reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989

Autor: odjinud | Publikováno: 9.2.2012 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Vzhledem k nynější situaci je velmi zajímavé si přečíst svědectví z vězení a otevřený dopis z roku 1994 adresovaný V. Havlovi, ve kterém jej kritizuje bývalý podplukovník č. armády Zbyněk Čeřovský (politický vězeň a signatář Charty 77) za spolupráci s nejvyššími kádry KSČ. Svědectví i informace v dopisu jsou velmi poučné a vytahují na světlo některé střípky z mozaiky údajně spontánního převratu, jehož průběh je dodnes zahalen mnoha nejasnostmi.

Přes tuto roušku tajemství se Havlovo bratrstvo každoročně pyšně chlubí svou rolí při vydobytí demokratického ráje pro nás pro všechny a mnohá média jim v tom neúnavně pomáhají. Kvůli této manipulaci s minulostí je důležité si tyto informace připomínat, protože se dnes mnoho z nich (vč. Havla) chovají jako největší antikomunisté.

V srpnu 1968 byl tehdejší podplukovník Čeřovský zástupcem velitele vojenského letiště v Hradci Králové a postavil se proti sovětské okupaci. V rozhovoru pro Českou televizi u příležitosti ocenění, kterého se mu dostalo před několika měsíci od prezidenta Klause říká, že se rozhodl bránit vlast, více informací ZDE.

Nástupem normalizace začal jeho pád. Nejdříve mu zakázali chodit do zaměstnání, pak ÚV KSČ rozhodl, že bude vyhozen, takže v roce 1970 jeho kariéra v armádě definitivně skončila. V roce 1976 podepsal Chartu 77, odmítl se vystěhovat dobrovolně z republiky a skončil tak na 18 měsíců ve vězení na Borech. Po propuštění z vězení byli manželé Čeřovští zbaveni občanství a byli nuceni se vystěhovat do ciziny, více informací ZDE.

Pravda o 13. prosinci 1989

Jedna událost toho dne měla a má v našich novodobých dějinách velký význam a usvědčuje V. Havla ze lži o jeho vztahu ke komunistům a spolupráci s nimi. Došlo tehdy ve Valdštejnském paláci k jednání Havlových emisarů (vedl je Alexandr Vondra) se zástupci KSČ, které vedl Vasil Mohorita a o kterém údajně existuje magnetofonový záznam, více informací např. ZDE.

Zbyněk Čeřovský byl těmito polistopadovými událostmi a Havlovými aktivitami natolik pobouřen, že mu v roce 1994 napsal otevřený dopis. Jeho nejzajímavější části je dobré si dnes připomenout.

Pane Havle,

přečetl jsem si pozorně vaši řeč před Městským soudem v Praze dne 14.prosince 1993. K vašemu expozé se vyjádřil i pan John Bok, ale váš projev z 1. ledna 1994 mne přiměl k tomu, abych se otevřeným dopisem k této situaci vrátil.

Domníval jsem se, že nás spojuje společná myšlenka odporu ke stávajícímu režimu. Byl jsem vděčen vám a vašim přátelům, že jste po letech mrtvolné normalizace našli odvahu říci své názory. Byl jste mně myšlenkově blízký, považoval jsem vás za morálně čistého a statečného člověka. Proto jsem se přidal na Vaší stranu, proto jsem po propuštění z vězení podepsal Chartu 77.

13.prosince 1989 jste vyslal své emisary do Valdštejnského paláce, kde vaším jménem jednali se zástupci KSČ, které vedl tehdejší nejvyšší svazák Mohorita. Tam byla dohovořena zrada na našich národech. Vám byl přislíben úřad prezidenta ČSSR a vy jste za to slíbil nedotknutelnost a nepostižitelnost komunistických zločinců a zachování status quo ve vnitru a v armádě. Tento fakt později potvrdil i svým dopisem velvyslanec Slánský jr., kterého jste neprodleně vyslal a dosud ponechal v Moskvě. Vaši valdštejnoskopalácoví emisaři se všichni do jednoho dočkali dobrých, zasloužených, ale i rozhodujících míst ve státní správě. Nejvíce na ministerstvu zahraničních věcí, později přímo u vás, na Hradě, jako výraz vašich díků za Vaše prezidentské zvolení. Přestože o této hanebnosti byly přineseny důkazy a byl jste vyzván, abyste se k nim přiznal nebo zaujal své stanovisko, zahalil jste se mlčenlivostí. A nebo se považujete za člověka, který není povinen se ze své činnosti nikomu zodpovídat.

Jako příklad bych chtěl uvést některé ze zahraničních cest, které vás usvědčují z prolhanosti. Byl jste v Mexiku a prohlašoval jste, že odtud dostaneme ropu. Je to stejné bláznovství jako Dubčekův dovoz uhlí z Austrálie. Byl jste v Nicaragui a tvrdil jste, že vymůžete dluhy. A tak bych mohl pokračovat. Vyjel jste na Jižní město a pomlouval zdejší "králíkárny". Nic se však za vašeho panování nezměnilo. Jen to, že teď se nestaví vůbec nic a lidé nemají kde bydlet. S velkou slávou jste si držel nos na hrůzami severních Čech. Všechno jste správně zkritizoval, přednesl jste své demagogické názory, ale nestalo se nic. Spíše je to horší, protože bývalý komunista Dlouhý pokračoval v ničení dalších obcí, ačkoliv jste prohlašoval opak.

