reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"

Autor: Redakce | Publikováno: 29.1.2012 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Dánsko se hodlá legislativně bránit znásilňovačskému výprasku, který mu v posledních letech uštědřují – dle statistik převážně – spoluobčané „nedánského původu“. Problematika znásilňování narostla tak dramaticky, že znepokojuje širokou dánskou veřejnost, a zákonodárci včetně opozičních celkem snadno nacházejí konsenzus k přísnějším úpravám legislativy pokud jde o fyzické napadení, tj. znásilňování, včetně nezletilých.

Jedním z hlavních protagonistů zákonodárné iniciativy je rezolutně pravicová Dánská lidová strana - Dansk Folkeparti. Nic méně i socialisté konstatují, že dnes za hospodářské trestné činy hrozí v Dánsku absurdně větší trest než za znásilnění. To se má napříště změnit.

www.eurabia.cz

 

Čtěte také:

Norsko: Drtivou většinu znásilnění páchají imigranté

Nemuslimky lze unášet a znásilňovat. Muslimská pravidla pro znásilňování

Itálie: Hromadná znásilnění nekončí, kastrujme imigranty-delikventy

Šílené! Epidemie imigrantského znásilňování v Oslu narůstá

reklama
3137 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Kalous, 29.1.2012 3:03:40)
Odpovědět
Skandinávské státy kdysi prosluly mimořádně štědrým a funkčním sociálním státem a nepatrnou kriminalitou. Prakticky se tam nekradlo, vražda byl téměř neznámý úkaz. Z blbosti a lenosti si do svých zemí pustili imigranty z Asie, Afriky a cikány - a mohou zabalit jak funkční sociální stát, tak nízkou krimiminalitu a vraždy. A jsou nepoučitelní - toho blbého multikulti a politické korektnosti se ne a ne zbavit.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Fiter, 29.1.2012 7:18:51)
Odpovědět
Budou měnit legislativu tj.bude se o problému opět jenom žvanit.Dopadnout,zmlátit do bezvědomí po probrání ho fyzicky vykopat ze země navždy.Pokud by se ta zvěř začala bouřit,tak opět pochytat seřezat a vykopnout.Pokud by se k tomu připletli nějací vylízaní humanisti tak jim naložit stejně jako té muslimské zvěři.Jedině represe může být účinná pokud jde o muslimy.V muslimských zemích se s tou pakáží nepáří.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(zásmětová M, 29.1.2012 8:42:36)
Odpovědět
Naprosto souhlasím
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Niky, 29.1.2012 8:27:20)
Odpovědět
Divíte se, když každý druhý Švéd, Fin a Nor jsou notoričtí alkoholici! Dánové ne, protože tam nemají prohibici!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(ri, 29.1.2012 11:45:56)
Odpovědět
Ale říká se, že je vožralej jako Dán. Takže něco neštymuje. Anebo už Dánové přestali chlastat, páč to korán zakazuje! No nějakej vliv tam to mohamedánství asi už má!!!!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Sousedka, 29.1.2012 8:54:37)
Odpovědět
Mne by spíš zajímalo, jak se poučíme my. Zatím se tváříme, že nám se to nemůže stát.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Pavel Skeptik I, 29.1.2012 9:14:40)
Odpovědět
Bingo!
A proto paní sestra Z. Roithová jako kandidádta na prezidenta za KDU-ČSL prohlásila, že musíme Evropě s emigranty pomoci! Nikoliv jenom finančně ale i fyzicky!
Ježíšmarjááá, já snad začnu mít rád Klause :-(((
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(bublifuk, 29.1.2012 10:12:49)
Odpovědět
Ja tu "dámu" chápu. Když o ni žádný chlap nemá zájem, tak takové znásilnění nějakým hnědoušem ji určitě potěší.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 10:47:52)
Odpovědět
Nevím z čeho usuzuješ že skandinávci jsou líní, to sis asi popletl se sousedním Ruskem, státem lenochů a neschopných alkoholiků.

Skandinávce si muslimové vybrali sami, protože tam byl nejvyšší životní standard a nacpali se jim tam, je to nevýhoda bohatých států, lepí na ně paraziti !

To nám nehrozí, jsme neschopní a chudí a tak tomu už zůstane, 23 roků od revoluce je zde třetinová mzda než v sousedním Rakousku a každý muslim si vybere raději to Rakousko či jin. zemi ale nás ne :-)

Výhoada naší chudovy tady je, že se nás muslimská problematika netýká, čemuž nasvědčují i dlouhodobé statistiky, nedochází k žádnému masivnímu nárůstu muslimů v čr tak jako je tomu v bohatých zemích, Belgii, Holandsku, Rakousku, Skandinávii či Francii...

