reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 22.2.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Navrhuji vyznamenání – nejen – pro Schwarzenberga

Hájí naše zájmy v Bruseli...

 

Tento velikán mezi všemi narkoleptiky by neměl zemřít, aniž by byl po zásluze oceněn. Nerad bych, aby dopadl jako jeho guru Havel, glorifikovaný in memoriam.

 

Až smrt exprezidenta nám otevřela oči, jakou byl renesanční figurou a nedoceněným umělcem, v kategorii někde mezi Nerem a Fellinim, Kim Čong-Ilem a Spielbergem.

Že je třeba význačné osobnosti, jako je Schwarzenberg, ocenit ještě za života, mě napadlo, když o vyznamenání požádal Breivik. Náš skromný aristokrat nejde tolik za slávou, on je spíše na ten majetek. Také dosud s největší pravděpodobností osobně nikoho nezabil, což se o jeho kosovských a gruzínských přátelích nedá říci. Před nimi by i Breivik nejspíše zbledl závistí. A kdoví, co přinese v budoucnu nevyhnutelný rozpad „násilně“ integrované Evropy...

Udělil bych mu vyznamenání zvící kostky cukru s nápisem „Pravdoláska zvítězí, zde byla Česká republika“. Kostka cukru má symboliku nejen v tom, kterak se vlast rozpouští v evropském kotli, pod nějž přikládají Němci, ale vystihuje i vzácnost a cenu této komodity po našem vstupu do EU. Místo nás budou tímto bílým zlatem ničit své zdraví Francouzi. My si prozíravě své zdraví cukrovou řepou ničit nedáme, to raději obětujeme své automobily, jež vydáme napospas řepce olejce.

Čtěte také:

Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg

Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy. Podívejte se na jeho majetkové poměry

Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie?

Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott!

Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem

Karel Schwarzenberg – kolaborant, špión, zrádce nebo prezident?

 

Vyznamenaných by mohlo být více. Kalousek za věrnost, poctivost a nezištnost. Tuto cenu by mu jistě sponzorovala strana lidová. Drábek za empatii, solidaritu a nezištnost. Na tuto cenu by se mu po korunce složili všichni důchodci, nezaměstnaní a zdravotně postižení. Nečas by si jistě zasloužil cenu za chrabrost a neoblomnost. Jen ještě nevíme, zda by mu ji udělil prezident Klaus nebo Barroso.

V politice jsou vůbec exempláře, těch „vyznamenáníhodných“ by bylo nepočítaně. Některá vyznamenání by sponzorovaly firmy jako Steyr (Pandury), BAE (Gripeny), Kapsch (mýtné brány) a pod. Ovšem byla by i cena za ekonomii kombinovaná s cenou za fyziku, když definitivně padl mýtus perpetua mobile. Teorii - inspirován svým doživotním eurodůchodem – formuloval Vladimír Špidla (přírodním) zákonem „zdroje jsou“. Cenu za praktickou aplikaci by získali jak expert a šetřílek domácí Bohuslav Sobotka, tak nezničitelný filantrop mezinárodního formátu Miroslav Kalousek. Dokonce i euroval je inspirován těmito principy, že lze z lejna ukroutit bič.

Ale přesto všechno Schwarzenberg hraje prim. On se nezdržuje nějakým malicherným postupem per partes. On vzal Českou republiku z jedné vody dočista. A dnes v ní omyje i Nečase. Pochybuji, že ten procitne, spíše si zatančí se sedřenou Nagyovou v Čimelicích.

V některých zemích je vidět, že vyznamenání by mohli udělovat lidé přímo na ulici. U nás se to sice nedělá bajonetem do konečníku, ale politikům bych doporučoval pohled aspoň na Slovensko. Kdoví, co gorila ještě dokáže...

reklama
4170 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Brabec, 22.2.2012 1:10:28)
Odpovědět
Povedené. Jinak dávám autoru na zvážení jedno morbidní téma: Budou církevní restutuce, kde na to Kalousek vezme ? Zmrazí valorizaci důchodů - někdy si myslím, že žiji na úplně jiné planetě.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(smějící se bestie, 22.2.2012 4:37:37)
Odpovědět
Plné znění dopisu, který Jaromír Štětina zveřejnil na facebooku
(zveřejňujeme jej s autorovým souhlasem):

Vážená paní předsedkyně poslanecké sněmovny PČR,
vážený pane předsedo senátu PČR,

dovolte mi, abych vyjádřil znepokojení nad působením internetového serveru, který sám sebe nazývá Parlamentními listy. Server Parlamentní listy nemá, jak víte, s Parlamentem ČR nic společného, přesto je množstvím čtenářů a medií doma i v zahraničí považován za oficiální orgán Parlamentu ČR a často tak i citován. Forma politického bulváru, kterou Parlamentní listy zvolily za svůj hlavní marketingový tah, pak u veřejnosti evokuje představu, že vulgarizace vážných společenských témat vychází z parlamentu ČR. Dávám ke zvážení , vážená paní předsedkyně, vážený pane předsedo, zda by se Parlament ČR neměl od tzv. Parlamentních listů veřejně distancovat.

