reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla

Autor: Martin Pánek | Publikováno: 27.1.2012 | Rubrika: Ekonomika
Ilustrace

Prý dostáváme z EU strašné peníze. Petr Čermák na Marigoldu ovšem píše:

Zkoušeli jste si tato data ověřit? V roce 2010 máme být 47,3 mld. v plusu. Není tam zahrnuto 25mld. transfer do MMF na podporu Řecka, 2,43 mld. na předsednictví EU, 6,7 mld. tříletá půjčka Irsku (s pravděpodobností hraničící s jistotou nebude včas splacena).

Dále vůbec není zahrnuto, že ty peníze nejsou využity efektivně. 10% z obdržené částky jde automaticky pro vládní a krajské úředníky (ti by jinak nebyli třeba) – z příjmu 84.4mld to dělá 8,44 mld., které bychom jinak neutratili a nemá cenu je započítávat do zisku. Zbývá tedy, že jsme v plusu 4,73 mld. – což je desetina uváděného!!

Tolik objektivní počty. Neuvádím subjektivní čísla, jako ztráta příjmů z hlediska ztráty suverenity, ztráty na zbytečně financovaných chodníčkách ve vesnicích, či sportovištích, která nemají do budoucna vyřešené financování. Každý si dále může udělat obrázek o tom, kolik peněz se utopilo v rámci nějakého lobby a uplácení. Mě z toho všeho vychází velice záporná bilance – tento názor ale nikomu nevnucuji.

Každý by si ale měl dát pozor na “naprosto objektivní a exaktní data”, když je po bližším zkoumání evidentní, že jsou 10 krát nadhodnocená.

My k tomu dodáváme, že zatímco příspěvky EU jdou z daní, které platí všichni, všichni!, dotace z Unie dostávají v rozporu s dobrými mravy jednotlivé firmy, které tak z kradených peněz získávají konkurenční výhodu.

Dalším velkým nákladem jsou náklady na provoz daných investic v dalších letech. Víte, to není tak, že si postavíte most, stadión nebo chodník, a už se o něj nemusíte starat. Všechno potřebuje další a další peníze.

Kapitolou samou pro sebe jsou pak náklady obětované příležitosti.

My v euroSEPTIKu se domníváme, že nejlevněji přijde všechny peníze z Brusele spálit.

Jako vždy doporučujeme web money-go-round.eu.

Martin Pánek je člen Svobodných vyšlo na euroseptik.cz

Klíčová slova: euro EU národní stát
reklama
9453 čtenářů | 69 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Jarda Z., 27.1.2012 2:39:03)
Odpovědět
K pravidelným a povinným platbám do společné kasy EU nutno připočíst ročně několik desítek miliard na clech, která od našeho vstupu do EU končí rovněž automaticky v bruselské kasičce, o kterých nikdo vůbec nemluví, takže ať mi žádný Kalousek nelže!!! Jsme čistými plátci!!! A to nepočítám jiné škody na např. zemědělství, cukrovarnictví, atd.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Fiter, 27.1.2012 8:34:46)
Odpovědět
Velice rád bych chtěl vědět kolik stojí bruselští paraziti se všemi přícucky jako je náš sluneční svit Špidla.Evropa díky Bruselu nemohla dopadnou lépe.Nikde ve světě není na jednom místě tolik darebáků jako v Bruselu.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Info, 27.1.2012 11:10:30)
Odpovědět
Vladimír Špidla už od února 2010 není europoslancem.
Nejvíc poslanců v Evropském parlamentu z ČR je za ODS.
Info pro Info
(C.Q.Lafayette, 27.1.2012 11:30:32)
Odpovědět
Špidla europoslancem nebyl nikdy.
Díky za reakci. Máte pravdu, V.Špidla nebyl europoslancem. Byl členem Evropské komise:
Od roku 2004 do února 2010 byl evropským komisařem pro zaměstnanost, sociální věci a rovné příležitosti.
Re: Máte pravdu
(C.Q.Lafayette, 27.1.2012 17:34:48)
Odpovědět
Přesně tak. V Komisi se proslavil zejména návrhem směrnice na regulaci slunečního svitu...
Re: Máte pravdu
(Demisi, 28.1.2012 18:48:25)
Odpovědět
Miroslav Kalousek a Karel Schwarzenberg - v současnosti oba z TOP 09 - JSOU ZRÁDCI České republiky !!!!!!!

Ať tito dva urychleně ve vládě skončí !!!!!!!

CHCEME DEMISI Miroslava Kalouska a Karla Schwarzenberga !!!!!!!
Re: Máte pravdu
(Dita, 31.1.2012 20:09:22)
Odpovědět
Miroslav Kalousek už od doby totality, kdy se začal prezentovat s lidovci nepodepsal nic, co by jemu uškodilo. Jeho kariéra je přímoúměrná křivárnám, na kterých se podílel.
Nejlepší převlíkač kabátů v novodobé historii, má na svinstva jiné lidi. Mrtvé v rodině také.
Musím si myslet, že kníže je už je mentálně na mizině, když jsou spolu za jedno. Monarchie lepší pro čechy byla dobrá, tak za Rudolfa. Ten tady neměl fiktivní bydliště, jako Karel.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(johana, 27.1.2012 12:52:44)
Odpovědět
To je sice pravda, ale finančně nide napojen v podstatě až do konce svého života tím, žebude dostávat 100 tisícovou měsíční výslužku.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
("zlaté doly", 27.1.2012 13:22:02)
Odpovědět
Jo, eurokomisařství je "zlatý důl".

Důkazy:

23. 9. 2010 | poslední aktualizace: 23. 9. 2010 21:04

Eurokomisaři dostávají tučné odchodné, i když už mají výnosné místo
Pro Komisi už dávno nepracují. Jsou to lobbisté nebo politici ve své zemi. Přesto berou vysoké odchodné, upozornil německý list na bývalé eurokomisaře, kteří si díky EU dál přilepšují.
ČTK, zah, foto: Reuters
Čtěte více o: lobbing | Evropská komise

Článek

Někdejší komisař pro vnitřní trh Charlie McCreevy pobírá „odchodné“ a zároveň vysoký plat předsedy dozorčí rady.

