reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 16.1.2012 | Rubrika: Politika
Ilustrace

AKTUALIZOVÁNO Předseda TOP 09 a ministr zahraničí Karel Schwarzenberg uvedl pro LN, že pokud vláda nepodpoří fiskální unii Evropské unie, tak v takové vládě by být nechtěl. Podle LN hrozí odchodem TOP 09 z vlády. Od politiků ODS za to Schwarzenberg sklidil velkou kritiku s tím, že jeho vydírání ustupovat nebudou.
 

Podle Schwarzenberga by vláda měla bez jakýchkoli podmínek souhlasit se vstupem do nové rozpočtové a hospodářské unie a vzdát se tak suverenity nad státním rozpočtem.

„Nebudu sedět ve vládě, která povede Českou republiku mimo hlavní proud evropské integrace. Je naším bytostným zájmem sedět u stolu a podílet se na zásadních rozhodnutích, která nás silně ovlivňují,“ potvrdil Schwarzenberg pro Lidové noviny svůj postoj s tím, že kdykoli jsme v minulosti zůstali stát mimo integraci, vyšli jsme z toho menší.

V koaliční smlouvě, kterou Schwarzenberg podepsal, se ale píše: "Schvalování národních rozpočtů musí zůstat výsadní pravomocí národních parlamentů členských států".

Co se dělo na vládě

Podle informací ParlamentníchListů.cz od zdroje z vlády byla na středeční vládě poměrně dlouhá debata. Meritum věci je v tom, že původně měl být vznik fiskální unie zakotven v primárním právu, ale Velká Británie to vetovala. Zbylí evropští lídři se tedy dohodli, že stejný obsah bude prosazen mezinárodní smlouvou, a ne změnou Lisabonské smlouvy.

Ministr ODS Alexandr Vondra na vládě argumentoval, že se sice de iure nejedná o změnu primárního práva, ale de facto ano, neboť se jedná o stejný obsah. Stejný postoj má i premiér Petr Nečas, podle něhož se nelze rozhodovat bez znalosti smlouvy Schwarzenberg naopak trval na formální stránce věci. TOP 09 si k této záležitosti nepřeje referendum, protože je dost možné, že by občané smlouvu odmítli, a tak se TOP 09 drží formalit. Podle koaliční smlouvy by totiž každá změna primárního práva měla být odsouhlasena v referendu.

Vondra položil ministrům Schwarzenbergovi otázky, zda nyní jsou rozpočty států v jurisdikci Evropského soudního dvora v Lucemburku, zdali přijetím smlouvy budou a zda to znamená významný přenos kompetencí. Kalousek i Schwarzenebrg se shodli, že nyní jurisdikci ESD nemá a smlouvou by ji získal. Ve třetí otázce se neshodli. Kalousek říkal, že by to významný přenos byl, Schwarzeneberg, že nikoli.

Čtěte také:

Schwarzenberg hrozí, že opustí vládu. Kéž by! Je to škůdce českého národa

Pane premiére Nečasi, neustupte eurohujerům a zrádcům z TOP 09 Schwarzenbergovi a Kalouskovi

Bruselská komedie pokračuje. Kalousku a Kníže, ať EU raději šetří a neobírá nás o naše miliardy

Zahradil: Schwarzenberg si namlouvá socialistu Sobotku. Chce, abychom byli spolkovou zemí Německa

Česká soda: Pohádka Krakonoš a sudeťák Schwarzenberg

Bruselská vláda TOP 09 a socialistů

ODS považuje Schwarzenbergovo ultimátum za skandální. „Rozpočtová suverenita České republiky je pro mě tak zásadní věc, že jestli chce TOP 09 a Karel Schwarzenberg odejít z vlády, tak ať jde a udělá třeba novou vládu se svými eurosoudruhy z ČSSD. Asi se na to již chystá. V případě, že se takováto věc schválí, nemá již tato vláda žádný smysl. A ani žádná budoucí vláda nemá význam, protože již nebude o ničem rozhodovat. Když bude i o našem rozpočtu rozhodovat Brusel, nezůstane vládě a České republice de facto již žádná suverénní pravomoc. Tato věc je pro mě stejně zásadní jako Lisabonská smlouva. Pokud chce pan Schwarzenberg, aby nám vládnul Brusel, může rovnou přejít z české vlády do orgánů Bruselu. Jeho nátlaku bychom neměli v žádném případě ustupovat,“ řekl ParlamentnímListům.cz Nečasovi blízký europoslanec, člen výkonné rady a šéf regionálního sdružení Vysočina Ivo Strejček.

