reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 19.1.2012 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

Poslanec Věcí veřejných Otto Chaloupka je známý tím, že se k palčivým otázkám vyjadřuje na plnou pusu a bez politicky korektních vyhýbaček. Nejinak je tomu i v případě Romů, které ve většině považuje za parazity. Stejně tak má podle něho člověk právo bránit se proti útočníkovi, jak uzná za vhodné. Třeba mu ustřelit hlavu. Trvá si na tom, že ministr Schwarzenberg zaslouží na holou a ministr Kalousek podle něj chce zlikvidovat živnostníky.

Vy se poměrně často kriticky vyjadřujete kriticky k romské menšině. Proč tuto menšinu považujete za problémovou?

Nepovažuji je za problém, protože jsou menšina, ale protože to jsou problémoví lidé, kteří jsou přítěží pro společnost. Většina lidí z této menšiny do této kategorie problémových lidí spadá.

Co konkrétně vám vadí?

Problematické je, že stojí hodně peněz, a nic nepřináší, a tak je to u nich po generace a není u nich žádná snaha na tom něco změnit. Stojí nás stovky milionů korun a co se nám dostává zpátky? Fyzické ataky, krádeže, loupeže a podobně.

Existuje podle vás nějaké řešení toho problému?

Určitě. Je to ale velice choulostivá záležitost kvůli různým pseudospravedlivým takzvaným ochráncům lidských práv. Nikdo se to toho nechce obout, protože pak je ze strany takových humanistů napadán. Řešení je jednoduché: na všechny občany této země a zde pobývající osoby uplatňovat stejná práva a stejné povinnosti. Pokud někdo tyto povinnosti neplní, má na něj být uplatněn patřičný trest. Bez ohledu na to, jestli je to běloch, černoch nebo Cigán. Nemůže se ale většina přizpůsobovat menšině.

Může být řešením snížení sociální dávek, přídavků a podobně?

Ne, snižovat se to nemusí. Ale nemůže někdo brát sociální dávky dlouhodobě, aniž by projevil snahu pracovat. Jsou tu cigánské rodiny, které po generace nechodí do práce a ve finále mají bez práce více peněz než ti, kteří se snaží pracovat a starají se o děti.
 

 

Čtěte také:

Proč není stíhán Ladislav Tatár, který veřejně vyhrožuje smrtí? Protože je Cikán? A proč ne Paroubek?

Bílá svině, to prý rasismus není. Romové si mohou dovolit cokoli

Poprava hodných romských kluků, kteří útočili s nožem. Měli bychom se inspirovat v USA

Rasisto, křičí Cigáni, když něco provedou. Politici k "rasistické popravě" Roma

Poprava Roma. Výrok, který prý může vyvolat rasové bouře

Poprava hodných romských kluků


Jak se díváte na ten návrh, se kterým přišla vládní zmocněnkyně pro lidská práva, aby se rušily zvláštní školy a romské děti byli odsud posílány do základních škol?

Bude to problém, protože jsou známé případy, kdy děti ze slušných rodin mají s těmito dětmi z nepřizpůsobivých rodin problémy, protože oni jsou opravdu nepřizpůsobiví. Já chápu tu snahu něco s tím udělat a snažit se je začlenit, převychovat jednu generaci těchto nepřizpůsobivých a dát jim všechny podmínky, aby se mohli stát slušnými lidmi, kteří nejsou na obtíž a nikdo jimi nemusel opovrhovat. Ale kolik let už to trvá, že se je snažíme nějakým způsobem začlenit a ono to nemá žádný efekt?

