Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi

Autor: Redakce | Publikováno: 6.3.2012 | Rubrika: Video
Ilustrace

 

Články k tématu:

Na Cikány platí jen tvrdá ruka. Drsná reportáž ze severu Čech

Cikáni se vysmívají většinové populaci, říká šéf Severočechů.cz

Šéf mostecké policie: Z deseti Cikánů je devět šmejdů

Pošlete na ty krvelačné Cikány armádu, říká senátor

Už je fakt zle. Cikáni vyhrožují "bílým píč*m" podřezáváním dětí

Cikáni jen kradou, nepracují a dělají děti kvůli dávkám, nebral si servítky exhejtman

Klíčová slova: politická korektnost  | kriminalita  | Romové  | Cikáni  | lidská práva  | rasismus
66308 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(pravá Jahoda, 6.3.2012 0:24:09)
Odpovědět
Jak již řekl zhnilá Jahoda a já s ním souhlasím:
Všichni na euportálu jste odporní rasisté a nacisté.

Nacistická kU.rva nespí a tato hyena lačna krve a syrového masa hraje na lidskou naivitu a poblázněné mládí a šíří se Evropou jak rakovina. Tomáš Vandas a plešouni z DSSS spolu s euportalem patří do vězení. Když se kouknu na odpor.org whitemedia a euportal ,mnoho rozdílů nevidím. Proto fandím multikulturistovi dobrému katolíkovi Tomáši Halíkovi, který bojuje na straně pravdolásky proti fašistům, rasistům a nacistům z euportalu a vandasovcům plešatým dutým hlavám z DSSS.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Kalous, 6.3.2012 3:12:08)
Odpovědět
Když přijdeš z ožratý z hospody zalez do postele a ne k PC. Na těch snímcích a videech je vidět jak ta mladá cikánská populace rychle narůstá a jak je destruktivní. Proto náš stát (ironie) dělá vše pro to, aby se mohli množit ještě více (porodné, speciální sociální výhody, mediální podpora mainstreamového tisku), dokonce budou po 25 a více letech a snaze našich ombudsmanů a žalování v Bruseli ještě stovkám Romek vypláceny odškodnění cca půl milionu za dobrovolnou sterilizaci (podepsaly to dobrovolně, zdravotní důvody nebo těžká sociální situace)- už tehdy jim ale stát dal finanční příspěvek na překonání "obtížné situace". To je jak u blbých - my si ten romský problém ještě pěstujeme a zvětšujeme, žádný pokrok, vše horší.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Janrohac, 6.3.2012 6:09:03)
Odpovědět
Jestli se něco Evropou šíří,jako rakovina,tak to jsou čmoudi !!!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(xx, 6.3.2012 7:15:18)
Odpovědět
...a hlupaci typu "prava Jahoda". ;)
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(felix.julec, 6.3.2012 8:28:40)
Odpovědět
RE:Pravá jahoda--Ty nejsi pravá jahoda,ale pravý hňup.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 6.3.2012 14:28:44)
Odpovědět
Obě jahody jsou zhnílé a smrduté jahody. Je udivující že se taková individua mezi lidmi objevují. Obě jahody zasluhují, aby si je tlupa cikánu podala. Těm cikánum smraďoši nevadí a jahody by odhodily tam kam patří. Na hnojisko. Zřejmě ty jahody ještě v životě nepotkaly cikána. Tak nechť zavřou své nečisté držky a nekafrají lidem kteří mají s cikány hromady zkušenosti.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(candrbál, 6.3.2012 15:50:38)
Odpovědět
si rasisticka bila dilina
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 6.3.2012 22:16:31)
Odpovědět
Tak jsem rasista. Když humanistickému dobytku nevadí rasismus barevných, tak proč by jím měl vadit rasismus bělochu? Proč by to mě být fuj u bělochu i a fajn u barevných? Nebo vy myslíte že barevní nejsou rasisté a jejích rasismus není rasismem? Ale ano jsou a ještě větší rasisté jak běloši.
Humanistický dobytek má vinu na přelidnění a bídě Afriky a celého třetího světa.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 6.3.2012 22:44:44)
Odpovědět
Ty poločlověku, dávajte si už trošku bacha. Ti "veluhumanisté" jakým jsou ty dvě nahnilé jahody sejí vítr. Může se brzo stát, že lidem dojde trpělivost a zkončí to pořádnou bouři. Nejen v ČR.
Měl by jste se každý ozbrojit třebas i nelegálně. Budete zbraně asi moc potřebovat.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Styx, 12.8.2012 9:32:17)
Odpovědět
A ty jsi vul.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(pravá Jahoda, 6.3.2012 18:10:45)
Odpovědět
Vy jste pane Stilet s prominutím darebák! Romové a komunisti jsou slušní lidé a zkuste mi to vyvrátit. Ale to ne, protože nemáte argumenty. No...mě jsou tedy cigáni a komunisté milejší jak nacistická bukvice. Můj názor na cigány a komunisty je takový-jsou to slušní lidé a třeba v současnosti nemájí žádný morální prohřešek,narozdíl od jejich rasistické opozice ovšemže,..Podívejte se na pana Kalouse, je to slušný komunista. A euportál je rasistických bukvic plný.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 6.3.2012 22:30:49)
Odpovědět
A vy pane Jahodo jste mrva a gauner! Jste tou nejhorší špínou. Cikání zatím jsou v jakýchsi ghétech a vy by jste je chtěli roztrkat po jedné dvou rodinách mezi lidí aby trpěli všichni. Zatím trpí menšina slušných lidí díky tem ghétum. Po dvou cikánských familíích do jedné vesnice do jedné ulice znamená že budou trpět všichni lidé v ČR. Vy gauneři, vezměte si je mezi sebe. Nebo se nastěhujte mezi ně a mezi ními šiřte civilizaci a slušné lidské chování a nechtějte je strkat mezi obyčejné a slušné lidí. Cikáńata mezi lidskými dětmi ve školách budou znamenat jen olupování a a napadání všech a naprpstý úpadek vzdělání všech, tak jak se stalo v USA A to černoši alespoň část je slušná. Shromážil bych ke dfo lágru a ten by směli opouštět jen na propustku. A je mě šumafuk když takové mrvy mě nazývají rasistou.
A už více jak šedesátiletá neustála a obrovská pomoc Africe a celému třetímu světu á nejcvětší podíl na dluhu USA.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(pravá Jahoda, 7.3.2012 16:19:08)
Odpovědět
já za to nemůžu,že se staříkům již nepostaví ,nemůžou proto onanovat a neukojené libido se jim vrazí do chování,které pak velntilují u monitoru do celého věta.
Jo,jo,taková je už psychologie a řeč těla,v tom vašem případě verbální formou,kde svá ideatoria a tajné sexuální fanrazie verbujete v podobě vypálení šajtana žhavím železem,aby pak Vilmu Vilnou přešla vilná řeč a ochlupení ji před tím vyříznout.
Chlape,vy jste nebezpečnej,vás by pan Vandas zavřel na dobu neurčitou do ústavu a bylo by.
Já bych se styděl!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 7.3.2012 19:04:44)
Odpovědět
Když tobě gaunere "jahodo" se tak staví tak ho strkej těm cikánum do držky i do zadku. Jednou do zadku a po druhé do držky a tak pořád dokola. Jak už do toho cpeš sexualitu, tak to jsi opravdu už čubaj, ty cikáncké lejno!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 7.3.2012 19:09:15)
Odpovědět
Také se mě nezdá že by tohle psal ten opičí potrat pravá jahoda. To se zase někdo za něj vydává. Vypadá to na to prdící čuně. Obě jahody jsou sice blbci a gauneři, ale né sexuální prasata a neprdí na věřejnosti natož aby se tím ještě chlubili.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 2:16:21)
Odpovědět
Zkutečně jsem to psal já ,vy darebáku. Ale jestli jsem vám poničil vaše ego , tak se kajícně omlouvám. Jsem totiž křesťan. To však nic nezmění na mém názoru, že jste odporný rasista a cigáni a komunisti jsou narozdíl od vás slušní lidé.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(BreH, 8.3.2012 14:51:19)
Odpovědět
Jahodo, kolik Romů znáte osobně?
Kdo má výhrady vůči takovým lidem, kteří se chovají a jednají násilnicky, prospěchářsky a krutě, není rasista.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stiilet, 8.3.2012 15:12:20)
Odpovědět
Tak iopravdu jsi to psal ty gaunere? Ty čubaji! Tak si hleď svého bolševika aby jsi si ho při masturbaci nepletl s tkaničkou od podvlékaček. Pokrytecký pseudohumanistický Hnojáku! Kryso, u mě je zločinec vždy zločinec i když je to cikán. Kapišto gaunere a hnojáku? Slušných lidí je mezi cikány promile.
Jdi špíno hlásat ty své hnojácké názory mezi cikány a neotravuij obyčejné lidi.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 7.3.2012 19:12:16)
Odpovědět
Ještě k těm komunistum. Opravdu jen slušní lidé popravují neviné když je mučením donutili se přiznat ke zločinum které neudělaii. že? Tak jahodo jste opravdu špína a pořádný gauner.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 2:03:04)
Odpovědět
no a vy jste náboženský fanatik.
Já se nebudu hádat tady na veřejnosti.
Že jsem se jednou zastal komunistů,?No a co?
Stejně si budu volit o volbách tu svou stranu!
Svůj kladný názor na Ameriku jsem nezmněnil a vy si o mě myslete co chcete,stejně se nikdy nepotkáme,
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 2:21:09)
Odpovědět
Raději běžte cvičit, ať trochu zhubnete a rozsvítí se vám v kedlubně, vy tlustej gaunere!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 2:35:10)
Odpovědět
,to jste tak cholerický i když máte u sebe bouchačku?
Já bych vás souseda teda mít nechtěl.
))))))))))
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 2:38:05)
Odpovědět
jo a jen tak pro informaci Kalous-mají vás zde za užitečného idiota ,vytáčí vás a provokují a smějí se tomu.
Já také.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(jAHODA, 8.3.2012 2:40:23)
Odpovědět
oprava: STILET
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 2:45:05)
Odpovědět
jestli redakce nezavede povinnou registraci a nebude zde ochrana nicků,tak se to asi nezmění.
Já už stejně chodím na lidovky cz,tam je větší sranda jak tady.
Mě se zdá,že zde mají již všichni ponorkovou nemoc a vy jste toho Stilet názorným příkladem.
Anebo to je záměr ,každý si sem může psát co chce a dle IP si pak tajní najdou přispěvatele a to hlavně pod články o cigánech.
¨Já o nich psal jemom v dobrém,já se bát nemusím.))
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Friend, 8.3.2012 14:57:47)
Odpovědět
Ustrašený člověče, je zřejmé, že máte z různých lidí nějaké obavy.
Říkáte o sobě, že jste křesťan. Když máte problém vidět záležitosti skutečně pravdivě a objektivně, denně s důvěrou proste Boha, ať vám poskytuje dostatek podpory, vedení, síly, inspirace, odvahy a moudrosti.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 15:13:40)
Odpovědět
Vy mi můžete políbit ..,víte co?
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 16:21:25)
Odpovědět
všechny příspěvky,kde jsou urážky jsem nepsal já.
Redakce ví.
Máte pravdu,mám strach,ale ještě jednou si zde něco řeknu.
Kdo strach nemá jsou nacisté.
Já proti nim zde vystupoval a to otevřeně a výsledek?

