové válce. Asi stejně jak před nedávnem Balkán. Současné vztahy Maďarů k sousedům (Slovensko, Rumunsko, Srbsko) by rozhodně přispěly k mezinárodnímu napětí, ne-li k válce. Museli bychom se mít na pozoru před našimi většími až velkými sousedy (Německo, Polsko, Ukrajina, Rusko). Chtěl jsem jen reagovat na článek paní Bobošíkové, která opakovaně šíří názory, které jsou účelově a našemu národu škodlivé.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Občan ČR, 12.1.2012 15:43:18)
Odpovědět
Václavx, jsem velice rozhořčen a rozzloben, že se ČR podílela/podílí na ZLOČINECKÉM VÁLČENÍ USA a NATO - například v Iráku, v Afghánistánu, na loňské zločinecké vojenské invazi do Libye....!!!!!!

Amorální Václav Havel schvaloval "humanitární" bombardování bývalé Jugoslávie atd. !!!

Kdo zločiny schvaluje, je bezohledný, nezodpovědný, rozumově a morálně zaostalý !!!
HANBA takovým zaostalcům !!!

Politici-zločinci podporují a šíří války místo toho, aby usilovali a dbali na mírová jednání a řešení !!!

VĚTŠINA LIDÍ NA SVĚTĚ NECHCE války.
Většina lidí ve všech státech světa CHCE PRACOVAT a ŽÍT V MÍRU.

V říjnu roku 2009 byl na Novém Zélandu zahájen CELOSVĚTOVÝ POCHOD ZA MÍR a ZA NENÁSILÍ.
Tohoto pochodu se zúčastnili lidé ze států Asie, Evropy, Afriky, Severní a Jižní Ameriky !!!
Závěr pochodu byl v lednu 2010 v Argentině.

Konkrétní doklady o tom jsou například na www.theworldmarch.org
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(ri, 12.1.2012 17:16:46)
Odpovědět
Václavx, na takovýhle demagogický kecy může bejt zvědavej akorát idiot, kerýho právě pustili z léčebnýho ústavu v Bohnicích. Soudnej člověk si akorát vodplivne. Podobný poučný kydy měli ti nejhorší bolševici, víme?
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Bronislav, 12.1.2012 17:53:55)
Odpovědět
Pane Václave X,toto je naše území mnoho lidí za něj bojovalo a umíralo,máme ho snad přenechat nacistům?(protože němec se nezměnil a nezmění)jenom proto že patolízalové kteří jsou ochotní se před nimi ohnout a za cokoliv prodat republiku dokud jim z toho něco kape?Za komunistů se říkalo "Kdo nekrade okrádá rodinu"toto myšlení bezpáteřním darebákům typu Havel vydrželo a podle toho zemi nasměřovali. Navrhuji jiný model myšlení - co mám udělat aby moje země byla nezávislá na spolcích a soběstačná.Dá to fušku nad tím opravdu přemýšlet a vypotit jiný závěr než"buďme rádi že jsme tam a tam vždyť mi sami to neumíme jsme malí,slabí,blbí,neschopní,ještě že se o nás někdo postará.Vždyť stačí nevystrkovat hlavu stačí papouškovat po druhých a kde to půjde něco vosrat nějak to zaonačit.KATASTROFA.Základ všeho je podle mě národní stát a v něm morální jednání a osobní odpovědnost každého jednotlivce-pantáty představené z toho nevyjímaje,něco co EU systematicky ničí.Být součástí společenství které likvidují pod záminkou lidských práv státy a jejich ekonomiky a libovat si vtom je přímo zvrhlost,ale nic nového pod sluncem dnes jako tehdy je diktátory vyvoláváno a nadřazováno právo menšin a v duchu toho se opět uchvacují jiné země(srovnejte záminky pro vyvolání 2sv.v. a dnešní doba).Ale vždyť "humanitární bomby" padaly na Jugoslávii ne namůj dvůr,že.V Libii terorista Kadáfí,V Egyptě Mubarak?Dokud to západu sype je sto kšeftovat i s diktátorem a je mu jedno kdo při tom zařve.EU si zaslouží rozpad a já bych si opravdu přál tomu nějak pomoct.Náš národ potřebuje politiky s páteří.Bohužel jsme součástí spolků(EU,NATO,MMF,OSN...)které mají za úkol jedinné diktovat a parazitovat,šefové spolků to samozřejmě vysvětlují vzletnými pojmy o ochraně práv mešin atd.Hystorie se opakuje.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(ri, 12.1.2012 21:43:40)
Odpovědět
Bronislave, máš sice v textu pravopisný chyby, ale máš pravdu a to se počítá. Jsem s tebou a tvůj komentář se mi líbí. Je tu teď všude za poslední roky takovýho hnoje, že je z toho lidem šoufl!!
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Příklady táhnou, 13.1.2012 19:29:25)
Odpovědět
Ryba páchne od hlavy.