Jediná věc, která bude mít efekt, je uplatňovat zákon na všechny stejně. Nepracuješ? Nemáš nárok. Začneš krást? Hop do vězení. Slyšel jsem názor, že když jim sebereme dávky, tak budou páchat ještě větší kriminalitu. Ne, něco uděláš a prostě budeš sedět a příště si to rozmyslíš. Do revoluce taky existovala povinnost pracovat. Cigáni museli makat. Dostali lopatu, někteří se o ni sice jen opírali, ale někde museli být po pracovní dobu a aspoň předstírat, že pracují. Dneska nemusí pracovat, pořád si jenom stěžují, roste vlna fyzického násilí vůči většinové společnosti a my jim pořád ustupujeme. Na co čekáme? Až nás začnou beztrestně na ulicích sekat mačetama a krást důchodcům peněženky a podobně? Když někdo napadne Cigána, tak je to rasový trestný čin a dostane trest v nejvyšší sazbě, a když Cigán zmlátí bělošku, okrade stařenku nebo znásilní, týrá a terorizuje dvanáctiletého bílého kluka, tak dostane trest, jako by někomu jenom sebral peněženku. Takhle to nejde dál a směřuje to do průšvihu. Pokud lidé vidí, že stát se o ně nepostará, tak vezmou tu věc do vlastních rukou a bude zle. A já se tomu nedivím.

 



V Tanvaldu se o Silvestru stal případ, kdy se třiašedesátiletý důchodce bránil napadení dvou Romů, kteří měli nůž, a jednoho z nich zastřelil. Vy jste žil dlouho v Americe. Myslíte si, že by u nás mělo platit podobné právo jako v USA, bránit se proti agresorovi střelnou zbraní a případně ho i usmrtit?

Jenom malé upřesnění. Jsou tam státy, kde je držení zbraní stejně restriktivní jako v Evropě. Ale samozřejmě, pokud mi někdo vleze na pozemek, nebo mě někdo fyzicky napadne, tak já musím použít veškerou sílu, kterou já považuji za přiměřenou ke své osobní ochraně. Jestli mě přepadne třináctiletý Cigán s dýkou v ruce, tak já mám právo mu třeba ustřelit hlavu. Protože nikdo nemůže posoudit, jak jsem na tom fyzicky já a jak je na tom on. Navíc v takové chvilce se to těžko posuzuje. Když mě někdo napadne, tak já mám právo mu ustřelit palici, protože nevím, jestli on ji tou kudlou nechce uříznout zase třeba mě. A je jedno, jestli je to běloch, nebo Indián.

Ten, kdo na vás útočí, musí počítat s tím, že riskuje on a že vy máte právo se bránit jakýmkoli způsobem. Agresor přebírá útokem veškerou zodpovědnost. Přiměřená obrana je teorie. To nikdo neumí žádným způsobem spočítat. Když jste přepaden, bojíte se o svůj život a děláte vše pro to, abyste se zachránil. Přiměřená obrana? Ten člověk může mít třeba 35 kilo, ale může být mistr světa v karate a jednoduše mi zláme vaz. Podle postavy bych si řekl, že se mu s přehledem ubráním, ale on je třeba profík a zabije mě. Přiměřená obrana je prostě taková obrana, kterou napadený člověk považuje za přiměřenou, aby odvrátil útok. Hotovo.     

Různí romští předáci tu sebeobranu třiašedesátiletého muže označovali za rasistickou popravu. Měli by se podle vás teď tomu napadenému důchodci omluvit?

Určitě. Romští předáci by se v první řadě měli začít nějak slušně živit. To jsou stejní paraziti na romské komunitě jako je romská komunita parazitem na většinové společnosti. Ten případ třiašedesátiletého důchodce, který se bránil proti ozbrojeným gaunerům, mi byl vcelku jasný už na začátku. Protože kdyby tam už na začátku byla nějaká pochybnost, tak by ho nepustili na svobodu. Určitě by se měli omluvit. Nejen tomu pánovi, ale celé společnosti, a konečně začít vést svou komunitu, když jsou předáky, k tomu, aby se polepšila. Protože jinak je bude muset polepšit někdo jiný.

 

 



Nyní již opustíme téma Romů. Vy jste naznačil, že pan ministr Schwarzenberg by si zasloužil na holou prdel. Jaké jste na to měl reakce? Stojíte si stále za tím?

Měl jsem na to reakce, že jsem to přepískl, ale stojím si za tím. Já jsem se nevyjadřoval k té smlouvě EU o fiskální unii jako takové, ale k chování TOP 09 a pana Schwarzenberga. Trvám si na tom. Pokud někdo takto vyhlásí nějaké ultimátum a pak za den a půl přijde s další výhružkou, tak se chová dětinsky. A když děti zlobí, tak zaslouží na holou prdel.