Stejně to sem jde z Ameriky a Stilet je toho důkazem.Proč tak nenávidí komunisty a SS NE?
Ten jeho způsob vedení nenávisti mě připomíná nacistickou ideologii a on nácek bezesporu je.
Kdyby byl demokrat,měl by respekt i k názoru jiného,ale ten on nemá.
Hitler byl také takový a s ním i jeho smečka nohsledů.
Komunista nejsem a nikdy jsem je nevolil.
Vůbec jsem sem neměl kdy psát,já se vykecával ,Kalous měl pravdu že i někdy po návratu z hospody a žádnou politiku v tom neviděl,zatím jsem se ale namočil do vysoké politiky a s tím i do pěkného svinstva.
Klidně si zde na nadávejte a volejte po nenávisti,já v tom již nikomu bránit nebudu,stejně jsem tady na to byl sám .
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Friend, 8.3.2012 16:42:35)
Odpovědět
Jahoda, máte svou vlastní Bibli?
Čtete a studujete ji denně - alespoň krátkou část?
Působíte, bohužel, jako ten, kdo pokládá sám sebe za spravedlivého a takřka bezchybného, což je velmi zlý a Bohu odporný postoj pýchy a povýšenosti.
Jestli opravdu chcete ve svém životě jednat a konat co možná nejlépe, modlete se k Bohu tak, jak jsem vám již sdělil výše a také denně studujte Bibli - hlavně Nový zákon.