Bývalí eurokomisaři dostávají tučné odchodné i dlouho poté, co svůj post v Evropské komisi opustili. A to i přesto, že si našli nové výnosné funkce. Podle německého deníku Financial Times Deutschland (FTD) pobírá 17 exkomisařů nejméně 96 tisíc eur ročně, (každý přes 2,3 milionu korun). Českého exkomisaře Vladimíra Špidlu list v této souvislosti nezmiňuje.

Někdejší členové eurokomise mají nárok na takzvané přechodné ve výši 40 až 65 procent jejich základního platu, který začíná na více než 20 tisících eur (přes 492 tisíc korun) měsíčně.

„Bývalým komisařům to má pomoci při přechodu na pracovní trh,“ vysvětlil FTD mluvčí Komise.

Mnozí z nich se však velice rychle uplatňují coby dobře placení politici nebo lobbisté.

Jako příklad nejpodezřelejšího příjemce přechodného uvádí FTD bývalého irského komisaře pro vnitřní trh Charlieho McCreevyho. Ten krátce po odchodu z unijního úřadu dostal místo v dozorčí radě nízkonákladové letecké společnosti Ryanair, za což prý dostává až 47 tisíc eur (asi 1,157 milionu korun) ročně. K tomu však McCreevy pobírá od EU podporu, která podle propočtů FTD činí zhruba 11 tisíc eur (skoro 271 tisíc korun) měsíčně.

Evropská komise: Nejvíce loni utrácel Barroso, v cestování vede Špidla - čtěte ZDE

Euroúředníci si vydupali vyšší platy. Ale je to Pyrrhovo vítězství - čtěte ZDE

Také bývalý eurokomisař pro rybolov Joe Borg vedle přechodného dostává stejnou sumu, ačkoli pracuje pro bruselskou lobbistickou agenturu Fipra. Borg informace potvrdil, McCreevy prý na opakované dotazy nereagoval.

To, že bývalí komisaři při nové práci navíc ještě dostávají odchodné, je podle FTD novinka. Podle unijních pravidel by součet přechodného a nových příjmů neměl u bývalých funkcionářů přesáhnout výši platu, který dostávali v Evropské komisi.

Zatímco někdejší komisař Günter Verheugen se spokojil s důchodem, odstupným si údajně vylepšují příjmy také dva jeho bývalí kolegové, kteří jsou nyní ve vrcholných politických funkcích: litevská prezidentka Dalia Grybauskaitéová a italský ministr zahraničí Franco Frattini.

Za absurdní je považován stav, kdy přechodné pobírá Polka Danuta Hübnerová a Belgičan Louis Michel, kteří se letos stali poslanci Evropského parlamentu. Hübnerová vzkázala, že každý exkomisař má na odchodné nárok a oba tyto případy jsou v pořádku i podle právního odboru eurokomise.
Autoři: ČTK, zah, foto: Reuters
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Vzhůru dolů !, 27.1.2012 13:24:16)
Odpovědět
Amorální eurokomisaři vedou a

řídí Evropskou unii...
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(KOLOběžka, 27.1.2012 20:07:07)
Odpovědět
O kolik jsme přišli a dale budeme přicházet a kolik EU získala, když nám ZLIKVIDOVALA Cukrovary, zemědělství, kolik jsme museli dát a třeba se i zadlužit, abycho splnili PŘISTUPOVÁ kriteria do EU!! To vše , abychom otevřeli trhy západním zemím, které už byly v 80 desátých létech v krizi. K čemu jsou nám dotace na rómské programy, vbyhozené peníze a opeříli se na nich jen lidskoprávní hyeny Kocábové a snad nejvíce Biomasy a zelení kmerové se všemi těmi ekologickými zdroji,větrníky ... Takže co to na nás media hrají a pořád opakuji jen jednu stranu výhod. Platí 1. vyhrání z kapsy vyhání, nač jsou nám některé pprojekty, které nás budou stát do budoucna... Tak to jsou ty dotace, a my skáčeme, podle toho, jak ti euúřednici vymyslí co je pro nás důležite!
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Demisi, 28.1.2012 18:47:14)
Odpovědět
Miroslav Kalousek a Karel Schwarzenberg - v současnosti oba z TOP 09 - JSOU ZRÁDCI České republiky !!!!!!!

Ať tito dva urychleně ve vládě skončí !!!!!!!

CHCEME DEMISI Miroslava Kalouska a Karla Schwarzenberga !!!!!!!
zmatené plkání eurokeptika
(Dan, 27.1.2012 15:04:21)
Odpovědět
1/ Irsko splácí včas, naprsto vzorově nespozdilo se ani jednou a snižuje zadlužování nejlépe ze všech zemí PIGS


2/ půjčka MMF není půjčka EU, je to jistá a zůročená investice, pleteš hrušky s jabkama

3/ vzhledem k tomu, že za více vyvážíme než dovážíme bysme v případě neexistence EU více zaplatili na clech než dostali ..


Běž si dat sprchu, pomatenče..

A jenom tak pro zajímavost, čechů je 8 x méně nežli němců, ale německý trh skonzumuje zboží nikoliv v 8 násobné hodnotě, nýbrž 20 násobné !!
Kdyby nás bylo 200 milionů, dosábly by jsme síly německého 82 milionového trhu.

to jenom pro dokreslení našeho významu ! :-))
Re: zmatené plkání eurokeptika
(C.Q.Lafayette, 27.1.2012 17:37:21)
Odpovědět
Půjčka MMF není půjčka EU? HAHAHAHAHA Je to jistá investice? HAHAHAHAHAHA
Tak to se klidně vsadím - o co, že ta půjčka nakonec skončí v EU? A o co, že v nějaké dohledné době (3 roky třeba) z ní neuvidíme zpátky ani halíř? Kašpárku! :-)))
Re: zmatené plkání eurokeptika
(Dan, 28.1.2012 12:15:25)
Odpovědět
Hlupáku konečně se ptáš správně, MMF není evropská ale mezinárodní investiční oragnizace se zástupci z celého světa a převahou zemí EU, USA a číny, s velkým podílem i japonska a Ruska !