V poslední době přibývá koaličních konfliktů. Jak dlouho si myslíte, že ještě vydrží vláda?

Kdybych to věděl, tak budu daleko klidnější. Jsem přesvědčen a nejsem sám, kdo si myslí, že se TOP 09 snaží opravdu shodit vládu. To je evidentní už velice dlouhou dobu. Ale nedaří se jim to a ze zoufalství začínají přitvrzovat. Signály o snaze vytvořit spolupráci TOP 09 s ČSSD mám.

 

 



Jak se díváte na snahu ministerstva financí a Miroslava Kalouska snížit odečitatelné daňové paušály a tím zvýšit daňové zatížení živnostníků?

To je absolutně špatně. Drobný podnikatel v České republice je ten nejzbídačenější chudák, nejvíc otloukaný. To povede pouze k tomu, že si lidé založí živnostňák někde na Slovensku, Maďarsku či kde to bude lepší než u nás a budou všechny peníze vyvádět tam. Bude to naprosto legální, naprosto čisté. Část lidí to bude tedy vyvádět a část s tím praští a půjde na pracák, protože to zatížení je tady extrémní. Já jsem podnikal v USA a podnikání tam mě nestálo ani polovinu toho, co mě stojí tady. Malí a střední podnikatelé zaměstnávají v ČR 60 procent lidí. Když najednou začnou propouštět a někteří z nich vracet živnostňáky, kam to povede? Dopadne to stejně jako se spotřební daní na naftu, kdy se zvedla daň, ale vybralo se méně peněz. Zatížíme podnikatele vyššími daněmi, vyššími odvody, oni přestanou podnikat, a nevybereme na daních to, co jsme vybrali předtím. Plus budeme mít lidi ještě na pracáku, dávat jim podporu a dávky a budeme na tom dost tratní.

Poslední otázka. Jaký máte názor na adopci dětí homosexuály?

Mám mezi homosexuály pár přátel a žil jsem v Kalifornii, kde je ráj pro homosexuály. Nic proti nim tedy nemám, pokud nezačnou dělat různé průvody a vykřikovat, že oni jediní jsou ti normální a my jsme nějací divní. Znám spoustu homosexuálů, kteří se takto neproducírují, nic nevykřikují a žijí normální život jako kdokoli z nás. A ta adopce? Nevím. Podstatná je podle mě psychika dítěte, aby tím nebylo třeba v době dospívání poznamenáno.

 

 

www.parlamentnilisty.cz

Klíčová slova: Romové Cikáni Schwarzenberg Kalousek ČSSD TOP 09
reklama
6737 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(smějící se bestie, 19.1.2012 2:28:36)
Odpovědět
Datum: 18.1. 2012, 12:05 - dnes v 12:05