"Já vůbec nemohu uvěřit, že by ministr zahraničí něco takového mohl říci a myslet to vážně. To by pak skoro naznačovalo, že je spíše jen vyslancem Evropské unie či Německa v české vládě a o naší zahraniční politice rozhoduje jen to, co si myslí u Hohenzollernů či u Habsburků. Nicméně protože jsem v naší domácí politice už zažil ledacos, tak nemohu vyloučit ani možnost, že byl o takové mezní vyjádření ve skutečnosti jen požádán někým, kdo si myslí a chce udělat totéž a třeba si jen potřebuje zachovat tvář," uvedl poslanec Aleš Rádl.

"Myslím si, že přenos kompetencí nad naším státním rozpočtem do Bruselu by fakticky znamenalo konec naší samostatnosti, a tudíž by měl premiér vytrvat. Bude mít podporu celé ODS," říká poslanec Jan Bureš.

„Jen to potvrzuje obavy, že TOP 09 hledá záminku, jak shodit tuto vládu a začít budovat ´proevropskou´ alianci s ČSSD. Ty signály máme už delší dobu, čím více to popírají, tím je to pravděpodobnější. Pokud jde o EU, klíčové je, aby tato smlouva platila jen pro členy eurozóny a aby se o členství ČR v eurozóně rozhodlo v referendu,“ uvádí pro ParlamentníListy.cz předseda europoslaneckého klubu ODS Jan Zahradil. Ten totiž obavu z toho, že chce TOP 09 udělat vládu s ČSSD, zmínil v exkluzivním rozhovoru pro ParlamentníListy.cz před Novým rokem.

„Když pan Schwarzenberg nechce být ve vládě, tak ať odejde. Asi je to kvůli tomu, že chce být prezidentem. Nevím, do jaké míry jeho vyjádření reflektuje postoj celé TOP 09. Čili klidně ať odejde a TOP 09 pak může do vlády nominovat jiného, snad méně eurofilního ministra,“ uvedl senátor ODS Jaroslav Kubera.

Místopředseda ODS a ministr obrany Alexandr Vondra říká, že takzvaný fiskální kompakt může vázat jen členy eurozóny, pokud se na tom dohodnou. "ČR v eurozóně není a v tomto volebním období do ni ani vstoupit nemůže. Proto jakékoli vydírání není ani na místě a ODS mu ustupovat nebude. Dohoda členů eurozóny zatím není hotová, a proto nechci dělat kategorické závěry. Nicméně se jeví, že může jít o zásadní posun pravomocí na evropské instituce a pokud bychom řešili naše přistoupení k ní, pak v koaliční smlouvě je napsáno, že v této věci by u nás mělo být referendum," řekl ParlamentnímListům.cz ministr.

"Je nutné znát podmínky smlouvy. Zatím je předčasné říkat definitivní rozhodnutí," uvedl stručně ministr zemědělství Petr Bendl.

 

TOP 09 si nějakou záminku dříve nebo později najde

„Nesmíme ustupovat. Jak jsem říkal již nedávno, stejně to dříve nebo později udělají. Pod jakoukoli záminkou,“ uvedl předseda pražské ODS Boris Šťastný.

Poslanec Jaroslav Plachý zareagoval vtipem z kuloárů Poslanecké sněmovny: "Proč se musí na ZaMini šeptat? Protože když kníže spí, tak neškodí."

„ODS by nátlaku pana Schwarzenberga ustupovat v žádném případě neměla,“ tvrdí pro ParlamentníListy.cz europoslanec Hynek Fajmon.

Senátor Vítězslav Jonáš říká, že by občanští demokraté ani premiér Schwarzenbergovi neměli za žádnou cenu ustupovat. „Už vzhledem k možným dopadům na fiskální politiku raději pád vlády,“ vysvětlil senátor.