Vhzledem k 10% nárustu našeho dluhu za rok, do 10 let zkrachujeme a budou odtud utíkat i češi natož se sem hrnout muslimové.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Pavel Skeptik I, 29.1.2012 11:27:56)
Odpovědět
S tou přítomností bych byl opatrný! Dneska už začíná být běžné, že i na menších okresních městech potkáte zašátkovanou familii! Jak je to možné, když není práce...Jim opravdu stačí stejné dafky jak našim člověkům! Zbytek dodá nějaká nadace na mírumilovné šíření islámu!!!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 12:05:08)
Odpovědět
Nemám tyto zkušenosti, zatímco ve vidni jsou zafáškovaní na každém kroku nic podobného tu není, občas někoho v Brně, v Vyškov, Slavklov, Bučovice, Hodonín atd. atd, kde se pravidelně pohybuju sem snad nikdy nepotkal žádného.

Opravdu tu vyzývám k racionalitě, věnujme se problémům které tu máme, to jsou především cigáni ale i vietnamci a jejich obchod s narkotiky a chlastem+cigaretami, ti nás opravdu poškozují, nevyrábějme v česku muslimský problém, ten tu prostě naštěstí není !!

Nepovolovat žádné mešity, soukromé modlitebny to je jejich věc, žádné podpory atd.

Ale zabívejme se cigány a ne neexistujícími muslimskými hordami v česku !!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(vok, 29.1.2012 12:16:15)
Odpovědět
Ty jsi chytrej jak rádio, což je o tobě známo. Že tu dnes není problém s mohamedány a islámem, nic neznamená a věř, že bude! Jako v celé Evropě, rozlézají se se svou ideologií jako mor a nečekej, že nám se vyhnou. Jsou jich v Evropě desítky milionů, geometrickou řadou se množí za pár (dvě!) generace nás přerostou a pak budeme rádi, jestli nám nechají aspoň nějaký křesťanský kostel pro naše bohoslužby; jo tihle primitivové se nemazlí!!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 12:53:27)
Odpovědět
Kdyby tu muslimové chtěli být dávno tu jsou, ale obešli nás a jsou na severu ne ve střední chudé evropě !!

Kde nejsou prachy není ani muslim, v podstatě tak poznáš chudou zemi, tam kde narůstá raketově počet muslimů, tam se žije dobře, tak kde je svraba bída je jejich počet konstanstní a to je česko :-))

Tvůj argument o rádiu proti mým číslům je trochu slabota, opraš si 10 letou statistiku a zjistíž že muslimů je tu nejmíň ze všch menšin co tu existují !!

Nevyrábějme problémy když máme skutečné.


Před časem tu sociální inženýr Petřík verboval k plánované vyšší porodnosti abychom splnili 2,1 dítěte normu, sám nemá žádné děti, je to krásný příklad demagogie zdejší reakce !


Věnujet se cigánům, schyluje se k občanské válce s nimi a 0,001 % muslimů mě fakt vůbec nezajímá, vy jim děláte tady větší propagandu než si zaslouží, žádná mešita a hotovo !
A žádná debata o neexistujícíh muslimských problémech v česku.

Stop demagogii tohoto servru !!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Pavel Skeptik I, 29.1.2012 13:01:50)
Odpovědět
Máte pravdu, zatím zde nejsou (všude), ale je dobře, že se o problému mluví již nyní! Až tady budou, tak na problémy s cigány budemem vzpomínat jako na selanku!
Mmch. víte kolik jich prošlo soudružským školenním v , jak říkal Mireček, Zachradkach? Takže se nedívejte jenom na to kolik jich chodí zafačovaných ale kolik jich zde dělá "byznys"!
Což nevylučuje problémy, velmi marginalizované, s Asiaty!!!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Pavel Skeptik I, 29.1.2012 13:03:50)
Odpovědět
Mmch. potkávám je v Kroměříži! Kousek od Bučovic, ne???
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 13:33:31)
Odpovědět
Nevím, v Kroměříži jsm loni byl tak 12x nikdy jsem tam žádného nepotkal, na burze zbraní u známých atd.