Bible, Nový zákon, Lukáš 10/26-28:

26 Ježíš mu odpověděl: „Co je psáno v Zákoně? Jak to tam čteš?“
27 On mu řekl: „‚Miluj Hospodina, Boha svého, z celého svého srdce, celou svou duší, celou svou silou a celou svou myslí‘ a ‚miluj svého bližního jako sám sebe.‘“
28 Ježíš mu řekl: „Správně jsi odpověděl. To čiň a budeš živ.“
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 17:02:55)
Odpovědět
mám to brát tak,že vystupování proti lidsdké nenávisti je pýcha a pokrytectví?
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Friend, 8.3.2012 18:34:35)
Odpovědět
Jahoda, podrobná odpověď ode mne pro vás je v příspěvku z 18:31:20.
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Friend, 8.3.2012 18:35:51)
Odpovědět
Doplnění - jedná se o zdejší příspěvek níže.
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Guyver, 11.8.2012 20:39:22)
Odpovědět
Pokud milujete bližního svého, neotravujte ho názornou agitací.
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 16:59:21)
Odpovědět
Jak vidět tak právě ty nemáš respektk nárorum jiných, těch kteří nesouhlasí s tebou. Pravě ty jsi na mě začal vyjídět. Ty prase nečisté ty jsi mě začal urážet. Víš darebáku a zrůdo, já jsem na straně těch lidí, které kapsáří a to jsou především cikánšti kapsáří, bytaří a podvodníci okradají o poctivě rukama vydělané peníze a jiný majetek. To jsou oní kteří ohrožují jejích životy a životy jejích rodin i děti. Jsou to cikání kteří kradou na železnicí měděné kabely a tí ohrožují bezpečnost jiných lidí odkázaných na železnici. Kéž by jsi ty jel ve vlaku který by se srazil díky těm zlodějum kabelu s vlakem jiným. A to ten cikánský ksindl dostává od státu pěníze daleko převyšující výdělek obyčejných h pracujících lidí. Kradou že je to pro ně jaksi vitální potřebou. Kež by tě parta cikánu vzala do parády a zvyrážely ti z držky zuby, spřerážely hnáty i žebra a bylo by jím úplně jedno, že jsi jejích cikánomrd.
A ještě ty krysí potrate, já se nikdy neohlížel na to, zda se mnou někdo souhlasí. Netoužíl jsem a netoužím po obdivu. Nikdy jsem nešel s větrem. Pro své jednání jsem si vysloužil i úctu u komusitckých bachařu. Nad tebou by se poblili. Ty zřejmě chceš být považován za intelektuála a velehumanistu tak bučíš s ními jako dobytče. Nestojím, o to, aby mě někdo chválíl. Ale také jsou narozdíl od krys tvého ražení lidé, kteří se mnou souhlasí. A i to mě je jedno. Spratku, kolik je ti let a co jsi v zatím životě dělal?
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 17:14:23)
Odpovědět
já vyjíždět nezačal,to vy tou svou pokryteckou nenávistnou štvavou propagandou proti lidské bytosti!
A jestli jste jako přesvědčen,že ŘKC k této nenávisti,kterou zde propagujete vy a ti se kterýma tak sympatizujete bude zticha tak narazíte.
A tvrdě !
Papež tu vaši štvavou kampaň odsoudí a bude proti ní vystupovat naprosto stejně jako ten předchozí proti komunizmu,nakonec se proti vám obrátí celý křestanský svět a nás křestanů je ve světě pořád ještě většina.
A tím si můžete být jist,že na to co řekne Papež se nezapomene,ale na takové nenávistné štváče jako jste vy ano a pes povás neštěkne!
ŘKC takové nenávistné štvaní vašeho kalibru odsoudí a tím si budte jit,že jednou i vy sám,až si budete žalobcem a soudcem.
V ani jednom vašem komentáři není stopa po pokoře a poníženosti,pouze nenávist,pohrdání lidskou bytostí a přání zla.
Toto vaše chování nepochází od Boha.
A on to vidí,tím si budte jist!
My křestané k takové nenávisti zticha nebudem !
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 17:40:55)
Odpovědět
ještě jsem se chtěl zeptat,proč si tak notujete s provokatéry za ůčelem mě znemožnit?
Asi to bude tím,že jste jeden z nich,takže jsem měl jako vždy pravu,ostatně jako vždy na tomto foru.
Jestli mě chcete jako odstřelit,klidně si vy ubožáku poslužte!
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 18:01:59)
Odpovědět
A opakuji vám že,komunisté a cigáni jsou slušní lidé narozdíl od nacistů a rasistů. Chcete snad říci ,že komunista Kalous je špatný člověk? Omyl!, je to zbožný katolík.
Patříte do stejného kanálu jako ten vykuk Petřík! Naštestí pravda a láska zvítězí v tom má ten vámi opovrhovaný Halík pravdu.
A že špiníte památku Václava Havla o vás mnohé vypovídá, Havel byl taky disident jako vy to si pamatujte. Jenom vyvoláváte nenávist.
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Friend, 8.3.2012 18:31:20)
Odpovědět
Jahoda, katolická církev neslouží Bohu. Důkazem scestnosti katolické církve je například uctívání a modlení se k tzv. svatým. Uctívání a modlení se k čemukoli nebo ke komukoli jinému jako k bohu místo uctívání Ježíše Krista je Bohem výslovně zakázaná modloslužba.