Když jsem 10.prosince 1989 přijel po letech exilu do Prahy a dozvěděl jsem se složení nové vlády v tzv. postkomunistické společnosti, nechtělo se mně věřit, že předsedou vlády je nomenklaturní bolševik Čalfa a že jste křeslo ministra obrany svěřil pučistovi Vackovi a na Hrad i do vlády instaloval nepochybné agenty KGB, z nichž někteří tam jsou pro vás jako nepostradatelní dodnes. Tehdy jsem se domníval, že je to součást vaší promyšlené strategie nekrvavé revoluce. Teprve dopis syna jednoho ze zločinců této země, jehož matku nám Česká televize nedávno prezentovala jako div ne zasloužilou demokratku, mně otevřel oči.

Všechno byla falešná hra, podlost a zločin, spáchaný na lidu této země a Vy hrajete absurdní komedii podle vzoru vašich absurdních her. Při svém prvním rozhlasovém a televizním projevu z Hradu v lednu 1990 jste řekl, že se "z těchto míst lhalo". A vy sám dosud lžete a zastíráte objektivní pravdu a skutečnosti. Ve svém zájmu, v zájmu své pýchy, ješitnosti, pocitu důležitosti a domněnky, že jste jediný, vhodný a schopný vést tuto zemi jako prezident.

Čtěte také:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Ctirad Mašín: Havlova éra byla zhoubnější pro duši národa než řádění Stalinova kata Gottwalda

Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku

Tajemné restituce Václava Havla

Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje

Prohlásil jste, že zveřejnění seznamů spolupracovníků StB v Necenzurovaných novinách způsobilo četné lidské tragedie, aniž jste uvedl konkrétní případy. Já na rozdíl od vás, třebaže jsem měl jen omezenou možnost přístupu k dokumentům StB bych chtěl uvést opak. Na rozdíl od vás budu jmenovat příslušníky a agenty StB plnými jmény, aby se naši občané dozvěděli pravdu o svých spoluobčanech. Nebudu plýtvat zkratkami jmen jako O.Š.,M.V. a podobně, protože mě nic neříkají. Nebudu také s vámi polemizovat, zda zločiny StB a jejich pomahačů způsobily více či méně zla, než zveřejněné seznamy. Jsem totiž na rozdíl od vás přesvědčen o tom, že tato organizace, ne nepodobná SS, SA, SD nebo Gestapu, byla organizace zločinecká a že jejich pomahači byli a jsou zločinci a měli by se za svoji činnost zodpovídat. Ale to byste nesměl 13. prosince 1989 slíbit jejich beztrestnost a nedotknutelnost.

Vám šlo zřejmě o prezidentský post mnohem více, než o vámi proklamovanou spravedlnost, pravdu a lásku. Nakonec jste svůj postoj vyjádřil panu Dr.Ing.Andělovi, když jste prohlásil, že v této zemi žádný hon na komunisty nebude. Souhlasím proto s vyjádřením Johna Boka, že celá tato plejáda zločinců vstávaje lehaje může děkovat Bohu za vás a vaše prezidentování.

Mohl bych hovořit o statisících občanů, kteří v důsledku totalitní moci byli vyhozeni z práce a místo uplatnění svého vzdělání byli pomocnými dělníky, umývači oken nebo hlídači. Vás to nepostihlo, vy jste byl "spisovatel", chráněný a hýčkaný režimem. Zatímco tisíce z nás posílalo své dopisy z vězení domů jako motáky, protože značná částpošty byla zadržována, vy jste mohl napsat a odeslat z vězení celou knihu, aniž by vám byť i jediný dopis byl zadržen, vrácen nebo neodeslán! Já byl u toho a vy to víte. Ostatně tak znělo pozdější vaše věnování knihy Dopisy Olze. V době, kdy se tisíce vězňů doslova mačkaly v celách na pár čtverečných metrech, vy jste měl na Pankráci dvoucelu a na Ruzyni jste pobýval v cele určené pro 13 osob sám!

Zeptejte se tisíců politických vězňů, které, jak jste měl sám příležitost na vlastní oči vidět a slyšet a které jste na setkání s nimi v Belvederu zesměšnil, jak žili, jak je trápili a posílali do korekcí s betonovými podlahami s poloviční dávkou "žrádla", protože to, co vězeňský systém produkoval jako stravu, se jinak ani nazvat nedalo. Vzpomeňte si také na své výsadní postavení a balíky, o kterých se mnohým jen mohlo zdát, zatímco většina z nás měla po celou dobu výkonu trestu balíky zakázané. Připomínám, že většina z dozorců, kteří nás ve vězení šikanovali, vyhrožovali nám smrtí nebo nás mlátili, slouží dál a někteří z nich byli s vaším vědomím povýšeni ve funkcích a hodnostech, ačkoliv by se měli zodpovídat za své zločiny.

Jestli si pane Havle mnoho lidí myslí, že jsou vyobcováni "z obce", pak se o toto vyobcování přičinili sami. Na rozdíl od vašeho vznešeného poznání znám mnoho lidí, kteří v minulosti a ještě i budoucnosti budou na černých listinách, protože nebyli v KSČ, tuto organizaci kritizovali nebo kritizovali lidi, kteří o jejich osudech rozhodují dosud v tzv. státních podnicích nebo jinde, kde se dostali do rozhodujících mocenských, vlivných pozic. Jen pro osvěžení vaši krátké paměti. Pan generální ředitel Škody Plzeň nebo ředitel Gramofonových závodů v Loděnicích. Dnes k tomu zas stačí např. kritizovat vás, aby byl člověk totálně zničen. Nevěříte? Pak vám připomenu dopis vašeho poskoka Dobrovského, který mně poslal v roce 1990 když jste ho udělal, naprosto neschopného, ministrem obrany. Já jsem se nemohl vrátit do armády, protože jsem kritizoval pana prezidenta, nebo-li vás!?

