reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého

Autor: František Matějka | Publikováno: 16.1.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Každému, kdo je iniciátorem a strůjcem, ale následně také každému vykonavateli přejmenování čehokoli po Havlovi, bych nechal zaplatit všechny náklady s tím spojené do poslední koruny. Kdyby takové pravidlo věděli předem, už bychom o žádném přejmenování nikdy neslyšeli.

A tak je to vždycky, když s něčím přijdou. Je úplně jedno, co to je. Multikulturalistická pseudoláska k rádoby bližnímu z hodnotově zcela odlišné části světa, se kterou když nesouhlasíte, jste automaticky označen za nebezpečného tmáře a xenofoba. Ničím nezasloužené ochranitelské aktivity vůči menšinám, se kterými když nesouhlasíte, jste ocejchován jako rasista. Podpora rozvojového světa, kde jen utopíme peníze a podporujeme korupci místních vládců, se kterou když nesouhlasíte, podílíte se v jejich očích na pošlapání lidských práv. Vojenské zasahování do ryze interních problémů suverénních států, se kterým když nesouhlasíte, automaticky v jejich očích podporujete totalitní a autoritářské režimy a nejste dostatečně demokratický. Mohl bych pokračovat dlouhé hodiny.

To všechno musí, když jsou pravdoláskaři u moci, občané platit ze své kapsy. Když pak ovšem nemají na jídlo, na oblečení, nájem, nebo své koníčky, nikoho z těch nahoře to netrápí. Vždyť na světě je podle nich tolik nespravedlnosti, kterou je nezbytně nutné napravit. Vždyť na světě je tolik lidí, kteří se mají ještě hůř, než Vy.  Neměl bych nejmenší problém s jejich vírou v jakýsi lepší svět v jejich očích, ovšem za předpokladu, že by si to všechno platili ze svého. Jenže pravdoláskaři na to nejsou.  Jejich víra v lepší svět zcela opomíjí tisíce let staré a osvědčené základní ekonomické principy.

V současné době, po těch prvních dnech euforie z toho, co všechno a jak rychle přejmenujeme po Václavu Havlovi, někteří z nich docházejí konečně ke zjištění, že to s sebou ponese také nějaké náklady. Nejenže nebudou malé, ale kromě dalšího vytažení peněz z veřejných rozpočtů přinesou nepřebernou řadu problémů v každodenním životě lidí. Od změn adres, dokumentů, potřeb notářských zápisů a kolků u podnikatelů a sídel jejich firem, změn propagačních materiálů, razítek, elektronické propagace, již vyrobených reklamních sdělení v různých obdobách…

Čtěte také:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Ctirad Mašín: Havlova éra byla zhoubnější pro duši národa než řádění Stalinova kata Gottwalda

Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku

Tajemné restituce Václava Havla

Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje


Mám jedno řešení pro všechny, kteří si stojí za nezbytnou nutností po Havlovi něco pojmenovat. Otevřete si pokladnu a vložte do ní své vlastní peníze. Umožněte předem v každém konkrétním případě přejmenování, aby Vám každý, kdo se cítí být tímto krokem poškozen na svých právech, vyčíslil náklady s realizací Vašeho záměru. To abyste věděli, kolik Vás to bude z vašeho stát. A když přesto, že uvidíte tu sumu, která Vám velmi pravděpodobně vyrazí dech, protože Vám nic z toho v té euforii nedošlo, budete dál trvat na přejmenování, uhraďte následně do poslední koruny náklady každému, komu jste svým krokem újmu způsobili. Možná Vás takový postup naučí odpovědnosti a některé z Vás definitivně probere, až budete zase někdy navrhovat, jak pomoci světu.

reklama
4110 čtenářů | 150 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(ThujaGarden, 16.1.2012 3:54:26)
Odpovědět
Tak už (probůch)...,to letiště přejmenujme...,na Havlovo...,jinak nás milovníci zesnulého bývalého prezidenta...,utlučou podepsanými peticemi...
Jejich vytrvalost vzbuzuje údiv...
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 9:24:57)
Odpovědět
Třeba nějaké malé letiště pro ultraleighty - tam by stačila tabulka s novým nápisem za 500 Kč - u letiště Ruzyně to budou určitě desítky milionů.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 14:50:03)
Odpovědět
Houbeles Kalous, jedině veřejné záchodky. Žádný z ních ještě nenese jméno takového velikána. To je úděsné co se nyní děje nad Havlem kterého do listopadu znalo jen několik jeho pivních kumpánu. Ve světě byl daleko méně známí jak Mendela nebo Tutu a i ti dostali daleko víc těch nečestných "Čestných doktorátu". Že byl prvním presidentem České Republiky? Co je na tom? Vždyť jaké on měl pravomoici? Co on mohl vlastně uděat pto tu Republiku? Jen "moudře" žvanit. Nic víc. Že byl ve světě znám? A co z toho má tá Republika? Co měla ve světě z toho, že podle českých vlastenčíku svět uchcá-al slasti a v orgasmu pří zaslechnutí jména : Ó Masaryk ! Ó Beneš ! Když příjde k věci, klidně celý ten svět který nedokáže udržet samou slasti moč ani stolici při zaslechnutí jména Ó Havel jak tvrdí kněží jeho božského kůltu jeho , tak na celou ČR se klidně vybodnou. Vždyť na světě více měst které mají více obyvatel jak celá ČR a jsou pro velmoce důležitější jak to óóóchach Havlovsko.
Začal se svým zviditelněním ten bastard Fenič a nyní ho následuje jakýs numismatik, který by chtěl bankovku nejen s portretem jeho "pánbička", ale prý také s vyjmenováním všech jeho cest a seznamem všech jeho řádu a těch nečestných doktorátu.
Což většina Čechu jsou taková lezdoprdelecká psiska? Takový hnojní červy?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 16:10:09)
Odpovědět
My tomu Stilete nerozumíme, nemáme vysoké humanitní školy, nechápeme Dalajlámu, nejsme odborníky na lidská (pseudo)práva ani nás Václav Havel netahal z bryndy jak Clintona když ho kouřila Lewinská - omlouval ho že zde by se to zde nijak nebralo ať si z toho nic nedělá, asi měl zkušenost.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 17:08:49)
Odpovědět
Letošní rok bude v čr rokem Václava Havla, teprve nyní se strhne opravdová smršť v přejmenovávání, budou zde Havlovi školy, ulice, knihovny, náměstí, alei třeba instituy, 2 už vznikají v Brně a Ostravě..


havla bude všude tolik, že Klausův pláč se ponese Prahou jako prd punčochou..


V číně mají rok Tygra my budem mít rok Havla.
Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Dan, 16.1.2012 17:35:52)
Odpovědět
před chvilkou oznámil Rouček v TV že ve štrasburgu budu pojmenovaný palác kde sídlí evropský parlament po V. Havlovi..

Souhlasí s tím obě nejsilnější frakce, tedy křesťané i socialisté..

Očekávám ovšem mnohem více podobně grandiozních akcí z celého světa..