Skutečný křesťan, skutečný následovník Ježíše Krista nikoho neuráží, neprovokuje, nevyhrožuje násilím apod., čehož se vy dopouštíte - viz například tyto vaše příspěvky v diskusi:
- pravá Jahoda, 7.3.2012 16:19:08) Odpovědět
já za to nemůžu,že se staříkům již nepostaví ,nemůžou proto onanovat a neukojené libido se jim vrazí do chování,které pak velntilují u monitoru do celého věta.
- Jahoda, 8.3.2012 15:52:54) Odpovědět
Jen pro vaši informaci ,měřím 198cm a zhubnul jsem na 125kg , cvičím a hubnu. Vrtošivích staříků jako jste vy se vůbec nebojím,s váma bych vyrazil dveře levou zadní. - konec citace

Je zřejmé, že vy nemáte v sobě Ducha Božího, protože, Jahoda, Boha neprosíte denně o jeho podporu, pomoc, moudrost, inspiraci aj.
Začněte s účinnou nápravou na prvním místě u sebe. Nedělejte křesťanství ostudu. "Vyndejte trám ze svých očí".
Re: Drsná reportáž TV Nova:NE všichni Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Guyver, 11.8.2012 20:51:03)
Odpovědět
Friend, kdybyste měl v sobě ducha Božího a ne ducha sýrového, nemusel byste tady diskreditovat křesťanství svým politickým školením mužstva.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 11.8.2012 20:17:57)
Odpovědět
Ty a jahoda? Hromada lejna jsi.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 15:33:08)
Odpovědět
Bouchaček mám víc a věřím ti že by jsi se přede mnou podělával. Podělávali se přede mnou jiní a středně velcí soudruzi. Také prosili o ochranu přede mnou VB.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 15:52:54)
Odpovědět
Jen pro vaši informaci ,měřím 198cm a zhubnul jsem na 125kg , cvičím a hubnu. Vrtošivích staříků jako jste vy se vůbec nebojím,s váma bych vyrazil dveře levou zadní.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 17:06:21)
Odpovědět
I jeden tak vysoký jak jsi ty když mě měl potkat na chodníku, tak se vrhl do frekventované ulice a na protější straně hledal kde nemají zamčené dveře aby se přede mnou ukryl. Jen se nechlub svou výškou, Kdyby jsi byl skutečně tak vysoký, tak by jsi netrpěl takovým komplexem méněcenost a nedal by jsi se na procikánský aktivizmus. A co vlastě deláš? Čím si vyděláváš na živobytí? Spratku? Radějí si ubožáku hraj se svými kuličkami kapesní biliár a nech těch svých rádobyhumanistických slintu.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 15:29:31)
Odpovědět
To jsem nepsal já ale díky. Nevím jestli ten volek "jahoda" je tlusťoch. Řekl bych že je to mladý volek což ovšem neznamená že by nemohl být tlusťoch ale i slečen také asi nemá úspěch. Tak to totíž bývá u všech aktivistu a aktivistek. Tlamu samý syflák.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 15:24:50)
Odpovědět
Hele všiváku, jestli ty jsi křesťan, tak já jsem Panna Orleánská. Také vůbec nejsem náboženský fanatik a nikdy jsem nenapsal nic takového aby jsi mě mohl považovat za náboženského fanatika. Dokonce jsem nikdy v dospělosti nebyl v kostele i když jsme Bibli četl.
I já jsem poznal několik slušných komunistu a hodně neslušných antikomunistu. Dokonce v krimu i slušné bachaře. Rovněž hlupáku za všechno špatné co se stalo v ČSR od roku 1945 neviním jen komunisty. Přece jen ti nechodili manifestačně volit jednostnou kandidátku Národní Fronty. Já nechodil nikdy a nebál jsem se že mě zavřou. Co jsi dělal ty špíno za komoušu?
Opakují, jdi zrůdo hlásat lidství, slušnost a ohledy k cikánum a neukájej tady tu svou "humanitu". Ukájej se tím svým vajglem v podvlékačkách. Ty tvé iditské slinty o mé sexualitě dokazují že jsi idiot a né slušný člověk a humanista.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 15:42:31)
Odpovědět
Budu k vám shovívaví a slušný. Jsem dobrý člověk a pobožný katolík ve středních letech. V osmdesátých letech jsem byl na vojně a mohu vám potvrdit ,že to bylo dobré časy a šťastné mládí. Na vojně jsem byl a poznal mnoho slušných lidí , Slováky MaĎary, Cigány. Víte už tehdy jsem vážil 130kg a žádný cigán si na mě nedovolil ,měl jsem s nimi dobré korektní vztahy. Tím nechci říci že bych byl nějaký cigánofil ,ale zkrátka nemůžu si na ně stěžovat. Také jsem zažil život a práci po socialisticku. Lidé byly štastní a spokojení ,nikdo nebyl extrémě bohatý jak káže Kistus Ježíš a proto si komunistů doteĎ vážím, i když už 20let volím KDU jak víte. Dnes je doba zlá ,nezaměstnanost chamtivost a víte proč? Může za to nekřesťanský kapitalismus kde vyvolení mají všehno a obyčejní lidé nic , protože kapitalisté na Ježíše kašlou. A pamatujte co je psáno: Spíš projde velbloud uchem jehly, než vejde bohatý do Božího království." (Mt 19,24)
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 18:01:22)
Odpovědět
Ty že jsi slušný člověk? To slušný člověk nadává a uráží tak jako ty? Vždyť to ty jsi mě začal nadávat. Jsem názoru že když cikání chtějí být považovaní za lidí, tak nechť se také jako lidi chovají.
Ty nedokážeš pochopit, je to pro tebe asi moc těžké pochopit, že cikány pro jejích zlodějství nesnáší nikde na světě. Zlodějina je jejcíh přirozenosti, přímo vytální potřebou. Zřejmě nepochopiš, že já takové zloděje a nejen cikány považují za škodnou, která nemá mezi lidmi co dělat. A ty který se považuješ za slušného křesťana máš pro zloděje, lupiče i mordýře pokud jsou cikání obrovské pochopení.
Zřejmě jsi byl také z prospěchářství u komunistu. Už jsem psal, že jsem poznal slušné komunisty i mezi bachaři v krimu. Také si mě předvolal do kaceláře bachař tak zv. výchovný nadpr. Blahuta a řekl mě že si mě všichni váží, jen že nedokáží pcohopit, proč pořád dávám najevo takovou zarytou nenávist k jejích soc. zřízení. Ani o antikomunistech si nedělám žádné iluze. Dokonce ani o přezbožných katolících. Budeš se zřejmě divit, tak oni ani černoši o svých černých bratrech vůbec nemají dobré mínění. Také se především olupují a vraždí mezi sebou.
