reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 13.1.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Tanvaldský případ spěje ke svému rozuzlení. Hodní kluci nebyli hodní. Podle informací státního zastupitelství se dá snadno vydedukovat celkový závěr.

Státní zastupitelství konstatovalo, že v Tanvaldu se třiašedesátiletý důchodce bránil silnému útoku. Útočníci použili nůž, kterým důchodce zranili na hlavě. Dalším předmětem vyšetřování má být, zda byla obrana adekvátní a zda se důchodce nedopustil nepřiměřené obrany.

Ačkoli je závěr takový, jaký jsem předpokládal, několik věcí mi nesedí. Státní zastupitelství vyloučilo čin rasově nebo majetkově motivovaný. Podle některých informací šli oba bratři krást do garáže, na níž měl důchodce nainstalovaný alarm. Na upozornění se pak vydal ke garáži.

V tomto případě by tedy šlo o majetkově motivovný čin. Pokus o krádež a následné brutální fyzické napadení se zbraní v ruce. Pokud by jen tak zaútočili na důchodce, pak by nejspíš nebyli normální, protože takový čin je většinou spojen se snahou obohatit se loupeží.

Rasově motivovaný čin je vyloučen, říká státní zastupitelství, ale pokud by oba mladíci nechtěli krást nebo loupit, pak by přepadli důchodce proč? Pro zábavu? Nebo snad proto, že jejich oběť byl gádžo? Spíše se domnívám, že státní zastupitelství nechce nyní vyhrocovat situaci.

Psali jsme:

Právo držet zbraň a zastřelit zloděje. Romové inspirovali poslance

Stop anticigánismu a střelbě do Romů. Komunisté k Tanvaldu

Mírumilovní romští hoši a pořezaný chlap, nějak mně to nesedí

Vyostřené vztahy na Šluknovsku jsou důsledkem absolutní neochoty přistěhovaných Romů respektovat právo

Vraťme se ale k postoji romských aktivistů. Štefan Gorol přijel na místo činu den poté a hned měl jasno: "Nic neměli v ruce. A pokud by měli, tak by měl (údajně napadený muž) dvakrát vystřelit do vzduchu a až potřetí třeba do nohy nebo do ruky. A on je normálně popravil."

Později svá silná slova o popravě trochu korigoval,ale přesto trval na svém, že důchodce mladé Romy zavraždil. Další aktivista Karel Holomek rovněž nešetřil silnými slovy: "Dopředu říkám, že je tu mnoho podezřelých okolností. Už odpovědi státní zástupkyně Lenky Bradáčové : „Rasový motiv mohu vyloučit!“ Ta jistota! Žije ta dáma na této zemi a není ji nic známo, co se děje na severu Čech, tedy právě tam, kde k vraždě nebo zabití došlo? Copak ten střelec nemá pověst bijce Romů?"

I on později svá slova trochu korigoval, ale přesto si dále nepřipouští nevinu napadeného důchodce a vinu romských útočníků bagatelizuje a de facto je obhajuje: "Státní zástupkyně uvedla, že se nejedná o žádný rasový motiv. A to řekla okamžitě po činu. Přitom celý sever se mezi sebou bije z rasových důvodů. Mám informace, že mezi Romy a střelcem byly neustálé spory. Důvodem střelby totiž může být to, že si spolu vyřizovali účty. Za další, státní zástupkyně uvedla několik důvodů, proč střelce neobvinili. Stejně tolik důvodů mohlo být, proč ho obvinit mohla. ... Pravděpodobně ti kluci toho pána napadli. Já to nevím, ale domnívám se. Mohlo jít o loupež. Státní zástupkyně však tyto otázky odmrštila tím, že střelce neobvinili. Neříkám, že Romové nejsou vinni. Určitě jsou. Když je spor, je na obou stranách."

Romským aktivistům vadí, že na rekonstrukci činu nebyl přizván postřelený útočník. Prý se mohl bránit, že to tak nebylo, uvést vše na pravou míru, a tak dále. Jenže z výkonu trestu podmínečně propuštěný Patrik Tatár už vypovídal. Jeho verze byla, že spole svým bratrem šli a důchodce po nich najednou začal střílet a že si vlastně nic nepamatuje.