Podle vás moc vydírala občany. S tím je možno souhlasit, ale již méně s dalším zdůvodněním. A právě proto mně tak velice překvapuje, že na jedné straně víte vše o zrůdnosti moci a totalitního zřízení a na druhé straně se těch, kteří tyto nezákonnosti páchali, mocí svého úřadu vehementně zastáváte, přičemž zapomínáte na jejich oběti. Obklopil jste se plejádou lidí s velice podezřelou minulostí, mnohdy také jen proto, že se prohlašovali za umělce, ke kterým se počítáte i vy. Jste to vy, který jednoznačně zodpovídáte za marasmus této společnosti, za to, že zločinci nebyli pohnáni před soud a odsouzeni.

Vy jste to byl, který spolupracoval s vládou, vedenou nomenklaturním bolševikem Čalfou, vy jste ustanovil do křesel ministrů zločince, povýšil jste do vysokých generálských hodností bývalé spolupracovníky nebo přímo pracovníky StB, VKR a KGB nebo své naprosto neschopné přátele. Nepřekvapilo mne proto ani, že jste opět na Hrad instaloval pana Dobrovského, který utratil naprosto zbytečně jako ministr obrany daňovým poplatníkům více jak 60 miliard Kčs, aniž zato československá armáda byla schopna cokoliv zajistit.

Ten pán se nenaučil ani pořádně řídit auto. Jak potom mohl řídit něco daleko složitějšího, jako byla armáda, z níž byl kdysi vyhozen. Nikdy nám ale neřekl proč. Já jen vím, že když byl někdo někdy za totality vyhozen z armády nebo bezpečnosti, nemohl již dělat nic. Proto mně překvapuje jeho pozdější studium a činnost v Moskvě. Za co si ji pan Dobrovský zasloužil? Nedivím se proto dnes panu Baudyšovi, že náprava páně Dobrovského počínání v armádě potrvá řadu let. A navíc jste dopustil, že si tento pán dovolil vykládat a porušovat zákony podle svých představ a jako výsměch spravedlnosti si z vyhozeného generála Vacka, což mně jistě do smrti nezapomenete, udělal svého poradce. Nepochybného agenta KGB, jednoho z těch, kteří přes dvacet let prokazovali oddanost sovětskému režimu, plk.Diviše, jste přes veškerá upozornění povýšil do hodnosti generála. Stejně tak bych mohl jmenovat celou plejádu těchto lidí, přes pana Bizíka, Gavlase a dalších, z nichž jste mnohým dávno poté, co byla jejich spolupráce prokázána, propůjčil vysoká státní vyznamenání nebo je povýšil do vysokých armádních hodností!

Českou zemí se rozšířil primitivní antikomunismus jako zástěrka pro aktivní bolševiky, kteří ještě nedávno nosili rudou hvězdu na klopě a knížku téže barvy v kapse. Mnozí z nich, co servilně ještě v roce 1989 požadovali přijetí za člena KSČ či byli úspěšnými střelci v Lidových milicí, jsou dnes členy české vlády a nikomu to téměř nevadí. Ani Konfederaci politických vězňů a to je zejména překvapující. Mnozí bývalí členové KSČ, kteří nikdy nikomu neublížili a svým členstvím si zajišťovali klid pro sebe či rodinu, jsou velmi často vláčeni tiskem. Mnozí moji milí spoluobčané, kteří naopak nikdy v KSČ nebyli se však chovali a mnohdy ještě chovají hůře než jejich bývalí partajní kolegové. Kdybyste chtěl tohle všechno vědět, máte možnost. Pan Ruml by vám mohl říci, kolik udání dostává policie na občany, jaká je statistika. Myslíte, že jich je méně? Ale kdepak, milý pane moralisto! Mnohonásobně více.

O čempak to asi svědčí?. Buď o tom, že tenhle národ je totálně demoralizován a nebo že vaše moralizování jaksi nebere vážně. Také proto, že si mnozí myslí, že vy nejste ten pravý, kdo by měl o morálce hlásat.

Mohl bych vyprávět, jak nám ukradli náš barák, ve kterém jste byl, pane prezidente krátce před naší emigrací, se s námi rozloučit. Protože díky vám jsem nedostal po celou dobu žádné kvalifikované zaměstnání, nemohl jsem si jako vy vydělat za čtyři roky 45 milionů a koupit si vilu na Ořechovce na nebo někde jinde. A manželka bývalého konfidenta StB se tam roztahuje dodnes, protože ho nabyla v dobré víře, jak pravila předsedkyně senátu okresního soudu v Pardubicích. Ta dáma, která tam byla v době, kdy mně stejný soud poslal na převýchovu na Bory.

Nejenže nás okrádali, udávali a šikanovali, ale ještě byli sprostí a většinou v alkoholovém opojení. Také bohumilé poměry vládly ve věznicích a moc se v tom nezměnilo. Proč by také mělo, pane prezidente? Vždyť většina těchto lidí je stále tam, kde byla před rokem 1989! A jen se zeptejte, co dělali, kdo byl a kde pracoval pan Karabec nebo Kýr (který má v úschově naše spisy!!! proč asi, pane prezidente, to jste vy nařídil?) Zeptejte se, co si o tom všem myslí páter Dominik Duka, když si vzpomene na "pedagoga Kalinu", páter František Lízna, páter Rožánka, náš přítel Vlček, který měl již při našem společném pobytu na Borech za sebou deset let Jáchymova! A co další muklové, kněží a političtí vězni, kteří nesměli psát, nedostávali balíčky s marlborkami či čokoládu Milku, které posílali na další roky do vězení, že se u nich našlo rádio. A vy jste měl na cele kompletní vybavení, díky komu, pane prezidente ? No přece díky StB, neboť ta o všem, co se stane i nestane rozhodovala v tomto státě a samozřejmě i ve vězeních. Já vím, že o tom všem nechcete slyšet. Vím i jaké výrazy používáte, když podobné články čtete "ze stoky". Vím, že prosazujete, aby se o minulosti nemluvilo. Ona vám je asi nepříjemná, ale bez vypořádání se s minulostí poneseme si následky ještě několik generací. Tak totiž je naše společnost morálně zdevastovaná.

