reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Antisemitismus se dere na povrch

Autor: Redakce | Publikováno: 16.9.2006 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

Reakce čtenáře EUportalu Karla Orlíka

Michal Semín je věroučně potomek těch, kteří rozsévali antisemitismus po celém křesťanském světě. Jan XXIII. věděl, proč je na místě omluvit se židovskému národu za všechno, co jeho předchůdci tomu národu provedli. Michal Semín je naladěn proti-židovsky dál.

Dokládám to na jeho větách:

- "Požadují-li Izrael a USA splnění rezoluce o odzbrojení Hizballáhu, činí tak neoprávněně přinejmenším do té doby, do které odmítají uznat závaznost těch rezolucí OSN, jež Izrael vybízejí k vyklizení okupovaného území."

- "Vedení války ze strany Izraele je tedy nejen nemorální, ale z hlediska strategie i kontraproduktivní."

- "Daleko rozumnější hlas z křesťanských kruhů zazněl z Říma, z úst papeže Benedikta XVI., který si je vědom nejen nebezpečí, pramenícího z radikalizujícího se islámu, ale i morálně nepřijatelné politiky státu Izrael v řešení sporů se svými sousedy." (EUportál, 15.8. zde. )

1/ Každý, kdo má alespoň základní informace o okolnostech, za kterých vznikl stát Izrael, ví, že Izrael nemohl okupovat území žádného státu, neboť tam v květnu 1948 žádný samostatný stát neexistoval. Žvásty o okupaci vymysleli Arabové a levice je papouškuje.

2/ Nemorální by bylo, pane Semíne, kdyby Izrael odmítal reagovat na islámské teroristy, které podporovala a podporuje naprostá většina libanonských muslimů, kteří v občanské válce libanonské křesťany zabíjeli anebo je přinutili emigrovat. Nemorální by bylo nereagovat na vybudování husté sítě podzemních bunkrů na libanonském jihu. Nemorální byly audience zločince Arafata u papeže Jana Pavla II. v době, kdy Vatikán odmítal vůbec uznat existenci státu Izrael a navázat s ním diplomatické styky.

3/ S ohledem na bod 2/ by měl Benedikt XVI. směrem k Izraeli o morálce spíše mlčet. Islám se neradikalizuje, jak se Benedikt XVI. domnívá, on je radikální od doby svého vzniku. To jen vynález střelných zbraní zbrzdil na pár století povinnost muslimů dobýt svět!

Karel Orlík

reklama
2918 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Ondřej Slačálek, 16.9.2006 1:24:48)
Odpovědět
Myslím, že Michal Semín skutečně má sklony reprodukovat křesťanský antijudaismus, živnou půdu pro antisemitismus, ale spíše svými postoji k Talmudu (a vůbec snahou vysvětlovat Talmudem současnou politiku státu Izrael), jak ve své polemice správně vystihl Benjamin Kuras. Poněkud podivně zní jeho citace Buchanana (i když je vtipná) o americkém Kongresu jako o dalším území okupovaném Izraelem - je otázak, zda je to míněno jako kritika jednostranných sympatií vůči Izraeli, nebo jako nějaké naznačování temných vlivů židovského spiknutí - druhý případ by splňoval kritéria pro sklony k antisemitismu, první nikoli. Ale to, co mu vytýká autor, je přece normální kritika Izraele, která je plně legitimní a těžko ji lze napadat za antisemitismus a antijudaismus. Nebo je antisemitou každý aktivista za práva Palestinců, každý, kdo v blízkovýchodním konfliktu nedrží palce Izraeli?
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Maro Skřipský, 16.9.2006 10:36:22)
Odpovědět
S tou Buchananovou letitou větou je to trošku složitější. Souvisela s americkou účastí v první válce s Irákem. Podle Buchanana a dalších izolacionistů nepřinášela tato válka Američanům vůbec nic a největší zájem na ní -z pohledu paleokonzervativců- mělo izraelské ministerstvo zahraničí. Svou roli jistě sehrál i fakt, že pro zásah v kongresu lobbovali Perle, Krauthammer a Kristol, dnešní vlivní neokonzervativci, které Buchanan vždy obviňoval ze "dvojí loajality"
Jinak Pat rozhodně není antisemita, dokonce jsem náhodou odchytil na netu nějakou debatu, kde ho jakýsi neonacista označoval termínem :"konzervatvní populista, často prožidovský, škodí naší věci"
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Josef, 16.9.2006 14:17:53)
Odpovědět
Mate problem - co vas ceka a co vas nemine!
Zatim, co si tady akademicky nadavate, Sharia nastupuje vas sjednotit vsechny pod jednu viru Alaha a Cesky lev ve znaku muze dostat navic drzet savli! ! Holandsky ministr spravedlnosti navrhuje dat muslimum vice svobody se chovat podle jejich tradic a navrhuje sharia zakony sloucit demokraticky s holandskymi. V momente jak se to stane budou moslimove zadat stejne zakony ve Spanelsku, Francii a v Britanii. Jak dlouho to potom vezme, nez je naordinuje Ceske Republice Brusel? Ironii je, ze do opozice v Holandsku se dostaly dohromady krestane, paedophile rights party PNVD and neo-fascist groups! Takze stejne jak dopadli krestane v Holandsku budete mit na vybranou : Dat se na Islam, nebo se spojit do opozice cesti zide se zbytkem krestanu na strane Izraele a nenavidenych USA! ( ktere se brani podle nazoru Evropanu blbe)!
THE HAGUE, 13/09/06 - Justice Minister Piet Hein Donner considers the Netherlands should give Muslims more freedoms to behave according to their traditions. Muslims refusing to shake hands is fine with him. And Sharia law could be introduced in the Netherlands democratically, in the minister's view.

Muslims have the right to experience their religion in ways that diverge from Dutch social codes, accordign to the Christian democrat (CDA) minister. He thinks Queen Beatrix was very wise not to insist on a Muslim leader shaking hands with her when she visited his mosque in The Hague earlier this year.
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Anonymní anonym, 16.9.2006 16:00:41)
Odpovědět
v roce 732 u Poiatiers nebo také zváno u Tours porazil Karel zvaný "Kladivo" obrovskou arabskou armádu a zastavil tak arabskou invazi do Evropy, za necelých 1000 let byla poražená turecká armáda u Vídně vedená vezírem Karou Mustafou a následovali tažení Evžena Savojského bitvami u Zanty, MohačeII., Petrovaradina, tažení generála Laudona, zdá se že opětná invaze islámu zase žádá rozhodný protiúder
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Josef, 17.9.2006 20:08:56)
Odpovědět
Jen tak na okraj anonymovi.......v roce 732 u Poitiers nebo také zváno u Tours porazil Karel islamskou armadu.... ten Karel ma mnohem sympatyctejsi jmeno a sice Charles Martel !----------------

On ten clanek Michala Semína je v podstate kombinace nabozenske nenavisti, rasismu a zavisti k zidum stejne jake pouzivaji nejen proti zidum, ale dnes i proti krestanum islamsti imanove. Kdo utoci na katolickou cirkev, zacne krizackymi vypravami a palenim carodejnic, a kdo utoci na zidy zacne okupaci palestinskeho uzemi, konspiraci zidu a zavisti nad jejich schopnostma zachazet s penezi. I Arafat svych 300 milionu vydelanych terororismem parkuje pro manzelku dodnes v zidovskych financnich domech v Londyne a v Parizi.

Hazballa je teroristicka organizace, ktera odstrelovala Izraelske uzemi specificky mesto Hajfa, kde 40% obyvatel jsou muslimsti Arabove. Poukazuje na roztriskany Bejrut, ale zamlci, ze v obytnych ctvrtich byly ukryty rakety stredniho doletu, ktere mely zasahnout Tel-Aviv, a ze je Izrael vybombardoval nejdrive? A proc by mel cekat? Vubec nechape o co jde ve valce, kdo zabije nejvice nepratel a rozseka nejvice vojenskeho materialu protivnika, ten vyhraje. Rozsekane pristupove cesty a mosty ze Syrie zamezily prusun cerstveho streliva a posil. Hazballa stoji Iran 100 mil. rocne. Militantni vetvi teto organisace veli Iranci. Jestlize autor vycita zidum, ze okupuji cast palestinskeho uzemi (West-Bank), byli by zide blbi, kdyby to neokupovali. Uzemi Izraele je v te oblasti misty siroke jen 20 km a cely Izrael se odtud da rozstrilet obycejnymi minomety a Katyuschema. Na to staci strategicky i svobodnik ve vysluzbe jako ja! Slouzil jsem lidu! A na nacviku utoku proti zapadonemeckym revansistum na ose Srakonice,Prachatice,Volary mi namrzly usi, takze i vim, co jsou vojenske ztraty.