S úctou
Jaromír Štětina
novinář a senátor

Senátor Štětina má neskutečný smysl pro humor. Jde jenom o to, zda je to následek řekněme jeho "osobitého" viděni světa balancovaného nezdravou životosprávou a nebo jenom další fáze blbnutí politika samotného !
Autor dopisu přesně diagnostikuje PL coby bulvár a zároveň se dovolává jeho "vážnosti " v tom smyslu, že mnozí jeho čtenáři to považují atd !
Jestliže pan senátor se podepisuje i jako novinář, tak snad alespoň tuší, že čtenář bulváru je principem konzumentem a jím používaná dedukce či dokonce sylogismus mají relevanci či dokonce validnost jemně řečeno pod úrovní hranice, kdy lze brát vůbec něco ona vědomí, natož vážně !
Název serveru PL může evokovat toliko polo- vzdělancům či dokonce hlupákům, ale nikoliv lidem znalých poměrů v ČR !
Zde i uklizečka má větší vážnost než politik a zrovna ta část sněmovny, kde sedí pan senátor je vnímána českou společností jako cosi, co lze přirovnat k veřejným WC ! Společnost sice i takováto místa občas potřebuje, ale že by tam chodila spontánně se radovat či jinak se kulturně vybít, to asi těžko !
Mám sice jenom vzdělání typu ÚSO, ale vcelku zřetelně umím rozlišit mezi názvem periodika, které má velké písmeno v názvu proto, že se tak jmenuje a to ,co by opravdu bylo Listy Parlamentu ČR coby potenciální a oficiální periodikum Parlamentu ČR !
Jako občan a volič spíše vidím snahu u dotyčného senátora v tom smyslu, že skrze jistý a jemu téměř signfikatní mesianismus se snaží vtahout vedení obou komor Parlamentu ČR do jeho politických aktivit a obecně snah které lze v nadsázce nazvat Vytím polepšeného dareby !!
Jaroslav Kronus
Pozor, pozor!!

Vyzyvam vsechny stetky z E55, aby se verejne distancovaly od J. Stetinu, protoze koren jeho jmena narodu evokuje, ze snad senator Stetina pusobi jako stetka. To je sice ocividne, proverime-li jeho zivotopis, ale dobre povesti cechu to neposlouzi...
Re: *****E55*****
(smějící se bestie, 22.2.2012 13:53:18)
Odpovědět
Od: jaroslavkronus.kolin@seznam.cz