"Rozhodně ustupovat nesmíme. 13. prosince jsem ve sněmovně oficiálně vyzval pana premiéra, aby Česká republika německo-francouzské návrhy odmítla. V podstatě totiž znamenají ztrátu ekonomické suverenity ČR. Nelze připustit, aby rozpočet a daňový systém v ČR určovaly zájmy Německa a Francie. Jejich prvořadý zájem je získat peníze na splacení vlastních dluhů a sanaci bank. Tyto návrhy jsou stejně nehorázné jako vydírání pana Schwarzenberga," míní poslanec Radim Fiala.

k tématu:

Kalousek je prý hloupý jak Václav Havel. Schytal to za posílání 90 miliard do Bruselu a za Rusko

Kdo kritizuje Evropskou unii, chce, aby nás pohltilo Rusko

Otázkou dneška není rozhodnutí, zda s EU nebo s Ruskem. To je otázka sprostě účelová

Vydírání se má trestat

„Vydírání se nemá ustupovat, vydírání se má trestat,“ reagoval stručně za ODS zvolený senátor Zdeněk Schwarz.

"Na rozdíl od pana Schwarzenebrga má většina občanů ČR svůj majetek v této zemi a spoří v korunách. Jistě proto chápou, že ODS nejprve vyčká, jak bude smlouva znít a jak bude vypadat situace v eurozóně. Kdo souhlasí předem s neznámým textem, je hazardér," říká předseda senátorského klubu ODS a člen grémia strany Richard Svoboda.

Místopředseda ODS Pavel Drobil míní, že jasně dohodnutá témata obsahuje koaliční smlouva a programové prohlášení vlády.

„Neplnění těchto témat by mohlo být předmětem rozhořčení kterékoli koaliční strany a eventuálně pro její odchod z vlády. Vše ostatní by mělo být předmětem dohody. V případě smlouvy o fiskální unii je tomu stejně. Text této smlouvy navíc není připraven. Kdo teď vyhrožuje odchodem z vlády v případě jejího nepřijetí, tak zároveň říká, že podepíše i prázdný papír nadepsaný ´smlouva o fiskální unii´a je mu jedno, co si na něj později Francie a Německo napíší. A takto nezodpovědně se vůči zájmům této země ODS chovat neumí. Trochu mi to připomíná vtip, který se před lety vyprávěl o jednom předsedovi KDU-ČSL, že ten je ochoten za post ministra zahraničí podepsat jako koaliční smlouvu i prázdný list papíru,“ řekl ParlamentnímListům.cz Drobil.

"Teprve nad finálním návrhem, který můžeme jako svébytný členský stát Unie ovlivnit, bude možné odpovědně rozhodnout o tom, zda vůbec je pro Českou republiku přijatelné se k novým pravidlům v Unii připojit. A také jakou cestou bychom tak měli učinit. Silné výroky předsedy TOP 09 ve chvíli, kdy žádná dohoda není na stole, proto oprávněně budí otázku, zda TOP 09 chce skutečně mířit do tvrdého jádra Evropské unie, nebo k předčasným volbám na podzim," uvedl první místopředseda poslaneckého klubu ODS Jan Bauer.

"Úkolem každého ministra zahraničí je hájit zájmy České republiky. Překvapuje mě, že pan ministr Schwarzenberg chce podepsat bianco smlouvu, jejíž obsah nezná a nezná jej vlastně nikdo. Navíc bez diskuse na vládě a v parlamentu. Případný rozpad vlády, kterým pan Schwarzenberg vyhrožuje, nedokončení reforem a následný propad ekonomiky bude mít za výsledek odpadnutí od hlavního proudu Evropské unie, čehož se pan ministr bojí a hlavního proudu se chce za každou cenu držet. Počkejme na text smlouvy a pak demokraticky jednejme o jeho obsahu a o další roli ČR v EU, kterou pochopitelně nikdo nechce opouštět," říká první místopředseda Senátu Přemysl Sobotka.

Místopředseda poslaneckého klubu a šéf pardubické ODS Jan Čechlovský říká, že o vstupu či nevstupu do fiskální unie se má rozhodovat s chladnou hlavou a na základě konkrétních podmínek. "Vydírat je vždy přízemní, ve spojení s tímto krokem navíc dětinské," okomentoval Schwarzenberga Čechlovský.

Podobně argumentuje i poslanec Walter Bartoš. "ODS by ustupovat neměla. Toto není součástí koaliční smlouvy," reagoval. "ODS by ustupovat neměla a jsem si jistá, že ze svého postoje neustoupí a já osobně tuto neústopnost silně podporuji," řekla pevně senátorka Veronika Vrecionová.

Vznik evropského státu

Podle senátora Jiřího Oberfalzera je vznik fiskální unie osudovým krokem k federalizaci EU, konci české státnosti a vzniku evropského státu. "Typicky pro Merkozyho je to cesta úskokem. EU neumí nastolit takovou otázku otevřeně, protože ví, že by neuspěla. Proto volí salámovou metodu obchvatem. Cílem je žízení Evropy tandemem Německo-Francie. Nesmíme ustupovat, protože letošní volby ve Francii a příští rok v Německu tyto vůdce smetou. Byla by chyba odsouhlasit nevratné změny. Není třeba kontrolovat rozpočty členských zemí, je nutné vyloučit z eurozóny ty, kteří stahují ostatní svou nezodpovědností do propasti bankrotu eurozóny. EU pod vedením Sarkozyho a Merkelové zásadně řeší něco jiného, než co je klíčový problém," vysvětlil senátor.

Podle poslance Pavla Béma Schwarzenberg míchá jablka a hrušky. Podle Béma ČR není mimo hlavní proud evropské integrace a není v EU marginalizována, před čímž varuje ministr zahraničí.

"Fiskální unie je myšlenkou zcela nad rámec schválených a podepsaných mezinárodních smluv. Představa, že fiskální unie je lékem na ekonomicky propadající se eurozónu, je úsměvně naivní. Je naivní myslet si, že choroby a neduhy nějakého organismu vyléčíme tím, že takových neduhů do něj vpravíme ještě více. Eurozóna je nikoli nástroj úspěšné léčby, naopak příčina problému. Z tohoto pohledu je postoj pana Schwarzenberga skutečně vydíráním. Z mého pohledu při respektu ke koaliční dohodě a křehkosti vládní koalice v čase ekonomické krize dokonce velmi nemravným postojem. Nemusí to ale být horké, jak se na první pohled zdá. Možná se jenom pan kníže rozhodl zahájit prezidentskou kampaň," dodal Bém.

"V žádném případě by pan premiér neměl podléhat. Už sám způsob je nepřijatelný. A věcně plně souhlasím s panem prezidentem. V diskusi, která nás čeká, budou padat, doufám, věcné argumenty," uvedla poslankyně Zdeňka Horníková.

"ODS se rozhodně vydírat nenechá. Koaliční spolupráce je nastavena koaliční smlovou a v jejím duchu bude ODS postupovat," míní poslanec František Sivera.

Knížete ve vládě nikdo nedrží

Senátor Milan Pešák míní, že se ustupovat nemá. „Jsem rád, že premiér vydírání od koholi z domácí politické scény ani zahraničí zpravidla neustupuje,“ uvedl senátor. „Beru to jako koaliční vydírací folklór,“ reagoval poslanec ODS David Šeich.

Podle poslance Radima Jirouta jsou ultimativní požadavky šéfa TOP 09 velmi nezodpovědné. "U politika jeho formátu bych něco takového nečekal. Podepsat bianco šek bez důkladné analýzy jeho vlivu na Českou republiku považuji za neodpovědné. Vláda se musí rozhodovat na základě znalosti všech faktů a dopadů, nikoli pod tlakem uměle vyvolané hrozby izolace v EU," míní Jirout.

Předseda Zahraničního výboru sněmovny David Vodrážka říká, že nelze diskutovat o přistoupení ke smlouvě, dokud nebude známo její znění. "Myslím, že takováta ultimáta nejsou hodna pana ministra," dodal poslanec.

"Vynášet kategorické soudy a dávat bianco souhlas smlouvě, jejiž parametry se vyjednávají a není známa její definitivní podoba, natož aby byla vyhodnocena výhodnost či nevýhodnost pro Českou republiku, mi nepřijde zrovna diplomatické. Tím více mě to zaráží, když takováto slova slyším od šéfa české diplomacie," míní europoslanec Edvard Kožušník.

"Po kolikáte už odchází TOP 09 z vlády?" reagoval stručně senátor Tomáš Jirsa.

Podobně argumentuje i poslanec František Dědič. "Než schválit neznámou a špatnou smlouvu, tak raději nic. Pan ministr zahraničí svůj tlak přehání. Koalice je dobrovolný svazek. Nikdo v něm nikoho nemůže držet," doplnil Dědič.

Podle poslance Ivana Fuksy bude záležet na konkrétním obsahu smlouvy, který zatím není znám. "Každá koaliční vláda na světě vydrží pouze tak dlouho, pokud étos, který koalici spojuje, je silnější než okamžitý předvolební prospěch jednoho z partnerů. Ovšem vzájemnému škádlení a zkouškám odolnosti se asi nelze občas ubránit," míní zase senátor Petr Bratský.

"Já bych dal spíš přednost konstruktivnímu jednání a dohodě než dávání ultimát ještě před tím, než se ví, jak vlastně bude dotyčná smlouva konkrétně vypadat," reagoval poslanec Jan Pajer.

Poslankyně Jana Černochová upozorňuje, že není znám obsah smlouvy. "Vyjádření pana Schwarzenberga považuji za netaktické a silácké. Chápu, že pro některé lidi může být rozpad eurozóny něco nepředstavitelného, ale měli bychom všichni žít v realitě, a ne se stengrovat v médiích. Hra na eurohujery a euroskeptiky by měla skončit a měli by si všichni určit jeden cíl: provést Česko tímto europrůšvihem bezbolestně," míní poslankyně.

"Zaměřila bych se na práci, ne na vydírání," uvedla stručně poslankyně Lenka Kohoutová.


Klaus je zhnusen knížetem. Smlouvu nepodepíše

Lidové noviny také informovaly, že prezident Klaus poslal dopis Petru Nečasovi, že takovou smlouvu v žádném případě nepodepíše. ParlamentníListy.cz nedávno informovaly, že toto Klaus předeslal již ve své knize Evropská integrace bez iluzí.

Klaus také zareagoval aktuálně na Schwarzenbergova vyjádření. Prezident republiky ultimátum ministra zahraničí Schwarzenberga odsoudil ve vysílání ČRo 1 - Radiožurnál: „Jsem z toho velmi rozladěn a myslím, že nejen já. Témata jako církevní restituce na straně jedné a radikální, revoluční další zvrat v Evropské unii směrem k fiskální unii na straně druhé jsou samozřejmě těžká témata, která musí vést ke sporům. Já myslím, že spory to musí být normální, kultivované, standardně řešené.“

„Já, jako prezident republiky, se nemohu smiřovat s tím, aby jedna politická strana dvakrát za den a půl vyhrožovala odchodem z koalice. Za prvé, jestli nebudou církevní restituce, za druhé, jestli nebude podepsána tato evropská smlouva. Takhle se politika vést nedá. Myslím, že už je potřeba to straně TOP 09 a zejména panu Schwarzenbergovi říci velmi jasně,“ dodal Radiožurnálu prezident Václav Klaus.

Obsah smlouvy o fiskální unii ještě není znám. Každopádně by se po jejím přijetí dostal rozpočet České republiky pod kontrolu Bruselu. Ten by mohl zásadně ovlivňovat jeho podobu.

 