Později řekl, že jak se skláněl nad zastřeleným bratrem, důchodce se objevil nad ním a střelil ho. To vše je určitě hezké, ale ve světle důkazů a výpovědi svědků to nemůže obstát. Policie na místě činu zajistila stopy a ty posléze konfrontovala s výpovědí důchodce a provedenou rekonstrukcí.

Není to tak dávno, kdy jsem četl rozhovor s českým kriminalistou. Na jeho jméno si už nepamatuji, ale tématem byla i věrohodnost amerických seriálů Kriminálka Miami, Las vegas nebo New York. Kriminalista potvrdil, že postupy, které jsou použity v seriálu používá i česká policie a v seriálu není z taktických důvodů ukázáno vše, co kriminalisté dokáží ze stop zjistit. Jen je v seriálech použit poněkud zrychlený postup.

Čtěte také:

Proč není stíhán Ladislav Tatár, který veřejně vyhrožuje smrtí? Protože je Cikán? A proč ne Paroubek?

Bílá svině, to prý rasismus není. Romové si mohou dovolit cokoli

Poprava hodných romských kluků, kteří útočili s nožem. Měli bychom se inspirovat v USA

Rasisto, křičí Cigáni, když něco provedou. Politici k "rasistické popravě" Roma

Poprava Roma. Výrok, který prý může vyvolat rasové bouře

Poprava hodných romských kluků

Kriminalistická věda je na vysoké úrovni a nepochybuji o tom, že místo činu bylo důkladně prozkoumáno. Rekonstrukce měla za cíl snad jen objasnění detailů a pomohla důchodci k věrohodnosti jeho výpovědi. Výsledek na sebe pravděpodobně nenechá dlouho čekat.

Důchodce se bránil útoku ozbrojené přesily. Zbraň - nůž - byla použita a na to se důchodce bránil legálně drženou zbraní. Obrana musí být silnější než útok, aby ho dokázala odvrátit. Očekávám, že důchodce bude zcela zproštěn jakéhokoli podezření z nepřiměřené obrany.

Postřelený útočník si půjde odsedět zbytek trestu a k tomu vyfasuje trest další za přepadení. Dodávám, že je úplně jedno, kdo byl útočník a kdo oběť. Zákony musí platit pro každého stejným metrem a nelze útočníka obhajovat z důvodu barvy jeho kůže. Stejný postup bych očekával i v opačném gardu.

Čtěte také:

Rom rozdupal své oběti hlavu, až ji vytekl mozek. Žádných 30 let vězení. Zastřelit tu zrůdu na místě činu!

Čech či Rom? Kdo je tady rasista a komu hrozí kriminál?

Útoky agresivních Romů. Teprve několik prvních mrtvých útočníků odradí další od páchání zvěrstev

Závěrem si ještě dovolím malou výzvu:
Pánové Gorole a Holomku, použili jste silná obvinění bez znalosti toho, co se událo. Použili jste slova jako vrah, poprava, rasový útok. Jste-li tak slušní jak o sobě tvrdíte, pak očekávám že se stejně veřejně, jak jste obviňovali, napadenému důchodci omluvíte. Když to neuděláte, pak poškodíte svou komunitu, jejíž práva tak vehementně obhajujete. Mimochodem, doufám, že uznáte, že příslušníci romské komunity mají nejen práva, ale také povinnosti, mezi něž í zejména dodržování zákonů této země.