Mé lidství tak daleko nesáhá, abych miloval každého na potkání. Ty ano?
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 8.3.2012 18:09:04)
Odpovědět
Podívejte pane Stilet nic ve zlém , ale podívejme se do Bible. Když vás v USA přepadne a okradne černoch, měl byste nastavit druhou tvář. Příště vás už nepřepadne a dá se na cestu Ježíše Krista.
A jestli jste opravdu četl Bibli o čemž hluboce pochybuji ,ovšemže. tak se dočtete , že máte milovat své nepřátele, tudíž černochy cigány i bratry komunisty.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Stilet, 8.3.2012 22:48:18)
Odpovědět
No Jahodo, to je cesta do Pekla. Nevím proč bych měl někomu nastavovat svou tvář když mě uhodí. Tak se mu budu snažit napráskat víc jak on mě. Kdyby se podle tvého nápadu řídili třebas jen Češi, tak bychom se spolu už český nemohli bavit. Jahodo, já byl nechtěně mezi kriminálníky třebas jako prvotrestaný jsem byl zařazen do II. skupiny, neboť bych při zařazení mezi prvotrestané je nepříznivě ovliňoval. Soudy ale všechny politické zařazovali mezi staré několikráte zavřené kriminálníky. Tak jsem musel být mezi krimináklníky a také i mezi cikány. Nedělám mezi krimínálínky rozdílu. A to je to co právě ty děláš. Na cikánské kriminálníky se diváš s láskou a pochopením a nechceš jejích zločinoist brát na vědomí. Zločinec je zločinec ať je jakékoliv rasy. A cikání, jak je ti to nepřijatelné jsou zočinci už všichni a to zločinci rodilími. Proč bach na jejích rasismus nemohl odpovidat rasismem bělošským. Také za bující zlodějské řemeslo cikánu, se zasluhují ti bílí česští "podnikatele" kteří jejích zlodějskou kořist odkupuhjí a vědí že je to kradené. Dokonce aby se lupu mohli okamžitě zbavit, mají své obchody otevřené neopřetržitě.
Jahoda, tak jak jsem ty kriminálníky poslouchal a pozoroval, tak oni žádné svědomí nemají a už v krimu si plánovali další zlodějské kousky jen co se dostanou ven. Podívej, ti potkaní na lidí neutočí a ani jím nijak výrazně neškodi alidem se vyhýbají a je nebezpečně neohrožují a přesto je každý chce všemožně hubita také tak činí. Proč by neměli lidé hubit škodnou z řad kriminálníku kteří jsou daleko škodlivější jak potkani? Jejích náptrava je nesmyslem. Vždy budou škodnou a cikání tuplem. Mě jsi začal nádávat proto že odsuzují škodnou z řad cikánu. Že by jsi je ty chválíl a děkoval jím či nastavoval ještě všechny tváře i ty zadní dole aby ti je rozkopali? Tomu nevěřím. To potom nejsí člověk ale hovádko. I zvířata se brání tak proč by se neměli bránít škodné i lidi? Před cikány si dávají lidé pozor všude kde je znají a pokud to někdo popírá, tak je lhář a pokrytec.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jahoda, 1.4.2012 1:27:46)
Odpovědět
mě pane Stilet zaujal komentář Vilena,který volá po smrti jak cigánů,tak těch,kteří jsou dle něj na jejich straně.
Jem rád,že sem ten komentář napsal,není nad nacistickou upřímnost.))
A pouze u těch cigánů nezůstane,pak bude jejich nenávist vedena jiným směrem a jedno jakým .
jinak,když už jsme u těch čechů,cigánů,rasizmu a zabíjení...já bych doporučil knihu TAK PŘÍSAHALI,kde se popisuje řádění čechů na němcích po válce.
A tyto zločiny je třeba také odsoudit,stejně jako ty nacistické,proč se neustále zamlžují a nemluví se o nich?
Třeba o těch desítkách německých dětí do 15 let,které postřílelo partizánské komando během divokých odsunů někde na vlakovém nádraží,stejně jako o pochodu smrti z Brna při kterém zahynulo spoustu němců ubitých lopatama a pažbama pušek a bylo pohozeno v příkopu a v koncentračním táboře před rakouskýma hranicema pak tisíce němců umřelo hlady a na epidemie neléčených nemocí?
Jenom v našem kraji bylo ihned v květnu 45 zřízeno patrizánských soudů a během nich postříleno na tisíce lidí,ubito ,umučeno a veřejně popraveno.
Mě na té knize zaujala jedna zmínka ,abych se vyjádřil,proč o těchto českých zločinech píši.
Byla to právě katolická církev a spostu farářů,která pronásledovaným němcům poskytla útočiště a nejednoho němce schovala na farách v kostelích a i jinde.
Že se jednalo převážně o české faráře,kteří si museli vytrpět okupaci naprosto stejně jako každý jiný čech a nejednoho z nich,stejně tak i z jech blízkých gestapo umučilo a popravilo,poslalo do koncentráku?
Hned jak se ale naskytla příležitost odpustit a ukázat trochu toho lidství,jejich víra jim nařídila odpustit a pomoci!
A o tom celé to křestanství také je,tj odpustit a tu druhou tvář také nastavovat.I když to je někdy ale opravdu moc těžké a nejde to s "proudem".
Že je toto jednání vyloženě apolitické a proto také leckdy odsuzováno ,nehodí se leckomu do plánů ?
A stejně také s poukazováním na lidskou nenávist a zlobu a jedno jakým směrem,také toto počínání se mnohým politicky angažovaným nehodí.
Ještě,když jsme u těch zavražděných němců,tak jejich masové hroby jsou neoznačeny a zapomenuty a i o tomto jsou podána svědectví přeživších němců,kteří tam chodí navštěvovat místa odpočinku svých blízkých.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(marfi, 6.3.2012 19:02:10)
Odpovědět
Jo když vydím toto tak jsem rasista,kdo by chtěl takovou pakáš vedle sebe.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(nellepší jahoda, 11.8.2012 19:16:59)
Odpovědět
Jsem rád rasista, hňupe!!!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Alberto Kvěch, 16.7.2014 14:06:25)