Včera jsem procházel kolem budovy MěÚ v Kolíně, kam permanentně vstupovat či tam býti zaměstnán znamená míti asi hodně hroší kůži a i kachní žaludek. Vedle je Kulturní dům, kam do Budvarky zajdu občas na malé nealko !
Tyto dvě budovy spolu sousedí v pronájmu v KD je i Spořitelna ČSOB !!
Viděl jsem zde včera dva C-Romy, kteří nebyli určitě z Kolína, ani nepatří k těm, kteří z Peček distribuují to bílé svinstvo zvané pervitin. Ona jejich visáž i oblečení vypovídala o tom, že budou patřit k tomu, co dnes nazýváme integrovaní..., v rukou drželi nějaké papíry a cosi hledali....
Zeptal jsem se jich, zda mohu býti nějak nápomocen ...., ONI říkali, že je z TPCA poslali do agentury Grafton a že t a sídlí v ČSOB !!!
Ihned jsem se zorientoval a říkám, chlapi, to bude budova ČSOB a ta je o kousek dále..., poj´dte se mnou !!! Popošli jsme asi cca 30 metrů a chlapi již viděli na dálku firemní vlajku ČSOB. Říkám tam vejdete a zbytek už Vám poví pracovních security !!!
Oni poděkovali a já se rozloučil....., občas i v tomto městě nemám pocit marnosti !!! At´se Vám chlapi v TPCa daří - s prací je to dnes špatné a vy jste ochotni zřejmě i za ni dojíždět ...doma jsou rodiny atd !!!! ještě jednou mnoho zdaru !!!
Jaroslav Kronus
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Divák, 19.1.2012 9:26:56)
Odpovědět
Pane Kronusi a co takhle zajít na ÚP a poptat se po práci?
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Ruda, 19.1.2012 9:30:35)
Odpovědět
Vrána-Kronus nikdy makat nebude, žije z důchodu na palici a parazizuje na společnosti. JE horší než cikáni. Navíc si přivydělává jako profesionální udavač.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(ThujaGarden, 19.1.2012 10:23:10)
Odpovědět
Petříku, perfektně napsané...,a popsané...,děkuji.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Václav Vrána, syn Jaroslava Kronuse, dříve Vrány, 19.1.2012 10:35:05)
Odpovědět
Tati nedělej tady ostudu a pošli mamince alimenty!
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(smějící se bestie, 19.1.2012 11:36:28)
Odpovědět
tři dotazy na křiklounský dobyte. všeho druhu...
1/ Matějko, ještě jste v registru všech možných dlužníků ?
2/ Kostláne, už si vzal synak do parády Uhl v rámci přestav převýchovy nacistů ?
3/ Kopale,v Jiřících už sice všichni pochopili, že nejsi jeden z nich, až tak visáží vypadáš, ale že učit někoho natírat prkna není totéž co hýkat na náměstích, že ??
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Kalous, 19.1.2012 15:40:17)
Odpovědět
Zrovna jsem před chvílí někde četl, že výrok pana poslance že by klidně ustřelil hlavu třeba 13 letému Romovi pokud by na něho šel s kudlem - už někoho přiměl žalovat jako trestný čin šíření rasismu. A podal to ten bl.bec Kohout, který nejdříve organizoval na Šluknovsku protiromské demonstrace a nyní se je snaží kazit, když to organizuje někdo jiný. Asi mu poradila jeho příbuzná advokátka Klára Samková nebo je úplný magor.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(frantisek zajicek, 19.1.2012 19:01:04)
Odpovědět
Kalous,kdyz jsem psal,ze je to pouze zakomplexovany exhibicionista,tvrdils mne,jak je dobre,ze to organizuje...No jo,Kykiriky z hnupotechny,takovy holt dela spatnou reklamu kazde akci,FZ
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Kalous, 19.1.2012 19:37:31)
Odpovědět
To máš pravdu. Ale první začal - a to bylo důležité. To jsem zvědav jestli nyní někdo jiný nastaví svoji kůži českým politikům a novinářům aby se do něho pustili coby rasisty, viz. případ Čunek. Marks Tominová, poslankyně ČSSD se možná už chystá jet žalovat do Brusele, jestli nebude rychlejší udavač Vrána Vranič Cronus.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(frantisek zajicek, 19.1.2012 20:30:04)
Odpovědět
Ale kdyz vezneme pro a proti,Kokrhel si ukojil svoje ego vrchovate.Z nezmameho hnupa k celkem zname,ikdyz asi usmevne,postavicce.Jinak na boj s etnikem protahlym vyfukem se chysta nase statecna Thuja Garden.Minule se tady presentova vetou:Es kommt der Tag...mam dojem,ze tento vyrok silne smrdi nejakou tou fobii,FZ
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(smějící se bestie, 19.1.2012 20:58:09)
