reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny

Autor: Redakce | Publikováno: 3.10.2006 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Bývalý prezident Chile Augusto Pinochet, zachránce Chile před komunismem, musí rozprodávat své cennosti jako jsou medaile a vyznamenání, aby pokryl výdaje na holé přežití. Soud mu totiž zablokoval jeho účty. Za vším je záminka jeho údajných zpronevěr.

Mimo to již byla dříve zatčena Pinochetova manželka, děti, osobní asistentka a právník.

reklama
1149 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 3.10.2006 8:24:57)
Odpovědět
Vždycky jsem říkal, že se Pinochet snažil málo :-)
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(richard, 3.10.2006 10:48:32)
Odpovědět
Pinochet se jen nebál dát bolševikům po čuni. Velmi chválím a vyslovuji lítost nejen nad Vaší nynější situací, ale i nad tím, že takových jako Vy nebylo ve dvacátém století více, pane generále.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 3.10.2006 12:36:42)
Odpovědět
Ano Pinochet je opravdovy hrdina, mel by dostat rad bileho lva. Co na tom, ze dal zabit pres dvacet tisic lidi, ze za jeho rezimu bylo poslapavani lidskych prav a muceni na denním poradku, a ma nekolikatisicove skore politickych veznu.... vsak si o to rekli sami, nemeli mu odporovat. Fandim jeho nekritickym obdivovatelum.... jenom me mrzi, ze jiz nemaji moznost poznat jeho vladu na vlastni kuzi....jiste by si to uzili. Ale za komunismu si ji vlastne uzili, jenom na opacnou stranu...jinak prubeh a vysledky stejne...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 3.10.2006 20:52:37)
Odpovědět
Churchill bojoval proti nacismu a nechal vybombardovat Drážďany. Bylo to "lidsky" správné? Nikoli. Byl to zločin? Svým způsobem ano. Přesto jej nikdo soudit nebude a činy tohoto velikána (ty, při kterých zemřelo spoustu nevinných lidí) jsou ospravedlnitelné, jelikož byly spáchány ve jménu obrany civilizace a jejích hodnot.

Stejné je to s Pinochetem. Ten bránil svou vlast a z globálního hlediska také stál v boji proti podobnému nepříteli, který však má dnes (žel) po světě více stoupenců a apologetů nežli nacismus a proto je popotahován po soudech. Jinak věřím tomu, že kdyby nazis dnes bylo tolik, kolik levičáků, označovali by Churchilla a podobné za zločince, stejně jako se to dnes děje generálu Pinochetovi..

A kdo říká, že Allendeho režim byl svobodným, tak je trouba...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 4.10.2006 7:20:44)
Odpovědět
Proboha, jak se opovazujes srovnavat Churchilla s Pinochetem. W.S. by se musel v hrobe obracet. Tak za prve byla svetova válka a bojovalo se o samotnou existenci Anglie a budoucnosti cele Evropy a potazmo sveta. Za druhe bombardovani mest bylo odvetou za nemecke bombardování Londýna a britských mest. S tím zacali prvni Nemci bombardovanim Londyna. Toto prirovnani je naprosto bezduche