Odpovědět
Pane. Nevíte co mluvíte.Vážený pane, není většího problému než trvale rostoucí počet cikánů v Česku. Uvědomte si ,že zaplaví celé Česko se všemi ctnostmi.Etnikum, které se stane majoritou a Vy pokud nejste cikán se budete jen vystrašeně divit co se děje.Vlastně nepřestanete vyděšeně zírat i pokud jste cikán, protože budete štvát jeden druhého a jeden druhému budete překážet.Cikáni jako etnikum může žít s ostatními,(nic proti ním) ale pouze v nepatrném množství.Už dnes není kam se před nimi nastěhovat, protože jsou všude a ten bezpočet jejich dětí rychle dorůstá.Jste provokatér, probuďte se pane a neobhajujte hlouposti. Včera šla kolem mého bydliště opět nová cikánská rodinka(stále další a další) a světe nediv se, ta rodinka čítala 29 lidí hned po nastěhování. Jsem přesvědčený že do měs. jich bude 60 až 70.Já osobně znám romáka, který má 24 dětí, každé to dítě bude mít min. 8 až 10 dětí, tj. 240 lidí v nedaleku a aby jste se trochu probral pane, vynásobte to 8 a dostanete malou armádu čítající 1920 lidí, většina z nich rodí mezi 16 a 17 rokem - jde to tedy velmi rychle pane a jestli se ti naši politici neprobudí,jsme v hajzlu.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Alberto Kvěch, 16.7.2014 14:08:14)
Odpovědět
Pane. Nevíte co mluvíte.Vážený pane, není většího problému než trvale rostoucí počet cikánů v Česku. Uvědomte si ,že zaplaví celé Česko se všemi ctnostmi.Etnikum, které se stane majoritou a Vy pokud nejste cikán se budete jen vystrašeně divit co se děje.Vlastně nepřestanete vyděšeně zírat i pokud jste cikán, protože budete štvát jeden druhého a jeden druhému budete překážet.Cikáni jako etnikum může žít s ostatními,(nic proti ním) ale pouze v nepatrném množství.Už dnes není kam se před nimi nastěhovat, protože jsou všude a ten bezpočet jejich dětí rychle dorůstá.Jste provokatér, probuďte se pane a neobhajujte hlouposti. Včera šla kolem mého bydliště opět nová cikánská rodinka(stále další a další) a světe nediv se, ta rodinka čítala 29 lidí hned po nastěhování. Jsem přesvědčený že do měs. jich bude 60 až 70.Já osobně znám romáka, který má 24 dětí, každé to dítě bude mít min. 8 až 10 dětí, tj. 240 lidí v nedaleku a aby jste se trochu probral pane, vynásobte to 8 a dostanete malou armádu čítající 1920 lidí, většina z nich rodí mezi 16 a 17 rokem - jde to tedy velmi rychle pane a jestli se ti naši politici neprobudí,jsme v hajzlu.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Janrohac, 6.3.2012 6:03:49)
Odpovědět
Jakto,že jim gádžové nechcete dát zadarmo uhlí a taky nějakou Becherovku,pro děti k snídani.
Re: Drsná hloupost je obviňovat jen cigány
(Jacek, 6.3.2012 7:29:07)
Odpovědět
Uvědomte si že ty poloopice jen využívají podmínky , které jim připravili jiní. Jsou to neziskovky podporované ze západu jako je Člověk v tíni, Romea, Rada vlády , tv Nova, atd ... To jsou ti praví viníci! Pánek není žádný malý blbec a moc dobře ví co způsobuje.
Re: Drsná hloupost je obviňovat jen cigány
(mag, 6.3.2012 7:59:43)
Odpovědět
Kdo Vám dal právo urážet poloopice ?
Re: Drsná hloupost je obviňovat jen cigány
(Kalous, 6.3.2012 12:35:31)
Odpovědět
Jo - nejsou to poloopice ale velmi inteligentní lidé tzv. Trawellerové, nový výraz pro Romy z Brusele. Od r. 1945 se rozhodli trawellerovat ze Slovenska, Maďarska a Rumunska do České republiky protože zjistili že zde žijí největší bl.bci na světě co potkali za 1500 let při své cestě z Indie, odkud je vyhnali.
Re: Drsná hloupost je obviňovat jen cigány
(Explorer, 6.3.2012 15:22:31)
Odpovědět
Moc se těším až dotrawellerují až do té brusele.
Re: Drsná hloupost je obviňovat jen cigány
(felix.julec, 7.3.2012 16:39:13)
Odpovědět
To je teprve začátek.Až bude Rumunsko v Šengenu to bude teprve travelování.Naši vnoučci uvidí v originále co my starší pamatujeme z mládí.Černé krásky s usoplenými dětmi(teď nejsou vejce,pak nebudou ani slepice).Plačeme,že obyvatelstvo stárne a ubývá nás.Za tohoto stavu pokud se nezmění pravidla,bude v ČR obyvatel přibývat a pokud nebudu do té doby po smrti,tak to bude ten pravý čas odtud kamkoliv zmizet z pudu sebezáchovy.Žádný jiný stát v okolí nemá tak debilní představitele jako ČR,která si bude asi na semeno pěstovat toto etnikum.
Re: Drsná hloupost je obviňovat jen cigány
(České bílé ušlechtilé, 12.8.2012 13:33:12)
Odpovědět
Vždycky mne pobaví, když o poloopicích chrochtají pochcaná prasata.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(felix.julec, 6.3.2012 8:36:22)
Odpovědět
Paní Janáčková lituji vás.Tady se nedá ničeho dobrého dosáhnout.Přeji vám jen to,abyste se pokud možno ve zdraví dožila zaslouženého důchodu.Pokud se chcete milosrdně zachovat k cigánům,tak jim dejte materiál aby si mohli vybudovat nějaké betonové bunkry a nebo kupte vozy,aby táhli zase o kus dál.Jiná pomoc je marná.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(DAP, 6.3.2012 9:44:23)
Odpovědět
Reportáž je stará - zajímalo by mě, co se od té doby změnilo (nejspíš nic, protože jinak by byly "fanfáry").
Celá věc je velice jednoduše pochopitelná - proč by měli nějací cigáni pracovat, když totéž (ve skutečnosti ještě více) v penězích dostanou, i když nepracují ?! Proč by se měli snažit chovat slušně, když se naučili, že viníkem všeho (i toho, že nežijí slušně) je bílý "rasistický" gádžo a oni jsou vždycky jen "poškozenou obětí" ?!
Ukázkou toho byl ten cigán v reportáži co říkal : "NEDAJÍ nám uhlí a čím mám potom topit !?"
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Jirka, 6.3.2012 10:09:28)
Odpovědět
Příklad ze života:

Cikánská rodina - oba rodiče "invalidní důchodci" (z ležení u televize asi bolí záda), 5 dětí. Příjem rodiny 28.000 Kč na dávkách od státu. Zažádali si o příspěvek 80.000 na auto - dostali ho. A k tomu 6.000 Kč, aby měli za co jezdit. Připomínám, že se jedná o lidi, kteří nevědí, co znamená slov práce. Kolik by ti dva nekvalifikovaní rodiče pěti dětí vydělali prací - on např. kopáním výkopů a ona uklízením? Jistě ne víc, než dostávají nyní za nic z našich peněz.

Takže se nedivme - chovají se logicky a ekonomicky. Ve státě plném bílých pracujících pitomců, kteří to vše platí!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(Petr T., 6.3.2012 10:57:23)
Odpovědět
Také znám podobný pijavice,v Č.Krumlově a Větřní jich jsou mraky..........
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizuji lidi
(xxxx, 6.3.2012 12:42:16)
Odpovědět
Naprosto standartní situace. Z ležení a žraní ztloustnou, dostanou cukrovku nebo jim otečou nohy, v krajním případě filmují bolest zad, to se nedá dobře zkontrolovat. Na výroby děcek mají energie dost. Poslední poznatek ze sociálky Brno - přijede cikánka na invalidním vozíku, sesedne a vyjde svižně po schodech 2 patra, cikán s vozíkem vyjede výtahem (bylo tam míň místa) a zase pro filmování manželku naloží.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(candrbál, 6.3.2012 15:45:06)
Odpovědět
vy Diliny bíle, ste rasisty, budete platit a platit,dame to do Hágu,vsechno zaplatýte,za dvacet rokú tady bude romastan a vy budete pracovat a my séfovat, tak to bude, diliny bile,rasisticky
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Alfons, 11.8.2012 19:26:30)
Odpovědět
Drbane, jen počkej, až to vypukne. Tak se na Vás sesypeme jako kobylky! Ohromná spousta lidí je na vás tak příšerně naštvaná, že rozbuškou, čmoude, pokud víš co to je, může být cokoliv, co nám provedete špatného a nezachrání vás ani černočerná tma. Na vašem místě by se mě dobře nespalo.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Vilen, 6.3.2012 19:33:20)
Odpovědět
---Češi mají povinnost bránit svoji zem a zabít každého kdo o ni usiluje.-Cikáni jsou nepřítel!-A s nepřítelem se nediskutuje-!Ten se zabíjí!!:-Stejně tak ti kteří jim nadržují!!-
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Vilen, 6.3.2012 19:33:21)
Odpovědět
---Češi mají povinnost bránit svoji zem a zabít každého kdo o ni usiluje.-Cikáni jsou nepřítel!-A s nepřítelem se nediskutuje-!Ten se zabíjí!!:-Stejně tak ti kteří jim nadržují!!-
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 11.8.2012 21:03:38)
Odpovědět
Příliš patetické! Mnohem jednodušší, levnější a humánnější by bylo, postavit před ně činely na nožičkách, které by dělaly: DZIN! DZIN! DZIN! Pojďte za mnou, Romále, půjdeme do Nové Země! DZIN! DZIN DZIN! Nebudou tam poldové, ani nutnost pracovat, DZIN! DZIN! DZIN!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 11.8.2012 21:05:32)
Odpovědět
...myslel jsem tím, že by odpochodovali sem: http://cs.wikipedia.org/wiki/Nov%C3%A1_zem%C4%9B
Okamura by si na tom mohl vydělat.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(fixus, 6.3.2012 22:21:59)
Odpovědět
tady je to ale aRomatický ;)
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(sociálka, 7.3.2012 10:12:13)
Odpovědět
Pane Vráno-Kronusi, vraťte sociální dávky, které neoprávněně pobíráte a zaplaťte alimenty na syna!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Jaroslav Kronus, 8.3.2012 2:23:43)
Odpovědět
Nakopu tě do kaďáku!
Vandas kandiduje na prezidenta
(Rendec, 7.3.2012 17:17:56)
Odpovědět
www.dsss.cz
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 11.8.2012 19:09:42)
Odpovědět
Jak by řekl Daniel Makay:
"Tady diskutuje královské kněžstvo, lid svatý a vyvolený."

STILETE, JAHODO, PANE MNOHA NICKŮ...POPLACH, VŠICHNI FOFREM K TOMU NOVÉMU ALLÁHČLÁNKU - SLOUHA SE VRÁTIL! A S POSILAMA!!!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 11.8.2012 21:28:58)
Odpovědět
...koukám, on už je tady taky.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Pravá Jahoda, 11.8.2012 22:31:54)
Odpovědět
90 % příspěvků z této dizkuze sem psal provokatér a pan Stilet mu naletěl jak malý kluk.
Takže asi tak,,
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Stilet, 12.8.2012 14:40:35)
Odpovědět
Možná jsem naletěl, ale to by naletěl každý. Je tady několik individuí kteří zneužívají nicky jiných. Někdo to umí někdo se prozradí? Proč jste jste hned se neohradil proti zneužívání svého nicku jakýms zbabělým podlím hovadem? Proč jste se nebráníl?
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Pravá Jahoda, 12.8.2012 19:22:03)
Odpovědět
na to jsem již několikrát upozornil a to je problém těchto stránek.
Vám nic nevyčítám pane Stilet,ale zkuste se vžít do mé situace a přečtěte si co tam bylo napsáno ve jménu mého nicku za hnus a tu nenávistnou reakci vzápětí.
No to se pak nedivte,že jsem sem zratil chut psát,takže asi tak.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(pawerot, 12.8.2012 2:36:11)
Odpovědět
Buď hrdý na svoji rasu!