Odpovědět
Dnes při poslechu homilie při pravidelné katolické bohoslužbě na rádiu Proglas se tato nesla na téma - závist - !
Kněz konstatoval, že pravý křest´tan je spokojený s tím co má ale že závisstivec je horší než lakomec !
Lapidárně řečeno, z lakomce apriori nic nevyrazíte, ale LAKOMEC bude sedět do té doby, než zjistí, že jdete na další stupínek svého růstu majetkového, ale i duchovního a nebude lenit vstát a podrazit Vám nohy !!!
Jak České, že ???????
Že takového to lakotného "hnoje" potkávám mnoho a to hlavně z řad zpitomělých konzumentů , pivních mozků a tet swingujíce za slevami je snad srozumitelné i těm, kteří mne vnímají jenom tak jako jednoho z mnoha !!!
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Kalous, 19.1.2012 23:58:07)
Odpovědět
Dost přihlouplá analyza. Dalo by se to brát - pokud by ten majetný získal majetek čestně a svou prací v přiměřených relacích. Ale pokud ho nakrade, vytuneluje, našvindluje - jen osla to nechá chladným. Že si ten kněz takové nesmysly neodpustí. Takovému Koženému nemusím zrovna závidět - ale kdyby to bylo beztrestné, asi bych ho nekřesťansky odpráskl (resp. vůbec by mi nevadilo kdyby ho někdo sejmul).
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(smějící se bestie, 20.1.2012 2:26:40)
Odpovědět
Původně kalousi to byla jemnější reakce na tvůj rádoby-pokus o "udání" do Bruselu moji osobou !!
Bohužel to přeskočilo a tudíž to ztratilo statut reakce...., ale to nevadí !!!
Prozřetelnost opět a jako v poslední době je na moji straně a já ti to dám vychutntn plnými doušky, jak se na pro nacionálního bolševika hodí !!
Že jsi dle reakce tupější než křikloun Matějka mi je vcelku šumák, nakonec si se ztrapnil zase sám !
Služebník boží se nikdy nezabývá interpretací ad hoc a při homilii vychází pouze z pramene zvaného Bible !
Tudíž tvoje deduktivní či spíše spekulativní závěry jsou opravdu hony mozku agnostika jemně bolševizujícího !!! Čest tvoji práci osle !!!
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Kalous, 20.1.2012 20:37:23)
Odpovědět
Umělče - tak si bestie nebo vrána?
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Kalous, 21.1.2012 3:50:27)
Odpovědět
To tema - chudí nezáviďte bohatým a smiřte se se svým stavem, je to přirozený stav Boží - se občas vyskytuje jak v kázáních homilitických, tak tematických. V těch tematických mne vždy naštve.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(Katsanson, 19.1.2012 22:32:47)
Odpovědět
Pane Petříku, zlatá slova.Takových poslanců by měl být celý parlament.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(dali88, 20.1.2012 17:54:24)
Odpovědět
chce to vyvolat ne Blanicke rytire ze zahrobi ti by na to nemeli zaludek ale vojakum kterym velel Theodor Eicke pro ty by to problem nebyl.jeho divize se jmenovala Waffen SS Totenkopf.to etnikum patri do lazni auschwitz kde by jim byla venovana zvlastni peče.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(dali88, 20.1.2012 17:54:56)
Odpovědět
chce to vyvolat ne Blanicke rytire ze zahrobi ti by na to nemeli zaludek ale vojakum kterym velel Theodor Eicke pro ty by to problem nebyl.jeho divize se jmenovala Waffen SS Totenkopf.to etnikum patri do lazni auschwitz kde by jim byla venovana zvlastni peče.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(pepíček, 20.1.2012 20:26:24)
Odpovědět
Já bych te tam oslal s tvojí celou rodinou a naplnil Hitlerova slova.
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(mirek.md, 30.1.2012 9:11:40)
Odpovědět
proboha, proč zde píšete, že se těch cikánskejch darebáků bojíme, myslím si, že dost statečných lidí čeká jen na to až tento režim bude mít natolik oslabenou represívní moc a nebude mít šanci tu pakáž chránit, protože bude mít jiný starosti, pak bude cikánská otázka vyřešena definitivně během pár týdnů a vy co tady jen plácáte ty hospodský výplody - ať s tím někdo něco udělá - se nad sebou zamyslete
Re: Cikáni jsou paraziti. Když mě přepadne Cikán s dýkou, mám právo mu ustřelit hlavu, říká poslanec
(jezinka, 4.2.2012 14:32:33)
Odpovědět
Naprosto ve všem s Vámi souhlasím!!! První skutečně rozumný a okamžitě životaschopný názor!