Klíčová slova: euro EU národní stát Nečas ODS TOP 09 Německo
reklama
1668 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Brabec, 16.1.2012 0:42:52)
Odpovědět
proč jen tomu Nečasovi nevěřím ?
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Kalous, 16.1.2012 1:49:05)
Odpovědět
Nestojí neochvějně ve středu evropského proudu, knížeti je to jasné. Holt má si ten Nečas také někdy zajet do Bilderbergu a nechrápat.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Alberto Kvěch, 16.1.2012 8:47:36)
Odpovědět
Brabče nic si nevyčítejte.Jedná se o jeden z Vašich kladů.Kdo (oprávněně)nevěří ODS,kdo nevěří Nečasovi je jasné ,že ještě uvažuje.Reformu nemůže zajistit ten, kdo kocourkov zavedl.ODS A SOCANI MOHOU SOUČASNÝ BALAST JEN UDRŽOVAT A KRÝT,ABY NEDOŠLO K ŠETŘENÍ, SOUZENÍ A POTRESTÁNÍ POLITICKÝCH ZLOČINCŮ POSLEDNÍCH DVACETI LET.Jsem zvědav, jestli Nečas zajistí obecné prodloužení doby promlčení rozkrádání veřejných prostředků minimálně o deset let, aby mohl být zločin na občanech potrestán.Myslím ,že s podporou Klause dělá zatím vše, aby se nic nevyšetřovalo.Vaše neustálá podpora Klause ovšem není v souladu s Vašim názorem na Nečase a vzájemně si odporuje.Přeji Vám pane Brabče hezký den.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(ThujaGarden, 16.1.2012 3:49:38)
Odpovědět
Kníže je výtečněj...,akorát rád hodí šlofíka...,a dobře vyspinkaný rád blbě kecá...
Ach ti aristokraté (zdegenerovaní)...
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(tenáč, 16.1.2012 5:36:28)
Odpovědět
Česká soda: Pohádka Krakonoš a sudeťák Schwarzenberg
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Alberto Kvěch, 16.1.2012 9:00:55)
Odpovědět
Pane.Jak je možné, že ještě není souzen Vondra a Nečas mu dává podporu,jak je možné,že K. Kočí ještě sedí v poslanecké sněmovně,jak je možné ,že Nečas hlásá moudra o rozpočtové odpovědnosti a církvi rozdává v době kdy je stát zadlužený,jak je možné, že nejsou šetřeny rozkrádačky veřejných financí? Jsou jiní než kníže, kteří dvacet let kryjí rozkrádání státu a státu škodí.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(C.Q.Lafayette, 16.1.2012 9:38:43)
Odpovědět
cililink! :-)
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Next, 16.1.2012 13:52:25)
Odpovědět
Pane Kvěchu, amorální K. Schwarzenberg škodí jako ti další amorální, které jmenujete a (raději?) nejmenujete.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Alberto Kvěch, 16.1.2012 14:33:21)
Odpovědět
Je jich celá řada, kterým jsme lehkovážně dali moc a teď je obtížné je moci zbavit.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Next, 16.1.2012 16:40:12)
Odpovědět
Je zcela zásadní a nutné ZRUŠIT nehoráznou imunitu, kterou zdejší politici scestně a nehorázně využívají a zneužívají !!!

Skutečně SCHOPNÝ, POCTIVÝ, ČESTNÝ a ZODPOVĚDNÝ politik stávající a takřka bezmeznou imunitu NECHCE a NEPOTŘEBUJE.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Alberto Kvěch, 16.1.2012 22:14:19)
Odpovědět
Rozhodně,to je jeden z bodů, které je nutné změnit a občan očekával, že vláda, která disponuje v poslanecké sněmovně většinovým mandátem, mandát využije a nastolení pořádků přijme za své(kdy jindy).Bohužel nic takového se neděje.ODS je jednoznačnou brzdou reformních změn.To, že přijímají zákony k okrádání občanů nepovažuji za potřebnou reformu.To co předvádí politici je jasný trestuhodný podvod.Sám jsem volil VV, ale dnes vidím, že John nedovedé mnohé vhodně,lépe řečeno správně zkomunikovat.Kdy se konečně volič vzepře a přestane volit všechny ty Nečase a socany nevím.Čas nastal.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(ondráš, 16.1.2012 5:33:49)
Odpovědět
Schwarzenberg hrozí, že opustí vládu. Kéž by! Je to škůdce českého národa
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(DAP, 16.1.2012 10:06:46)
Odpovědět
Pan kníže by měl už konečně také říct, co to je a co si představuje pod tím pojmem "hlavní proud evropské integrace", ke kterému nás stále více chce připoutávat. Definice toho je stále zjevnější a jasnější :

Ekonomický (i prakticky i politický) diktát Bruselu (ve skutečnosti Sarkozyho a Merkelové), udržení odbytišť na stále méně konkurenceschopné zboží bývalých zemí EHS ve východní Evropě (tedy i u nás), vysavač na peníze z původních samostatných ekonomik států do centrálně řízené centrální evropské banky, to vše s jediným cílem - udržení nemohoucího a dlouhodobě neudržitelného novodobého molocha Svazu Evropských Socialistických Republik.

Opravdu je toto všechno v bytostně nejlepším zájmu naší mladé České republiky ? Není !
A Schwarzenberg se nechová jako ministr České vlády, ale jako "panevropský slouha", a proto nemá v naší vládě co pohledávat !
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(NECHCEME amorální a zrádcovské politiky !!!, 16.1.2012 13:34:21)
Odpovědět
Karel Schwarzenberg je ZRÁDCE ČR !

Karel Schwarzenberg se poprvé dostal do české vlády ve vládě Mirka Topolánka z ODS na přímluvu tehdejšího ministra ze Strany zelených Martina Bursíka.