Já jsem se nesměl vrátit do armády, protože jste mně nemohl zapomenout, že jste musel vyhodit ministra Vacka. Když jste ale na jeho místo jmenoval Dobrovského, byl jsem mnohokráte v pokušení Vacka odprosit. Pan Křižan prohlašoval, že to byl Váš dávný úmysl. Kdopak Vám to nakukal ? Vždyť pan Dobrovský prokázal, že neumí řídit ani auto, natož armádu nebo Hrad. Anebo je tam zbytečný, ten samolibý vykladač ústavních zákonů, a všechno se řídí vlastně samo. Tak to je. Viděl jsem to na Hradě v červenci roku 1990. Je mně hanba mluvit o tom, co se tam dělo za Vašeho prezidentování.

Je mně líto, že jsem podepsal Chartu 77, kde je vaše jméno, ale i jména stovky dalších, aktivních spolupracovníků StB. A myslím si, že nejsem sám, komu je to líto. Kdybych v roce 1978 onu mjr. Vondráčkem nabízenou spolupráci s StB podepsal, mohl jsem se mít dobře tenkráte a i dnes. Třeba byste mně hned povýšil do hodnosti generála, jako tenkráte pana Bizíka a řadu dalších.A také byste mně třeba propůjčil nějaký řád, není-liž pravda? Třeba Bílého lva, tem se mně vždy líbil.

Stydím se ne za Chartu, stydím se za vás! Chcete-li si uchovat alespoň svoji tvář, odstupte. Dokud je čas. Nemáte právo mluvit o pravdě a lásce, nemáte právo nás moralizovat. Dokažte sám sobě to, co jste hlásal v prosinci 1989 a v první polovině roku 1990, že po funkci hlavy státu netoužíte a nebudete více kandidovat. Takových prezidentů, jako jste vy, najdeme desítky. Ale najdeme i jednoho lepšího, než jste vy. Dokažte nejen sám sobě, že nejste velký proto, že jste si nasadil klobouk.

Celý otevřený dopis V. Havlovi je možné najít ZDE.

Svědectví politického vězně Zbyňka Čeřovského o prezidentu Václavu Havlovi

Toto svědectví napsal Čeřovský redaktorovi Mladé fronty Dnes, který stál za scénářem k příběhu ze série Železné opony (ČT).

Vážený pane redaktore,

včera a ještě dnes dopoledne jsem se seznámil s příběhem Železné opony, jehož scénář pochází z Vaší dílny a k mému překvapení je plný nepřesností, výmyslů a lží a jako vykřičník v něm figuruje Havlův svědek, Marek Šimon, zvaný Mareček, jinak to agent StB s registračním číslem 39199.

(...)

Měl jsem celu naproti Havlovi. Havel byl prominentní vězeň, pracoval na vězeňské prádelně, která byla vedle kuchyně, bylo tam útulno, teplo a nebuzerovali tam bachaři, protože muklové tam byli zamčeni. Ale hlavně, bylo to blízko jídla. (...)

Každý vězeň měl nárok na přijetí balíčku jednou za měsíc a jednou za 14 dní možnost poslat a přijmout dopis, který byl však po přečtení vězňovi ihned odebrán. Balíček jsem za 2 roky dostal pouze jeden a dopisy jsem si přečetl až v roce 1991, kdy jsem byl jmenován ředitelem věznice Praha-Pankrác. Mé dopisy od ženy a ženě byly uloženy v mém spisu a tak jsem si je konečně vzal a mohl i přečíst.

Václav Havel dostával balíky pravidelně včetně tolik žádaných cigaret Marlboro, čaje a vitamínů a ve vězení mohl napsat celou knihu, nazvanou "Dopisy Olze", kterou mi později v německém jazyku s věnováním "Zbyňkovi, který byl u toho .. Václav Havel", věnoval.

Celé svědectví je možné najít ZDE.

 