Klíčová slova: zbraně kriminalita Romové Cikáni
reklama
5257 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(DAP, 13.1.2012 19:33:04)
Odpovědět
Ano, přesně to mě také hned napadlo - důchodce tedy byl pod těžkým útokem cigánů a současně se vylučuje rasový i majetkový motiv činu. Tak co tedy zbývá jako oficiální motiv toho těžkého útoku cigánů ?
Asi nějaké záhadné (neškodné) skupinové cvičení s nožem ....
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Stilet, 13.1.2012 20:31:45)
Odpovědět
Tak to mohla být jen taková předčasná raní rozcvička ze strany těch cikánu a ten důchodce to nesprávně vyhodnotil. Je všeobecně známo, že cikání holdují sportu a raní rozcvička je u ních normou. Takže omluva těch cikánských vajdu je nevhodná, dokonce nežádoucí.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Jirka, 14.1.2012 17:33:58)
Odpovědět
Kdepak, ti dva cikánští nevinní pracanti šli přeci z noční směny, z práce! A ten český důchodce schválně, svévolně a zločinně narazil zadní částí hlavy na nůž (3x), který měli chlapci v ruce pro případ nutné sebeobrany před podobnými zločinci, číhajícími na znavené pracanty, vracející se z noční. Hanba!
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Kalous, 13.1.2012 21:02:53)
Odpovědět
Byla tma a rodina Tatarů měla periodické noční cvičení, malí hodní kluci nezvládli bezpečnost práce a navíc si popletli ve tmě svého tatu se starým ozbrojeným sportovcem a chytili kulku mezi lopatky nebo lopatku mezi kulky. Prostě velká smůla.
my nekradem, my si jen pučujeme no a někdy jen zapomenem vratit...
(ervin lakatoš-bohabojný cikán, 13.1.2012 21:58:33)
Odpovědět
vy dilny bílé, nechte těch keců,nebo vám před barákem založíme romsku charitu!!!....celé to bilo takto: ti kluci bili velmi zodpovědní,ted nevim, kterho to napadlo, že se půjdu podivat ,jestli nějaký ten bílý parchant, nechce sousedovi cosi vykrast z jeho skladu,tak šli brzy ráno se tam jen tak podívat, pro zichr, jak se řiká,přišli tam a vše bylo OK,to se tak řiká ok,že? a jak se tak vraceli spokojeni, že se nepáchal toho večera žadný trestný čin,no ten zločin,tak spokojeně spěchali domu ještě něco dospat, a jak tak šli najednou jeden z nich uviděl na zemi kudlu,nic moc nečekal ,zvednul ju a řiká tomu druhému, ty, fero, ted musíme pelášit hned na tu policiju a ten nuž odevzdat panu policajtovi, co když to tu zahodil nějaký ten delikevent , no a fero na to, že si ale musi pospišit a tak se dali do běhu....a jak tak pelaší s tím nožem v rucepřed sebu na hen tu policiju,tak se srazili s tim neštastným důchodcem a to hned třikrát za sebou, no a ten magor starý vytáhnul tu bouchačku a začal hned střikat ,jako kdyby mu šlo snad o život,...tak to bylo,přisahat nebudu, bo je to pravda......
Re: my nekradem, my si jen pučujeme no a někdy jen zapomenem vratit...
(Kalous, 13.1.2012 23:35:38)
Odpovědět
Jo jasně - chápu. Romští chlapci šli přát romské babičce k Novému roku, trochu popili a při návratu domů ve tmě se báli, tak měli v ruce nože a nějaký blázen tam trenoval běh a naběhl jim nešťastnou náhodou hlavou na kudl. Takže je to pracovní úraz s plným odškodněním do mzdového průměru a odškodnění pro rodinu (+ doživotní renta) s příspěvkem na pohřeb.
Re: my nekradem, my si jen pučujeme no a někdy jen zapomenem vratit...
(vok, 14.1.2012 11:08:00)
Odpovědět
ervine, musíš líp naštudovat tu cikánskou hatmatilku a přidat mnohem víc chyb a hrubek. Takhle to vypadá, že to psal sám inženýr Holomek. :-)))
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(anonymus, 14.1.2012 16:26:08)
Odpovědět
staříkovi za zásluhy zvýšit důchod nejméně o 2000 korun, bezplatně měsíčně vydávat
vat 3OO nábojů aby mohl cvičit, zároveň proškolit , mimo jiné i z historie, protože takový Ferdinand, co nám ho zastřelili v Sarajevu střílel škodnou tak, že první ranou ji vzal přes běháky a až povyskočila, tak zatuploval přímo na komoru.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Silet, 14.1.2012 17:38:54)
Odpovědět