Kdo si mysli, ze to Pinochet delal pro svou vlast a pro lid zeme a nikoliv pro svuj prospech a uspokojeni mocenskych ambici je trouba...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Shadow, 4.10.2006 10:59:41)
Odpovědět
bolševický úchyláku :-)
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 4.10.2006 11:01:25)
Odpovědět
Ne, je to to samé. Přečti si něco o Allendem jaká to byla svině a pak choď diskutovat. Vy prostě Pinochetovi závidíte a štve vás, že jste u moci v Chile nebyli a nemohli jí tak nechat okusit vaše zhoubné totalitářské a rovnostářské nesmysly. To je to.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 4.10.2006 14:10:44)
Odpovědět
No jiste, jakmile ma nekdo jiny nez pravicacky nazor, je hned komous a bolsevik ... jak proste a jednoduche ... my x oni a nic mezi tim ...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dick, 4.10.2006 13:58:18)
Odpovědět
V té době byla "studená válka" a také se hrálo o budoucnost světa. Já nechci bez rozmyslu porovnávat dva čerty, ale nacismu se připisuje cca 40 miliónů obětí, komunismu 100 miliónů...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Martin Horák, 6.10.2006 13:33:54)
Odpovědět
Pokud jde o to Churchilovo "obracení se v hrobě" tak tento pán se takto vyslovil o režimu ge. Franka:
"Není to něco podle mého gusta, ale než komunizmus nebo nacizmus, tak to bych Frankovu režimu dával přednost"
Těžko asi popřete, že Franco byl Pinochetovi velmi podobný, stejně jako režim Allendův byl dost podobný španělským "republikánům" (rozuměj komunistům) - pravda až na to, že nebyl Franco tak zpozdilý, aby se vzdal moci před svojí smrtí. To a nic jiného se Pinochetovi vymstilo. Přísloví Pro dobrotu na žebrotu platí někdy skoro doslova.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(roman, 3.10.2006 23:57:22)
Odpovědět
výsledky stejné? pinochet nechal pozabíjet 5 000 komoušů a podobných levičáků.kolik tím zachránil životů nevinných lidí si může dosadit každý sám./na příkladu kuby ,sssr,číny,vietnamu/.po vyčištěnízemě od bolševické chátry předal moc demokratickým stranám a chile je od té doby v top 20 světových ekonomik/když za vlády alendeho byla země na pokraji ekonomického krachu a vše rozkradené/. být takovíto člověk v r 1917 v rusku nepoznala by evropa hrúzy komunismu ani naciomálního socialismu.tak asi takový je to rozdíl
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 4.10.2006 7:11:43)
Odpovědět
a) jestlize je toto "vycisteni" od levicaku podle tebe spravne, jak se to potom lisi od komunistickeho cisteni zeme od kontrarevolucionaru a pod.? - jak jsem napsal - stejne jenom na opacnou stranu (o poctech se muzeme dohadovat, ale princip je stejny)
b) K tomu kratkodobemu hospodarskemu rustu: kdyz ma nekdo silnou ekonomickou a materialni podporu USA a zapadnich mocnosti, to se to pak hospodari trochu jinak, nez kdyby na neho uvalili embarga a sankce.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 4.10.2006 11:03:24)
Odpovědět
Jak se to liší ? No to je otázka, která je docela na místě. A pokud komunismus (filosoficky již ze své podstaty) není odmítán, pak je asi těžké se o něčem takovém bavit...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Karel, 4.10.2006 11:05:48)
Odpovědět
Liší se to v tom, že likvidovat bolševiky je správné v rámci vlastní sebeobrany pro záchranu civilizace. Jinak by komunisté chtěli ještě zvětšit číslo 80 milionů o pár milionů navíc. Pár tisíc mrtvých komunistů je oproti milionům nevinným obětem komunismu myslím dobrá volba.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 4.10.2006 14:03:54)