Komu: j.holoubek@parlamentnilisty.cz

Předmět: zaslání

Datum: 22.2. 2012, 13:52 - dnes v 13:52

Dobrý den pane řediteli,

dovoluji si jemně reagovat na další "meisterstuck" tzv. politologa a údajně i historika Petříka , který je kromě jiného i redaktorem PL !
Jde o naskočení si na špek fabulátora a hochštaplera jménem Prokůpek . Víte platilo, platí a platit bude, že vrána k vráně sedá a rovný rovného si hledá !
Když jsem po prvním článku páně Prokůpka reagoval cynicky, že ještě chybí další exot jménem Skácel a jsou komplet, tak nikdo ani nereagoval ...., no vidíte a intuice zase nezklamala !
Nevím, zda dr. Petřík je lidově řečeno v.lem, ale korunovaným určitě a to ještě beru v potaz, že v.l zůstane v.lem, kdyby na housle hrál a blahé paměti nosil současnému presidentu tašku při jeho přednáškách !!!
Jednou při více vyhrocené diskusi mi výše uvedený politologický klaun vmetl do tváře, že s tím se "bije vlastní ženu " a léčí se u psychiatra se bavit nebude ", konec volné citace !
Víte bejvalku se srdce nenávidím, ale umím si spíše představit, že otučnělou hlavu dr. Petříka vezmu jemně do lisu svých paží, než bych kdy udeřil matku mého jediného syna ! Pikantní je ovšem skutečnost, že již citovaný Petřík dokonce nechá veřejně tvořit osobu, která je též psychiatrickým pacošem a dokonce pravomocně odsouzena za dva násilné delikty !
Zde už opravdu použiji nikoliv nominálně, že mezi vykleštěným býkem a uvedeným politologem je opravdu pouze rozdíl zlehýnka živočišný, existenciálně téměř nicotný a to politolog má doktorát a druhou signální soustavu !!
S pozdravem Kronus Jaroslav
člen Mládežnické organizace Balbínovy poetické strany č. 1001 a švejkolog !!!
Re: *****E55*****
(MrDalík, 23.2.2012 20:34:51)
Odpovědět
Vaše hodnocení Petříka je přesné. Mně jenom vrtá hlavou co bude dělat, až se to obrátí (neboli, až to praskne)..jak říkával můj tatík. Jsem totiž hluboce přesvědčen, že poměry u nás panující, jsou neudržitelné.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Sousedka, 22.2.2012 13:48:54)
Odpovědět
A co kdyby genius Kalousek zmrazil inflaci, pak by ho přestaly důchody pálit!
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Kalous, 22.2.2012 8:09:01)
Odpovědět
Já si myslím že by knížeti stačilo aby si mohl z erbu Schwarzenberrků nechat heraldiky odstranit hlavu useknutého Turka a dát tam islámský půlměsíc od Kosovnů (zasloužil se o Kosovo) a flašku Becherovky.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(KNÍŽE, 22.2.2012 8:59:50)
Odpovědět
Souhlasím. Musí být oceněn a doceněn,než nám zesne docela! Navrhuji řád: Posraného spícího dědka se znakem LEJNA.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Jasmína, 22.2.2012 12:34:41)
Odpovědět
:-)))))))))))))))))))))))))))) se počůrám :-)))))))))
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Hrom, 22.2.2012 9:27:28)
Odpovědět
Karlíkovi postaví pomník židé, které nám sem natahá, až rozpoutají ozbrojený konflikt, nevím už kolikátý a budou muset opustit posvátná místa.
Pracuje pro ně věrně a neochvějně, tak ať si ho ocení oni. Pro Čechy, je tenhle pán, jen hnůj, vehementně jim vnucovaný.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Karl on Schwarzenerg, 22.2.2012 9:32:13)
Odpovědět
Ty mít pravda! Já určitě chtít dostat die Medaile sa žíva! Než já usnout nafždycky!
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Vilma Vilná, 22.2.2012 12:18:25)
Odpovědět
Hlavně by měl mít pomník Na Borech sám neomylný Kikina.Jeho vyhlášená pravdomluvnost, poctivost, jeho odpor k mafiánům všeho druhu, ke kradení a podrazáctví, to jej staví na piedestal. A to nemluvíme o jeho genialitě ve všech vědách i nevědách, ve všech oborech širého vesmíru! Nic než národ!
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Jeeves, 23.2.2012 10:38:29)
Odpovědět
No jistěéé. Pan Streit Jeho Blahorodí nechtěně opomenul.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Václav, 22.2.2012 14:10:21)
Odpovědět
Kdo to je Dušan Streit, že má tak dehonestující příspěvek? Myslím si, že je to velký sprosťák a provokatér. Jestli-to je souboj myšlenek a názorů, který propaguje president VK, tak opravdu nelze rozlišt korektnost od nekorektnosti, fikci od reality, spiklenecké teorie od faktických událostí etc.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Anonym, 22.2.2012 15:58:08)
Odpovědět
Správně, příspěvky musí být jenom pochvalné.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Radek3, 23.2.2012 18:38:26)
Odpovědět
Dušan Streit píšící pro tento rádobypravicový portál má zajímavý fanclub.. Najdete jej na níže uvedeném odkaze i se sérií článků Streita, které jsou přesně podle vkusu členů Streitova fanclubu ..

http://www.kscm-trutnov.cz/phprs/view.php?cisloclanku=2011100110

.. a vzpomeňte na poslední volbu "pravicového" "prezidenta" .. tak trochu se ty fancluby kryjí ..
Spící kníže
(Anonym, 22.2.2012 14:29:16)
Odpovědět
Už jsem se setkal z mnoha stran s informací, že knížepán když usne v parlamentu, tak si nadělá do kalhot. A když se probudí tak strašlivě láteří, co to tam smrdí. Může někdo tu informaci potvrdit nebo jsou to pomluvy?
Re: Spící kníže
(PRAVDIVÝ, 23.2.2012 9:11:58)
Odpovědět
Ano,můžu to potvrdit.Je to bohužel pravda.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Fučík, 22.2.2012 16:27:09)
Odpovědět
Schwarzenberga toho parchanta neměl táta nikdy zplodit.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(v.vyskocil, 23.2.2012 21:47:13)
Odpovědět
Nevzdelanost , závist a demagogie . To vse cisi z techto clanku. Autor je dusevni ubozak.
Pan Dr. Schwarcenberg je jediny z kandidatu na naseho presidenta, ktery splnuje kriterium stat nik s Evropskym vyznamem.
Mne osobne by zajimalo, zda by text autor byl schopen napsat anglicky, nemexcky a francouzsky.
Pote bych odvolal to, ze je dusevni uboza a nechal platnost trvzeni o jeho nevzdelanosti zavisti a demagogii.
Re: Schwarzenberg by neměl zemřít neoceněn. Nepřeji mu osud Havla. A Kalouska ocenit za poctivost. Jak z lejna ukroutit bič
(Kalous, 25.2.2012 16:33:43)
Odpovědět
No pane - ono to je i tak že třeba ti vládci a byrokrati v Bruseli umí také anglicky, německy a francouzsky - a přitom jsou to úplní b.lbci naproto mimo reální život v konkrétních zemích EU a nemající páru o problémech normálních lidí - ale to by jim komplikovalo "vládnutí". To že pan kníže tyto jazyky jakž takž ovládá neznamená že nemusí škodit našemu státu.