Vidět muslima v česku je velké štěstí, měl jste kliku, vzhledem k jejich počtu tady :))

V policejních statistikách nefigurují a mimochodem, a to je zajímavá věc ve Vídni kde mám kamaráda policistu je jich opravdu hodně a na celkové kriminalitě se podílejí naprosto okrajově méně nežli rusové a těch je tam třetina !! a Vídeň je město s nejmenší kriminalitou nasvětě !
Herbert říkal, s muslimy tu nejsou žádné větší problémy.

Ale zpět česku, tuším že tady v Brně je jich kolem 1500, je to snad nejsilnější muslimská komunita v republice !

Brno má 420 000 obyvetl, 10% je 42 000 1% je 4200 půl procenta je 2100 /to jsou skutečná čísla dle policie vč. nelegálů/

0,5% všech lidí v Brně, v nejmusliměštějším městě čr jsou machometáni.

Mimo výkřiku proti židů, který mě nezajímá, jsem neslyšel o žádném problému s muslimy v Brně, až o něm uslyším budu se jím vážně zabývat.


Ukončeme zde prosím tu nedůstojnou a z vaší strany /redakce/ demagogickou debatu.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Kalous, 29.1.2012 14:07:56)
Odpovědět
Pokud je zde 0,5% machometánů, dá se o islámu debatovat. Až jich zde bude 20% -už o tom debatovat nebude mít smysl. Stejně tak s cikány - zatím jich je zde caa 3-5%, dá se ještě protestovat a něco řešit - až zde bude cikánů 50% -můžeme se sami stěhovat do Indie (nebo cikány jako cvičené opice zde živit jako nadlidi).
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 15:00:21)
Odpovědět
Jenomže ono jich je 0,5% v nejmuslimštějším městě v zemi :-)

celorepublikově jich je ani ne 0,1% a ten stav se procentuelně nezvětšuje, mnohem více zde roste počet:

Vietnamců, ukrajinců, číňanů, je zde více např. hinduistů či židů, prostě kohokoliv :-)

Pokud se chceš zabývat menšinou o níž vů§bec není slyšet, po státu v podstatě nic nechce, chodí do práce a je jí 0,1% sotva, tak to dělej ale já to dělat nebudu !!
Je to protože nnejsem demagog ale realista, já vidím problémy v Cigánech, vietnamcech a potom různých mafijích ale ne v muslimech.

Informoval sem se u kamaráda na kriminálce i v Bohunické věznici.

Zatímco Vietnamci mají velmi vysoký počet treatných činů, jak hospodářských tak i násilných vč. vražd, muslimy měli ve věznici asi 3 a to byli všechno mafiáni z Kavkazu.

Jejich trestné činy nesouviseli ani v jednom případě s islmáme, nýbrž drogami, vydíráním a obecně organozovaným zločinem.

čili závěr je, zaco zde zakazovat 3,5 tisíce m,uslimů, když nic nedělají ??

??
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 15:04:56)
Odpovědět
Já jsem pro přísnou migrační politiku a jsem zásadně proti protěžování všech menšin, z veřejných peněz nemůžu jít nic na nějaké mešity, nemají právo nic měnit na našem právním systému, nemají právo na žádné dávky, když tu chtějí být můžou, ale musí se přizpůsobyt nám a chodit do práce.

Za těchto okolností sem nepůjdou :-)

Jinak já osobně jím vepřové a piju pivo, to je můj boj proti muslimům, Mein Kampf :-DD

Vy jste Kalousi banda šašků. Petřík je prvotřídní kašpar, ale proč s ek tomu přidáváš ty vážně nevím.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Kalous, 29.1.2012 20:53:53)
Odpovědět
Protože jsem pravověrný Moravan a ne nějaký multikulti Eurohujer či germanofil.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Stilet, 29.1.2012 14:36:40)
Odpovědět
Jasně že jím tá sociální podpora bohatě stačí. Jsou ze svých zemí zvyklí na větší bidu a v ČR se cítí být boháčí. Tak proč by tam netahali i příbuzné? To je také důvod proč se do ČR stahují cikání z Východního Slovenska?
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 15:07:00)
Odpovědět
Ale oni se semka nestahují, doma mají větší bídu to máš recht, ale na západě a ve skandinávii dostanou mnohem více.