www.freeglobe.cz

Klíčová slova: komunismus Havel pravdoláska
reklama
9636 čtenářů | 41 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(fiskus, 9.2.2012 6:53:51)
Odpovědět
NECHTE UŽ HAVLA ODPOČÍVAT VE SVATÉM POKOJI.AMEN.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Fiter, 9.2.2012 8:24:52)
Odpovědět
Jistě že necháme.Ono nám ostatně ani nic jiného nezbývá.Jenom že ta posmrtná glorifikace kterou tady ještě dnes udržují komunističtí kolaboranti je falešná jako Venoušek.Oč lépe bychom na tom byli,kdyby nebylo zrádného Havla a komunistických zločinců.Jsou všude rozlezlí jako morová rána a škodí.Kdo byl z estébáků a nebo vysoce postavených komunistů postaven před soud? Nikdo!I dnes je předsedou nejvyššího soudu bývalý komunista.Zákon a pořádek pod jejich praporem není možný.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Alberto Kvěch, 9.2.2012 12:11:17)
Odpovědět
Souhlasím, také dost bylo různých Klausů.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 10.2.2012 0:15:16)
Odpovědět
Alberto, proč pořád vytahuješ Klause, když o něm není v článku zmínka?
Ty máš zřejmě nějaké zdravotní potíže z toho jména, minimálně trpíš stihomamem. Nechej se vyšetřit, bude to pro Tvé dobro.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Alberto Kvěch, 10.2.2012 11:49:14)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(liberal shark, 10.2.2012 8:05:54)
Odpovědět
Klausofobie ?
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Alberto Kvěch, 10.2.2012 11:50:23)
Odpovědět
Ano oprávněná,přirozená.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 9.2.2012 14:34:17)
Odpovědět
Nikdy ti kteří ovlivňovali politiku ve všech dobách a ve všech státech, nikdy nemají po smrti pokoj. A tento polobůh Havel rozhodně mít pokoj po smrti nebude. A to i zásluhou těch, kteří z něj dělají uctívaného poloboha. Zatím se ještě něotevřely archivy a nepochybují, že tá víra v božství tohoto kulisáka dojde k pořádné revizí. Zátím ještě žije a je u koryta mnoho individuí těžící z bohatsví a mnohé výhody které jím zajistil. Ti ho budou samozřejmě vychvalovat a dbát o neposkvrněnost jeho božství. A potom hlupáci a neználkové kteří se musí pořád někomu a něčemu klanět a uctívat.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(mag, 9.2.2012 18:14:57)
Odpovědět
Největší pravda je čas.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Frank, 10.2.2012 12:39:00)
Odpovědět
Konečně jsme se toho parchanta zbavili. Ale jeho nohsledové otravují čím dál, tím více.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(xxxx, 9.2.2012 8:11:31)
Odpovědět
Ti osumašedesátníci jsou ve značné části zvláštní - do příchodu sovětských vojsk budovali velmi aktivně komunismus, potírali ideologické nepřátele a snažili se získat co nejvyšší funkci včetně stranické - pak se kvůli boji o koryta porafali a ta část co se ke korytu nedostala (+ odvaha odsoudit sovětskou invazi) logicky vyletěla - a najednou se z nich stali velcí bojovníci proti socialismu a za svobodu. Takový spisovatel Lustig byl vysoce uvědomělý komunista - najednou antikomunista a schvalovatel vražd Mašínů. Zvláštní sorta.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Niky, 9.2.2012 8:18:46)
Odpovědět
To jsou lidé bez páteře!!!!
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(kraken, 9.2.2012 11:04:54)
Odpovědět
vážení -ono se stále více a více ukazuje(ostatně i na životním příbehu V.Havla), že vše o čem tehdy komunisti ve vztahu ke kapitalismu hovořili a co nám vtloukali do hlavy byla všechno pravda..a tohleto co tu vzniklo po 89 určitě nikdo z těch obyčejných lidí, kteří zvonili klíčema na náměstních, nechtěl..Pražské jaro 68 je toho jasným důkazem, protože tehdy většina národa stála za tehdejším vedením ..
jistě, v padesátých letech se děly prasárny..ty se ale děly i na druhé straně barikády a celé to bylo poplatné tehdejší době...
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 9.2.2012 14:44:34)
Odpovědět
Máte pravdu. Nikdo nic takového nechtěl. Drtivá většina českých lidí chtěla i nadále budovat socialismus. Chtěli ještě větší sociální výhody. Chtěli také pracovat jako pracovali za socialismu, jen chtěli mít životní úrověň jak lidé na západě a to přece jen nebylo možné. Proto to zklamání a volání po návrátu vlády komunistu. Zviřátka i lidští otroci která krmí hospodář, tedy mají zajištěné sociální výhody vůbec netouží po svobodě.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 10.2.2012 1:05:15)
Odpovědět
Stilete, nemyslím si totéž.
Ono nic není černobílé. V některém příspěvku je napsáno: "Všechno chce čas"
Já bych doplnil - posuzovat a srovnávat a doplňovat chybějící střípky mozaiky a on ten obraz vznikne.

Už jsem to tady jednou psal a sklidil jsem za to kritiku. Budiž, nic proti tomu. Vím, že si povoluji uzdu fantazii. Ale byl jsem chvíli indisponován po úraze. Takové nechtěné vypadnutí ze stereotypu - ale na druhou stranu vzácný čas k přemýšlení. Nikdy jsem neměl čas a snad ani myšlenky všechny tyto souvislosti pospojovat.

68. - pamatuji si tu vzácnou eufórii, nadšení lidí, nové plány...atd a pak velké zklamání.
(Myslím si a zřejmě nejsem daleko od pravdy, že tady sehrálo roli velké množství pamětníků první republiky, kteří ač v letech byli plni elánu do života - nového, volného)
89. - Už jsem byl kapánek poučen životem a proto jsem tyto dny nijak zvláště neprožíval, pouze jsem sledoval, co se děje. Přiznám se, že jsem byl rád, že se ten nenáviděný režim zhroutil.

2012 - A jsme u dnešní diskuze.
Na plnou hubu - takový bordel jsme chtěli? Kdo jej chtěl? (podobných otázek by se našlo hafol).
Podívej se, co se děje ve světě kolem nás a porovnávej, domýšlej možné konce.
Když padaly réžimy v 89.tém, většinou se to přešlo předáním moci a v poklidu, jen Čaušesku zřejmě nepochopil, anebo nebyl informován a jak dopadl. Tento scénář by klidně mohl proběhnout i u nás, pokud by se někdo šprajcl. Obdoba dělení republiky - kdyby se Mečiar s Klausem nedohodli, tak jak se dohodli, přišel by na řadu "jugoslávský scénář". Podívej do Iráku, Libye...