Naše čnb sama a dobrovolně pravidelně fondu půjčuje a vv rámci diverzifikace rizik takto činí proto , že MMF je naprosto nejjistější organizací tohoto typu, jemu se splácí vždy a v 1. řadě


Není to tedy nic nového, a čnb tam již celou řadu peněz nalila a dostala mnohokráz zpět i s urokem, právě proto ho EU chce použít, nejde se mu pliticky vykroiutit.

Ty seš ale vůl co ví ho.vno a jenom tu žblechnte občas trojčlenou větu, na myšlenku ses tu nikdy nezmohl.
K čemu je MMF?
(DapVe, 28.1.2012 12:27:22)
Odpovědět
Dane, z jakého důvodu podle vás MMF existuje?

K čemu a jak podle vás MMF funguje?

Kdo konkrétně MMF tvoří?
Re: K čemu je MMF?
(Dan, 28.1.2012 13:39:34)
Odpovědět
http://cs.wikipedia.org/wiki/Mezin%C3%A1rodn%C3%AD_m%C4%9Bnov%C3%BD_fond

ve zkratce, je to protikrizový mezinárodní fond, který má zabránit uplnému bankrotu v zemi, které už neche půjčt trh vůbec nebo za nesplatitelný úrok.

Jeho půjčky jsou pro dlužníka poměrně drahé rpo investora je zde malý úrok s vysokou návratností, čili nízkým rizikem.

Země jako Německo, který si půjčují téměř zadarmo ho opravdu nepotřebují, země jako řecko či portugalsko ho využít můžou..

Je to poslední instance před uplným bankrotem, může se stá že ani on nepůjčí, pak je to k.o.
Re: K čemu je MMF?
(Sdělení o MMF, 28.1.2012 13:48:06)
Odpovědět
"Místo toho, aby Mezinárodní měnový fond plnil funkci věřitele v případě největší nouze, prosazuje zájmy mezinárodních bank a finančních institucí a jeho úloha připomíná vyhazovače v luxusním baru." Paul Hellyer, bývalý místopředseda kanadské vlády

Podle ekonoma Petra Macha "MMF nadělal za poslední desetiletí ve světě mnoho škody, když propagoval režimy fixních kurzů, které uvrhávaly jednu zemi za druhou do měnových krizí.
Těmto zemím pak MMF půjčoval peníze na nesmyslné udržování neudržitelných kurzů jednotlivých měn k dolaru.
Dnes slouží jako nástroj Evropské unie k obcházení vlastních pravidel a ke skrytému sanování eurozóny mimo legitimní rozhodování parlamentů."
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Demisi, 28.1.2012 18:45:48)
Odpovědět
Miroslav Kalousek a Karel Schwarzenberg - v současnosti oba z TOP 09 - JSOU ZRÁDCI České republiky !!!!!!!

Ať tito dva urychleně ve vládě skončí !!!!!!!

CHCEME DEMISI Miroslava Kalouska a Karla Schwarzenberga !!!!!!!
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(F.Mravenec, 27.1.2012 9:26:44)
Odpovědět
Když začnou euroskeptici počítat a zveřejňovat čísla,ejhle,světe div se,my tu EU vlastně držíme nad vodou.A opět to zrcadlí naši nafoukannost a hloupost.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Petr St., 27.1.2012 10:13:12)
Odpovědět
Prosím, nezáviďte euroskeptikům, že dokážou počítat. Není jejich vinou, že Vy to neumíte. Alou, zpět do škamen!
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Janrohac, 27.1.2012 10:22:03)
Odpovědět
Celou Evropskou unii určitě ne,ale pár stovek prasat v žitě stoprocentně.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Bronilsav, 27.1.2012 12:26:05)
Odpovědět
při počítání euroskeptika se projevuje hloupost a nafoukanost?Při nesouhlasu s okupační správou se po 39-tém ukazoval špatný rasový původ.Při nesouhlasu s KSČ se zas ukazoval špatný třídní původ,že.Euro op zase musí nás nafoukance přesvědčit o své nadřazené pravdě
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(pavjan, 27.1.2012 13:28:37)
Odpovědět
My EU nedržíme nad vodou, ale přerozdělované peníze se používají z velké části na nepotřebné věci a efektivita jejich využití je mizerná. A to nemluvím o nevyčíslitelných, ale odhadem obrovských národohospodářských škodách způsobených regulacemi a nařízeními z EU. Takže celkový přínos je zaručeně mínus.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Pavel, 27.1.2012 18:14:39)
Odpovědět
O tom k čemu se používají peníze z EU vím docela dost, protože se podílím na auditech projektů. Sice jsou to vyhozené peníze, ale jinak je to bezva. Všichni aktéři jsou spokojení, jen ta byroktracie kolem penězovody zdržuje. A těch lidí co je kolem schvalování, kontroly a vyhodnocování. Divím se jen, že je u nás nějaká nezaměstnanost
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Marie, 27.1.2012 10:13:08)
Odpovědět
Ano bavme se už konečně o efektivitě dotací.O jejich smyslu.Kolik z nich něco"nakoplo"ekonomicky,pomohlo při vzdělávání,ekologii a vůbec mělo nějaký dlouhodobý a faktický smysl.Vždyť většina těch projektů není postavena na společenské potřebě a není vytvořena na společenskou objednávku.Je postavena na osobních zájmech mafiánských skupin a společnostech,kdy jedni o něco žádají,prostřednictvím prvoplánovaně nadhodnocených a předražených projektů a druzí,někdy i titíž je schvalují.A to i na státní nebo komunální úrovni.Tady skutečně nejde o to kolik prostředků čerpáme,ale co jsme si za ně pořídili a jak budou společensky prospěšné.Po povodních nám sice postavili most.Nahradil dřevěný,postavený před padesáti lety vojáky v rámci jejich výcviku.Ale ten most pokračuje stále stejně komunikací místního významu k pěti obydleným nemovitostem a dále do lesa.Jeho cena několik destítek milionů.V čím to asi bylo zájmu.Společenském určitě ne.Tady totiž nefunguje společenská odpovědnost "odpovědných"zaměstnanců státu.A tak většina s těch dotací,které jsou proinvestovány za nemalého přispění veřejných prostředků jsou promrhány,včetně těch veřejných peněz.A až ten dotační boom skončí,zůstanou zde nepotřebné a ničemu nesloužící veřejné stavby a velice potřebné stavby soukromé.Aspoň něco.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Europoslanci za ČR, 27.1.2012 11:07:39)
Odpovědět
Česká republika má v Evropském parlamentu 22 poslanců.
V červnu 2009 byli zvoleni poslanci:
9 za ODS
7 za ČSSD
4 za KSČM
2 za KDU-ČSL