I v americkém senátu se bude projednávat jak oslavit Havla.. je několik návrhů, nechcejme se překvapit :-)
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Modlářské zanícení, 16.1.2012 17:54:32)
Odpovědět
Chamtiví, bezohlední a servilní sobci dál slouží svojí modle.
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Stilet, 16.1.2012 19:33:39)
Odpovědět
Dan to dobře ví. Jen v USA nikdo nic neví, Co ještě žvanile chtějí kde přejmenovat po tom tvém Havlovi? Nechce snad US Senat přejmenovta planetu Zeměkouly na Havlov? Přece když může být Uran, Venuše, Pluto tak proč také né Havel? Viď oslíku.
Tak od nynějška mě je jasné, že jsi cvok a že patříš do Cvokhousu.
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Kalous, 16.1.2012 19:47:15)
Odpovědět
Stilete, ty nic nevíš - ale Dan má čerstvé zpávy od CIA, americký Senát vám přejmenuje Washington an Havltown. Alespoň si nebudete plést město W. DC a stát Washington. Obama přece tvrdil, že je pro něho V. Havel zdrojem inpirací. A Madlenka s Cliftonovou to podpoří.
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Dan, 17.1.2012 0:34:28)
Odpovědět
ano, Cigánská Investigativní Agentura mě opravdu vždy včas informuje, zase měl pravdu ten prďola komunistickej.
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Kalous, 17.1.2012 7:32:15)
Odpovědět
No vidíš, světový bankéři, že jsi to uznal. Hned si z radosti dám ještě dražší šampaňské než ty - za 8 tisíc. A vypiji ho na zdraví Klause.
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Statistika, 16.1.2012 19:52:36)
Odpovědět
16.1.2012, čas 19:50
Počet Danových příspěvků na podporu V. Havla - 33
Vypadá to, že Dan je za tuto adoraci placený.
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Kalous, 16.1.2012 21:00:18)
Odpovědět
Co kdyby jen příspěvky. On již iniciuje stavění Havlových bust po jeho rodné Moravě, s destičkami "V.H. se zasloužil o povznesení Moravy a o její kulturní, náboženské a politické tradice". Zařídí že se V.H. udělí i čestná moravská národnost a bude mít sochu na Špilasu a bude ve slovníku brněnského hantecu jako humanbombec.
Re: Havlovo jméno ponese evropský palác ve štrasburgu..
(Dan, 17.1.2012 0:25:12)
Odpovědět
jasně Petřík mě chtěl zaplatit vlastním tělem, ale odmítl jsem zůstanu u manželky, tedy něčeho co on a jeho camprdlík nikdy nepoznali :-(
amen !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Hanibal, 19.1.2012 12:46:33)
Odpovědět
Kalousi ještě si nevíme rady s tím transcendentálním prostorem o kterém když byl V.H. v transu hovořil a pořád se hovníme v tom Česku! Kdo se umí pohybovat v tom trascendentálním prostoru, tož kápněte. Myslíte, že fenič a pravdoláskovi ví ?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kolo běžka, 19.1.2012 12:54:20)
Odpovědět
Hanibale, měl jsi se zeptat Dana. Dan se nenarodil, on se VYSKYTL, třeba je z toho transcendentálního prostoru, proto mu my co nás zedmskou hroda tíže, nerozumíme. (sprosté slovo to není, nebyla jsem vymazána)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:38:23)
Odpovědět
navrhuju název pro Letiště Ruzini Machova pr.del ale pod podmínkou že na ní budou moci přistávat jedině Jumbo s nápisem Klausovo péro..

A Havlovi nechme divadlo, samo to národní, navrhuji názevn havlovo evropské Divadlo :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(TaV, 18.1.2012 0:28:58)
Odpovědět
Přemíšlejte:- nemohou se přejmenovat Hradčany na vzletné Havlovo Hradčany ???!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(liberal shark, 16.1.2012 7:59:17)
Odpovědět
Jojo, fungování pravdoláskařů se limitně blíží fungování komunistických akčních výborů po roce 1948. Přesně podle Orwellova hesla: láska je nenávist, válka je mír, svoboda je otroctví. Ti lidé absolutně nerespektují odlišné názory a chovají se jako Gestapo. Každý je podle nich hned rasista, xenofob a extrémní pravičák. Přitom vůbec nerespektují skutečný obsah těchto pojmů. Klaus má pravdu v tom, že tato samozvaná avantgarda je jedním z největších hrozeb pro svobodu a demokracii v našem státě.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(bublifuk, 16.1.2012 8:26:25)
Odpovědět
Proč přejmenovávat? Postavme nové! Třeba divadlo. Stačí hlediště pro 5 diváků, šatny pro 2 herce (jedna pro zlomenou vdovu po Mistrovi) a velká pivnice. A zacálovat to může bakala.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(jiří, 16.1.2012 9:03:00)
Odpovědět
Divadlo ano,jen těch 5 židlí mi přijde moc!Nikdy nebude vyprodáno a tím budou ohroženy příjmy z grantů MK a Magistrátu HMP
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 9:27:32)
Odpovědět
A mohou tam promítat film V. Havla "Odcházení" který měl protekční státní dotaci 30 milionů.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(ThujaGarden, 16.1.2012 9:43:32)
Odpovědět
To "Odcházení" byla...,ale blbina. Nádherně herecky obsazená...,blbina. I Dáša tam herecky zazářila...
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dost bylo Havla !, 16.1.2012 16:54:16)
Odpovědět
Mně se na tomto filmu velice líbila scéna v závěru, kdy od dotyčného odcházejí postavy, hrané D.Havlovou a E Holubovou. Vzdalují se od bývalého prominentního sídla a přitom míjejí zeď, na které je napsáno:
"Dost bylo Havla!"
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(chachar z Ostravy, 16.1.2012 14:16:23)
Odpovědět
30 milionů z našich kapes!! Při Vltavě buji paláce, z krve a mého potu... je nám z vás rozežřaných pražáků na bliti, tady na severu Moravy maji lidé existenční problémy,nemájí na nájmy, hrozí jim ztráta střechy nad hlavou, berou jakukoliv práci za par šestek na hodinu, ani neceknou, když po nich chtěji zadar přesčasy, nakonec sociální minstr to už dal do zákona, přesčasy zadara, ani svaču Vám nikdo nedá, když tam zůstanete, kdyby aspoň kafe! Na blití z té kulturní fronty, vždycky prostituovali mocným, prostitutují i mediím, se dívejte na toho gaunera Krause, jak se nám všem vysmívá do ksichtu, jak si vydělává a stává se "!politickým hráčem" na podiu ČT televize. Kulturní fronta, Havelm vyvolených, dále dostává role, v ČT, jsou tam stále jedni a ti sami, mladí si ani nevrznou. Oč jsme dále než v Severní Korei,? jen jsme trochu učasenějš. , Děcka musely povině na Havlův film a rodičde vycalovali 50 Kč,POVINÉ, místo aby se učili ! Hnus, za minulého režimu byli při podobné situaci nahnání alespoň zadara. Víte ono je to tak jako ciganama, politici nic neřešili, dneska už žádné, kromě násilné řešení není. Ať si to Praha a politici spočítají, jak dlouho ještě budou lidi v klidu! No to by byl cirkus, jak by tomu přejmenovanému letišti stříhali pásku,.. rauty, žranice, společenská onanie a to vše, třeba bychom mohli přibrat zase nějakých pár úředníku, aby to všechno okolo zařídili, též by se měly ustanovit nové komise pro záležitosti zbožnění Havla? To že s tím přišel Fenič s tou prvdoláskovou smečku by nebylo nic mimořádného, blazni patři svým procentem do společnosti, ale jak se k tomu začali stavět politici, zastupitele Prahy, bude o takové p i čo vině jednat vláda, no to mi hlava nebere!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 14:44:46)
Odpovědět
pravdoláskařů je dle statistik odhaduju nějakých 20%, stejně jako Klausoláskařů..

ale zde existuje opravdu velmi silnápodpora širokého spektra lidí pro Havlovu ikonizaci a i já jsem pro.