Odpovědět
Kdyby nekdo napsal: "Liší se to v tom, že likvidovat kapitalisty je správné v rámci vlastní sebeobrany pro záchranu civilizace. Jinak by kapitalisté chtěli ještě zvětšit číslo XX milionů o pár milionů navíc. Pár tisíc mrtvých kapitalistů je oproti milionům nevinným obětem kapitalismu myslím dobrá volba" (nebo si za kapitalisty dosad treba imperialisty, to je jedno) Byla by to naprosto stejna retorika ... vubec se od bolseviku nelisis, jsi stejny jako oni, jenom tahnes za opacny konec provazu...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 5.10.2006 18:59:18)
Odpovědět
No tak pokud tvými slovy táhnu za jiný konec provazu tak asi těžko budu bolševik, ale to je asi těžké ti vysvětlovat ;-) Jinak "oběti kapitalismu"? Tak jmenuj... Nepovažuji kapitalismus za bůhvíjaké terno, ale je to asi nejlepší co zatím bylo. Nevím však o žádných kapitalistech, co by jménem kapitalismu zabíjeli.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 5.10.2006 20:16:33)
Odpovědět
Nemuzes nekomu neco vysvetlovat, kdyz jsi to sam nepochopil. Patrilo to Karlovi, ktery tvrdi ze likvidovat komunisty je spravne stejne tak jako by kterykoliv bolsevik tvrdil, ze likvidovat imperialisty je spravne .. odtud i ten vyznam jeden provaz - opacny konec ... stejna nenavist a stejne metody, jenom na opacne strane barikady (vidis, ja jsem si tu praci s vysvetlenim dal, otazkou je jestli to vubec k necemu bylo :-)
A co se obeti kapitalismu tyce, za ty by se daly oznacit obeti intervenci, obcanskych valek a prevratu vyvolanych napr. v Jizni americe jen pro uspokojeni pozadavku velkych koncernu (viz Guatemala 1954 a koncern US Fruit), dalo by se tak oznacit i nekolik valek rozpoutanych kapitalistickymi staty pro ziskani vlivu pripadne zdroju danych zemi, kdy tyto akce byly dusledkem tlaku nejvlivnejsich koncernu (napr. Prvni valka v Zalivu po napadeni Kuvajtu Irakem, kdy byly oba staty do konfliktu vmanipulovany Spojenymi staty - ale o tom by sis musel precist trochu vic...) atd. atd. Samozrejme bys mohl kontrovat obetmi Marxistickych rezimu a prevratu v jinych zemich, proti cemuz bych nemohl namitnout ani slovo. Jde jen o to, ze Kapitalismus neni o nic lepsi ani o nic horsi nez komunismus, s tim rozdilem, ze kapitalisticky system nebyl nikdy tak hloupy, aby sahal lidem na soukromy majetek....
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 5.10.2006 20:51:59)
Odpovědět
Jenze to jsme u toho - ten bezbrehy relativismus - "vsichni zabijite jste jeden za 18 druhy za dvacet bez dvou, to je podle me cesta do pekel. Uz v nejakem minulem prispevku jsem mluvil o tom, ze sam komunismus je z podstaty spatny a vzdy skoncil jen hromadami mrtvol (dohromady vice nez 120 mil, to je o mnoho vice nez napriklad Hitler), komunismus destruuje hodnoty na kterych je zapadni spolecnost postavena (soukrome vlastnictvi, ucta ke svobode jednotlivce) a proto je boj proti nemu ospravedlnitelny, stejne jako je ospravedlnitelne to, co se stalo Nemcum (kde byla spousat nevinnych), ale nacismus byl stejne jako komunismus zlocinem proti civilizaci a boj proti nemu je vzdy spravedlivy. Samozrejme na druhou stranu uznavam, ze takto nelze argumentovat v pripade, ze by proti tomu komunismu bojovalo podobne zlo. Ano, kdyby Allendeho porazili naciste, samozrejme bych je neuznaval a povazoval je za zlocince. Jak vsak bylo mnohokrat zmineno, Pinochet predal moc DEMOKRATICKE vlade a udelal z Chile NEJVYSPELEJSI stat jizni ameriky.

Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 5.10.2006 20:58:24)
Odpovědět
Prvni valka v Zalivu byla umele vyvolana Spojenymi staty ? Hahaha dovol abych se zasmal :-D O tom jsem si skutecne nic neprecetl a ani cist nehodlam, protoze za Halo noviny je mi i tech par korun lito.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 6.10.2006 17:38:18)
Odpovědět
Zasmat se muzej jedine tak svoji hlouposti a nevedomosti.
V listopadu 1989 instruoval sef CIA William Webster (ktereho zase instruoval jiny sef...) sefa kuvaitske tajne sluzby Generala Fahda Ahmeda Al-Faha, ze by bylo treba vystavit irak tlaku (duvody tu rozvadet nebudu protoze by se sem nevesly a nechci te tim ani zatezovat protoze premysleni te ocividne boli) Kuvait pote navrtal nejdulezitejsi ropne iracke prameny a zasahl tim pro Irak zivotne dulezity nerv. zaroven poslal Bush (starsi) svou velvyslankyni April Glaspie do Baghdádu, kde mela 25. července 1990 nalákat Saddáma do políčené pasti zprávou (citovanou ve vsech mediich): "Nemame zadny nazor na arabsko-arabské konflikty, jako jsou treba hranicni spory s kuvajtem. Mam vám od státního tajemníka Jamese Bakera vyřídit, že irácké stanovisko chápeme, že opatření přijatá Kuvajtem se rovnají vojenské agresi vůči Iráku"
V domnení že mu jeho dřívější příznivci nebudou bránit v obsazení Kuvajtu se Saddám "schválené" invaze v srpnu 1990 dopustil ....
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Josef, 5.10.2006 19:02:39)
Odpovědět
Kdyz vyvrazdis kapitalisty, kdo ti da praci a obzivu? Vsude, kde odstranili kapitalisty je bida a hlad. Socialismus/komunismus zkrachoval kdykoliv a kdekoliv se zkousel, problem je, ze lide jsou nepoucitelni a zkousi to znovu a znovu, jako mury nad taborovym ohnem. Vsechny zhori a stale priletaji nove! Ale ty nemaji mozek, proto se jim nelze divit!
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 5.10.2006 20:35:57)
Odpovědět
Ne tak docela. Neberu-li v potaz tyranie jakym byl Stalinismus v Rusku, Cina, Sev. Korea (protoze ty byly prapuvodni myslence socialistickeho statu vzdaleny tak, že uz to vic ani neslo), pak napr. takove Ceskoslovensko melo do konce 60. let lepsi hospodarstvi a vykazovalo vetsi hosp. rust, nez zeme zapadni evropy. Pak, ale na misto odborniku nastoupili karieristi a kadri a vsechno slo do kytek. Takze u nas bida a hlad bez kapitalistu rozhodne nebyl - Beru-li za cisty priklad socialismu (z hospodarskeho a ekonomickeho hlediska) hospodarstvi CSSR do konce 60. let
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Shadow, 5.10.2006 20:55:32)
Odpovědět
To, ze podle nejakych cisel ze 60.let CSSR vykazovalo vetsi hosp. rust nelze brat v potaz. Zde byla planovana a tuha socialisticka ekonomika, ktera mela mozna sama o sobe diky exportu hutniho a zbrojniho materialu do komunistickeho bloku relativni rust, ale nebyla zde spousta zbozi, lide stali fronty na bezne potraviny atd. To nelze srovnavat.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Martin Horák, 6.10.2006 13:42:13)
Odpovědět
Vy už ty Haló noviny nečtěte a nechte si vyprávěl, jak to bylo od skutečných pamětníků, jak to bylo doopravdy - už v 50.letech se v důsledku kolektivizace rozpadlo zemědělství a fronty se stály naprosto na cokoliv, na maso často až do rána. Zatímco ještě začátkam 50.let byly v ČSR vyšší průměrné mzdy než v Rakousku, koncem 60.let již byly jejich zlomkem (a to vynechávám fakt, že bylo problém si za ně něco solidního koupit) atd..
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Dwain, 6.10.2006 17:41:23)
Odpovědět
Kdyz myslite, ze Halo noviny jsou to same, co Ekonomie od Samuelsona - bibli to vsech soucasnych ekonomu (ale pochybuju, ze vite co to je), pak k tomu neni opravdu co dodat...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(FD, 22.11.2006 0:17:58)
Odpovědět
No a uz vieme, na som sme, vsakano... Samuelsonove keynessianske zvasty moze uz dnes za "bibliu vsetkych modernych ekonomov" povazovat len:
a) student prveho semestra ekonomie (VET)
b) niekto, kto bol aspon 30 rokov v hibernacii a teda si nevsimol M. Friedmana, E. Phelpsa a dalsich
c) totalny idiot
Ktory pripad ste Vy, to mi je vlastne jedno. Skuste si najprv danu oblast poriadne nastudovat a az potom sa nou ohanajte. Vas aj nas zivot bude lahsi.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(roman, 4.10.2006 13:39:18)
Odpovědět
vyčištění od komunistů je sebeobrana/po zkušenostech z let 1917-1972/za zabitého komouše se ušetří x životů neviných lidí/za x ať si každý dosadí dle libosti / a komouši nejsou neviní lidi jsou to z podstaty zločinci!!!

do top 20 chile patří i v současnosti,takže to není embargy a podporamy,ale svobodou a volným trhem tj věci o které pinochetovi šlo především
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 5.10.2006 19:00:33)
Odpovědět
pod to bych se podepsal
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Maro Skřipský, 3.10.2006 12:21:24)
Odpovědět
Zajímavé, že se takto tvrdě nepostupuje třeba proti Castrovi...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Ondra, 3.10.2006 20:43:05)
Odpovědět
Že se ještě divíš...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(A.S. Pergill, 5.10.2006 21:32:40)
Odpovědět
Dobře mu tak, vždycky jsem ho považoval za především kriminálního zločince. Kdyby konstalace politiky v Chile byla jiná, tak by klidně vedl i socialistickou revoluci, jako Castro. