reklama
reklama

Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem

Autor: Jiří Payne | Publikováno: 19.7.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Je načase usilovat o přívětivý stát

Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem. Není to zase tak nic nového, za komunismu to bylo stejné. V něčem je však dnes představa politiků o člověku dokonce horší. 

Když jsme se v roce 1990 rozkoukávali, jak má vypadat demokratický parlament, vyprávěli nám poslanci z Francie: „Právě projednáváme nový zákon o poplatcích ze psů. Až bude schválen, bude následovat osmiletá legisvakanční lhůta, aby se všechny úřady, archivy a dokumenty mohly v klidu připravit a aby občan vůbec nepocítil, že se nějaký zákon změnil.“ Ne že bych považoval francouzskou byrokracii za vzor, ale důsledný ohled na nedotknutelnost občana je imponující.

V souvislosti s vydáváním pasů pro děti nedávno vytvořil stát nelidské podmínky. Není chybou občanů, že si hodlají vyzvednout pas pro děti až tehdy, když jej potřebují. Je chybou státu, že neumí změnu, kterou sám zavedl, zvládnout bez nelidských podmínek pro občany. Podobná situace nastala před několika lety při výměně řidičských a občanských průkazů. Nyní se opakuje u registru motorových vozidel.

Kdyby se chtělo, tak se řešení snadno najde. V některých zemích například provádějí výměnu průkazů pro každého v týdnu, kdy má občan narozeniny. Žádné nelidské fronty nemohou nastat a během jednoho roku se stihne s jistotou celá agenda. Máme možnost podávat ověřené doklady úřadům prostřednictvím notářů, podstatná část státní administrativy by mohla být okamžitě zrušena, protože občan by na úřad vůbec nemusel přijít.

Žádáme po vládě, poslancích a senátorech, aby okamžitě zastavili změny ve výkonu státní správy, které nejsou připraveny tak, aby se nedotkly svobody jednotlivých občanů. Zejména parlament má hájit zájmy voličů proti vládě a neplní svou hlavní povinnost! Zejména poslanci vládní koalice necítí vůbec žádnou odpovědnost vůči voličům. Pokud se parlament nepřesvědčí o tom, že provedení zákona je bezchybně připraveno, nesmí vládě žádný podobný návrh zákona schválit. To, co náš Parlament toleruje je na úrovni pokusů na živých lidech. Je to selhání parlamentní demokracie, poslanci hájí zájmy vlády proti občanům vlastní země.

Možná nesleduji zprávy s dostatečnou pečlivostí, ale zatím jsem nezaznamenal, že by se omluvil ministr, který kalamitu způsobil, ani předseda vlády.

Kromě toho jsou povinné pasy pro děti výsměchem utopii evropské integrace! Zatímco před zavedením Schengenského systému mohly děti svobodně cestovat, v důsledku evropské integrace nyní musí mít vlastní pasy. Elektronický pas kojence je stejně k ničemu. Evropská unie se zoufale pokouší řešit negativní důsledky zavedení Schengenského systému. Namísto deklarované svobody pohybu narůstá byrokracie.

Čtěte také:

Čína je proti EU tržním rájem

„Evropské zločiny“ – další útok na naší suverenitu?

STRANA SVOBODNÝCH OBČANŮ – Náš program

 
 

Komunistický stát měl své socialistické pojetí člověka. Byl pro něj pracovní silou a jako s takovou s ním zacházel. Od toho se dovíjelo někdy až nelidské zacházení, jindy zase nepřijatelné zásahy do soukromí, nebo nepřiměřená z veřejných prostředků placená péče. Jaké pojetí občana nyní? Pro současný stát už člověk nemá ani hodnotu pracovní síly. Stát na něj číhá s radarem na každém kroku, filmuje si ho kamerami způsobem, který si ani komunistický režim nedovolil, odposlouchává jeho rozhovory, zavádí povinnost sledovat s kým si kdo telefonuje a dopisuje přes počítač, zřizuje si novou tajnou službu a ozbrojená přepadová komanda pod ministerstvem financí, občana staví do bezprávné role proti zvůli exekutorů, občany předem vystavil evropskému zatykači i za trestné činy, které u nás trestné nejsou a většina občanů vůbec neví, že za ně mohou být postiženi, bez vědomí občanů předává zahraničním úřadům citlivé osobní informace jak o občanech, tak o firmách. Na úřadech vytváří nelidské podmínky. Svoboda a oprávněný zájem občana pro naše politiky neznamenají nic.

Je načase, abychom začali bojovat o svobodu proti zákeřnému, nespravedlivému a nehospodárnému státu a politikům, kteří tento stát řídí. Je načase, abychom usilovali o přívětivý stát. 

Kde vyšlo: blog.idnes.cz

Klíčová slova: socialismus  | občanské svobody
reklama
5350 čtenářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Hardy, 19.7.2012 5:16:10)
Odpovědět
bohužel, je to tak.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Fiter, 19.7.2012 7:00:31)
Odpovědět
A to by naši poslanci a nejen oni měli snad pracovat pro blaho lidu který je zvolil?Má ty prostoto.Jim jde hlavně o sebe a své rodiny.Nákupy nemovitostí,ukládání financí na zahr.účty,nákupy zlata a drahých kamenů,jachty kotvící v jihoevropských přístavech,nákupy nemovitostí v zahraničí to je jejich parketa.Dělá si snad starost s dluhem jako prase nějaký hochštapler Kalousek? Nedělá! A taky proč? Není sám kdo vysává tuto zem.Těch poctivých bláznů je tam jen hrstka.Všechno to jsou falešní hráči.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Stilet, 19.7.2012 14:22:41)
Odpovědět
Hardy, že by až nyní? Nebylo to už od vzniku republiky? Jenže dnes je většina čechu přece jen vyspělejší a tak to vidí lépe. Dnešní republika je jen kopií té tehdejší.
Horší je že se češi vždy dali snadno oblbnout tatičkováním vlasti. Uctívání těch tatíčku se vždy považovalo a považuje za projev vlastenctví.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Hardy, 19.7.2012 15:47:18)
Odpovědět
Jistě, nebylo to jen za nýnějších poměrů, bylo to i za první republiky a ono to je i občas na Západě. ale tam je fakt, že přistižený politik z funkce odstoupuje, často i při podezření, že něco udělal. U nás se funkce a koryta drží všichni jako klíšťata. a po dobrém nikdy neodejdou.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Stilet, 19.7.2012 21:29:56)
Odpovědět
A odstupují pro maličkosti. V ČR by si nikdo takové maličkosti ani nevšinul. To ani v někdejší ČSR se nestávalo.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Politics, 19.7.2012 21:50:18)
Odpovědět
Který/kteří z politiků v USA v posledním desetiletí odstoupil/odstoupili třeba kvůli podezření z korupce nebo kvůli jiným záležitostem?
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Stilet, 20.7.2012 23:32:07)
Odpovědět
No ona se v USA zase tolik korupce nepáchá, ale odstupují z jiných v ČR bezvýznamných poklesku.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Politics, 20.7.2012 23:54:25)
Odpovědět
Z jakých jiných důvodů politici v USA odstupují?
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(meda, 22.8.2012 2:53:14)
Odpovědět
cemu se ale divime,kdyz si to nechaji obcane libit,tak proc ne,oni to ty hnojsky politici vedi,tak cemu se divit.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Šoumen, 19.7.2012 9:16:08)
Odpovědět
Payne, Payne. Sám za tento stav neseš odpovědnost a teď se stavíš do role arbitra. Vzpomeň si na dobu před 20 lety, již tenkrát jste měli ty občany-dobytky v plánu. A ty a ten Jakl, na tom dnes už nic nezměníte, včetně SSO, spolku diletantů, podobnému dnešní vládě. Ani s Jaklem prezidentem. Ale bohužel jsou i lidé, kteří dokáží ve volbách změnit vládní diletanty za úplně jiné další diletanty z SSO, pro které bude občan zase jenom dobytkem.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Medikolog, 19.7.2012 9:47:00)
Odpovědět
Přesné. A navíc ty pasy pro momona si nařídila byrokracie EU a stanovila i termín.. kratší osmi let! Jakpak se pan Peyne stavěl ke vstupu do EU, k přijetí Lisabonského diktátu (údajně "Lisabonské smlouvy")?
Už zase a bojovat za co?
(ddavid, 19.7.2012 12:10:37)
Odpovědět
Bojovat v době, kdy neskutečně hloupí a důvěřiví občané OPAKOVANĚ volili "menší zlo", je fakt utopie, protože občané jsou navíc již politickou nekorektností totálně zpitomělí. Místo boje by stačilo zásadně dodržovat právo a zásady demokracie, plus ctít osobní čest a odpovědnost za spáchané zlo-činy.
Autorova slova: "Je načase, abychom začali bojovat o svobodu proti zákeřnému, nespravedlivému a nehospodárnému státu a politikům, kteří tento stát řídí. Je načase, abychom usilovali o přívětivý stát."
Re: Už zase a bojovat za co?
(pavjan, 19.7.2012 14:03:20)
Odpovědět
Je třeba se taky trochu koukat po okolním světě, aby to, co si vybojujem nebylo ještě horší a na rozdíl od tohoto nevratné.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(děd, 19.7.2012 12:20:02)
Odpovědět
Tihle chlapi ce lezou z jedné zaplivané politické putiky do druhé, jsou nejlepší. Jždy jsou s běžným lidem. Změňte si alespoň jména, nejlépe stát, kde občané nebudou mít za dobytek VÁS. Pokud politiku nebudete dělat z přesvědčení, a srozumnou smbolickou odměnu budete s lidmi zždy "nakládat" a ne pracovat pro ně !
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Petr 2, 19.7.2012 13:59:44)
Odpovědět
Za příčinu vítězství fašismu v evropských zemích je možné považovat nestabilitu a nejednotnost místních (většinou koaličních) vlád, přetrvávající ekonomickou, politickou a společenskou krizi, nedůvěru veřejnosti k demokratickým principům a také obavy vyšších a středních vrstev z rozšíření revoluce do dalších zemí a růstu moci
A tak říkám --jediné možné je ,dát jim padáky (Kalouskovi-jsou ve skladech)
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Morálka, 19.7.2012 14:24:54)
Odpovědět
Nezodpovědní a morálně zaostalí p o l i t i c i ZVYSOKA KAŠLOU na většinu občanů státu !!!

Ty morálně zaostalé a nezodpovědné politiky NECHCEME !!!
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Stilet, 19.7.2012 14:31:20)
Odpovědět
Péťo, nežli začnete mluvit o fašismu v EU, tak si nejprvé něco o tom fašismu přečtěte. Fašismus byl jen Italský a nebylo vůbec horší jak Sovětsko-Čsl. socialismus. Své hnutí "Fašismem" pojmenoval sám Musolini, nejprvé obdivovatel komunistu. Možná že EU má něco společného s fašismem,i nacismem i sovětismem. To já z dálky posoudit nedokážu.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Petr 2, 19.7.2012 15:58:11)
Odpovědět
Čerpaný zdroj " Vikipedie "
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Stilet, 19.7.2012 21:31:33)
Odpovědět
No to je ten pravý zdroj informaci. Pro bolševiky a levičáky.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Prest, 19.7.2012 21:34:19)
Odpovědět
Stilete, nevěříte nikomu a ničemu, protože podle sebe soudíte ostatní.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(mag, 19.7.2012 14:31:56)
Odpovědět
No on celý stav začíná už v tisících vyhlášek a předpisů, které občánek musí znát a chovat se podle nich (gauneři samozřejmě nemusejí) - takže je prakticky vždy vinen, u tisíců kamer na ulicích a jinde, u shromážděných a na jednom místě (pro pozvané) uchovávaných dat o finanční situaci, zdravotní a rodinné situaci, o majetku, o ... o... no prostě o všem. Kam se hrabal bolševik se svými kádrovými dotazníky a desetitisíci práskači. Orwell by se divil.
Čeští politikové jednají DAREBÁCKY !!!
(RAF, 19.7.2012 14:47:22)
Odpovědět
Vládní politici snižují a ukončují finanční podporu státu pro rodiny s malými dětmi, pro nemocné občany, pro školství, pro sociální zařízení, pro handicapované lidi, pro hasiče atd. atd.
- S VÝJIMKAMI:
. na finanční podpory pro romskou populaci
. na zvyšování platů soudců, poslanců, senátorů, prezidenta a ministrů
. na miliardy v rámci církevních restitucí politici peníze najdou !!!

Politici cíleně likvidují většinovou populaci v ČR !!!

HANBA politikům !!!!!!!
Re: Čeští politikové jednají DAREBÁCKY !!!
(anonym, 19.7.2012 18:10:21)
Odpovědět
A jestlipak víte, proč politici cílevědomě likvidují většinovou populaci v ČR? Přece se nic neděje bez příčiny.
Re: Čeští politikové jednají DAREBÁCKY !!!
(AF, 19.7.2012 18:41:01)
Odpovědět
Strašně morálně zaostalí, bezohlední a chamtiví omezenci (Bilderberg Group, Římský klub, Trilaterální komise, MMF, ECB aj.) chtějí, aby mohli co nejvíc bohatnout na úkor většiny lidí, snižovat počet ostatních lidí na Zemi. Tak si vymysleli a naplánovali zrůdný a zločinecký NWO=New World Order a ten se snaží uplatňovat.
Zkorumpovali morálně zaostalé vládní politiky, kteří pro svoje osobní zisky okrádají většinu lidí ve státě.
Re: Čeští politikové jednají DAREBÁCKY !!!
(MrDalík, 19.7.2012 18:39:18)
Odpovědět
Ano, hanba politikům (které jsme si demokraticky zvolili). Je mi nás líto.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Marie, 19.7.2012 16:40:21)
Odpovědět
Fajn, ale JAK chcete jít proti rozhodnutí EU, když je velice nepravděpodobné, že z EU odejdeme. Většina zákonů, které vymyslí úředníci EU, jsou holé nesmysly. Nevím, proč je tamější poslanci schvalují, je to proti zdravému rozumu. Já jsem byla PRO vstup ČR do EU. Ale tohle, co je dnes, to je vězení a Kocourkov a většina lidí, kteří souhlasili, se dneska chytají za hlavu - do tohodle hnoje by nikdo už nešel. Dnes bych řekla NE. Ale kdo to mohl vědět. Ale co teď s tím? Existuje vůbec nějaká realizovatelná rada???
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(RaN, 19.7.2012 17:19:23)
Odpovědět
Referendum O VYSTOUPENÍ Z diktátorské EU.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(ISLANDSKÁ mírová a zároveň účinná REVOLUCE, 19.7.2012 18:00:42)
Odpovědět
Komentář byl smazán
tohle všechno, co tu je napsané, je pravda

pejzácký velkomédia to šikovně zamlčují
Pro koho je Strana svobodných občanů
(anonym, 19.7.2012 18:04:59)
Odpovědět
Strana svobodných občanů - není od věci napřed si zjistit, co pro tu stranu znamená svobodný občan. Je to člověk, který má na kontě minimálně dvacet miliónů. Hezká představa, taky bych chtěl být svobodný občan. V jistém smyslu ale mají pravdu, protože svobodný v tomhle systému je skutečně jenom ten, kdo má minimálně takové konto. Nevím kolik nás tady teď diskutujících do této kategorie patří, ale pro mně tahle strana není.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(frantisek zajicek, 19.7.2012 19:31:47)
Odpovědět
No a co,obcane jsou prece dobytek,to vim podle sebe,dobytek FZ
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(TP, 19.7.2012 20:12:43)
Odpovědět
Je velkou chybou soudit podle sebe všechny další lidi.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(anonym, 19.7.2012 19:35:44)
Odpovědět
Kvůli takovým exemplářům jako je Korte lidé nenávidí Židy.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(U.C., 19.7.2012 19:39:48)
Odpovědět
Co konkrétně Korte udělal nebo dělá zlého?
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Šoumen, 19.7.2012 20:22:01)
Odpovědět
Skoro nic, ale je to vůůůl.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(U.C., 19.7.2012 20:25:31)
Odpovědět
Na základě čeho pokládáte Korteho za vola?
(Pro úplnost - nejsem Žid ani žid.)
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(frantisek zajicek, 19.7.2012 20:42:02)
Odpovědět
Na zaklade toho,ze Korte je vykastrovany byk,FZ
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(U.C., 19.7.2012 20:50:29)
Odpovědět
Jo, u zvířat se vykastrovanému býku říká vůl.
Ale Korte je člověk.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Ot, 19.7.2012 21:13:45)
Odpovědět
Poslanec Korte ve Sněmovně exhiboval v hebrejštině

Korunu zdlouhavým projevům poslanců ve Sněmovně během debaty před hlasováním o nedůvěře vládě nasadil ve středu po 21. hodině poslanec za TOP 09 Daniel Korte. Za řečnickým pultem teatrálně vyslovil několik nesrozumitelných slabik a zase si odešel sednout. Posléze vyšlo najevo, že mluvil hebrejsky.

Z http://www.novinky.cz/domaci/273593-poslanec-korte-ve-snemovne-exhiboval-v-hebrejstine.html
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Guyver, 22.7.2012 15:03:28)
Odpovědět
A kdyby promluvil v jazyce Xhosa?
Mimo téma - dnes je výročí úmrtí světoznámého vynikajícího pianisty Rudolfa Firkušného
(Výročí, 19.7.2012 23:26:22)
Odpovědět
Rudolf Firkušný (11. února 1912, Napajedla – 19. července 1994, Staatsburg, stát New York, USA) byl český klavírista světového jména. Proslavil se mimořádnou hudebností, expresivním projevem a skvělou technikou hry. Jeho repertoár sahal od raného klasicismu až po modernu první poloviny 20. století. Od roku 1948 žil ve Spojených státech. Po pádu komunistického režimu se chtěl vrátit do vlasti a usadit se v Praze. Často zde s velkým úspěchem hrál, ale záměr se mu už nezdařil – zemřel náhle v červenci 1994.
Úspěchu dosáhl nejen svým výjimečným nadáním od dětského věku, ale též houževnatým úsilím, spojeným s vynikajícím smyslem pro sloh a stavbu každého díla. Kritikou je stavěn mezi přední klavíristy 20. století.

Dětství

Rudolf absolvoval základní hudební studia, aniž by však šlo o výuku v pravém slova smyslu. V roce 1917 však došlo ke šťastnému setkání malého Rudolfa s velikánem české hudby Leošem Janáčkem. Ten rozpoznal mimořádné hudební nadání pětiletého chlapce a svěřil zázračné dítě do péče profesionálních učitelů. Janáčkova varhanní škola byla v roce 1919 povýšena na samostatnou konzervatoř. Hudební teorii učil žáčka sám Janáček, výchovy klavírní hry se ujala Růžena Kurzová, manželka tehdejšího nejvýznamnějšího českého klavírního pedagoga Viléma Kurze. 14. července 1920 poprvé Firkušný coby osmiletý sólista veřejně vystoupil. Hrál Griega, Mozarta, Dvořáka i Chopina. Kritiky byly příznivé a koncertů přibývalo. Nejvýznamnější se uskutečnil 14. ledna 1923, kdy jedenáctiletý Rudolf vystoupil s velkým úspěchem v Praze, poprvé jako sólista České filharmonie, s Mozartovým Koncertem D-dur. Rychle rozšiřoval svůj repertoár a jeho rychlý umělecký vzestup byl strmý. První zahraniční koncert se uskutečnil v říjnu 1926 ve Vídni, kde tradičně přísná hudební kritika i publikum přijaly s nadšením nový objev z Československa. Další cesty vedly do Berlína (1927) a Paříže (1928). Jako patnáctiletý též zahrál prezidentu Masarykovi na zámku v Lánech. Masaryk ho ocenil vysokým honorářem a poskytl mu stipendium k dalšímu studiu. Na jaře 1927 Rudolf Firkušný absolvoval u prof. Viléma Kurze v mistrovské třídě konzervatoř v Brně a v roce 1930 maturoval na bučovickém gymnáziu.

Hrál v USA, v západní Evropě (včetně velkých festivalů ve Vídni, Salcburku ad.), Austrálii, Japonsku, Singapuru, Hongkongu a Izraeli. V době politického uvolnění v šedesátých letech zajížděl za matkou do vlasti a v roce 1965 si z Brna odvezl i manželku Taťánu, s níž měl posléze dvě děti.
Usadil se v New Yorku, kde jeho bydlištěm byl jednak byt na Manhattanu nedaleko Lincoln Center, tak i letní sídlo v blízkém Staatsburgu. Byl téměř každoročním sólistou Newyorské filharmonie a též Clevelandské filharmonie v době působení George Szella a od roku 1965 až do své smrti profesorem na prestižní umělecké univerzitě Juilliard School v New Yorku, kde byli jeho žáky mnozí významní pianisté.
Zároveň byl častým hostem festivalu a letní školy v Aspenu v Coloradu. Kromě sólové činnosti se věnoval aktivně i komorní hudbě a mezi jeho partnery byly takové osobnosti jako violoncellisté Grigorij Pjatigorskij, Pierre Fournier a Lynn Harrell, houslisté Nathan Milstein i Erica Morini, violista William Primrose, Guarneri Quartet a Juilliard String Quartet.

Rudolf Firkušný se při svých zájezdech do vlasti snažil všestranně pomáhat – věnoval své honoráře uměleckým školám a institucím, pro Janáčkovu akademii múzických umění v Brně vytvořil Nadaci Rudolfa Firkušného, která podporuje nejlepší studenty školy.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(fdjhdfhk, 20.7.2012 0:20:56)
Odpovědět
maji to od boha otce. jsou to kuze. ne line kuze. pracovite kuze.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(rhrzthh, 20.7.2012 0:26:18)
Odpovědět
mimochodem, kdyz tu pojizdi nejaky vlacek lustig a poudaj vsude, ze to jsou dobytcaky, neni to pro par prezivsich a jejich pocity. proste nekteri budou civet nepretrzite na ty vagony a pak se otoci a vydaji se pracovat. a jeste napisi rodicum dopis, ze potkali zidy a uz vice jako umi a pracuji a tak.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(fdgfgw, 20.7.2012 0:26:55)
Odpovědět
ucili je to tak uz ve svazaku
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(gfhfghfghd, 20.7.2012 0:27:55)
Odpovědět
zodpovednost a pile.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(bdfgdfg, 20.7.2012 0:28:33)
Odpovědět
se jim to tam zadrhne v hlave tem kuzim a vede je to kupredu.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(fgrgwg, 20.7.2012 0:30:32)
Odpovědět
je to chut pracovat a obcas se sejit s zidy a nechat si od nich vypravet pribehy plne moudra. o pilne praci. o budovani sveta. to je sen kazdeho svazaka, ktery to mysli uprimne. jsou to kuze. pracovite kuze.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(fghhsh, 20.7.2012 0:31:56)
Odpovědět
zabavneji vypadal ten spidla a jeho primknuti se k velkym postavam francouzske revoluce.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(ghfghh, 20.7.2012 0:34:28)
Odpovědět
tam jsou ty usecky jasne uz od detstvi. ten zapal. ta uprimnost. jo. nuda. necas ma navic. ma soucit s homosexualy, to umoznuje prenos z jednoho buzika na druheho.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(fghfghs, 20.7.2012 0:35:06)
Odpovědět
mohou se vice ovlivnit i kdyz nechteji
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(fghsas, 20.7.2012 0:35:56)
Odpovědět
fischer je buzik. ne ten buzik, ktery rekne verejne, ze je buzik. ten zid.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(afasfsaf, 20.7.2012 0:39:40)
Odpovědět
jsou to vsechno kuze, vi vubec, ze zmena v bilem dome, tedy cerna kuze v bilem dome je nutny doplnek k operaci dostat boha do kuze.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(fgfdgfsa, 20.7.2012 0:45:12)
Odpovědět
ale tady se schazeji asi konzervativci, kteri nejsou puritani zkopani, ale maji radi to mnam mnam essen bez svabu, ale nemelo by se o tom mluvit, kazi to dojmy z papani
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(občan, 20.7.2012 3:36:35)
Odpovědět
Občan tohoto státu si může přát pouze milosrdnou smrt, pokud možno rychlou, bez velkých bolestí. A tento stát by měl co nejdřív zaniknout, nic jiného si nezaslouží.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Pepinko 1, 20.7.2012 12:57:38)
Odpovědět
Nejsem právník ani politik,ale zaráží mě jedna věc.V poslanecké sněmovně je několik pol.stran,které nevznikly z voleb.Dokonce jsou i ve vládě.Naskýtá se otázka,nejde v takovém případě o porušení ústavy a volebního zákona?Nejsou vyhlášené zákony protiústavní?Jejich obsah účel mnohdy tonu nasvědčuje.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Rex, 20.7.2012 13:01:22)
Odpovědět
Máte pravdu. Ale taková protiprávní, zlovolné a svévolná praktika tu je od doby, kdy se "zničehonic" z KDU-ČSL v poslanecké sněmovně odštěpila strana TOP 09! Iniciátorem byl Miroslav Kalousek.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Rex, 20.7.2012 13:02:06)
Odpovědět
Máte pravdu. Ale taková protiprávní, zlovolná a svévolná praktika tu je od doby, kdy se "zničehonic" z KDU-ČSL v poslanecké sněmovně odštěpila strana TOP 09! Iniciátorem byl Miroslav Kalousek.
ISLANDSKÁ mírová a zároveň účinná REVOLUCE
(ISLANĎANÉ JSOU PAŠÁCI !, 20.7.2012 13:13:22)
Odpovědět
Komentář byl smazán
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Blabla, 20.7.2012 13:15:31)
Odpovědět
Nevím proč to srovnávání s předrevolučním systémem, tehdy bylo byrokracie a různých vyhlášek a povinností podstatně méně než teď a dokonce se občan občas svých práv dovolal i bez dlouhých soudních tahanic. Co je však teď to nemá s demokracií, svobodou a ochranou soukromí občanů nic společného. Samé hloupé povinnosti, daně, poplatky a doplatky, špiclování, průběžné až chaotické změny zákonů a povinností ukládaných občanům (o řidičích ani nemluvě)pod vysokými pokutami........
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(Katerina White, 20.7.2012 18:48:36)
Odpovědět
tak mi byl preposlan odkaz na tento clanek. pratele, ne ze by se me ta ultra hovadina dotkla, me naprosto znasilnila prazdniny, ne ze by to znicilo muj zivot, ale ziju v Anglii a mam 5 deti, ktery se MOC tesily na vsechny babicky a bratrance. A co hlupec na urade nevymyslel? Moje dite, ktery mam v pase, dva rodny listy, v obcance, umi odpovedet otazku "kdo je tvoje mama?", to dite se mnou nesmi cestovat pokud nema svuj pas. O pazakone jsem se dozvedela nahodou na internetu dva mesice pred uvedenim v platnost. Slibovane prazdniny neprobehly, deti vsechny plakaly, duvera ve vladu vymizela, dobre jim tak, pet budoucich dospelych vlade neveri ani trosku, z celeho srdce to vlade preju, jsem naprosto znechucena zcestnym nesmyslem na pseudo-ochranu deti a pokud nekdo vi, kam poslat stiznost na tu arogantni zhuverilost (s tak kratkou moznosti vyrizeni ), prosim poslete adresu, moc rada napisu stiznost.
dekuji
PS: v cizine lze vyzvednuti pasu uskutecnit s plnou moci, v Cechach NE, tam si jednoho asi musej prohlidnout, tak jsem prosim kvuli jednomu pasu letela dvakrat do Cech a dite doma brecelo bez mamy. Fuj
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(DANIEL STROŽ, 20.7.2012 22:13:54)
Odpovědět
Zavádějící titulek!!! Měl znít asi takto: čeští političtí dobytkové si zvykli jednat s občany jako by byli tímtéž. Prosím, opravte chybu.
Re: Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem
(anonym, 20.7.2012 22:13:54)
Odpovědět
Strana svobodných občanů - není od věci napřed si zjistit, co pro tu stranu znamená svobodný občan. Je to člověk, který má na kontě minimálně dvacet miliónů. Hezká představa, taky bych chtěl být svobodný občan. V jistém smyslu ale mají pravdu, protože svobodný v tomhle systému je skutečně jenom ten, kdo má minimálně takové konto. Nevím kolik nás tady teď diskutujících do této kategorie patří, ale pro mně tahle strana není.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Čtěte také