Tyto scénáře by byly určitě aplikovány i tady, pokud by soudruzi moc nepředali. Nejsem si dnes jist, zda bychom nebyli svědky něčeho podobného, kdyby sem vojska Waršavské smlouvy nenapochodovali v 68.

Dnes opět nejsme pány ve své zemi a ani si nemůžeme dovolit dělat vlastní politiku. Porovnej s Ruskem, Běloruskem atd.
V porovnání s první republikou, kdy se budovalo, kdy republika vzkvétala a kapitálově rostla, dnes pod knutou jdeme řízeně opačným směrem. Mluvíme o demokracii, ale to je tak všechno co můžeme.
Už nějak utuchají hlasy o frontách na banány, protože kdyby se z trhu odstranily všechny zmetky, které jsou dobré jen na odčerpávání peněz z obyvatelstva, tak obchody jsou prázdné ve všech rezortech.
Ještě se didivíš, že lidem se to nelíbí?
Nic se nevyrábí, anebo minimum, všechno poničené, dováží se brak, lidé jsou bez práce, anebo dělají za směšný obolos. Koncerny, kterým jsme prakticky za hubičku předali fungující sítě, banky, spoje ad. se tady chovají jako na Klondaiku.
Bylo by to na hodně dlouhou debatu.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 10.2.2012 12:07:19)
Odpovědět
V mnohém s tebou souhlasím. V něčem né. Pravda,v 68 roce ještě žilo dosti lidí kteří pamatovali první republiku. A v první republice žilo hodně lidí kteří prožili značnou část svého života v R-U. Ti mohli předávat své zkušenosti novým generacím. Po dobu budování socialismu všichni vymřeli a generace, ročníky vyrostlé po 45 roce jsou už silně pokřivené. A ty ročníky vyrostlé po 45 roce, pokřivili ti vyrostlí za té I. Republiky. V 68 roce nikoho nenapadlo ten socialimus bourat. Jen ho všichni občané chtěli mít obřezaný a v lidské masce. Taktéž v 89 roce. To jsem sice už dávno v Čsl. nežil, ale sledoval to. Zase čeští lidé chtěli ten obřezaný socialismus v lidské masce. I ten polobůh Havel sliboval další budování socialismu. Nepovedlo se to a vznikl hodně mizerný kříženec socialismu s kapitalismem. Lidé se za toho socialismu naučili krást, podvádět a korumpovat. Korumpovalo se všude podvádělo a kradlo. Každý bez rozdílu. A to se přeneslo i do toho "kapitalismu". Dnes nadávájí především ti né poctivci, ale ti kteří nemají možnost krást, podvádět a korumpovat a nechat se korumpovat. To je právě dědictví toho socialismu a zbavit se toho jde převelice těžko. To se sice děje ve všech zemích ale v těch postižených socialismem to je masové. Proto tá nespokojenost. Tvrdíš že tá I. Rep. byla báječná. Ale kdež nebyla. Základy toho dnešníh nepořádku, zlodějin a lumpáren politiku měla základy už za té přeslavné I. Republiky. Jak z toho ven, to nemám vůbec představu. Je to sice jen 23 roku od pádu budování socialismu, ale lidé už zapoměli na tu tehdejší bídu. Na mizerné platy které z větší části nižší, jak měli nezaměstnaní podporu v kapitalistických zemích. Dnes lidí vyhazují velké peníze za zbytečnosti a potom nadávají a naříkají že mají bídu a chtějí zpět komumisty. Néní to otřesné?
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 10.2.2012 13:15:15)
Odpovědět
Napíšu ti večer, ted mám ještě nějaké povinnosti :-))
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 10.2.2012 16:05:24)
Odpovědět
Já jsem nepsal, že první republika byla bez problémů, nebo nějaký ideál. Psal jsem o ekonomickém růstu. Samozřejmě i tady byly různě úspěšné etapy.
(Ale takový bordel jako dnes, se určitě netrpěl - nezažil jsem, jen usuzuji)
68. - nevím jaké máš zkušenosti a vědomosti z tohoto období, ale zběžně se říkalo, že Dubček chce socialismus s lidskou tváří. Neumím si tuto formu dnes nijak reálně představit. Ale v 68. jsem tu představu měl, bohužel dnes si ji musím zamítnout, protože by byla nereálná. A takových podobných snílků nás bylo mnoho.