Triumf bílé rasy lidí:
http://www.youtube.com/watch?v=3DqPtV2KNas
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(čtvereček-sůva-obrácená miska-péro-péro-kolečko s křidýlkama a tečkou uprostřed, 12.8.2012 9:03:20)
Odpovědět
Čtvereček-kuře-doutník-obrácená miska péro-péro-pletýnka kuře-kuře-doutník!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(bregnon, 12.8.2012 6:39:24)
Odpovědět
Nedaleko Černobylu je hezké městečko, kam bych je vyvezl a bylo by po problému (v rámci EU). Úrodu na polích by měli velkou a snad by časem vyhynuli jako Mayové, kteří taky nezvládli přizpůsobit se civilizaci a to byli daleko inteligentnější.......
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 12.8.2012 8:07:17)
Odpovědět
Omyl. Mayové nevyhynuli, ale použili tzv. "chazarskou lest". Tj. v době, kdy byla jejich civilizace na vrcholu, se plánovitě samozmizeli. Oblast Černobylu není výhodná. Spíš ta Novaja Zemlja, což je souostroví. Dva hlavní ostrovy by se pak jmenovaly "Maharadžoustvo Indoeurópske" a "Macurův ostrov"-na památku Zdeňka Macury, předsedy Ateistické strany Ježíš je Pán atd:
http://www.4vize.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=107
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Pravá Jahoda, 12.8.2012 8:24:00)
Odpovědět
to pawerot:
když je zde již řeč o těch rasách,chtěl bych ještě poznamenat,že hebrejský Izrael měl vybudovanou státní infrastrukturu,
hospodářství,
zemědělství,
armádu,
vědce a byl plně gramotný od 12-let věku.
Navíc stavěl na svou dobu velké stavby jako chrám na chrámové hoře,kamenné silnice a spoustu jiných staveb.
Měl vybudován zavlažovací system ,košer hygienické zásady,které po zdravotní stránce převyšují svou dobu o celá tisíciletí a životní úroveň v Izraelském státě vysoce převyšovala životní úroveň okolních národů.
A to vše v časech,kdy Germáni,Slovani a Sasové běhali v oděvech z ulovené zvěřě,žili v jeskyních v prvobytně pospolné společnosti jako polozvěř a praktikovali kanibalizmus.
Těžko totiž vysvětlovat kanibalským germánům,sasíkům a pod. to,
že maso se nedává do stejného hrnce kde bylo předtím mléko,
že je třeba si před každým jídlem mýti ruce
je třeba mýt jídelní nádobí
příbor
není hygienické se dotýkat mrtvol a pak jíst nemytýma rukama
že je třeba odpadky vyvážet na jedno místo (smetiště)
že je nutné,aby si člověk jeden den v týdnu odpočinul a nedělal
že je nutné držet jeden den bezmasou dietu,aby se organizmus očistil od jedů
a dále i spoustu jiných rad Košer návodů v časech před několika tisíci let před našim letopočtěm.
Navíc měl Izrael v těch časech i leteraturu,psal poezii(král Šalamoun) a měl své moudré rádce,jejichž moudrosti nebylo v tehdejším světě rovno.
A navíc Izraelští politici nekradou!
Být tak Česko v pouští lokalitě s politickou zlodějskou reprezentací,jako má v soušasnosti,rychle se z nás stanou pouštní kočouní nomádi.
S politiky jako je DR Rath,který kradl,kudy chodil zcela jistě!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 12.8.2012 8:56:52)
Odpovědět
Nemyslím, že by pawerot byl příliš reprezentativním, exemplářem hrdé bílé rasy. Připadá mi jako zamindrákovaný záprtek s hodně velkou hubou a velice, velice malým mozkem. Taková obdoba Slouhy na poli rasovém.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 12.8.2012 8:08:25)
Odpovědět
...koukám, že hieroglyfická obrana zafungovala a Slouha se zdekoval.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Guyver, 12.8.2012 12:22:50)
Odpovědět
ale - starý články, co se tvářej jako nový. Stroj času? MUHEHE!!!
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Alberto Kvěch, 16.7.2014 15:08:01)
Odpovědět
Vážení, cikánům nelze vytýkat , že jsou cikáni oni jen jsou. Bordel dělají politici, kteří uplácejí jejich raketový růst početí, berou pracujícím gadžům a cikány si vydržují za naše peníze - je nutné tlačit na změnu ničemného politického systému. Bez politických stran se rozhodně obejdeme, jako bez tak velkého počtů cikánů.
Re: Drsná reportáž TV Nova: Cikáni kradou a tyranizují lidi
(Alberto Kvěch, 20.7.2014 10:23:44)
Odpovědět
Je třeba činit a ne kecat o soužití,sociálně vyloučených atd. Kecal Sobotka socan, ale nevyřeší nic.Co dělat. V prvé řadě je třeba zastavit cikánů populační eplozi.Okamžitě zastavit vyplácení dětských příspěvku na více než jedno dítě.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také

euPortal.cz

Ostře sledovaný projev Vladimira Putina. Tady ho máme celý kompletně v češtiněJak to byl doopravdy s Havlem, Čalfou, spoluprací s StB a dohodou s komunisty? Havel se prý skrýval u agenta StB. Čtěte svědectví disidentaExčlen vedení ODS: Zeman, zvrácenosti a úchylnosti, strašný Majdan. Rusové Putina drtivě podporují. Vše může špatně skončit, agresivita NATO nás vede k válceCelkový dluh USA přerostl 18 bilionů, tedy 18 tisíc miliard dolarů. Za Obamy vyrostl o 70 procentZápadní banky odřezávají ruské subjekty od likvidity. Otázkou teď je, zda to teď Putinova hrdost spolkne, aby přikročil už teď k dalšímu logickému kroku...

euServer.cz

Neuvěříte, jakou radostnou zprávu oznámil Dalajláma. Týká se i naší země a Bursíkovi a knížeti se to vůbec líbit nebude!Rusko čeká ekonomická katastrofa, tvrdí Západ. A toto vzkazuje sebevědomý Putin...

ePortal.cz

ODSák z Prahy 4 se podělil o své zkušenosti s touto velice nepříjemnou záležitostíTakto tvrdě utřel člen Svobodných Dienstbiera. Na které straně stojíte vy?

Eurabia.cz

Benjamin Kuras pro Reflex: „Zachraňme křesťany a zastavme příliv muslimů“USA: vojenský kaplan obviněn ze šíření křesťanství v armádě

FreeGlobe.cz

Porošenko chce převzít zpět kontrolu nad strategickým územím Krymu. Rusové: Raději to nezkoušejteÚtoky na Lužické Srby v Německu dosáhly znepokojivých rozměrů

Nezdravi.cz

Do roku 2017 by měli vzniknout umělé "mikrobytosti" pro testování lékůHorká zóna před západním prahem: Jsou černoši morčata a lidstvo „planetární nemoc“? Je ebola umělá? Budeme o jídlo škemrat u „státního spasitele“?

ParlamentniListy.cz

Vláda by mohla dát každému z nás 100 tisíc. Peníze se jen hromadí v bankách. Možná přijde i válka, varoval Babišův poradce, známý ekonomČT vysílala pořad o Petru Nečasovi. Sice bez Nečase, ale zato s nadšenými studenty, kteří chválili jeho i jeho politiku
Články autora
Průzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
Doporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

dixienet.org

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Pat Buchanan

Ron Paul

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Československo 2008 tour