euPortal.cz

Slovní průjem a výkaly Václava MoravceKdyž už se plivá po Putinovi, tak ať to stojí za to. Úpadek amerického impéria je doprovázen jeho rostoucí agresivitouHomosexuální aktivisté brutálně napadli křesťany, křičeli na ně oplzlosti, plivali a házeli na ně výkalyRestaurace Al Capone v Mníšku pod Brdy. Vezměte si tam baseballku či samopal a možná vám za hodinu jídlo přinesou. Ale potkání Šloufa potěšiloV USA došlo ke střetu mezi ozbrojenou domobranou a federálními jednotkami. Dojde k rozpadu Spojených států amerických a boji jednotlivých států za nezávislost?

euServer.cz

Toto vám prý o Ukrajině tají média: Kam až sahá moc nacistů i nečekané souvislosti s USA, rozepsal se expert KSČM Šéf EU Herman van Rompuy chtěl jet do Ruska pro informace z první ruky. Jeho vlastní lidé ho tam nepustili s tímto šíleným zdůvodněním

ePortal.cz

Sekl se Orwell o 30 let?Postavme jim pomník za blbost

Eurabia.cz

Le Penová v Moskvě obvinila EU z vyhlášení studené války RuskuIslámští extremisté přesunují své evropské sídlo do Rakouska

FreeGlobe.cz

Francouzští socialisté zničili zemi. Francie se ekonomicky zhroutí během následujících 18 měsícůSmutek či spíše strach z různých „detailů“

Nezdravi.cz

Smrt včel: Dvě třetiny pylu v úlech je znečištěno tucty pesticidůŠkodí „mikrovlnka“ našemu zdraví? Nebo jde o bezpečné, moderní řešení? Pokud jsme udržováni naživu světlem, je tu problém

ParlamentniListy.cz

Exposlanec zavzpomínal na dnes už legendární zbabělost Karolíny PeakeVládne tu morální chudoba a duchovní chaos. Žijeme v obrovském hypermarketu, míní farář
Články autora
Doporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

dixienet.org

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Pat Buchanan

Ron Paul

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Československo 2008 tour