(Představa by se v mnohém shodovala např. s Libyií, ale jak vidno tak dnes se ukázalo, že by to bylo špatně)
K tomu 68. ještě si vzpomínám, jak po vpádu (zřejmě září 68) byla na kulturáku výstava "činnosti protisocialistických živlů", čímž se tehdy snažili ospravedlnit vpád vojsk WS. Byla to sbírka všeho možného, od zápalných láhví přes celý arzenál výzbroje až po pancerfausty a těžké kulomety. Toto bylo údajně zabaveno jen v našem okrese protisociálním živlům a západním agentům.
Jako obyčejný občan, jsem o něčem podobném neměl ani potuchy a takových nás byla většina a shodovali jsme se, že je to kamufláž uměle vytvořená na oblbování lidí. Z dnešního pohledu, když vidím co se děje např. v Sýrii ( a dalších) začínám tehdejším soudruhům dávat zapravdu.
K nešvarům, jako krádeže, podvody a korupce.
Zase je třeba rozlišovat. Každý člověk je jinak založen a ne zrovna každý má tu náturu tyto nešvary praktikovat. A na druhou stranu, každý má možnost krást a korumpovat. Možná ne každý má možnost být korumpovaný.
Platy - když posoudím z hlediska na které dohlédnu a beru v potaz nějaké statistiky, tak se ani nedivím, že lidé nadávají. Spíše se divím, že ještě pořádně nevyběhli do ulic.
Zhruba 3/4 populace má podprůměrný plat a polovina populace dokonce pod 15tis/měs
Průměrný plat je cca 23tis, za socialismu byl zhruba 10x menší. Porovnej a předchozí informaci vyděl /10.
1kWh dnes cca 5Kč - dříve 0,15 motorový a 0,3Kčs světelný
1m3 vody dnes 80Kč - dříve 0,03Kčs
1m3 plynu dnes cca 14Kč - dříve 0,3Kčs
O nájmu a dalších se nemíním zmiňovat, je to zhruba stejné.
Co lidé kupují? - bohužel to co je jim nabízeno.
Z vlastní zkušenosti posledních dnů. Koupil jsem z eshopu sadu závitníků za cca 1500,- - když to přišlo, tak jsem nevěřil vlastním očím. Na těch závitníkách chyběly některé zuby. No německá kvalita.
podruhé jsem šel kupovat osobně - koupil jsem sadu za cca 1200, opět německé, ještě jsem je nevyhodil. Vyvrtám díru, použiji závitník a vytáhnu jej bez zubů a samozřejmě i zničené vratidlo.
Šajze dojče vercajk.
Šel jsem znovu, ale kupoval jsem již jednotlivé kusy za cca 50Kč/ks
Nedopracoval jsem se k výrobci, ale bylo na tom vyraženo CZTool, ( a to až ve čtvrtém navštíveném kvelbu), zatím obstály. Podobný výčet by byl nekonečný s různým zbožím (zmetky).
Koupit něco pořádného a použitelného, to je o štěstí a spíše vyjímečné.
Takže, jestli lidi kupují zbytečnosti? Ano kupují, ale kdyby byly na trhu i pořádné věci, tak budou kupovat užitečnosti.
A jak poznáš pohledem třeba na závitníku že je kvalitní a ne z pálené hlíny? Když navíc do blistru nemůžeš ani nahlédnout? A chodit reklamovat? Kdo zaplatí ztracený čas a cestovné? A vyreklamuji co? Opět zmetek!
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 10.2.2012 16:34:07)
Odpovědět
Jen ještě doplním.
Tu příhodu s těmi závitníky jsem napsal jen pro názornost, co je běžné a člověk s platem uvedeným výše, aby si na takovou banalitu, jako je sada závitníků vzal půjčku anebo leasing a přitom žádnou hodnotu nezíská. To je na celém tom všem to smutné!
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 11.2.2012 11:08:29)
Odpovědět
Včera jsem o tom psal, dnes to přinesly novinky.cz ve zprávách.
Orbán trochu vybočil z brázdy a podívej kdo jej šel směrovat zpět, anebo odstřel.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/258816-orban-tvrdi-ze-se-proti-nemu-pripravoval-puc-za-pomoci-cnn.html?ref=ostatni-clanky