Poslanci Evropského parlamentu za ČR
Jméno Strana Frakce Výbory Osobní stránka

Milan Cabrnoch ODS ECR EMPL, ENVI www.cabrnoch.cz

Andrea Češková ODS ECR CONT, FEMM www.andreaceskova.cz

Hynek Fajmon ODS ECR AGRI, SURE http://fajmon.eu

Edvard Kožušník ODS ECR IMCO www.kozusnik.eu

Miroslav Ouzký ODS ECR ENVI www.ouzky.cz

Ivo Strejček ODS ECR ECON www.istrejcek.cz

Evžen Tošenovský ODS ECR ITRE www.tosenovsky.cz

Oldřich Vlasák ODS ECR REGI www.vlasak.net

Jan Zahradil ODS ECR INTA www.zahradil.cz

Zuzana Brzobohatá ČSSD S/D REGI www.brzobohata.cz

Robert Dušek ČSSD S/D AGRI x

Richard Falbr ČSSD S/D EMPL www.falbr.cz

Jiří Havel ČSSD S/D BUDG www.jirihavel.cz

Pavel Poc ČSSD S/D ENVI www.pavelpoc.cz

Libor Rouček ČSSD S/D AFET www.liborroucek.cz

Olga Sehnalová ČSSD S/D TRAN www.sehnalova.cz

Jaromír Kohlíček KSČM GUE/NGL TRAN x

Jiří Maštálka KSČM GUE/NGL JURI www.mastalka.cz

Miroslav Ransdorf KSČM GUE/NGL ITRE www.ransdorf.com

Vladimír Remek KSČM GUE/NGL BUDG www.vladimirremek.cz

Jan Březina KDU-ČSL ELS ITRE www.janbrezina.cz

Zuzana Roithová KDU-ČSL ELS IMCO www.roithova.cz
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Jonny, 27.1.2012 11:09:49)
Odpovědět
Ještě by mě zajímalo, kolik by jsme měli peněz, kdyby jsme měli hranice a vybírali cla...(protože pokud vím, tak cla jsou příjmem EU a nevím kolik nebo jestli vůbec z toho něco máme).
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Evropská komise, 27.1.2012 12:02:54)
Odpovědět
Současná Evropská komise 2010-2014

Celkem 27 členů

Jméno Funkce Působnost Nominující stát

José Manuel Barroso, předseda PT

Catherine Ashton, místopředsedkyně Vysoká představitelka Unie pro zahraniční věci a bezpečnostní politiku UK

Viviane Reding, místopředsedkyně Spravedlnost, základní práva a občanství LU

Joaquín Almunia, místopředseda Hospodářská soutěž ES

Siim Kallas, místopředseda Doprava ET

Neelie Kroes, místopředsedkyně Digitální agenda NL

Antonio Tajani, místopředseda Průmysl a podnikání IT

Maroš Šefčovič, místopředseda Interinstitucionální vztahy a administrativa SK


Janez Potočnik, komisař Životní prostředí SI

Olli Rehn, komisař Hospodářské a měnové záležitosti FI

Andris Piebalgs, komisař Rozvoj LV

Michel Barnier, komisař Vnitřní trh a služby FR

Androulla Vassiliou, komisařka Vzdělávání, kultura, mnohojazyčnost a mládež CY

Algirdas Šemeta, komisař Daně a celní unie, audit a boj proti podvodům LT

Karel De Gucht, komisař Obchod BE

John Dalli, komisař Zdraví a spotřebitelská politika MT

Máire Geoghegan-Quinn, komisařka Výzkum a inovace IE

Janusz Lewandowski, komisař Finanční plánování a rozpočet PL

Maria Damanaki, komisařka Rybolov a námořní záležitosti GR

Kristalina Georgieva, komisařka Mezinárodní spolupráce, humanitární pomoc a řešení krizí BG

Günter Oettinger, komisař Energetika DE
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Evropská komise - 2. a zároveň závěrečná část, 27.1.2012 12:08:48)
Odpovědět
Při odeslání předchozího příspěvku vypadli tito níže uvedení:

Johannes Hahn, komisař Regionální politika AT

Connie Hedegaard, komisařka Opatření v oblasti změny klimatu DK

Štefan Füle, komisař Rozšíření a politika sousedství CZ

László Andor, komisař Zaměstnanost, sociální věci a sociální začlenění HU

Cecilia Malmström, komisařka Vnitřní věci SE

Dacian Cioloş, komisař Zemědělství a rozvoj venkova RU
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Daniel Makay, 27.1.2012 15:56:18)
Odpovědět
Naprosto s autorem nesouhlasím. Ta čísla jsou mnohem hrozivější!
Ale na druhou stranu se mi líbí, že se autor drží tak při zemi a nepřehání, protože mu nemůže být nic vyčítáno.
Český rozpočet je ze strany EU rabován ještě brutálněji. Vemte si kolik dotací nebylo vůbec vyplaceno nebo jen částečně.
V mnoha případech jsem si všiml jak zmanipulovaná média otupují národ tím, že troubí ve správách kolik je pro ČR připraveno dotací. O tom, kolik se , ale vyčerpalo se nemluví, nebo jen málo. Těch nevyčerpaných dotací jsou řádově desítky procent.
Celý ten systém, je neprůhledný a neefektivní. Utrácí se peníze na zbytňování byrokracie, která likviduje podnikatelský sektor. Je to tragédie, když člověk čte vyhlašovaní jednotlivých výzev. Nejen, že to jsou vyhozené peníze , ale naopak ty peníze jsou používány k likvidaci ekonomiky a demoralizaci národa. Kdo obhajuje takový systém, je buď šílenec, užitečný idiot nebo prospěchář. Navíc ta neuvěřitelná buzerace, která následuje po získání dotace, jak mi sdělili někteří příjemci dotací, to je vrchol ponižování a podezřívání ze strany těch kontrolorů. Týdny zdržování a vysvětlování každé použité koruny a proč tak a proč ne tak. Prý horší než vyšetřování na kriminálce. Hnus, hnus a jen samé vyhrožování, aby jste se přiznali, že jste obyčejný zlodějský hajzl. Mnozí sdělili, že litují toho, že dotace vůbec brali.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Dan, 27.1.2012 16:29:42)
Odpovědět
rozdíl v této bilanci je od našeho vstupu 171,4 miliardy v náš prospěch, média nemédia otolik jsem víc dostali než zaplatili.. podle keyg - americké agentury která toto mimojin. sleduje..


jestli ale na něčem proděláváme není to EU, ale naše koruna..

lednový výkyv proti euru a dolaru způsobyl jenom škodě auta ztrátu 2,4 miliardy korun, za 3 týdny !!

Objektivně, mnoha studiemi ruských, americých i švýcarských bank čr na koruně prodělává, koruna eliminuje zisky exportérů a připravuje stát o daně !

Drž se faktů a ne dojmů, Bratře makaji tvoje dojmy jsou na ho.vno
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(cook, 27.1.2012 18:53:03)
Odpovědět
Dane a nyní odečti od těch příjmů část cel za zboží jenž dovážíme ze států mimo evropskou unii.Do toho započítej nutné výdaje jenž jsme nuceni dle směrnic EU (biopaliva,nucený podíl enrgie z obnovitelných zdrojů,genderové zákony a pod.) dodržovat.Dále dovoz potravin ze států EU které jsou díky clům na dovoz ze států mimo EU které díky tomu jsou konečného spotřebitele dražší.vinařství nutnost dodržování kvot o max.počty hektarů vinic a podobné hovadiny.započítej to a výsledná sumu bude zcela jistě vypadat docela jinak.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Dan, 27.1.2012 19:07:38)
Odpovědět
Jelikož je všeobecně známo že více vyvážíme než dovážíme, kdyby existovali clo, hodně pravděpodobně by jsme na nich prodělávali :-))

O čemž svědčí i fakt, že zájem o tzv. šengen projevili i země jako švýcarsko či norsko, které v EU nejsou, protože jim to šetří prachy, tak jako nám :-)

Není tady moc o čem debatovat :-))
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(cook, 27.1.2012 19:25:18)
Odpovědět
Dane a co ma schengenský prostor s placením daní od zemí mimo EU?Co se týče toho dovozu tak třeba velká většina nerostných surovin se dováží ze zemí mimo EU.Dále třeba je nutno započíst vcelku velké dovoze z USA a pod.Takto naše republika přichází o docela velký balík peněz.A jenom tak bokem naši exportéři při vývozu do těchto zemí jsou zatíženi clem jenž samozřejně plyne do rozpočtu daných zemí.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Dan, 28.1.2012 11:54:48)
Odpovědět
ty seš velkej naivy když si myslíš, že naše přímá obchodní výměna s asijí či amerikou má nějakou hodnotu :-))

Tady v EU je 85% veškeré našéí výměny, přičemž převažuje náš vývoz, čili případné platby, na přímý dovoz z asie bez prostřednických firem v Holandsku a německu dělá 5%, amerika 7%

seš fakt uplně mimo :-)


Co jsme se nevicděli je Británie v recesi, čísla z prosince ekonomika -0,4% předpoklad byl 0,1% růst.


Německo vybralo v prosinci největší daňový výběr a to při snížených daních !

A přidám t jeden Putinův nedávný výrok na adresu británie /ikdyž Putina nemám rád/

Britové by měli radší táhnout s německým žralokem za jeden provaz nebo je sežere, bude to ekonomické a ne vojenské a dnes už jim nikdo nepomůže..
V. Putin na otázku komersantu, co říká na britský postoj k evropské integraci :-DD
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(cook, 28.1.2012 13:37:22)
Odpovědět
Dane jako obvykle sranduješ a uvádíš jenom údaje které TOBĚ vyhovují.Tak třeba 4.Q 2011- pokles HDP Německa o 0,3 %.Na 1.Q 2012 je předpokládan růst Německa jen 0,1 %a to ,abys zase netvrdil že ti neuvádím zdroje,dle vyjádření tamního ministra hospodářství a vícekancléře Philippa Röslera.Na celý rok je 2012 je předpokládán růst max 0,7 % a to jen když nenastane nic závažného.Čeká se pokles vývozů a HDP Německa má být taženo především domácí spotřebou.A to je velká otázka a to zase dle Bundesbank.Toliko k německému"žraloku"

Co se týče dovozu tady nikdo netvrdí že nedovážíme více zboží z EU.Tady byla diskuze"pokud sis nevšiml" a naších čistých příjmech.A někteří,včetně mě ,tady podotýkali o účelové manipulaci s částkou jenž ČR přispívá do rozpočtu EU .A to třeba čáskou za cla z dovozů ze zemí mimo EU,které místo příjmu do pokladny ČR proudí do EU.Takže je pravděpodobné že po započítání VŠECH položek na straně pasiv a aktiv je naše republika čistýp přispěvatelem.A o tom je tato diskuze.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Dan, 28.1.2012 13:48:14)
Odpovědět
kolik proděláváme ??

Jestli to nevíš, drž hubu a nedělej ze sebe netového žvanila.


Já mám čísla, ty nemáš nic, je to stejné jako s korunou :-)


Loni +31 miliard čistý příjem a nemotej do toho debilní uvahy když to nemáš spočítaný, tak se ekonom nechová.

Kdybys podemnou děla, řekl bych ti neplkej a spočítej to, nemáš fakta, mlč ..


Německo :-)

3x ho zmínil Obama jako vzor pro USA v projevu, o Britech neřerkl nic :-))

Německo m zasebou nejlepčí rok v průmyslu a exportu za 40 roků a nejlspčí makrodata za 20 let !
Británie se dostala skutečně ve 4q do recese, je to oficiální vyjádření bank of England :-)

Německo mělo v princi rekorní daňový běr, snížilo tempo dluho o 75% a jeho dluh je 1% HDP, hluboko pod maastrichstkým kriteriem.

německé firmy budou leto expandovat za 3 biliony Kč.
namátkou:

38 miliard eur EON postaví v jižní americe 40 eletráren

VW 3 nové továrny v USA, Indii a číně
Daimler - zvětšuje továrnu v USA
BMW staví novou továrnu v USA

Siemens /přímo uvedl Obama v projevu/ postaví 2 nové továrny v USA.

Kupní síla německo trhu v 2011 dosáhla 20 násobku čr a dvojnásobku britského.

Německo měl na hlavu více patentů nežli Japonsko, vyší HDP nežli Japonsko a zvýšilo svoji produktivitu práce o 2,5%.
Kupní síla domácností +1,5%

Nezaměstnanost 7,1% celoroční průměr, HDP 3% růst

predikce byli 7,8% nezaměstnanost a růst 2,2%

Němci rádi nepřecenují svoje síly, jspou opakem chabých a upadajících Britů.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Dan, 28.1.2012 14:02:09)
Odpovědět
na EK vysí spojení Deutsche Berse s NYSE Euronext, komisaři pro konkurenceschopnst se bojí tohoto největšího světového obra a hegemona v Evropském prostoru.

cituji: " Nemyslíme si že je dobré umožnit tu vznik gigantu s podobným postavenímjako má Microsoft ve svém oboru, všichni víme jak těžko se potom takto velká firma drží na uzdě aby zcela nezdecimovala trh a vývoj"

BASF - největší chemička světa, jedná o převzetí 3 britských chemičeka 2. největší čínské chemičky :-)

DHL- největší logistik světa patřící Deutsche Post, jedná o převzetí 2.největší Japonské logistické firmy.

VW loni prodal přez 8 milionu osobních aut /2. místo nasvět po GM/ 10 milionu aut celkově, /1. místo nasvětě/ a vyprodukoval vč. nákladní dizize zisk 531 miliard Kč

Německo je plné peněz, investoři se perou o jeho dluhopisy a ty mají rekorně nízké uroky dokonce i 30 leté, německá pokldna je plná jako nikdy v historii a bude mohutně investovat do armády.
V následujících 5 letech vznikne větší a modernější armáda než má Británie, ta svoji amrádu kvůli chudobě naopka zmenšuje.

Deprimovaní Brité nevědí jak se postavit k německému hegemonu a není to poprvé v historii kdy mají strach.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Dan, 28.1.2012 14:19:52)
Odpovědět
situace automobilových trhů v EU, dle ACEA
2011 1-10, měsíc
V období od ledna do října bylo Německo jediným velkým trhem, jenž zaznamenal podstatný růst o 9,8 %. Ve Francii se poptávka poněkud zvýšila o 0,4 %, zatímco k poklesu došlo ve Velké Británii (-4,5 %), Itálii (-10,8 %) a ve Španělsku (-19,7 %).

Pokud jde o automobilky, situace je víceméně stejná jako dosud. Volkswagen zvyšuje svůj podíl na trhu, zatímco francouzské značky ztrácejí body a Fiat se dramaticky propadá.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(čísla za celý rok, vývoj na trhu s auty v Evropě.., 28.1.2012 14:51:48)
Odpovědět
země 2011 (ks) 2010 (ks) změna (%)
Německo 3 173 634 2 916 260 +8,8
Francie 2 204 229 2 251 669 -2,1
V. Británie 1 941 253 2 030 846 -4,4
Itálie 1 757 115 1 974 018 -11,0
Španělsko 808 131 985 537 -18.0
Belgie 572 211 547 347 +4,5
Nizozemsko 556 089 482 543 +15,2
Rakousko 356 145 328 565 +8,4
Polsko 327 072 334 578 -2,2
Švýcarsko 315 680 290 758 +8,6
Švédsko 304 984 289 684 +5,3
Česká republika
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(pamětník, 28.1.2012 15:22:36)
Odpovědět
Dane,ty výlupku všech ctností a vědění,kdepak ta čísla bereš?Zřejmě jsi jeden z těch,co na úkor ostatních lidí vydělává,proto ta ohnivá obhajoba svinské EU a všech bastardů,kteří přivedou svět do války,až se lidé vzchopí,dojde-li k tomu a dál se nenechají ožebračovat a zadlužovat svoje děti a vnuky.Klidně vlez EUnijním papalášům do- však víš!Klidně tam zůstaň napořád!
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Duna, 31.1.2012 21:50:59)
Odpovědět
Dan je hlupák, občas velký Moravan. Je mladý, dle mého skokan v nadnárodním COOPU. Až z toho pomatení vyskočí(spíš bude odvelen). Vzpomene si na dobré vychování. Od E vropy ho evidentně nedostal...!
Dane, jsi odporný i ve věcech víry a tolerance......jenom to hrotíš na všech frontách, a zkoušíš?
Brzdi.................................................
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(coook, 28.1.2012 18:53:29)
Odpovědět
Dane a kromě Hysterického záchvatu nic?Údaje o Německu sedí a to Tě nejvíce štve.Proto to chování hysterky,jak gemánofil to neuneseš.Že je na tom Německo nyní lepe než Británie je naprosto každému jasné,ale taky je německo vidět že je nyní v problémech-viz.4.Q 2011 a predpoklady 1.Q 2012.
Co se týče Siemensu tak ten do svého nového roku nevykročil příliš dobře.Tržbami ve výši 17,9 mld.EUR ani čistým ziskem ve výši 1,3 mld EUR nedosáhl na očekávání trhu.Což přiznává samo vedení společnosti.Akcie společnosti obdržely snížené doporučení na "market perform"rating za 5 dní akcie propadly z kurzu 78,7 Eur na 72,64 Eur za akcii.
BASF
Vedení firmy uvedlože s poklesem ziskovosti po 3.Q 2011 počítá také ve 4.Q a snižuje své odhady celkového růstu.Světová chemická jednička zrevidovala své tržby na 22,5 mld.Eur.
VW
Pro rok 2012 je na světovém automobilovém trhu všeobecně počítano s návratem Toyoty na první místo .Druhé místo obsadí letošní jednička GM.A na třetím místě již opět VW.Letošní umístnění kdy se díky tsunamy Toyota dostala na třetí místo se již opakovat nebude.
A Dane co se týče Německé armády,tak ta tvá prognóza je úplná scifi.Německo OPĚT snížilo v rozpočtu výdaje na armády.Mimochodem v listopadu to bylo předmětem debaty na zasedání NATO. Dane chce to méně ideologie a výce analýze.A tvé hulvátství dokládá žes opravdu nemohl být na nějaké vyšší pozici.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Bronislav, 28.1.2012 23:03:06)
Odpovědět
Máte čísla?a co když jsou špatné-je tato varianta možná?Nebo jste neomylný?A i tak je správné podle vás inkasovat kačky které jsme si nevydělali?Protože pokud dostaneme víc než vydáme a můžou se něčím podobným chlubit další země kdo na to vydělává.A čím to podle Vás že každá země má nějaký ten schodek?Mám za to že to tak jednoduché nebude perpetum mobile neexistuje ani na prachy.Tento systém spíš začíná jít pomalu do kytek protože pokud už potřebuje pučit i někdo kdo má zachraňovat...
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(hmmm..., 28.1.2012 16:46:53)
Odpovědět
zase jeden Eurohujer
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(frantisek zajicek, 27.1.2012 18:45:49)
Odpovědět
Autore,ucelove pletes mozne s nemoznym.Tady jde o cerpani penez z EU a ne o to,jak s nimi nasi neschopni politici nalozili.I kdybys zamenil pujcku s vyhozenymi a nikdy uz nevidenymi penezi,porad mi z tvych cisel vychazi,ze CZ by i tak zbylo nejakych 14 mld.A pokud by mne nekdo dal neco zadarmo,urcite bych si na neho hubu neotviral.Nase bilance od vstupu do EU je silne kladna(ja jsem dohledal udaj 176,1 mld) a menit se to urcite nebude do r.2013.Ja tomu rikam parazitovani...FZ
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(frantisek zajicek, 27.1.2012 18:47:52)
Odpovědět
Omluva,prehledl jsem ten 2.odstavec,FZ
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(ThujaGarden, 28.1.2012 9:59:10)
Odpovědět
Františku...,poprvé jsi letos nezmínil...,ve svém příspěvku...,myšlenkově prázdného starce...,lovce propisovaček...,a kremelskou loutku..
Copak...,něco se děje?? Jsi zdravotně fit...,nepotřebuješ heřmánkový obklad a bezinkové thé??
...a to nejsou vyčísleny škody( v desítkách miliard Kč), které způsobuje ustavičné nekonečné přizpůsobování evropským předpisům a normám (a to i v případěch, kdy naše byly progrsivnější nebo modernější nebo vhodnější, to zná jistě každý ze svého oboru),
dále nejsou vyčísleny škody (ve stovkách miliard Kč), kdy byly direktivně zrušeny nebo výrazně omezeny části některého průmyslu (cukrovarnictví, hutnictví, zbrojní, potravinářský, apod.)
těch škod je jistě mnohem víc, teď si nevzpomenu.
trochu to připomíná nikdy nezaplacený uran do SSSR v hodnotě mnoha miliard dolarů
je jedno, "jak moc výhodné" ty půjčky údajně jsou, když všichni vědí nebo tuší, že je NIKDO nehodlá zaplatit

EU si vždycky najde "důvod", proč nezaplatit tu pár miliard dotace, tu sto miliónků pokutičky za neplnění nařízení, zkrátka je to jako ty prachy dobrovolně spláchnout do zlatého hajzlu

p.s. kdy se lidé, jako např. tzv.Dan a další zdejší eurohujeři, bullshit-artisté a ekonomičtí iluzionisté, veřejně nazvou svým pravým jménem "zrádce" nebo aspoň "škodná"?

to přece není možné, aby ustavičně veřejně donekonečna lhali a propagovali cizí mocnost. všichni, co svojí mocí a podpisem delegovali svrchovanost a zákonost mimo republiku, by měli skončit někde v lágru!
Re:
(frantisek zajicek, 27.1.2012 20:41:16)
Odpovědět
To myslite Klause za uzavreni pristupovych protokolu do EU a jeho ratifikaci LS?FZ
Ach...,ty kujone...,tys si šoupnul Klause jako refrén...,a závěrečnou zdravici až nakonec...
LS je právnický a zhoubný paskvil
(Re, 28.1.2012 11:51:14)
Odpovědět
ThujaGarden, vy snad souhlasíte s ratifikací diktátorské "lisabonské smlouvy" ???
Re: LS je právnický a zhoubný paskvil
(ThujaGarden, 28.1.2012 12:33:35)
Odpovědět
re: k RE.
Byl jsem tak pomýlený...,že jsem dříve souhlasil...,dnes si musím sypat popel na hlavu...,a jsem rozhodně proti.
Byla to chyba...,avšak kdo to věděl ??
Re: LS je právnický a zhoubný paskvil
(Re, 28.1.2012 12:47:14)
Odpovědět
ThujaGarden, je kladem, že si dokážete přiznat chybu. To je dobrý začátek pro skutečné zlepšování.

Ať se jedná o jakoukoli smlouvu nebo o cokoli jiného, vždycky je nezbytné nespoléhat se na řeči jiných, ale samostatně se o to zajímat včas a hlavně POŘÁDNĚ - do hloubky.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Přesně, 28.1.2012 16:39:30)
Odpovědět
tohle jsem si myslela, když pan ministr financí a spol. vykřikovali, že umíme jen z EU brát a nic nedáváme.... a to ještě nemluvíme o rozvrácené ekonomice díky kvótám.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(BracPe, 28.1.2012 16:52:30)
Odpovědět
Pane Pánku, je od vás dost neférové, sobecké a bezohledné, když se domníváte, že na vesnicích chodníky nejsou potřeba.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Pražan, 28.1.2012 17:52:09)
Odpovědět
Soudruzi,
zaveďte rubl, pozvěte Putinma a bude tu ráj!!!
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Nepražan, 28.1.2012 18:06:42)
Odpovědět
Pražane, to je "rada za všechny prachy":
Z jednoho extrému do jiného extrému.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Zodpovědní občané ČR, 28.1.2012 18:40:16)
Odpovědět
ZADLUŽENOST státu je dokladem SELHÁVÁNÍ politiků. Což se dělo a stále děje.