Pro měl by Havel humanista, já bych komouše věšel on Klausovi rodiče a další bolšány pošetřil stejně bych zatočil s cikánámam atd..

Ale faktem je že tato figura má ohromný význam a český národ má nového hrdinu, to je prostě realita.

Klaus nikdy nedosáhne ani desetiny věhlasu Havla ve světě, nikdy .
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 14:58:59)
Odpovědět
Chodící statistiko., kde jsi přišel k údají že pravdoláskařu je v ČR 20%? Novinářských prostitutu a pivních kumpánu Havla může být jen těch skutečných několik set. Potom ještě nějaká tisícovka těch blečku všemu uvěřivších. V nejhorším případě jích může být nějaká promile ale je moc slyšet. Kde kdo se honem honem chce na "slávě a velikosti" Havla přiživit.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 15:02:52)
Odpovědět
to je můj odhad je to ta nejfanatičtější skupina, ve všech PVM jich bylo kolem 20% pro letiště praha..

Jinak v sousední obci bude základní škola púřejmenována na Václava Havla, ale až od 2012.. ale už je to odhlasováno..

Havel je nesmírně populární..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 15:13:29)
Odpovědět
Kde je nenajvýš Havel populární? Zatím to je jediný EUportál který necenzuruje příspěvky nechválíci Havla a podle toho ty děláš tu svou pošahanou statistiku? To se se v ČR děje, tak to opravdu je především zásluhou Klause jak Havla. Třebas v tom špatným. Ale ten tvůj Havel jen žvanil a ani nic jiného nemohl toho moc dělat. Jen dělat a hlását ty scvéí ptravdiláskovské kraviny. Kdyby pořád ti prostututí a uchcavači nad Havlem tak nevyváděli, kdo by si na něj vůbec vzpoměl. Za pár roku až se otevřou archivy, tak se zase bude to co ponese jméno ó Hvael, tak se zase bude se studem přejmenovávát. Ještě že to čuně napadlo jen pojmenovat letiště a né přejmneovat Prahu na Havlovgorod, když tam vymetal tolik putyk a dokonce tam i bydlel.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 15:59:49)
Odpovědět
To jemožný, ale jehopopularita je obrovská i tady na euportalu a to odjakživa a neskončila jeho smrtí :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 16:17:40)
Odpovědět
Má popularitu leda tak po půlnoci v hospodě Na Vyhlídce u tvého stolu. Jinak už má naprostá většina lidí z té šaškárny plné zuby.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 21:52:41)
Odpovědět
Když bude hodně Havla tak Vás to tady zabije, vy mrdky nacistický a to je dobře.. Petřík musí ze spaní křičet nee Havel neee.. a ono to přije.

havel jako zabiják Klausolásky se velmi osvědčuje :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Re, 16.1.2012 23:33:38)
Odpovědět
Dane, vy se čím dál tím víc odhalujete coby drzý, mstivý a sprostý jedinec.
Uvědomte si, že kdo jiným lidem přeje zlo, přivolává ho na sebe.
Protože jiným lidem přejete smrt, přivoláváte ji na sebe.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:06:12)
Odpovědět
Havel ! Havel ! Havel !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(hakous, 16.1.2012 15:03:06)
Odpovědět
chachar z ostravy:Naprosto s Vámi souhlasím,kdo chce jeho letiště a kde co po něm pojmenovat tak at si to zaplatí,my na kraviny nemáme.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Vlasta, 16.1.2012 9:37:53)
Odpovědět
Jeden názor se mi moc líbil. "Kvůli mě už žádné bankovky tisknout nemusíte, ani přejmenovávat ulice , letiště, školy a divadla. Já jsem si iniciativně už přejmenoval svoje WC na VH."
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 9:43:39)
Odpovědět
pvm splečnosti STEM z minulého týdne:

nechci aby se cokoliv jmenovalo po Havlovi 20%

je mi to jedno 1%

chci aby Havlovo jméno nesly některé veřejné objekty 71%


pro letiště 21%

pro divadlo 62%

pro některé ulice 70%


Porážka Klausolásky je fatální a jak známo v demokracii rozhoduje vůle většiny :-D
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Wolfowitz, 16.1.2012 9:47:30)
Odpovědět
Co??? Klausolásky???? MUHEHEHEHEHEHEHE :-))))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Wolfowitz, 16.1.2012 9:47:56)
Odpovědět
Ten Dan je teda dobrej tetřev! :-))))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 10:28:48)
Odpovědět
Téměř 3/4 národa si přeje aby se po Havlovi pojmenovali ulice i náměstí, 2/3 pak chce havlovo divadlo..

Je to celonárodní konsensus, velmi silný a přesvěčivý..

Národ se neptá Klause na názor, koho zajímá Klaus kdo to je ?? :-D

Podobně články jako tento zajišťují Havlovi nesmrtelnost a ukazují jak moc významná osobnost to byla, posedlost Havlem je největší právě u Klausolásky a svazáka Petříka ..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Eva, 16.1.2012 12:55:10)
Odpovědět
Je mi Vás -Dane- opravdu líto. Vy musíte být moc zakomplexovaný člověk. Co to tady píšete o peticích a průzkumech? Kdyby bylo referendum, tak budiž. Tohle je manipulace a naprostý nesmysl. Vždyť tady všem ukazujete, jak Vám dělají problém obyčejné počty, o pravopisu ani nemluvě. Kdo si kolikrát klikl na Havla a kolikrát na Klause... Co to sem motáte? Tady je diskuze o něčem jiném. Kolik Vy, když jste takový obdivovatel VH, přispějete na přejmenování čehokoliv? 10 tisíc nebo 100 tisíc Kč? Nebo i víc? Když už se tady oháníte tím divadlem, tak mám návrh. Stropnický a Žilková podepsali petici, jsou pro změnu názvu letiště...Ale! Stropnický je ředitel divadla a tak má obrovskou šanci svoje divadlo za své a za pomoci podepsaných pod peticí (včetně Vás) si divadlo přejmenovat. Nás, ostatní, koho se na to neptali a nic jsme nepodepsali, ať nechají na pokoji. Nám, ať nechají peníze na zdravotnictví, školy,důchody... na to je jich v této době nejvíc potřeba. To je můj názor. A podle Vás... tečka!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 14:08:34)
Odpovědět
Nejsme jeho obdivovatel ale já osobně jsem dal 100 000,- na jeho bystu pro naši obec.