Asi by si opravdu zasloužil přidat dvoutisícoví příplatek k důchodu za odměnu, ale také mu tisícovku z toho strhávat jake pokutu že nezastřelil i toho druhého, nebo i třetího pokud u toho byl. Takže zásluha a zároveň nedbalost.
Je to tady už druhý den a Péťa Jano se ještě nepřihlásíl aby nás káral za nelidskost a za rasismus.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Kalous, 15.1.2012 6:24:44)
Odpovědět
Stilete, pan Jano se možná stará o osiřelé děti toho hodného chlapce který nikdy nikomu neublížil, jen trpěl - i v base, kam ho strčili neprávem bílí rasisti hned jak byl plnoletý, před tím to nešlo.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(anonymus, 15.1.2012 14:30:25)
Odpovědět
pane kolego, zdá se, že by jsme si v této věci velice rozuměli, jenom s Vámi nemohu souhlasit v názoru, že by staříkovi mělo být ze zvýšení důchodu ubíráno za to , že se netrefil úplně, vezměte do úvahy, že napoprvé se všechno nepodaří na 100%, proto jsem doporučoval bezplatný výdej munice a volný přístup na střelnicion stařík jistě bude pilně cvičit a příště se již takové nedbalosti nedopustí, rovněž si vezme příklad z Ferdinanda d Este a bude postupovat podle jeho metody, první ranou vzít škodnou přes běháky a teprve až vyskočí tak zatuplovat přímo na komoru. Musíte být k důchodci schovívavy, dělal co mohl.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Stilet, 15.1.2012 15:01:18)
Odpovědět
Vaší výtku uznávám, kají se a svá slova beru zpět. Napoprvé se to to každému nepodaří zvláště když při střelbě leží na zemi a ještě do něj kopou. To se opravdu špatně míří. Ale i tak litují, že do Pekla neposlal i toho druhého. Myslím že by neškodilo poslat za synem i jeho fotra dokonce se všemi syny aby tomu prvnímu nebylo v Pekle smutno a nestýskalo se mu po familií.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Ali Ghator, 14.1.2012 7:22:55)
Odpovědět
Slova, jako: omluva, nebo: děkuji, romština nepoužívá.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Stilet, 14.1.2012 17:40:50)
Odpovědět
Od cikána omluvu? Má snad cikánština ve slovníku slovo "omluva"?
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Stilet, 15.1.2012 0:31:56)
Odpovědět
Nevím zda by slušný člověk dle cigošu "gadžo" vůbec stál o omluvu od cikána. Takových lidských odpadku. Mnozí zde píší že poznaly i slušné pacující cikány, ale už se tady ukázal takový slušný cikán aby pronesl slovo odsudku k tomu lidskému odpadu ze svých řad?
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Táňa, 15.1.2012 10:51:40)
Odpovědět
Na nás s holkama, tenkrát tak deset let šel malý Cikán asi osmiletý + jeho dva bratři, abychom jim vydaly sběr, který jdme si nasbíraly a vezly do sběrny. Aby se jim to povedlo, vytáhli na nás sekeru, že nás posekají, když jim ho nevydáme. Co nám zbývalo, daly jsme. Stalo se to cca před padesáti lety na pražském Smíchově. Takže vidíte, jsou pořád stejní.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Stilet, 15.1.2012 15:14:44)
Odpovědět
Táňo, já mám s cikány moc a moc zkušenosti a plně vám vaší zkušenost věřím. Jednou jsem zabráníl oloupení cikánkou jednoho opilce. Potom mě jích asi patnáct zřídilo tak, že mě ve špitále sešívali jak vandrákovy kalhoty. A ještě přišli na VB se hájít, že to bránili sestru před obtěžováním. Cikánku smradlavou. Esenbácí jím samozřejmě nevěřili a jejích obhajobu neuznali ale také je nesoudili. Dnes by mě ještě za to že jsem bráníl někoho před cikány, tak by mě zavřeli za rasismus. Na vojně jsme u baterií měli tři cikány. Nechápu jak jím někdo mohl svěřit zbraň. Byli nám nebezpenční. Navíc jen slovenský nebo český znali jen několik slov.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Ladda, 14.1.2012 8:26:03)
Odpovědět
.............kolik už stála tato nepřizpůsobivá menšina pomoc pro přizpůsobení za celou éru jejího financování a podporu. To číslo je katastrofa a cigán stejně zůstane cigánem, je to v genech a jak je zřejmé genová politika je neúspěšná
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(bublifuk, 14.1.2012 9:17:56)
Odpovědět
Já bych na toho tatara poslal sociálku, co mají co dělat "děti" ve 2 hodiny venku?
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(J.O., 14.1.2012 12:36:02)
Odpovědět
Správně.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(barakuda, 14.1.2012 14:14:44)
Odpovědět
správně socialku,nebot toto dítě má už 2děti
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Jan Novák, 14.1.2012 9:56:42)
Odpovědět
Co chcete od "aktivisty" Holomka, syna bolševického vojenského soudruha prokurátora. Jak se říká něco o tom jablku....
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(ri, 14.1.2012 10:11:12)
Odpovědět
A ten Gorol, to bude asi taky pěknej holomek! Má vůbec povolení k pobytu? Měli by u něj doma a u jeho kámošů udělat pořádný domovní prohlídky, jestli před náma něco neskrývá. To bysme se asi divili!!
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Stilet, 14.1.2012 14:40:25)
Odpovědět
Na jaře v 58 roce jsme všichni vojenští řidiči Brněnské posádky se museli zůčatnit soudu s jedním řidičem který při nehodně zabil jednoho člověka. Žalobu zastupoval vojenský cikánský prokrátror a jeho řeč odpovídala úrovní katovského holomka. Nebyl to předek tohoto holomka a on je jeho zadkem? Povolání katovských holomku zastávali tvorové už ti nejposlednější a mistr kat nešetřil ranami karabáčem aby je udržel v poslušnosti. Vždy to byla už tak zhovadilá individua tak že se šibenici vyhnula jen tím že se dala na to holomství, když zrovna kat takového potřeboval. Ovšem nevím zda takové zaměstnání dělali cikání ale možné to je, neboť mezi lidským odpadem z řad bělochu se tolik odporných zlosynu přece jen možná nedostávalo kteří by se šibenici vyhnuli takovýmto způsobem. Takže tento holomek je pravděpodobně ze starého rodu ničemných zlosynu.
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Alois V., 14.1.2012 16:19:41)
Odpovědět
Gorole!!Nechci tě(záměrně píšu malé t)urazit,ale mám větší obavu,abych neurazil užitečné hospodářské zvíře,které se jmenuje jako vy,vůl.Ze se vůbec nestydíte za ty peníze co dostáváte za nic,my češi říkáme za nic se takhle šprajcovat proti živiteli?Radši se snaž vylepšit IQ.Ja při posledním meření před pěti lety 136,až se dostaneš na půl,budeme se bavit.Jsem duch.Ahoj
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Cestra, 14.1.2012 17:41:21)
Odpovědět
Debilita Cikánů je evidentní: Tasí nože tam, kde se bude střílet!
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(dedek, 14.1.2012 19:13:05)
Odpovědět
Pana Gorola neznám a to jméno slyším poprvé a nemohu pochopit jeho prohlášení ve věci střelby v Tanvaldu.On něco zaslechl od příbuzných a ihned prohlásil incident za vraždu aniž by počkal na závěry vyšetřovatelů!Zato Holomek z Brna v tom máskoro absolutní jasno,tak jako vždy.
Pamatuji si ho,když přiletěl do Dolinské ,stavba úpravny rud KTUK.Jako aktivista OF přiletěl odvolat ředitele výstavby kombinátu z Prům.staveb
Brno Bedřich Zárubu.Jeho úsilí bylo vyslyšeno,ale
taky by měl jako vzdělaný člověk (ing)působit na svou menšinu aby se přispůsobila tak jako vietnamská komuna běžnému životu a ne jak prohlásil,že o romy se má postarat stát když byl v kotli u pí.Jílkové.On ten stát se stará až příliš.Např.Málo Romů je vedeno na PÚ jako nezaměstnaní,jsou na sociálních dávkách,proto podle Drábka nemusí chodit na veřejně prospěšné práce.Když vybydlí byt ,tak dostanou nový,když neplatí nájem,jsou sice exekučně vystěhováni,ale odjedou do Anglie a po návratu jim jsou vyplaceny zpětně soc. dávky tak tomu říkám Hawai.O Romech se říká,že jsou nepřizpůsobilí,ale opak je pravdou.Přizpůsobilí jsou až moc,ale jen ve svůj prospěch!!
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(frantisek zajicek, 14.1.2012 20:33:08)
Odpovědět
To,ze se cikorka zastane cikorky hodnotim kladne.Kdybychom tak my,bili,tahli za jeden provaz...co,pane Kocabe,Uhle,Klausi...?FZ
Re: Pánové Gorole a Holomku, omluvte se důchodci, kterého jste označili za rasistického vraha Roma!
(Carlo, 9.2.2012 17:23:42)
Odpovědět
Svoloč neví co je omluva.