Zatímco kandidáti za Stranu zelených se do parlamentu ve volbách v r. 2010 nedostali, tak K. Schwarzenberg se předtím vypočítavě a hbitě přesunul do Kalouskovy TOP 09 a opět se z něho stal ministr zahraničí !

Ať už konečně z vlády odejdou jacíkoli vypočítaví a amorální politici !!!

NECHCEME amorální a zrádcovské politiky !!!
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Jarda Z, 16.1.2012 10:31:26)
Odpovědět
Co jiného lze očekávat od letitého člena teroristické organizace Bilderberg Group Schwarzenberga? Vždyť cílem této organizace není nic menšího než vytvoření totalitní celosvětové vlédy - NWO, depopulace planety a zotročení zbytku obavtelstva. EU je prvním krokem k tomuto cíli. Dalšími členy této organizace a povšimněnme si, že zároveň i největšími křiklouny za co největší, nejtěsnější a nejrychlejší integraci Evropy jsou Van Rompuy, Ch. Lagardeová, A. Merkelové, Barroso a řada dalších vysoce postavených eurofunkcionářů. Oni zároveň vyhrožují koncem desetiletí trvajícího míru v Ecropě, pokud se EU rozpadne. Oni tu válku opravdu nebudou váhat vyvolat, pokud se tento jejich plán začne hroutit. Jsou naprosto čitelní a nevyhrožují nadarmo. Nyní je k tomu hodně našlápnuto.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Kalous, 16.1.2012 12:25:17)
Odpovědět
Jak asi EU dělá tu depopulaci v EU, když sem pouští miliony rychle se množících muslimů a ještě si klade za cíl toto množství imigrantů stále zvyšovat? Nebo jak podporuje všemožně romské etnikum aby se jeho počet v EU zněkolikanásobil? Bilderberg zde zatím hraje na jiné kartě.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(SpoN, 16.1.2012 13:47:57)
Odpovědět
Jde o likvidaci původních obyvatel a původní kultury Evropy prostřednictvím podpory a šíření barbarského islámu - konkrétně podporou přistěhovalectví muslimů a zavádění nesmyslného a zrůdného multikulturalismu.

Tzv. multikulturalismus v reálu znamená rozdrobení původních národů, původních obyvatel Evropy na nesourodé skupinky, které spolu vzájemně nespolupracují, protože každá z nich se řídí jinými předpisy a zvyky.

Důsledkem toho je, že se taková nesourodá společnost dostává do různých střetů, konfliktů náboženských, právních, stoupá nedůvěra a nepochopení mezi lidmi, dochází k násilnostem a k používání zbraní pro "vyřizování účtů", a tak politici z důvodu udržování "pořádku" vydávají stále více peněz na zbrojení, na potlačování různých vzbouřenců nebo teroristů.
Z takového vývoje finančně profitují chamtiví, nezodpovědní, sobečtí zbrojaři, bankéři a jejich nohsledi v politice, kteří ze státních financí vydávají stále více a více miliard na zbrojení a na tzv. "prevenci válek" - co by přece neudělali pro stálý růst svých osobních, soukromých, finančních kont !