Jste spokojená ?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 16:54:22)
Odpovědět
Chodící statistiko, jistě máš spoustu fotoček toho svého svatého a tak si dej jednu fotočku do poklopce. Je to výborná ochrana proti pohlavním nemocem a lečí dokonce neplodnost i impotenci. Také před souloží strč stočenou fotočku své partnerce do pochvy a uvídíš jaké Havlova fotka dokáže dělat divy.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 14:39:12)
Odpovědět
Havlova bysta bude u nás stát vedle Masarykovi v parku, v9 členém zastupiteltvu byli proti 2.

jeden za ksčm a druhý /bývalý komunista/ za suverenitu, 7 lidí z kdu, čssd a nezvásilí byli pro !

obec dala tedy 100 000, čtvrtinu soukromní investoři 300 tisíc, z toho já třetinu dalších 6 podnikatelů zbylých 200 tisíc.

Ohlas v obci jednoznačně pozitivní, protestovali jedině komunisté.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Eva, 16.1.2012 16:06:32)
Odpovědět
Vy si myslíte, že Vám to věřím? Napsat anonymně sem může kdokoliv, kdykoliv a cokoliv. U Vás se to dá i předpokládat. Možná, že kdyby to byla i pravda - není Vám hanba dávat na bysty a nedat třeba na nemocné děti, na charitu...?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 17:03:32)
Odpovědět
Dal jsem před vánocem celou řadu darů, vč. např. 28 tisíc na 3 psí útulky, dětské domovy podporovat nebudu je to líheň kriminálníků /ikdyž jsem to v minulosti dělával/ ani nemocnice ne, tam by se moje peníze rozkradly !

Platím dost velké daně a to stačí.

P.S. Mě je uplně jedno co mě věříte, to je váš problém ne můj ! :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(A.F., 16.1.2012 17:46:24)
Odpovědět
Taky jsem proti tomu, aby děti byly dlouhodobě v ústavech.

Ovšem naši vládu těžké osudy dětí podobně jako vás v podstatě nezajímají.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 18:11:35)
Odpovědět
samozřejmě ústavy jsou zlo, děti patří do heterosexcuálních rodin nebo alespoň párům, ne do ústavů.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(A.F., 16.1.2012 18:21:36)
Odpovědět
Zlo jsou v první řadě morálně a rozumově zaostalí, bezohlední, chamtiví, nezodpovědní a sebestřední sobci.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 21:46:47)
Odpovědět
no to taky.,.. sme trochu ujeli od těch dětí že..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(A.F., 16.1.2012 23:16:49)
Odpovědět
Jsem zvyklý uvažovat v širších souvislostech.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:07:42)
Odpovědět
Vaše souvislosti jsou široké jako pánve starší gejši z Perlovky..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(A.F., 17.1.2012 0:13:59)
Odpovědět
Dane, skutečně jste v různých směrech velmi zaostalý.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:27:05)
Odpovědět
určitě, zato vy jste pokrokoví jako Klausova natržená zadnice...

inu kdo maže ten jede pane, zeptejte se Jakla, ten je namazaný pořád..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(A.F., 17.1.2012 12:55:33)
Odpovědět
Dane, opět ukazujete vaši velkou morální a rozumovou zaostalost.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 19:45:10)
Odpovědět
Evo, nemělo by vám být líto Dana, ale mělo by vám býát líto těch psychiatru kteří se musí o Dana starat. Je to vyloženě cvok.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Jeeves, 16.1.2012 10:28:15)
Odpovědět
STEM říkáte? Já když vidím ankety na internetu, tak je to přibližně opačně. Asi 80% hlasujících nechce již nikdy o Havlovi ani slyšet, natož aby se jeho jméno objevovalo na nějaké stavbě. :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 10:31:25)
Odpovědět
Když jsme u internetu podle googlu stouplo vyhledávání slova Havel od jeho smrti 8 násobě, a dosáhlo 15 milionů 800 tisíc, tedy 15 násobek slova Klaus.


Podobnou statistiku má i seznam, počet vyhledávání slova Havel je 2x četnější než Klaus..

Co říkáte na tyto fakta ??
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Jeeves, 16.1.2012 11:41:21)
Odpovědět
Když si někdo klikne na jméno V. Havel, tak tím mu vyjadřuje úctu? Nebo ti lidé byli spíše zvědaví, kvůli komu to se pořádá takový tyjátr? A zda to má nějaké opodstatnění. A teď si představte to jejich rozčarování, když se dočetli o jeho "zásluhách". (A těch bacilů, když si odplivli!) :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 14:58:14)
Odpovědět
3 nejznámější české výrazy jsou Havel, Praha a Jágr !!

Přičemž většina dotazovaných uvedla, pokud vůběc věděli že pezidentem čr je dneka Havel :-))

Klaus je prostě ve světě nula..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 17:00:18)
Odpovědět
Havel kašpare je také nula. Jen spousta lidí si na něm přihřívá svou plivčičku. A co vlastně je celé České Republice, všem jejím občanum platné když někteří lidé ve světě vědí o Havlovi? Drtivá většína vůbec neví že nějaká ČR existuje šášo. Čeští vlastenčící přímo obludně přehání význam světovosti svých některých občanu. A ty chodící statistiko také.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 17:23:00)
Odpovědět
před chvilkou oznámil Rouček v TV že ve štrasburgu budu pojmenovaný palác kde sídlí evropský parlament po V. Havlovi..

Souhlasí s tím obě nejsilnější frakce, tedy křesťané i socialisté..

Očekávám ovšem mnohem více podobně grandiozních akcí z celého světa..


I v americkém senátu se bude projednávat jak oslavit Havla.. je několik návrhů, nechcejme se překvapit :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 19:50:26)
Odpovědět
To je možné hlupáku, jenže ty tomu nerozumíš. To ty lidí se jen chtějí dozvědět, co je to ten Havel zač. Jestli to není nová značka toaletního papíru a ty z toho okamžitě děláš důkaz obdivu tvého božstva.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:22:49)
Odpovědět
U vás v USA si asi lidi pletou Obamy s hajzlpapírem , obojí to mělo stejnej účinek na ekonomiku, holá prdeli..

ALe evropané jsou mnohem vzdělanější, Havla zná víc lidí než Prahu nebo dokonce čr :-))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 10:35:43)
Odpovědět
Může podle vás za přejmenování ulic po Havlovi v Dánsku, Gruzii, Estonsku, Polsku na SLovensku či v Berlíně také Pravdoláska ??

Není na pořadu dne si přiznat že Havel byl veliká osobnost, ikdyž jsem ho zrovna já třeba tolik neprožíval.. ale svět ho tak vnímá ??

Jk dlouho si chcete ještě nalhávat nějaké bludy ??

Wikipedie Václav Havel, přístup za 2 měsíce 5 milionu ip ze zahraničí.. stačí ??

Za stejnou dobu Klaus 135 000
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Zappa, 16.1.2012 15:39:16)
Odpovědět
No ano. Ale každý den se také neumírá a jeden umřel a druhý ne.

Jako malíři někteří, po smrti jejich cena vylítne i desetinásobně. Klause a Havla bych nepoměřoval, to ukáže až čas.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 16:01:51)
Odpovědět
Právěže to čas už ukázal, kdo čekal že bude méně Havla hodně se spletl, Havel se stává společenským fenoménem a mě to baví :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 16:20:49)
Odpovědět
Asi byl tvá úroveň .... Pořád se oháníš křesťanskými zásadami a životem - a V.H. byl ochlasta, lhář a dě.kař až skoro dokonce
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 17:00:11)
Odpovědět
toto přesně řekl ten komunista u nás když zdůvodnoval proč pomníček ne, řekl že to byl ožrala, děvkař :-))


je vidět že jste oba ze stejnýho bolševickýho hnízda.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 17:07:14)
Odpovědět
A ty užvaněný pokrytec a vzorový farizej ...
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 17:25:25)
Odpovědět
já se hl. dost bavím jaké kapky vám dává havel i po smrti, jeho obrovitost a síla se nyní naplno začíná projevovat a mě fascijue jak moc né to je :-))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Re, 16.1.2012 23:37:35)
Odpovědět
Dane, vám dobrá osobní morálka evidentně nic něříká.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:04:17)
Odpovědět
Když osobní morálka, tak jedině výborná, dobrá je za 3 ! :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Re, 17.1.2012 0:11:52)
Odpovědět
Dane, do dobré osobní morálky máte velmi daleko, natož pak do výborné.
Když na sobě budete správně, cíleně, vytrvale a důsledně pracovat, můžete se stát dobrým a posléze výborným v oblasti morálky.
Ale samo od sebe se to nestane.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:31:39)
Odpovědět
morální arbitr z netu s anonymním nickem :-))

Běž se vysrat vole, seš trpanej jako kecky mí dcery..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(MrDalík, 17.1.2012 12:02:22)
Odpovědět
Dane, jsi statečný chlap. Kalousovi se určitě víc líbí Jančíkova socha neznámého ukrajinského básníka na Smíchově.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 10:40:26)
Odpovědět
I na těchto stránkách je čtenost článků o havlovi několika násobně vyšší než o Klausovi..
zpravidla..


a to je Klaus aktivní politik a havel již dávno důchodce a nebožtík..

Celá situace bude časem ještě gradovat, zatímco význam Havla roste a jeho reputace na západě je velká, u Klause je topřesně opačně.. tam na pohřeb přijedou soudruzi z Pekingu a hl. půlka kremlu, západ si jí ale nevšimne.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(ural, 16.1.2012 11:16:27)
Odpovědět
to tetřev dan: byly pojmenovávány se souhlasem davů ulice i po jiných osobnostech, kupř. Leninovi, Marxovi, Hitlerovi a přeci to vypovídalo o čem?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 14:11:18)
Odpovědět
Byli to významní lidé.


Klaus je bezvýznamný, otom to vypovídá i ty přístupy na neti i celé to dění, o významnosti osobnosti.

To že se s ní ten či onen názorově neshoduje s tím nemá co dělat, ten význam je jednoznačný.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(CeaT, 16.1.2012 18:11:56)
Odpovědět
Dan, podle vašich scestných úvah lze odvodit, že kdybyste žil v Německu v době, kdy byl německým říšským kancléřem Adolf Hitler, tak byste byl jeho nadšeným obdivovatelem. FUJ !!!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 21:44:45)
Odpovědět
Adolf Hitler byl podle mě úchylný národní socan.


Připomíná mě svými postoji Klause a oba nemám rád a neobdivuju je..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(SeJL, 16.1.2012 23:14:23)
Odpovědět
Velká úchylnost je také například propagování a šíření tzv. multikulturalismu.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:11:01)
Odpovědět
Naštěstí pro mě žid, jako cigán jako muslim, všechno ven z Evropy nejlépe do Isrele... tam je všem dobře, je to svaté země pojme i cikány :-)


Jedině monokulturalismus mě může vzrušit, jinak nic !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(banik 49, 16.1.2012 11:51:09)
Odpovědět
70% z80 tisíc podpisů a kdy je těch nepočítám děti zhruba 8 milionů kteří se nevyjádřili neblbněte Mauzoleum nechceme děkuji vše má v rukou pí Havlová může to zarazit ale je asi stená-nevím
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 15:03:46)
Odpovědět
Chodící statistiko, mě je Klaus ukradený. Může mě být větrem a někam mě foukat, ale u tebe to je už chorobná posedlost Klausem. Nevynecháš žádnou příležitost aby jsi si na něj neplivnul. Vždy a do všeho namotáš to svou posedlost. Miláčka Haala ale zase zbožňuješ.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Zappa, 16.1.2012 15:43:16)
Odpovědět
Dan je levičák, tedy ne skalní, ale asi středový levičák. I když má občas pravicové mimikry. Také trochu podniká, měl by být pravicový.

Ale na tom poznáš podnikatele, ti levicoví to zrovna dvakrát neumějí. Podnikání není jejich parketa.

Proto jako levičák nadává na Klause a je mu milejší Havel, také levičák.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 15:45:19)
Odpovědět
Havel je miláčkem nikoliv mým, nýbrž médijí, intelektuálních elit, herců a většiny českých politiků..
Havel se stal národním hrdninou moje zásluha j natom nulová..

Mnohem větší zásluhu natom má tento web ten ho propaguje jak se dá :-D
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 16:47:50)
Odpovědět
Chodící statistiko. Politici jsou zavislí na mediích. nikdy neříkají nic s svých skutečných názorech ale vždy jen to o čem si myslí že jím pomůže. Umělci jsou především slouhové. Navíc se v Čechách až přespřílíž zneužívá slovo "umělci" a těch je v Čechách obrovské množství. Herec není jen herec ale je umělec. Jinde ve světě jen herec. Zpěvák je v Čechách umělec jinde jen zpěvák. Malíř je v Čechách také umělec i když je jen obyčejný mazal. Jinde jen malíř. V Čechách stačí aby šašek na podiu mrskal kýčlemi až mu to jeho nádobí dělá modřinu na ohryzku a vzadu mezi lopatkami a hlavně měl dlouhé vlasy a několikráte se chytil za ohambí a je už umělec. Říká se tak kde jakému šaškovi. A Havel byl také "umělec" sepisoval jakés aktotvky k nedívání a proto to také ti různí "umělci a intelektuálové" nazyvali "absurdní dramata" a samozřejmě hájí svého, neboť Havel jím jako president šel hodně na ruku. A také rádobyfilosofický tlachal. Chodící statistiko, kdyby jsi jen měl tušení jaký měli lidé stejného ražení v obdivu Stalina, Chruščeva i Mendelu a dokonce svého času pro Hitlera. Samozřejmě levičácí ve světě můžou být Havlem nadšení, protže zabránil potrestání komoušu a odhalení hanebnosti "umělcu". Lidé v celém světě se dají medií zblbnout. I Amíci neudrželi štěstím moč ani stolici, když v NY City viděli drahého a milého Nikitu Sergejeviče jít po ulici. Po Havlovi by se ani neohlídli. Možná nějaký potulný pes by zvědl nožičku a Havlovi zavlažil nohavici.
Neměl by někdo v ČR navrhnout a prosadit postevení pomníku ještě většího jak postavili drahénmmu Josifu Visarjonoviči aby se mohli "umělci" zviditelnit a jsem si jist, že většina politiku věří že Havla většina lidí obdivuje a ten gigantický pomník by schválili.
A zatím žádná oslavná kantáta na toho poloboha není a žádný "umělec" na ni ještě nepracuje? To je přece strašné!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(A což takhle "putovní Havel" ?, 16.1.2012 17:33:18)
Odpovědět
Návrh pro Fera Feniče a jeho partičku:

Ať vznikne putovní Havel.
Ať uspořádají sbírku na sochu Václava Havla. Z vybraných peněz nějaký umělec vysochá Havlovu sochu a zároveň ať Feničova parta ustanoví nějaký memoriál V.Havla - třeba soutěž v humanitárním bombardování.

Pro toto bombardování by se každý rok vylosoval nějaký Havlův obdivovatel a jeho dům by byl dalšími Havlovými ctiteli vybombardován.
Vítězem takové soutěže bude ten, který srazí poslední stojící zeď bombardovaného domu. Odměnou pro vítěze bude socha Havla, kterou si dotyčný vítěz podstaví tam, kde se mu to bude nejvíc líbit. Musí však dbát na to, aby sochu udržel a zachoval bez jakéhokoli poškození, protože v dalším ročníku soutěže humanitárního bombardování bude propůjčena Havlova socha dalšímu vítězi.
Aby každý obdivovatel měl co nejlepší šanci obdržet uvedenou výhru, předchozí výherce humanitárního bombardování se už této soutěže nezúčastní.
Pokud by se výherci opět chtěli účastnit, tak pouze bez nároku na odměnu. Když by zase zvítězil ten samý, cenu by obdržel z ostatních účastníků-dosavadních nevítězů ten, kdo by byl po skončení bombardování vylosován.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 19:43:27)
Odpovědět
Tak to je výborný nápad. V padesátých létech jezdili soudruzi z rudým hadrem po českých vesnicích a říkali tomu Putovní standarta vzorné obce, tak to by ten putovní Havel by mohl být krásnou připmínkou našeho ztraceného mládí. A takový Dan by samotným blahem mohl svým spermatem oživit české potoky a řeky zpustošené a zbavené všeho živého z dob budování zářných zítřku. K té putovní figuře Havla ještě plakát kde by velkým písmem bylo lidu zvěstováno, že Klaus je fůj a Havel bůh. To by bylo žužo pro Dana.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:20:30)
Odpovědět
Já žádný rudý hadry nepamatuju, ani padesátý léta sem eště nežil, starej bolšáne seš velkej rudej pamětník, jenom vzpomínej.. rudá je rudá ty Indiáne :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 17.1.2012 7:40:24)
Odpovědět
Stilete - to je číslo. Takového bl.bce nemáte ani v celé Emerice.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(A.F., 17.1.2012 12:58:25)
Odpovědět
Dan je rozumově a hlavně morálně zaostalý a ke všemu je velice aktivní v šíření svých bludů.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(snufina, 16.1.2012 16:01:34)
Odpovědět
Pane Dane, matematika nebude Vaše hoby. 71% ale z kolika dotazovaných??I kdyby to bylo z těch 80 tisíc, kde nejsou rodná čísla, ani bydliště, což je tedy nevěrohodné, ale budiž. Takže je to 56 tisíc!!!! Je nás kolik?? 10.milionů!!! Takže to je jako když plivnu do rybníka, natož do moře. Když si to pravdoláskaři zaplatí, tak prosím. Nezapomeňte, že se to bude brzy přejmenovávat a to zaplatí kdo??
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 16:03:38)
Odpovědět
ty pvm byly 3 a shodují se..

leda by to Dáša uplatila :))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 9:49:13)
Odpovědět
Baštou Klausolásky je vdel hradu i čnb, je to hl. tvrz rakoviny českého podnikání a exportu, koruny české.

Zajímavé údaje od předsedy svazu průmyslu :

výkyv koruny o 20 haléřů vůči euru způsobuje ztrátu jenom naší škodě auto 1 miliardu korun !!

A zrpávy z maďarska :


půjčky v eurech v roce 2011 90% ze všech půjček
5% švýcarský frank
2% jin. měny

3% půjček bylo poskytnuto ve forintu

65% firem už dnes v Madarsku nepoužívá forint, ale zejména euro

57% všech úspor domácností bylo převedeno do eura a celý proces stále pokračuje


Madarsko nám vstupuje do eurozony i bez politiků, z rize ekonomických důvodů se sasmo zbavuje národní měny.. :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Rentiér, 16.1.2012 12:08:03)
Odpovědět
Čtenáře vaší úvahy musí nutně napadnout otázka , proč pojmenovat letiště po někom komu se létání protivilo a proč ne banku , která by lépe vyjádřila odpověď na knihu soudruha Štrogala s kritikou porevolučního hospodaření .
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 14:13:38)
Odpovědět
Takže by se mohlo jmenovat třeba po Remkovi, ten létal rád :))
super logika..


letiště ve světě se běžně jmenují po prezidntech, je to normální jev.. o létání to vážně není :))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(DAP, 16.1.2012 9:49:16)
Odpovědět
Nejlepší názor už tady kdosi jinde napsal :
Ideální a zároveň i pravdivé by bylo pojmenovat po Havlovi nějaký pivovar, který by vařil "Havlův 12° ležák" !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(SepaE, 16.1.2012 17:48:22)
Odpovědět
Havlovo pivo - speciál pro havlisty !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:16:40)
Odpovědět
Já navrhuju Havlovi Vary a místo fidlovačky, havlovačku..
Klausoláska devastuje tuto zemi..
(Dan, 16.1.2012 9:54:47)
Odpovědět
Podle šéfa svazu exportérů zvýšila v roce 2011 koruna náklady českých vývozrů o 41 miliard 835 milionů korun..

přesně tolik museli vynaložit na pojistky protivýkyvům kurzů..

Skutečné ztráty jsou podle něj ovšem mnohem vyšší, celá řada firem se totiž nepojištuje..

Skutečné ztráty podle svazu dosahují hranice 100 miliard ročně !!

Zapltí nám Klausoláska s Hamplem včele tyto ztráty ??
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Vranič Vrána Kronusovič, 16.1.2012 10:23:46)
Odpovědět
hci taky ulice - může se jmenovat Prdičova!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Miloš, 16.1.2012 10:35:47)
Odpovědět
Havlovu ulici pro každou vesnici, Havlovo náměstí v kdejakém předměstí, Havlovo letiště, sochy a jeviště, jako už tolikrát, blbneme na kvadrát!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 10:44:16)
Odpovědět
Havel je pro mě osobně symbolem prozápadní politiky a tečka.

Klaus kremelské provýchodní politiky a tečka.


stručně a jasně, Havel jako symbol naší orientace na západ by měl být ikonou tohoto státu a i národa.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(z, 16.1.2012 11:06:51)
Odpovědět
Přesně taková individaa,jako Vy,slzela dojetím a cinkala klíči,když kočoval kultovní nebožtík Prahou.Je mi Vás líto.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(petr h, 16.1.2012 13:25:13)
Odpovědět
a co pročeská politika Dane?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 14:06:45)
Odpovědět
česko je západ Petře...

prozápadní je pročeská, provýchodní je protičeská..
Jednou jsme v NATO a Klaus je stále proti akcím aliance, jednou jsme v EU a on je proti ní...
je tedy i proti naší republice, pracuje pro Kreml.
Česko leží ve středu
(UIE, 16.1.2012 15:14:40)
Odpovědět
Všechny země kolem nás spolupracují s Ruskem a Čínou. Jen Čr spoupracuje s totalitním aparteidem Izrael.
"Výhody" už se projevují. Zatímco okolní země bohatnou z exportu na Východ. My naopak dáváme státní korupční zakázky Izraelcům.
Izatel si platí lidi jako jsi ty. Pokud to píšeš zadarmo , jsi hlupák !
Re: Česko leží ve středu
(Zappa, 16.1.2012 15:46:53)
Odpovědět
UI, UF, Ty si to rozkryl apartheide. Výtečné.
Re: Česko leží ve středu
(Dan, 16.1.2012 15:48:24)
Odpovědět
Díky založení státu Izrael jsme se zbavili zbytku židů v Evropě, proto ať žije Izrael !

A stejný postup bych udělal i s cigány.


Jinak význam Izraele ekonomicky je asi jako Portugalska, není větší.. takže seš trochu mimo...
Re: Česko leží ve středu
(Zappa, 16.1.2012 18:34:49)
Odpovědět
Českých židů, přeživších holokaust je tu možná pár tisíc i s jejich potomky, kteří se často mísí s Čechy, nebo mladí odjeli hlavně do USA, něco i do Izraele.

Ale je tu spousta nových židů, hlavně v amerických firmách a jsou tu hlavně pracovně.

Dane, Ty ses pohyboval v mezinárodním finančnictví, předtím než se Tě zbavili. Tam těch židů mezi penězi bude hodně. O kolik tak Tě odrbali, když jim dneska nemůžeš přijít na jméno. Nebo Tě vyhodili z lukrativního místa, jen odstupné jsi uváděl milion liber šterlingů.

Jen jestli Ti místo milionu liber nedali milion rhodezských dolarů, teda vlastně zimbabských dolarů, za které si koupíš tak možná bochník chleba.

Dane, nebuď taková brněnská dilina a nenech se pořád okrádat, tu čechúni, tu židé, tu pražáci. Máš to těžký, finanční experte.

Tady v Česku Tvé kvality těžko docení, Německo je Tvá meta, jistě budeš brzo poradce Merkelové, dyť seš docela chytrej kluk.
Re: Česko leží ve středu
(Dan, 16.1.2012 21:40:18)
Odpovědět
Nejsu Brňák :-)

V mýám týmu bylo asi 13 židů, většina nich byli dost bohatí kluci lační bonusů a velmi sebekritičtí lidé, jeden z nich říkával, já jsem žid, hamyžná kur.va tak se nediv.. :-)

Byli to dobří dealeři !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(DAP, 16.1.2012 17:01:32)
Odpovědět
Havel byl a je symbolem pokrytectví, ješitnosti a amatérismu a jako prezident stál za starou bačkoru.
Klaus je symbolem nafoukanosti, ješitnosti a profesionality a je daleko lepším prezidentem než byl Havel.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stiet, 16.1.2012 17:08:29)
Odpovědět
Pro tebe a jn pro takové jaký jsi ty. Havel neprosazoval žádnou politiku, dokonce ani nemohl. Tak jakým on může být pro koho symbolem, kašpare? Jen a jen tlachal a prasil co sprasit jen mohl. Žvaněním se nic neudělá. Sprasit co mohl a potom žvanil o blbé náládě, za kterou může především on tím svým blbím žvaněním a tím co nadělal v prvních měsících po té jeho vymiškované psoudorevoluci. Proč si ho komunsité tak vymodelovali? Chtělo by to střízlivost v hodnocení činosti Havla i v těch jeho "absurdních dramatech".
Za krátky čas se ukáže, že po Havlovi zůstal jen smrad a nic dobrého. Tak s tím přejmenováíváním by se mělo přestat.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stragz, 16.1.2012 17:38:40)
Odpovědět
Dane, vytvořte si vlastní, soukromou sošku Václava Havla a s tou se podle chuti mazlete.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:18:17)
Odpovědět
Mám sošku Klause a šuká ji každý večer můj pes.. :-)

Do zadku, tam to vašík rád !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(normální člověk, 16.1.2012 11:24:12)
Odpovědět
Jděte už s tím šmejdem do hajzlu!!! Za života sral a smrděl a po smrti smrdí ještě víc!!!
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 15:00:21)
Odpovědět
přesně tak a v tom smrdu Klausoláska zdechne, udusí se a proto více havla ! :))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Stilet, 16.1.2012 17:15:52)
Odpovědět
Dane, jsem si naprosto jistý, že kdyby se tady objevil článek o pěstování ředkviček v květináčí a tady se kolem toho rozběhla polemika, tak ty i sem namotáš tu svou nenávistnou posedlost Klausem. Jsi takový duševní kripl chodící statistiko. To ti někdy Klaus šlápnul na palec u nohy, nebo ó hrůzo tě kopnul do varlat a ty už nemůžeš? Že tak na něj běsníš?
Opakují že mě Klaus vůbec nezajímá, jen nedokážu pochopit tu tvou nenávistnou posedlost? Co ti vlastně je po tom Klausovi?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 18:06:21)
Odpovědět
a proč reaguješ na odpověd pro někoho jin ??

si dělej co chceš a neobtěžuj mě tím, dík :))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(banik 49, 16.1.2012 11:45:56)
Odpovědět
Vyzývám pí Havlovou zastavte tyto nesmysly je to jen na Vás co ještě chcete: Mauzoleum děkuji obyčejný člověk nenechte vláčet jmého Havel různými vlezdoprd.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(modla Havel, 16.1.2012 17:01:47)
Odpovědět
A co když je v Havlově závěti seznam míst, které se, až umře, mají přejmenovat po něm ???

S Havlem na věčné časy a nikdy jinak !!!

Ať žije Havel !!!
Sláva Havlovi !!!
Kdo Havlovi netleská, to je zrádce !!!

Když Havlův pomník, tak pravdivě označený:

Václav Havel, prominentní agent StB, který masakrování a mrzačení lidí nazýval "humanitárním bombardováním".
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 17:12:09)
Odpovědět
Bomby NATo požvejkly trochu srbských nácků, se z toho poserte..

Srbové měli šanci se vzdát, přijali boj tak dostaly kapky.. tak oco vám jde ??

Srb není Evropan je to stepní opice co z Ruska přeskákala až do Evropy.. azbuuk primitivní..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(TaV, 16.1.2012 17:35:46)
Odpovědět
Potrefený Dan se ozval.
Jo, tak vy, Dane, jste taky agent bývalé StB a humanitární bombardér.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 17:37:00)
Odpovědět
v listopadu 1989 mě bylo 14 let, já jsem estébák jako ty seš mimozemšťan :-DD
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(TaV, 16.1.2012 17:41:51)
Odpovědět
Upřesnění pro Dana:
Jste "jenom" zastánce "humanitárního" bombardování.

Jinak řečeno:
Dane, jste hluboce morálně a rozumově zaostalý jedinec.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 18:05:08)
Odpovědět
to seš mimo já jsem zásadně proti humanitárnímu bombardování, bombardování mělo být nehumanitární, maximélně ničivé, vši je třeba hubit a ne je šetřit !
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(TaV, 16.1.2012 18:18:54)
Odpovědět
Dane, další svou odpovědí ukazujete a potvrzujete, že:
JSTE HLUBOCE MORÁLNĚ a ROZUMOVĚ ZAOSTALÝ jedinec.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(xxxx, 16.1.2012 20:00:18)
Odpovědět
Holt je to totální magor a Havlovi dělá čest.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Re, 16.1.2012 20:08:16)
Odpovědět
Tak uboze jako Dan končí fanatici.
Dan je strašný chudák k politování.
Nekritický obdiv ke komukoli a k čemukoli je prokazatelně cesta do pekel.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 16.1.2012 21:49:22)
Odpovědět
naštěstí žádného politika neobdivuju :-)

k Havlovi mám postoj kritický a neutrální, Klaus je podle mě homosexuální lůzr,...


Havla všaqk vidím jako zabijáka Klausoláskového průjmu a to mě baví ! :-))

idioti, vy si toho Havla tady pěkně vyžerete, počkejte.. :))
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Hardy, 16.1.2012 23:17:37)
Odpovědět
Dane, jinak díky, opravdu jsi tady rozvášnil neuvěřitelnou diskuzi. Fakt jsem se tak dlouho nepobavil.
Bravo.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Re, 16.1.2012 23:42:38)
Odpovědět
Kdo je morálně zaostalý, ten obdivuje Danovu sprostotu, agresivitu, drzost a aroganci.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Re, 16.1.2012 23:30:24)
Odpovědět
Vulgární a drzý Dane, vy si strašně protiřečíte.
Teď říkáte, že k Václavu Havlovi máte kritický a neutrální postoj.
Ale v této diskusi dříve (výše) jste uvedl, že jste na Havlovu bustu přispěl částkou cca 100 000 Kč.
Z těchto dvou vašich informací lze odvodit, že jste se potřeboval nějak solidně zbavit nesolidního finančního zisku.

Podle vaší představy by měl být u Havlovy busty tento nápis:
Václav Havel - zabiják Klausoláskovského průjmu
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:15:01)
Odpovědět
Klaus je buzerant to ví každý a Petřík je jako dvojče teplého Hromady..

Klausoláska je parta teploušů.. proč jim trochu nezatopit Havlem :-)
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Asoned, 16.1.2012 17:57:04)
Odpovědět
Dane, jste AMORÁLNÍ, DRZÝ a AROGANTNÍ HULVÁT.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 21:09:03)
Odpovědět
Debile, vždyť to "humanitární bombardování" probíhalo stylem že ani Hitlerovi by se nelíbilo (Luftwaffe nikdy nebombardovala mosty přes Dunaj i s civilisty, američtí kotláři ve 2.Svět. válce nikdy nestříleli na civilní vlaky - nyní US AIR Force ano, dokoce se trefovali do televize a do čínského velvyslanectví). Zahynulo podle různých zdrojů 1 700 až 3 000 naprosto nevinných civilistů a záměrným bombardováním státních podniků byl průmysl Srbska na dlouho vržen o 50 let zpět. A pražský bombarďák nad tím jásal.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:13:07)
Odpovědět
nejásal, mluvil o nutném zlu, jásal jsem já s tatů doma a ten vůl Havel litoval civilisty, a přitom se jenalo o národ asrbských vrahů..

padla jich tam málo.. :-( byl jsem sklamán
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 17.1.2012 7:38:32)
Odpovědět
Však oni tě ti srbští pitbulové brzy natrhnou pr.del nebo raději krk.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dr.soň, 17.1.2012 10:42:46)
Odpovědět
...že by to Dáša ODPÍSKALA, když si člověk vzpomene na TU OSTUDU a Havel se usmíval, jako vy vyhululi mariánku a pravdoláskovi ryčeli spolu jak v areně, neschopni respektovat demokratickou volbu. Tož takoví to jsou demokraté, jen do té doby, když jde po jejich! Fakt, jak říká moje vhučka, je to DRSNÝ...
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dabac, 16.1.2012 20:18:11)
Odpovědět
Za protektorátu to byl všude Hitler platz,za komunistů Stalingrad,Gottvaldov,na každým náměstí na nás jukal veliký Lenin,nyní to možná bude Havel.Vážení hlavně se ztoho všeho neposrat.Bude hnůř.Joska.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 16.1.2012 21:18:01)
Odpovědět
To např. v Humpolci jsou rozumnější, postavili si sochu Hliníka (který se odstěhoval do Humpolce) a bude se líbit každému režimu a nebude dráždit žádnou politickou stranu. Dokonce by humpolečtí měli poslat do Senátu návrh na zákon "Hliník - zasloužil se o Humpolec". A je to fakt, dříve jsem nevěděl kde je toto městečko a nyní si tam i odkloním trasu.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Dan, 17.1.2012 0:30:06)
Odpovědět
Prdy leda.. tobě sebraly řidičák za chlast v 1969 když jels ožrtalej na pionýru vítata vojska varšavské smlouvy..
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(boris, 17.1.2012 7:14:14)
Odpovědět
Dane už jsi se odpravil? Doufám, že máš před sebou obrázek toho VH, toho co chrápal se Sašou?
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 17.1.2012 7:46:33)
Odpovědět
Blb.bče - jel jsem na péráku a pak jsem měl problémy u letiště Slatina, kde přistávala sovětská vojenská dopravní letadla a vůbec se potom dostat z Brna, bylo obklíčené. A dokonce mi vyhrožovali samopalem. A Rudou armádu vítali akorát takoví magoři jako ty. Jsi blbější než staré necky.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Kalous, 17.1.2012 7:50:32)
Odpovědět
A nebylo to ty primitivní nevzdělanče v r. 1969 ale dopoledne 22. srpna 1968.
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(Aleš, 16.1.2012 21:32:07)
Odpovědět
Pan Matějka hudruje stále hlasitěji a stále hloupěji. Mohl bych použít stejnou logiku a říkat, ať si on a další jejich fanoušci platí všechny ty Hájky, Jakly, Bátory, Bobošíkové a další exoty žijící z veřejných peněz, v čele s prezidentem Klausem.
Vtipné také je, jak panu Matějkovi vadí nálepkování, přitom sám používá pro všechny, kdo s ním nesouhlasí označení "pravdoláskaři", opravdu zvláštní postoj...
Re: Pravdoláska cejchuje své odpůrce jako rasisty. Ať si zaplatí Havlovy ulice a letiště ze svého
(alah, 17.1.2012 10:45:19)
Odpovědět
a co tak pojmenovat po Havlovi všechny kriminály ve kterých seděl.
Pěkně prosím, smutně koukám, Dane,
(Fesoj, 17.1.2012 21:55:17)
Odpovědět
mohl byste se pochlubit, v které obci žijete ? Máte-li devítičlenné zastupitelstvo, tak to asi stotisícové město nebude, spíš dost malá dědinka, očividně bohatá, když v dnešní době má dost peněz na rozhazování. Ale ono to bude spíš o morálních kvalitách Vašich zastupitelů, na které musíte být právem hrdý. Nebo se pletu a jde o fiktivní Pravdoláskov, existující pouze ve Vašich představách ? Pokud ne, tak se přece nemáte za co stydět, takže se ptám ještě jednou - kteráže obec jde takto příkladem těm ostatním, potažmo celému českému národu ?