Tak taková je ta svoboda, Stilete.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Kalous, 10.2.2012 21:13:17)
Odpovědět
Jejda Stilete - lidé se (v Čechách a na Moravě) naučili za socialismu krást! No to říká ten pravý - vždyť USA nám v tom může být vzorem. Americké mafie (v Chicagu se je snažil zlikvidovat v 30. letech i český starosta Čermák a zaplatil za to životem) - to zavedli také komunisté? Vždyť je to u vás zkorumpované ještě více než u nás (viz podvody v bankách - pyramidové hry, podvody s nekrytými hypotékami) - i poslední velká světová finanční krize vznikla u vašich podvodníků a zlodějů (nalonec ty jejich průsery zaplatil ten váš štědrý Obama). U vás je to asi pořád samý komunista.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 10.2.2012 23:00:12)
Odpovědět
Kalósu, zapomněl jsi na kalifornské žížaly :-)))
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Kalous, 10.2.2012 23:36:30)
Odpovědět
No tak blbý jsem zase Toníku nebyl. Můj kolega ty kalifornské žížaly žížaly začal pěstovat na velký kšeft a byl rád že si je brali zadarmo alespoň rybáři.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Tonda Koniášů, 10.2.2012 23:42:06)
Odpovědět
No, já nemyslel zrovna abys je pěstoval, jenom že to chybělo ve výčtu podvodů. Vždyť to byl systém "letadla" :-))
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Niky, 9.2.2012 8:17:20)
Odpovědět
Že byl Havel agentem KGB věděl a ví každý, kdo má mozek v hlavě, bohužel drtivá většina našeho národa má v hlavě nasráno a proto budeme brzy všichni v prdeli! Dementi zvolí presidentem nějakého kágebácko-estébáckého přiblblého eurohujera a žižkovské ženy budou nadšeně vytvářet obrazce, které budou nápadně připomínat, srp kladivo, nebo hákový kříž. Uvidíme jak se Moskva a Berlín dohodnou!
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Čtenář 1, 9.2.2012 8:26:45)
Odpovědět
No hlavně že Vy jste "inteligenčně" v pořádku, to je pro ČR výhra, když několik "vyvolených" nemá v hlavě naděláno........
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Niky, 9.2.2012 8:29:52)
Odpovědět
Vy čtenáři jako známý eurohujer patříte evidentně k těm blbům co mají v hlavě nasráno, nebo jsou vlastizrádci.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Čtenář, 9.2.2012 12:43:28)
Odpovědět
Vy euroskeptiku na tom musíte být hodně špatně,když Vašimi argumenty jsou pouze vulgarity. Takže takové "nic" mne nemůže urazit, protože tímto způsobem se vyjadřuje pouze spodina........
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 9.2.2012 14:49:00)
Odpovědět
No Niky má pravdu a češí řvou jak pominutí že pravda zvítězí a přesto je pravda nesmírně síří. Myslím že tak jak komunisté pokřivili duši národa, tak že se to ani za několik generaci nenapraví. Ještě dnes v USA si mnozí černoši nezvykly svobodě a zodpovědnosti za svůj život.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 9.2.2012 19:47:02)
Odpovědět
Niky, pochybují že by Havel byl agentem KGB. To je převelice nepravděpodobné. Zřejmě byl agentem několika tajných služeb. Francouzké. US CIA i Čsl. STB. Byl pimprletem ve hře tajných služeb kterou lidé neměli znát a ještě nějáká letá znát asi nebudou. Kdyby byl nepřítelem Kompartaje, a socialistického réžímu tak by ho STB dávno zlikvidovala. Ani by ho nemusel zavírat. Stačilo mu znemožnit příjem peněz ze západu. Takže za špagátky které měl Havel na pacičkách i nožičkách tahalo i Čsl. STB.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 9.2.2012 22:08:19)
Odpovědět
No ono se říká a píše že byl agent. I já se k tomu jaksi uvolil. Jenže on asi nebyl žádným agentem, jen hříčkou tajných služeb kteří jeho touhy po slávě, bohatství a ješitnosti využívali. Myslím že byl pro tajné služby bezceným. Prostě využívali ho ke svým zpravodajským hrám a jemu se to moc líbilo. Ovládla ho fixní ídea, že je novým spasitelem lidstva.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Kalous, 10.2.2012 8:07:42)
Odpovědět
Stilete jsi asi blízko pravdě.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Čtenář 1, 9.2.2012 8:20:40)
Odpovědět
Další geniální autor - autoři? Jakou informační hodnotu mají formulace typu údajně existuje atd. ? Naprosté žvásty k ničemu......
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Vranič Vrána Kronusovič, 9.2.2012 9:28:51)
Odpovědět
Už se prdím a budou lítat další udáníčka.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Václav, 9.2.2012 11:43:01)
Odpovědět
Velmi smutné čteníčko. Kdo se za komunistů nezajímal do dění v ČSSR, ten mohl být rok z V.Havla nadšen. Pak vystřízlivěl. V novém tisíciletí už byl z Havla zhnusen. V roce 2012 má pocity ještě horší.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(nojoo, 9.2.2012 11:51:20)
Odpovědět
Gde by byl Havel bez komunistů.....
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 9.2.2012 22:11:39)
Odpovědět
Tak je. Také bez STB i jiných služeb. Kdyby nevyhovoval STB, kdykoliv by ho umlčeli i bez kriminálu a pes by po něm neštěkl.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(DAP, 9.2.2012 19:50:11)
Odpovědět
Zajímavé je, když se otiskují svědectví žijících lidí o Havlovi, která vůči němu nejsou moc "lichotivá" (mírně řečeno), tak hned jde podle některých reakcí o "hon na Havla", "obsesi pomlouvání a dehonestace Havla", atd.
Sakra, pravda je přece jenom jedna a obávám se, že zatím převažují snahy veškerou pravdu o Havlovi buď bagatelizovat nebo přímo umlčet tak, aby jeho ikona zůstala za každou cenu neposkvrněná. Co na tom, že bude Havlův obraz skrz naskrz lživý !
Proč namísto toho někdo ty "pomlouvačné články a lživá svědectví" o Havlovi neuvede na pravou míru, neřkuli přímo vyvrátí ?!
Že to nejde ? Pak je mně ale líto .....
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(latrop, 9.2.2012 21:33:51)
Odpovědět
Co ještě po tom ožralém a bezcharakterním parchantovi pojmenujeme,aby si ten sametový podvod připomínaly i generace po nás.Je skutečně pozdě na to čistit ten chlév od těch co mají krev a špínu na rukou a ještě neumřeli?Neměla by Dáša vrátit majetek Havlem získaný i pro Schwarzenberga,podvodným obejitím Benešových dekretů?A co nynější pán prezident,vždyť i Štrougal přiznal že chodili z UV do prognostického ústavu.Kdo myslíte že připravil a řídil privatizaci,Klaus byl a je také loutka v rukou STB.Myslíte,že byla náhoda,že všechny ministry dělali jeho kolegové z ústavu když byl premiérem?Proboha kde a s kým to žijeme a kteří staří STBáci a jejich pohrobci nám to šéfují.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Niky, 10.2.2012 9:44:06)
Odpovědět
Kdyby byl Klaus agentem STB, tak by po něm bolševicko-fašistická pravdoláska, tak nešla a Klaus by aspiroval na největšího eurohujera.
Re: Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty aneb Pravda o předání moci 13. prosince 1989
(Stilet, 10.2.2012 12:17:18)
Odpovědět
Niky,nevíš nic o zpravodajských službách. Tajné služby vědí o mnohých dvojtých i trojtých agentech a přesto ty agenty podporují, protože je potřebují ke svým hrám a dezinfotrmacím. Niky, kyby Havel škoduil kompartaji a socialismu, tak by ho nemuseli vůbec ani zavírat. Jen by stačilo ho odstříhnout od přísunu peněz ze zahraničí. Tak mohlo Havla platit i STB před Daliu a nikoho by nenapadlo, že ho podporují zrovna oni. Umlčeli více a lepší psáče jak byl tajtrlík Havel. Ti kdo ho dobře znají, tvrdí že byl těžký alkoholik a alkoholící jsou slaboší a lidé tvární.