Do sousedního Rakouska přijde ročně tolik muslimů co k nám přišlo za 12 roků dohromady, tady jich je tak málo, že je ani nenajdeš :))
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Stilet, 29.1.2012 19:55:45)
Odpovědět
Jistě, ale i ČR je jím dobrá a mají takovou podporu, která se vyrovná té podpoře na Západě. Jak pozorují, začiná se to i v ČR černat.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(ThujaGarden, 30.1.2012 11:25:15)
Odpovědět
V létě jsem jel metrem po Praze...,a jely tam dvě početné rodinky arabů. Chlapi seděli spolu a kecali...,ženský taky. Ale pak mě zarazilo, že ženský zakrývali svým dětem oči...,a nutili je dívat se směrem k oknu. Pak jsem zjistil proč??
Přesně u nich v uličce u sedadel stáli mladí, dost frivolně oblečení Češi a až tak dlouze filmově se tam líbali. Hrůza hrůz. Ďábel byl hned vedle nich...
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Kalous, 29.1.2012 14:03:11)
Odpovědět
Skandinávci stejně jak Němci či Francouzi jsou "líní" na neatraktivní fyzické práce a proto si na ně tahají cizince aby to dělali za ně - ač mají sami miliony nezaměstnaných. To je také "lenost". Na co potřebují Němci 4 miliony Turků když mají svých nezaměstnaných ještě více? Na ho.vno, jen aby jim v Německu udělali bord.el a problémy.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Dan, 29.1.2012 15:12:59)
Odpovědět
Jo, Němci ty jsou líní tos nato kápl :-))

V německu pracuje 42 milionu lidí - produktivní věk, z nich cizinci tvoří asi 3 miliony.

Jinak je v německu aktuálně 2,93 milionu lidí bez práce a z toho je 1,9 milionu cizinců s legálním pobytem v praxi to znamená, že nepracuje pouze 1 milion němců v produktivním věku !!

Celkové výsledky jejich ekonomiky odpovídají jejich lenosti, v přepočtu na efektivní hodinu jsou němci nejproduktivnější nasvětě, a jejich poměr k číně roste, před 3 lety vyprodukoval 1 němec to co 10 číňanů, dnesje to tolik co 12 číňů.

V rposinci německo vybralo na daních 1,72 bilionu korun, za jeden jediný měíc více nežli je náš celý státní dluh.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Šoumen, 29.1.2012 16:45:51)
Odpovědět
Taky mám Google a Wikipedii, heč !!!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Kalous, 29.1.2012 21:00:20)
Odpovědět
Moc jsem neslyšel o německých popelářích a kopáčích. Také jsem ještě neviděl německého dřevorubce - a to ani v Německu. Jen Turky, Čechy, Ukrajince, Poláky .... Ve Francii skoro celou kamionovou dopravu obstarávají mohamedáni z Afriky - když je mohamedánský svátek, doprava je ohrožena. Do Británie si tup.ci natahali své bývalé otroky, že jim budou sloužit - a nyní to bude brzy naopak. Vlastenecké Brity pošlou do Antarktidy (už se veřejně stává).
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Václav, 29.1.2012 8:30:02)
Odpovědět
Jediným řešením je "očipování" těch, co jsou odlišní od orinálního obyvatelstva. Čip umístit pod lebeční kost. Lokalizace by umožnila kontrolu. Velmi důležité je i rozkastování podle rozumových parametrů. Možností je mnoho.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Pavel Skeptik I, 29.1.2012 8:50:42)
Odpovědět
myslíte ten čip co vyvinula firma Mauser nebo Luger? Osobně si myslím, že by stačilo generikum od Sellier a Bellot!
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Karel799, 29.1.2012 16:09:13)
Odpovědět
nevím,proč se píše " nedánského původu ", když se jedná o muslimský dobytek. Prosím o přesné a výstižné formulace. Lenka Berrouche + Soňa Diartová ( AMAMRI) by sice plaše oponovaly, ale to je mi celkem jedno.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(Šoumen, 29.1.2012 16:43:39)
Odpovědět
Ten multikulti výraz v článku "nedánské obyvatelstvo" je tedy super. Tak jim jenom přeju, ať ti muslimové ošoustají všechny dánské baby a hlavně ať vůbec neberou v potaz nějaký věk. Ostatně, že prý mladé masíčko je chutné se traduje již od nepaměti. Zatím skoro všechny nmultikulti státy mají dost velké problémy a nás, nás to taky čeká.
Re: Dánsko se brání vlně znásilňování ze strany "spoluobčanů nedánského původu"
(marek, 29.1.2012 17:05:32)
Odpovědět
A není to jenom jejich přirozená tradice,která by se měla respektovat?
Dánové,nechovejte se rasisticky a xenofobně!