Se zadlužováním státu začaly polistopadové vlády, kdy byl Václav Havel prezidentem. Velký podíl na vzniku státního dluhu měla amorální politika tehdejšího ministra financí Václava Klause.
Po předčasných volbách, kdy se k moci dostali politici z ČSSD a v roce 2006 opět ODS, se v tomto zlém trendu neustále a čím dál víc a hůř pokračuje!

Přijetím tzv. lisabonské smlouvy se EU mění v diktaturu jedinců z Evropské komise, kteří jsou loutkami v rukou jedinců a šéfů z Bilderberg Group, MMF, NATO, jejichž cílem je jediná, celosvětová a tedy diktátorská vláda.

Karel Schwarzenberg, nynější předseda TOP 09, se zúčastňuje jednání skupiny Bilderberg Group.
Na tato jednání není povolen vstup žádným novinářům, žádným zastupcům sdělovacích prostředků.
Kdo chce zjistit, co se projednává, musí trpělivě informace vyhledávat. Protože všichni účastníci o projednávaných tématech nemlčí, lze se z různých zdrojů dozvědět, že cílem těchto manipulátorů a "mocných" světa je ovládnutí všech lidí na Zemi tak, aby většina byla v otrockých pozicích a aby ti nejvýše postavení měli co nejvíce moci, peněz a majetku ve svých rukou.

Dílčím cílem pro takové zlé záměry je například snižování počtu obyvatel Země - částečně zabíjením a mrzačením v lokálních válečných konfliktech, dále vývojem látek, které zhoršují lidem zdraví - různé léky, očkovací látky, geneticky měněné potraviny apod.

Snaha získávat stále větší a větší KONTROLU nad státy a prakticky ovlivňovat politiku ve státech velice úzce souvisí s nakládáním se STÁTNÍMI FINANCEMI.
Požadavek na finanční přispívání do jednoho "eurofondu" je klasický manipulační a diktátorský nátlak!

Kdo s tím souhlasí, je nezodpovědný, bezohledný a morálně velice zaostalý !!!
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Julo, 31.1.2012 14:26:32)
Odpovědět
Autor zapomel poznamenat, ze z EU dostavame penize od vstupu do EU a ne jenom tento rok..chapu, ze s takymi nesmysly se lip hleda podpora nastvanych obcanu. Furt se tu hrajete na nejakou ostrovni krajinu, ktera nema sousedy. Uvedomte si, ze nas ovlivnuje ekonomika nejen krajin bezprostredne sousedicich s nami ale i statu EU a myslet si, ze kdybychom v EU nebyly, budeme sobestacni?..proc vy mudrlanti kupujete levne ovoce a potraviny celkove, ktere se dovazeji pres pul sveta?..kupte si jabko z mistnich zdroju..ale to zase budete tady plakat, ze je to neni levne..tak co sakra chcete? Vy tady proste musite hazet spinu na vse bez rozdilu..lituji Vas.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Stop, 31.1.2012 16:57:24)
Odpovědět
Julo, když vám osobně diktátorská "lisabonská smlouva" vyhovuje, neznamená to, že všichni ostatní jsou také morálně zaostalí.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Julo, 31.1.2012 17:31:28)
Odpovědět
..co to ma spolecneho s moralni zaostalosti? co vy vlastne vite o lisabonske smlouve? cele to je na dlouhe povidani.. jsem zvedav, co budete rikat tak za pet let, to budeme uz jenom prispivat..nic nepotece spatky - 0.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Smal9, 3.2.2012 23:55:41)
Odpovědět
EU požaduje nechat ladem desetinu obdělávané půdy. Samotné vyslovení takového požadavku je neomluvitelné. Potřebujeme obchodovat také se zeměmi EU; systém dotací a systém příkazů ale ekonomice a obchodu škodí.
Kdybychom takovým požadavkům, jako je ten o opuštění tisíců hektarů úrodné půdy, pokaždé vyhověli, přestali bychom být svéprávným národem.
Má tedy smysl hovor o tom, jestli nám EU pomáhá, nebo škodí?
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(MrDalík, 31.1.2012 17:44:58)
Odpovědět
Petříku, něco o Havlovi, který za to může, bys tam nemněl?
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(sir, 31.1.2012 21:09:15)
Odpovědět
autor zapoměl odečíst minimálně 10 a více procent, které se ztrácejí při přerozdělování peněz posílaných z unie. Než peníze doputují přes různé operační programy až na místo určení ukousne si každý trošku.Zpracovatelé projektů,výběrové komise, administrace projektů atd.Pokud by peníze ze státního rozpočtu šly přímo obcím a městům formou spravedlivějšího rozdělení daní, určitě by si s nimi poradily a to bez zbytečných nákladů.
Re: Prý dostáváme z EU více, než tam platíme... Takže, zde jsou čísla
(Jrka, 4.2.2012 10:21:16)
Odpovědět
Fanatismus a s ním související demagogie a to v jakékoliv podobě je nebezbečný fenomén,ale v Čechách toto "řemeslo" ovládá kdekdo a to někdy docela dobře!Autorovi,který píše o zbytečných chodníčcích v nějaké vísce,bych chtěl doporučit sestoupit z pražských výšin a zapojit také trochu mozek,protože se jedná o milardy do kanalizací,čističek,památek a také infrastuktury!!!Záhadou však je,proč se autor nezmíní o dotacích,které jdou oi golfových hřišt,atd?Samozřejmě ,že jsou dotace zneužívány,ale to je dle chorých mozků zde se vyskutujících problém Evropy,Bruselu,anebo v naší národní povahy?Každopádně jsme nedůvěryhodní,nevyzpytatelní A BRZY NÁS V EVROPĚ NEBUDE BRÁT NIKDO VÁŽNĚ!!!!Takže vážení,určitě navrhnete ,kam se dáme,když nechceme být v této nenáviděné Evropě,kde budou čecháčkové jen tehdy,když nám to přinese nějaký bonus,anebo to začne být výhodné,tedy slovy připosraného Nečase!!!!