Výsledkem je úzká vrsta těch, kteří už neví, co si počít se svými miliardami a biliony peněz a na druhé straně zbídačená a utrápená většina občanů !!!
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Kalous, 16.1.2012 13:51:58)
Odpovědět
SpoNe, vy do těch karet Bilderbergu a spol. vidíte a to je dnes velmi a velmi politicky nekorektní a neslušné.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(SpoN, 16.1.2012 14:00:51)
Odpovědět
Kalous,
o co opravdu, skutečně jde vám osobně?
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Kalous, 16.1.2012 15:07:14)
Odpovědět
To není sPone ironie (vůči Vám), naopak konstatuji že jste se vyjádřil velmi dobře a smekám klobouk. Ironické by to mělo být k těm kteří váš výklad popírají. A také je jasné, že váš výklad by dnes byl oficielně prohlášen za spikleneckou teorii - ale předpokládám že vám budoucnost dá za pravdu.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(SpoN, 16.1.2012 16:34:58)
Odpovědět
Kalous, upřesním svoji otázku:
Vyhovuje vám nebo naopak vám vadí, jak a k čemu lidi z vedení EU a z MMF směřují vývoj Evropské unie?
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Kalous, 16.1.2012 17:22:03)
Odpovědět
SoNe, vždyť to vyplývá z předchozího. Jednoznačně je dle mne dnešní politika EU pro tradiční Evropu velmi zhoubná, není to náhoda - ale cílená politika. To že se Evropa v takés takés antické a křesťanské podobě udržela přes 3 tisíce let (z toho 500 let kolonizovala a dobývala celý svět - nyní je to obráceně) - vystřídá zřejmě její cílená záhuba během několika desetiletí. Na druhou stranu v době globalizace nelze nějaké spojování ignorovat - alespoň na úrovni koordinace a spolupráce. Katastrofa je likvidace zbytků národních států. A k MMF - šťastný kdo se mu nedostal do spárů, je to likvidační lichvářská organizace. Většina asijských ekonomických tygrů se MMF vyhnula a věděli proč. Zase do toho moc nevidím - ale je možné že stěžejní práci v zadlužení EU rovněž sehrál MMF - přes dluhy se dá každý lehce ovládat a vysávat. I židé před 70- 80 lety chtěli Hitlerovi půjčovat a mít ho na provázku - ale neskočil jim na to a raději je zlikvidoval a prachy si vzal sám,
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Zappa, 17.1.2012 9:06:42)
Odpovědět
Všichni, tedy téměř mnozí, i nežidovští kapitalisté a finančníci. I Švýcaři, i Švédi i Tvoje Sovětské Rusko plnilo naprosto vzorně dodávky surovin a paliv až prakticky do počátku války.

Adolf se uměl skvěle přetvařovat a blufovat, mnozí s ním chtěli vycházet a obchodovat. Navíc Adolf vždy tvrdil, že záborem Sudet budou jeho územní požadavky uspokojeny.

Nacisti-Hitler měli pro to v soukromí 2 termíny...

...)) germánská lest a výpomoc při sklizni...))
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Pepan, 16.1.2012 13:12:09)
Odpovědět
Němci už dvě světové války prohráli, ale pokoj si nikdy nedají. jejich věčným cílem je ovládnout svět, protože němec je přece übermensch.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Kalous, 16.1.2012 13:58:34)
Odpovědět
Pepane, svět už pokročil. Dnes u těch "globalizovaných" multimiliardářů nehraje národnost větší roli. V EU hrá dominantní roli pochopitelně Německo, neboť má nejsilnější ekonomiku a do společné pokladny přispívá zdaleka nejvíce, kdysi to bylo až 4-7x více než další Francie, nyní nevím. A Velká Británie má vyjímky a dává houbec. To by přece bylo Německo úplně blbé kdyby svoji ekonomickou sílu nevyužilo i politicky. A´t se ostatní také snaží.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Pepan, 16.1.2012 17:12:29)
Odpovědět
Kalous, na tebe reagovat nebudu, ty jsi z dálného východu a o Evropě nevíš nic.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Kalous, 16.1.2012 17:31:40)
Odpovědět
Jo Pepane, máš recht, nebav se se mnou - jsem zlínský Moravák v Tokiu na Dálném východě s šikmýma očima, s Tomiem jsem zde tahal popelnice a dál než do přístavu Baťova kanálu v Yokohamě jsem se nedostal. Ale Tomio z Dálného východu vám teprve ukáže, vy pitomečci ....
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Hugo, 16.1.2012 13:06:03)
Odpovědět
Frau Merkel, odvolejte si už toho říšského protektora Karla Hermanna Scheissenberga, nejsme váš protektorát, spletla jste si poněkud datum. Už se nepíše rok 1939.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(pavjan, 16.1.2012 17:53:22)
Odpovědět
Jedná se o další a významný krok při budování evropského superstátu. Schwarzenberg klidně může sedět u evropského unijního stolu, ale to podílení se na zásadních rozhodnutích, jak říká, může klidně pustit z hlavy - nic takového nebude, od toho jsou tam jiní. Tak ať z nás nedělá blbce. Tím může imponovat jedině eurohujerům. Taky bych byl eurohujer, kdyby EU nevedla tlupa idiotů.
Re: Schwarzenbergu, klidně odejdi z vlády. Vydírat se nedáme, rozzlobila se ODS
(Francin, 17.1.2012 0:34:24)
Odpovědět
Spíš bych řekl, kníže, klidně odejdi z vlády, spolu s ODS, celou TOP09 a VV. Opusťte republiku, dokud jste celí a už se nevracejte.