Amorální politici jsou vzorem pro amorální jednání dalších lidí ve státě.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Trinnity, 12.1.2012 18:09:07)
Odpovědět
Proboha....
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Bronislav Velký, 12.1.2012 18:34:58)
Odpovědět
Velký hubou,malý duchem.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(frantisek zajicek, 12.1.2012 19:29:43)
Odpovědět
Neohrozena lesbien bojovnice Bobo vyrazila do boje za zviditelneni se.Jsem zvedav,ktere politicke seskupeni bude mit tu odvahu ji nominovat jako kandidatku na post presidenta.Dle jejich slob by prijala i kandidaturu za KSCM jako minule,ale vedeni Suverenity ji to zakazalo...Mel jsem zato,ze horsi president Klause uz nemuze byt,ale v osobe teto damy budu muset prehodnotit svuj nazor.Mozna,ze svym plytkym komentarem chce oslovit 50 000 potencionalnich volicu...nebo si snad nekdo mysli,ze krom koryta jde teto hloupe dame o neco jineho?FZ
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(palailogos, 12.1.2012 21:48:17)
Odpovědět
No, vono by jí možná eště mohlo jít vo to, aby se snížila úroveň přirozený blbosti v českejch zemích. Stačila by eliminace eurohujerismu, eliminace několika typickejch blbů, třeba Dana, Františka Zajíčka a několika podobnejch. Celkový inteligenční úrovni českýho národa by to fakt dost pomohlo.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(frantisek zajicek, 12.1.2012 22:37:07)
Odpovědět
Cha,cha...Lesba,ktera propaguje osvojeni deti pary stejneho pohlavi bojuje za snizeni prirozene lidske blbosti...tak u tebe se ji to rozhodne nepodari,FZ
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(EsaP, 13.1.2012 19:45:27)
Odpovědět
Buď dodejte relevantní důkazy nebo přestaňte lhát.
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(ri, 12.1.2012 21:51:07)
Odpovědět
Zajíček, ty do toho zas vidíš, ty úchyle. Sám si nerozumíš a jen votravuješ slušný lidi. Styď se nestydo a dej si pár facek. Pak přemejšlej taky trochu vo sobě a látkový výměně....
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Fakta, 13.1.2012 19:43:14)
Odpovědět
30.8.2010 21:31
Jana Bobošíková podepsala na tiskové konferenci základní dokument iniciativy Akce D.O.S.T. v reakci na dotaz ParlamentníchListů.cz, zda považuje zmíněnou skupinu konzervativců za extremistickou organizaci.
Manifest podepsaný Bobošíkovou požaduje návrat k tradiční rodině a evropským kulturním hodnotám, od kterých se podle autorů současná společnost pod vedením politiků EU řízeně odvrací.

-----------------------------------------------
Tato fakta vyvrací to, co o Janě Bobošíkové říkáte vy, frantisek zajicek
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Béla, 12.1.2012 22:47:35)
Odpovědět
Súhlasím s uvedeným názorom pani Bobošíkovej na EÚ.Je mi veľmi ľúto, že Slovensko mohlo vytiahnuť prvú tehličku z rúcajúcej sa stavby a pre neschopnosť a poddanský reflex našich politikov túto šancu nevyužilo pri hlasovaní o eurovale.
"Že sa vôbec niekto pustil do tak zbytočného a nezmyselného projektu, ako je budovanie európskeho superštátu, budú ľudia v budúcich rokoch považovať za hádam najväčšie bláznovstvo modernej doby."
Margaret Thatcherová - Umenie vládnuť: Stratégia pre svet v pohybe.

Mali sme tú múdru dámu počúvať. Ale - nikdy nie je neskoro. Neživotaschoná obluda EÚ musi zaniknúť ! Rozbili sme Rakúsko Uhorsko, rozbijeme aj Európsku Úniu :"spolu to dokážeme".
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Pavel Skeptik I, 13.1.2012 6:36:24)
Odpovědět
Statečná žena a vlastenka!
Jsem rád, že určitě půjde příkladem a tu továrnu na české sklo z té Číny, kam ji s manželem přestěhovali, vrátí domů k prosperitě českého státu!
Re: Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi
(Lapiduch, 15.1.2012 13:09:48)
Odpovědět
15.1.2012 To co předvádí v tuto chvíli
Moravec ve svém pořadu, jak masiruje Peak, co si dovoluje, jak kope za Topku, knížete pro změnu evropských parametrů, jak přihrává těm, kteří chtěji zradit nás občany, tuto zemi, kolaboranti, vlastizrádci, hnus,hnus! Holka se drží statečně, ač VV nemusím, drží jí palce, ! Hnus, jak dlouho budeme platit tuto hydru_!! Kolik a KDO Moravcovi ZA TO platí? Jsem my ještě občane někým, kdo může do toho mluvit a nebo jsme nevolníky medii, ktedré si musíme platit. Ptám se, od koho má Moravec mandát, že si dovoluje řídd politický vyývoj! Kdo už tady v Česku udělá pořádek.