A dalsi rana multikulturismu je, ze Papez, ktery na universite mluvil k akademikum se zminil o Byzantine Emperoru Manuelu II Palaeologusovi, a tim rozbouril cely muslimsky svet, Maroko odvolalo embasadora, turecky president Papeze odsoudil a pritom na konci listopadu ma Papez jet do Turecka s ratolesti miru! Asi nedostane viza! Hlavni titulky v iranskem tisku hlasaji, ze za papezovym vyrokem jsou zide! Demonstrace misto modleni jsou od Maroka po Indonezii!

Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Anonymní anonym, 17.9.2006 23:47:02)
Odpovědět
Josefe, já samozřejmě vím, že to Charles Martel, to Martel myslím znamená "Kladivo" Karel znamená Charles takže sem moc nelhal, studuji u nás málo je známého generála Ernsta Gideona von Laudon,žák Suvorovova , generalissimus rakouské armády a slavný osvoboditel Bělehradu, křížové výpravy hodně jmenované byly pro muslimský svět daleko menším problémem než mongolská invaze takže je to takový prázdný argument hlavně v kontextu, že se muslimové v Evropě zastavili až u Vídně
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Josef, 18.9.2006 0:09:48)
Odpovědět
Ja te z niceho neobvinuji, me jen chybelo to slovo "Martel", ktery beru jako lek pred spanim!
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(ricci, 16.9.2006 21:00:40)
Odpovědět
Josefe obávám se že máš pravdu. Co nového v Kalifornii
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Ejakulátor, 16.9.2006 10:13:54)
Odpovědět
pár vtípků:

Víš co potřebuje Izraelská armáda aby obsadila Teherán, Damašek a Tripolis?

Dostat rozkaz!
Generálové Dajan a Elazar, kteří se velice nudí, si dávají svou ranní kávu. "Není co dělat" povzdechne si Dajan. "Co takhle přepadnout další arabskou zemi?" zeptá se Elazar, "co myslíš?" "To není k ničemu," odpoví Dajan, "co bychom dělali odpoledne?"

Při Jom Kipurské válce se jede podívat Sadat na Sinajskí poloostrov, když tu kolem jeho džípu projíždí celá ustupující egyptská armáda. Sadat zadrží nějakého vojáka a ptá se: "Co se děje?? Izraelská protiofenzíva???" "Ne" odpovídá voják "Jede sem Šaron v džípu."

Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Ondra, 16.9.2006 11:06:55)
Odpovědět
Celá ta diskuse kerou Michal Semín rozpoutal je mimo. Je třeba rozlišovat mezi státem Izrael a judaismem jako takovým. I když člověk nemusí mít k židům nějaké přehnané sympatie (jako třeba já), tak může podporovat (třeba i jen zčásti) politiku státu Izrael. Vidím to tak, že Izrael je tím pověstným kanárem v dole (trik, který používali horníci ke zjištění jestli dole je plyn, který by je zabil). Protože kdo je dneska ochoten postavit se islamofašistům? Pár Evropanů (nemnoho), Amerika (ale pod vedením GWB to dělá špatně) a právě Izrael. Talmud ty Semínem zmíněné citace samozřejmě obsahuje, stejně tak jako má každá náboženská kniha svým způsobem výzvy k násilí. Ale nikdo to nepraktikuje. Nikdo, kromě islamistů.
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(virila, 17.9.2006 16:59:11)
Odpovědět
Antisemitou je každý jedinec s výhradami vůči sionismu. Argumentace k článku je obsáhlá i obsažná, jenom v ní ani jednou nezazní výraz : neokonzervativní ! Všechno v historii již bylo a kdoví, co bude. Ale neokonzervativismus, jako producent na povrch se deroucího anitisemitismu tady reálně je. Kdo to nevidí, nic nechápe a pochopí, až neokonzervativci společně se státem Izrael zatáhnou Bushe do války s Íránem.
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Jiří Zahrádka, 18.9.2006 10:21:52)
Odpovědět
Já bych se trochu zastal pana Semína.

Kdo mě zná tak ví, že rozhodně antisemita nejsem, naopak, mám k Izraelitům velký respekt - a to nejen z nějakých povrchních, politicky korektních důvodů, ale protože mě fascinuje množství světových géniů v různých oborech, kteří byli či jsou Židé. Stejně tak jsem před lety odsuzoval dle mého názoru příliš rychlou a nevhodnou reakci Jana Pavla II. na ostřelování palestinského uprchlického tábora, které sice odsoudil celý svět, ale Izraelci se za to omluvili a uvedli, že šlo samozřejmě o omyl (pokud vím, tak se snažili zacílit pozice Hizballáhu).

NICMÉNĚ:

Semín, ať již jsou jeho postoje k Izraeli jakékoli, v tom svém článku myslím dostatečně podložil svá slova. Nedovedu posoudit údajné vytrhávání citátů Talmudu z kontextu, ale chápu, že některá protikřesťanská vyjádření se mohou křesťanům nelíbit, stejně jako se Židům mohou nelíbit slova z křesťanských textů. To je normální, texty vznikly v jistém historickém kontextu a měli bychom umět mít k druhým úctu ne tehdy, když se přizpůsobí nám, ale i když má názory jiné.

Upozornění na nedodržení rezolucí OSN ze strany Izraele je také logicky zcela v pořádku. A tím netvrdím, že jsem pro ústupky Izraele, ale jen to, že používáme-li rezoluce OSN jako argument, může tak logicky činit i druhá strana. S tím bychom měli počítat vždy, když takovými rezolucemi argumentujeme.

A v neposlední řadě je nutno trochu se zamyslet nad tím, jestli forma posledních akcí Izraele byla nejšťastnější. Nasupilo mě, když jsem četl pohoršení nad tím, co dělá Izrael jen kvůli dvěma vojákům... Arabové by si měli zvyknout na to, že pro žido-křesťanskou civilizaci jsou i dva, i jeden jediný lidský život dostatečně cenné proto, aby se rozpoutala rozsáhlá ofenzíva s cílem jejich záchrany a také předejití (pokud možno) dalším podobným útokům. Jenže je otázkou, jestli klasická "frontová" válka v nynějším sporu nakonec nepomohla nejvíce právě druhé straně. Jakkoli Arabové asi hráli pro kamery, je fakt, že bombardování obydlených částí Libanonu a strasti civilistů musí trochu semknout hrdlo každému soucitnému člověku.

Tedy, nevím, jak je to s antisemitismem pana Semína. Ale buďme dostatečně féroví a naslouchejme argumentům obou či všech stran. Buďmě morálně silnější než nepřátelé. To dává dobrý základ i pro rozhodování o silových akcích. Jinak se to může obrátit proti nám.
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(GLOWi, 18.9.2006 12:20:10)
Odpovědět
Nemylte se, pan Semin je antisemita jako remen. Staci si zagoogglovat a najdete tvrzeni (priblizne jak si pamatuji), jako ze holoucaust je vykladany zidy jako nejvetsi tragedie lidskych dejin, ale co je to proti Bohovrazde ( kterou ovsem provedli zide).
Argumenty, ktere pan Semin predklada maji pouze prostredek jak svuj antisemitismus argumentacne podporit.
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Jiří Zahrádka, 18.9.2006 12:37:14)
Odpovědět
Jestli to takhle někde formuloval, tak je to samozřejmě hrůza! Ale já jsem posuzoval jeho konkrétní text.

Nicméně, jestli to s tím holokaustem a zcela demagogickým srovnáním s Bohovraždou je skutečně Semínova formulace, tak je to tedy skutečně na pováženou.
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Anonymní anonym, 18.9.2006 12:03:26)
Odpovědět
"Buďmě morálně silnější než nepřátelé....." hřbitovy jsou plné lidí morálně silnějších, po případě si to mohou nechat vyrazit na náhrobek
Jak se říká: "S dobrým slovem a bouchačkou dojdeš dál než jen s dobrým slovem."
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Jiří Zahrádka, 18.9.2006 12:33:26)
Odpovědět
S tím ale souhlasím. Já jsem tam výslovně zmínil silová řešení, která jsem neodmítal. Naopak - jen jsem pravil, že dobrým základem pro ně je morálka. Jsem pro násilí proti grázlům. Ale pro ochranu a respekt vůči nevinným. V krajních situacích války je téměř nemožné vyhnout se nevinným obětem - právě proto by válka měla být skutečně krajním řešením. A tím mimochodem netvrdím, že Izraelci to teď neměli "rozjet." Otázkou je mi však forma a rozsah jejich akcí. Chci silný a respektovaný Izrael. A nevím, jestli poslední akce v Libanonu nešly spíše proti tomuto cíli.
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Anonymní anonym, 18.9.2006 14:16:33)
Odpovědět
dejme tomu,ale kdy bude zase debata s Danem, rád bych se zase něco dozvěděl
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Jiří Zahrádka, 18.9.2006 14:40:50)
Odpovědět
:-)) Dan měl minulý týden nějakou lepší chvilku, kdy ani moc neurážel. Jenže u něho člověk nikdy neví, kdy začne s urážkami a nekonečným opakováním již mnohokrát prodebatovaných věcí, nemluvě o demagogii. Takže se tady razí spíše apatický postoj k Danovým komentářům; někteří dospěli k závěru, že s Danem nemá smysl diskutovat, protože jemu o věcnou diskusi nejde.

Minulý týden to bylo celkem fajn, ale člověk má chuť k diskusi spíše s jinými komentátory...
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Anonymní anonym, 18.9.2006 15:19:48)
Odpovědět
tenhle web by měl být hlavně o ekonomii a EU, tyhle články sem moc nepatří, radši bych se dozvěděl něco o ekonomii
Re: Antisemitismus se dere na povrch
(Dan, 20.9.2006 0:34:43)
Odpovědět
Antisemitismus v Evropě byl od té doby co tam přišli židé a faktem je, že od jeho vyvrcholení tedy WW2 a holokaustu, je snad nejlepší situace v dějinách evropských židů, ikdyž ne ideální.

Adolf Hitler tvrdil, že žádný žid nikdy nic převratného nedokázal a nedokáže uskutečnit.. byla to přehnaná lež, blud.

Už v jeho období to byl např. Einstein či Heinkel a mnoho dalších.


Vy a Vám podobní zase tvrdíte opak.. také je to ovšem blud.

Přehnaný obdiv ke státu Izrael a jeho kondici je nesmyslný.

Viz. Izraelská armáda...např.

Tank Merkava 3/4 je zcela prvním Izraelským tankem, jinak byl používán licenční britský Centurion a jeho různé modifikace.

Současná "izraelská Merkava" je propšpikována americkými a britskými technologiemi, je poháněna licenčním americkým agregátem, pocházejícím z dílen General Dynamics.

Izraelská policie je vybavena jako základní zbraní jistě velmi kvalitní a spolehlivou "izraelskou" pistolí Jericho - kopie čz 75, ale velmi zdařilá.
Izraelské letectvo je vybaveno americkými letouny F 16 a dalšími, loďstvo americkými křižníky Katraid, Německými ponorkami Dolphin či francouzskými torpedoborci..

Pokud je známo něco z Izraele, pak je to armáda, nikoliv nějaké vyhlášené civilní produkty.. ano to je na špičkové úrovni, zejména všk díky americkým a evropským zbraňovým systémům či jejich odvozeninám.

Po 40 letech kopírování a přejímání, vyvinul Izrael svůj vl. tank 4. generace a několik ručních palných zbraní, jako třeba pistole Desert Eagel či spec. samopal Taerglah MK7.

Nevím, zdali je to důvodem k nějakému velkému jásotu nad Izraelskými technologiemi, bohužel poslední konflikt v Libanonu příliš nepřesvědčil nikoho o této realitě.

Naštěstí, jsou tu spojené státy a jejich Patriot system, také dodaly Izraeli spec. laser k likvidaci raket a min.

Německo zase tiché ponorky, schopné sloužit jako nosiče jaderných zbraní.


Kde by bez pomoci těchto velmocí byla dnes izraelská armáda, v které např. v letech 1960 - 1975 působilo na 700 amerických, britských a francouzských poradců/, kde by byla bez miliardových finančních injekcí z USA do vývoje, či bez německých dotací a darů do techniky, asi tuší každý realista.