reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 24.1.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

TOPáci – „pravičáci“ pro legraci

Jak Kristus měnil vodu na víno, oni mění své voliče na pomyslné nebo potenciální boháče. Tímto kejklem každý, kdo se chce oddělit od „socek“, virtuálně „povyroste“ na TOPÁKA. Každý číšník se pak cítí Kellnerem – volil přece tu nejechtovnější pravici.

Přitom je TOP 09 banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice. I při bídě naší politické scény jsou tou nejodpornější, nejpokrytečtější a nejodsouzeníhodnější stranou. Prostě šíbři s pravicovou rétorikou a levičáckými skutky, kteří nevyznávají pravicové hodnoty, ale pouze zneužívají pravičácké floskule.

Zrádce lidovců Kalousek tady přece přes dvacet let mával lidoveckou sociální kartou, což vyvrcholilo, když je chtěl – myslím v roce 2006 – přivést až do náruče komunistů.

Schwarzenberg je tělem i duší Havlovec, tedy by měl být pokračovatelem levicového liberalismu, mysticismu, dekadence a postmodernismu. Ve skutečnosti je situace ještě horší, je dekadentním pragmatikem, který bolševicky a plánovitě rozvrací veškeré tradice spojené s českou státností, jež k naší pravici musí neodmyslitelně patřit.

Zamyslete se:

Je pravicové, mít plnou pusu rozpočtové odpovědnosti, a přitom v rozporu s míněním prezidenta i ČNB slibovat nejrůznějšími kanály další desítky miliard do EU (nešlo jen o euroval)?

Je pravicový takový stupeň internacionalismu, kdy nás nabádají k tomu, abychom slepě následovali cokoliv, co si dohodnou Merkelová se Sarkozym? To má být ten hlavní proud inspirovaný RVP se Sovětským svazem jako hegemonem? Straší nás „druhými houslemi“ v Evropě a přitom z nás dělají kompars.

Je pravicové zvyšování daní? A není zvyšování majetkových daní (daní z nemovitostí) levičáckou zvráceností? To všechno v situaci, kdy Kalousek neráčil přihlásit ČR u švýcarských orgánů ani o miliardy odkloněné z MUS?

Je pravicová systémová buzerace občanů, nálepkování extrémismem a prolamování osobních svobod, které by nebylo myslitelné ani za komunistů? Navíc stát plánuje takový registrační dohled, že se stáváme – jak jsem někde četl – Českou registrovou republikou.

Je pravicové považovat suverénní národní stát za přežitek? Copak jej vymysleli komunisté? Nevymysleli. Ale jejich duchovní dědicové dnes blouzní utopicky o Spojených evropských státech.

Bylo by toho hodně, nad čím by si člověk ukroutil krk. Opravdu nechápu, jak tento volební megapodvod může někdo „žrát“ i dnes.

A za projev nejhlubšího mentálního úpadku považuji, když mi někdo – evidentně z jejich zmatených voličů - za obranu tradičních hodnot a za samostatný úsudek bez ideologického nátěru spílá málem do komunistů a „socek“. Je to pro mě dokladem jejich třídního, tedy leninského, uvažování.

A je pro mě opravdu těžké, abych se poměřoval s „užitečnými idioty“, na které po vhození volebního lístku dopadne odlesk cizího bohatství.

 

Čtěte také:

Génius Kalousek a spící Kníže

Politický gambler Kalousek v čistírně maskota Schwarzenberga

 

Klíčová slova: Schwarzenberg Kalousek TOP 09
reklama
4214 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Brabec, 24.1.2012 3:31:51)
Odpovědět
Výborná analýza
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(C.Q.Lafayette, 24.1.2012 10:18:30)
Odpovědět
Souhlas.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(MrDalík, 25.1.2012 15:25:01)
Odpovědět
"Výborná analýza"..analytiku
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Jeeves, 24.1.2012 8:23:07)
Odpovědět
Jistěže pseudopravice. Ale oproti ODS takřka "andělsky" čistá. Sice ty jejich hlavní "hvězdy" bych nikomu za příklad nedával, ale neřekl bych, že krádež mají ve štítu, jak je tomu zřetelně u ODS od doby "Pepy z Honkongu".
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(fiter, 24.1.2012 9:39:13)
Odpovědět
Vzpomínám si na ty kecy o dědkovi Swarzenbergském.Nejde mu o peníze jako jiným politikům.Bude hájit naše zájmy.Bude neúplatný atd.O peníze mu již nešlo.K veškerému majetku mu pomohl jeho kumpán Václav.On škodí našemu státu celou dobu co se mu podařilo vlézt do vlády.A pokud jde o vyčůraného Kalouska,tak tam platí,že vrána k vráně sedá.Však taky tomu koktovi odpustil pěkný balík který patřil státu.Doufám,že toto je poslední volební období kdy tito dva šíbři obsadili dost důležité posty.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(ferda, 24.1.2012 10:54:01)
Odpovědět
DUŠANE, I TY MÁŠ VELKOU VINU NA TOM, KDO NÁM TED VLÁDNE, VZPOMEN SI NA SVÉ ČLÁNKY, CO JSI V NICH A HLAVNĚ JAK, PSAL PŘED VOLBAMA......
BYLO MI ZLE Z TVÉ SERVILNÍ AŽ DEVOTNÍ ADORACE TĚCH, KDOŽ DNES JSOU U TEBE V MENTÁLNÍM ODSUDKU...
PŘZNÁŠ SI NĚKDY VEČER, KDYŽ JDEŠ SPÁT A NEMŮŽEŠ USNOUT, ŽE JSI BYL TZV. UŽITEČNÝ IDIOT?
PS. ALE UPŘÍMNĚ, DĚKUJI TI ZA TO, ŽE JSI PROZŘEL:-)
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Dušan Streit, 24.1.2012 11:49:23)
Odpovědět
Ano, oprávněně jsem kritizoval levici - Špidlu, Grosse, Paroubka i B. Sobotku. Nikdy jsem neadoroval Kalouska nebo Schwarzenberga. Kritizoval jsem i ODS, hlavně Topolánka.
A nadále budu kritizovat každého, kdo si to zaslouží.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(ferda, 24.1.2012 12:08:48)
Odpovědět
DĚKUJI ZA TVOU ODPOVEĎ, DUŠANE......
A CHTĚLO BY SE POVĚDĚT: "NAD TVÝM ORÁVNĚNÝM HNĚVEM ,HRDINSTVÍM A BOHULIBOU SNAHOU, AŤ NIKDY NEZAPADNE SLUNCE ! " :-)

PS. AČ NEJSEM ZASTÁNCEM TEBOU ZMINOVANÝCH OSOB, JSEM PŘESVĚDČEN, ŽE TAKOVÝ OHROMNOMNÝ ROZVAL SPOLEČENSKÝCH HODNOD BY NEBYL, .....JE TO VŠAK JISTĚ VĚC NÁZORU :-))))
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Stilet, 24.1.2012 15:22:27)
Odpovědět
Já se vám divím, že takovému blbečkovi odpovidáte. Vždyť ten "ferda" je kretén. Když on velikou náhodou napíše něco co se dá číst, tak to zaručeně mu někdo musel diktovat.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(ThujaGarden, 25.1.2012 4:30:05)
Odpovědět
Pokud FERDA nadměrně neslintá...,a chová se slušně...,tak ho ošetřovatelka...,za odměnu pouští k internetu..
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Hadrian, 24.1.2012 21:43:44)
Odpovědět
Kníže ještě coby ministr zahraničí v Topolánkové vládě ZÁMÉRNÉ zaspal, když měl nějaký měsíc před schválením připoravit
dodatky benešové dekretay k LS. Byl to on, který byl tímto vladou zaúkolován !! Dodatky před schválením si zaparcovaly i jiné státy na př. Anglie! Tak ZAVANÉ BENEŠOVY DEKRTY, tY JSOU NEJEN o odsunu Němců ze Sudet po 2.světové, ale i o majetku církevním (před rokem 1948),ale o MAJETKU ŠLECHTY!! KTERÁ KOLOBOROVALA S NACISTY. Podle LS bez dodatku lze tyto dekrety NERESPEKTOVAT! Pan kníže hral mrtvého brouka a záměrně dodakty (na kterých trval Klaus) nezapracoval, tak to byla malá domů pro šlechtu, která si na tyto majetky blokované BD brousí zuby.
Tato knížatka žijí v různých zemích a chtěli by nás oškubat ! Kníže kolaboruje proti ČR, občané jsou mu šum a fukj. Občany potřeboval, aby se dostal k moci a mohl realizovat likvidaci suverenity ČR a ODKLONĚNIT náš majetek ve prospěch kolaborující evropské a světové šlechty.,
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(julinka, 4.2.2012 11:00:59)
Odpovědět
Krásně napsané plně souhlasím.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Čtenář 1, 24.1.2012 11:38:36)
Odpovědět
Prezident může mínit co chce,jeho zodpovědnost se rovná nule.....
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Stilet, 24.1.2012 15:24:44)
Odpovědět
A to je ono. Co tak úžasného mohl jako president dělat Havel, když neměl žádné pravomoci? To těm hlupákum nedojde. Takovým hlupcum jakým se tady ukazuje Dan.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(VoPa, 24.1.2012 17:19:06)
Odpovědět
Havel je podle vás za nic nezodpovědná loutka a nedotknutelná modla.
Je zřejmé, že nemáte dostatek informací a různé souvislosti nechcete nebo nedokážete chápat.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Stilet, 24.1.2012 21:50:07)
Odpovědět
Havla do listopadu 89 znalo v Čsl. jen kromě lidí od divadla jen několik jeho pivních kumpánu a potom několik vyších šarží nejmně třech tajných služeb. Jako president mohl pronášet své uhozené nápady. Do poliiky už kromě řeči tedy zrovna moc nemohl. Tak co tak obrovského mohl vykonat? To jeho zásluhou padl réžím v celé Sovětské veleříší i v samotném SSSR? Plooboha z něho dělalí lidé kteří mají náturel psisek.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Niky, 25.1.2012 9:25:04)
Odpovědět
Stilete, stačí,že Havel sám najmenoval bankovní radu ČNB v čele s guvernérem Tošovským! Tahle bolševická banda od června 1996 do prosince 1997 tunelovala českou ekonomiku! Když tito zločinci přivedli českou ekonomiku do recese a mírného propadu, tak všechno během sarajevského atentátu svedli na Klause a prý špatnou transformaci českého hospodářství. A soudruh Havel se na tomto zločinu výrazně podílel!
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(alfa27, 24.1.2012 11:45:49)
Odpovědět
ad1)zda je to pravicové nevím.Snad ani levicové to není. Bylo by to odpovědné,kdyby zamýšlená opatření unii pomohla,to však za dané situace je nejisté,spíš to vypadá na lití vody do cedníku.
ad2)zvyšování daní není ani pravicové,ani chytré a v rozporu s volebními sliby TOP 09.hlavně žádné zvýšení daní nic kloudného nikdy nepřineslo a v celé Evrově výše daní láme historické rekordy(snad mimo Švýcarska)
ad3)to pravicové jistě není,ale taky nevím,že by zrovna tohle prosazovala TOP 09.
ad4)u státní suverenity jde o míru.Rozhodně není škodlivé společenství států s otevřenými hranicemi a bez obchodních bariér.Rozhodně není škodlivé sjednocování právních úprav,hlavně v obchodním právu,přispěje to k právní jistotě.Rozhodně je škodlivé vytváření nových byrokratických institucí a zásahů do svobodného podnikání.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Dušan Streit, 24.1.2012 11:52:39)
Odpovědět
http://streit.blog.idnes.cz/c/241573/V-hlavnim-proudu-se-vyhneme-lupicum-chce-to-jen-odevzdat-klice.html
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Hrom, 24.1.2012 12:31:34)
Odpovědět
Není žádná pravice a levice. To jsou jen kecy. Jsou zloději a okrádaní.
Co se týká první skupiny, tzn. zloději, patří TOP 09, mezi její špičky, spolu s ODS.
Pravice a levice ?! To je jen pro matení lidí.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(C.Q.Lafayette, 24.1.2012 12:41:42)
Odpovědět
Tradici podvádění a rozkrádání tu založil ve stranictví už Klaus, vzpomeňme na jeho Lajoše Báču anebo toto nechceme slyšet ?

Budeme stále hledat vyníky všude jinde jenom ne tam, kde to začalo ?
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Dan, 24.1.2012 12:49:50)
Odpovědět
V době kdy Klaus a jeho klika ovládali ODS to byla nebezpečná nacionální strana, rozpulením její voličské základny prostředictvím TOP09 bylo geniální řešením !

Dále pak byla zdecimována i zbylá ODS a Klaus z ní utekl, přišel tak o moc v politice..


Dnes z torsek jeho imperia, po likvidaci Romana a vymetení Lucky Borise z magistrátu, je zde velká šance že Svobod a jeho lidé ovládnou Prahu a snad i celou ODS.

Klausoláska je tak stále na ústupu, drží dnes už jenom 23 bašty:
1/ pražský hrad, odkud Klaus dělá vlastní proruskou politiku, proti EU i NATO a často v rozporu s vládou čr, a čnb a jeho bankéři, kteří odrážení euro a drží rakovinu české ekonomikx, Klausovu korunu, je to totiž jeho koruna :-)

ODS se pomalu ale jistě stále více otáčí proti Klausovcům a kandidáti na hrad jsou všichni eurooptimisté.

švejnar je připraven se svým týmem převzít čnb a dát ránu z milosti Klausově koruně !

čssd coby politický obr na naší scéně podpoří likvidaci kč a Klause, v spojení s TOP09, Svobodovou novou ODS a sand i KDU s Bělobrádkem bude Klaus definitivně a zcela zdecimován v následujících 2 letech.

Euro bude zavedeno a čr se stane standardní součástí evropské federace, tak jak o ní hovořil Churchil, bez Británie :-)

Klausoláska slábne každým dnem a Petřík a spol to cítí, jejich konec už je v dohlednu.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Šoumen, 24.1.2012 18:01:21)
Odpovědět
Teda Dane ty jsi fakt opravdový věštec.
Nechceš mi poradit, kdy mám podat sportku, abych už konečně něco vyhrál?
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Rower, 24.1.2012 18:53:33)
Odpovědět
Padla tady věta-president nemá vliv na společenský pohyb.Omyl,vážení,když hlavní popleta na Hradě řekne v pravo bok,většina lidí poslechne.Řekněme tomu--síla zvyku.Takže,když tam za rok,po nové volbě presidenta,zavlaje modrá vlajka EU/ta s hvězdami/,uvěřím v zásadní,politické změny.Řekněme tomu opět, síla zvyku.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(SaN, 27.1.2012 13:43:14)
Odpovědět
Taky budu rád, když amorální Klaus skončí v politice.
Ale stejně jako on NECHCI (nejenom) na Pražském hradě žádnou eurovlajku.
Nechovejme se jako otroci !!!
Žádné takové dvojí vlajky !!!
Schwarzenberg si prostě nevšiml,
(sui, 24.1.2012 19:03:11)
Odpovědět
že už není ve straně Zelených...:)
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Hrubiš, 24.1.2012 21:53:06)
Odpovědět
Souhlasím,tvrdý,ale pravdivý článek.Jen si myslím,že stejné kalousky lze najít v ODSce i mezi lidovci.Jednoho kamáráda Kalouska,Pavola Lukšu,také spolupřeběhlíka od lidovců znám.Vyučený dřevorubec,pak pomocný dělník,po revoluci horlivý lidovec,starosta obce Čeladná,pak kumpán dvojnásobného agenta Prosse,přes Kalouska náměstek hejtmana Tošenovského v Ostravě.Pak společné zběhnutí od lidovců,založení TOPky,zvolen jedním z místopředsedů,za odměnu,že z předražených a zbytečných staveb v obci před parlamentními volbami za více než 200 milionů,odklonil nejméně třicet procent provize do volební pokladny nové strany.Následně zvolen poslancem a dokonce za odměnu,předsedou zemědělského výboru,on, povoláním dřevorubec,k tomu ještě pár dozorčích rad a stále starostování za plný plat 49 tis.v Čeladné.Není to vzorová ukázka karierního růstu přes politiku,korupci a Kalouska.Vyplatí se tedy studovat,nebo dělat politiku a navazovat známosti se správnými lidmi.Podmínkou je bezcharakternost a silný žaludek,pak vyděláváte z neomezeného počtu placených funkcí 250 a více tisíc měsíčně,služební auto v Praze a na vesnici další,služební Superb.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(volič Praha, 24.1.2012 23:38:57)
Odpovědět
Všechny ty zlodějský svině a vrahouny to chce rozvěsit po stromech jako krysy. Obzvlášť tu knížecí zrůdu a toho zlodějského parchanta Kalouse. Oba dva tuto republiku vykradli nejvíce.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(felix.julec, 25.1.2012 8:47:05)
Odpovědět
TO:volič Praha--Pozor na přesnost.Zloděj se jmenuje Kalousek.Nezaměňujte s Kalousem,který je na těchto stránkách pravidelným účastníkem(se zdravým názorem) a nezaslouží si takové hodnocení.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(Sousedka, 25.1.2012 13:01:24)
Odpovědět
Vzkaz pro pana Kalouse. Ani já bych nechtěla být velkým Kalouskem.
Re: Machovec (rozuměj Klausovec) brečí nad tím, že ho volič nemůže ani cítit
(M.Paul, 25.1.2012 15:53:15)
Odpovědět
Autor je členem známé klaky, o níž jistý Babiš prohlásil, že nemá ani tolik voličů, co on zaměstnanců.
A právě dokladoval, že nezájem voličů je zcela oprávněný.
Jestli tu někdo praktikuje pravicovou rétoriku, levicové skutky a kolaboraci s rusáky, tak je to právě Klaus a jeho klaka.
Lze jim jen popřát stejné volební "úspěchy" jako dosud - pak se pravděpodobně již nedočkáme takovýchto blitek, neb vyschne pramen Hradu. Už aby to bylo, lze dodat.
Re: TOP 09 je nejodpornější banda šarlatánů, jakýchsi bolševických úderníků pseudopravice
(ddd, 25.1.2012 21:33:00)
Odpovědět
Pane Streit, znate ceske rceni jeden za osmnact, druhy bez dvou za dvacet? Na Vas, modre straky a topinky pasuje jako ulite!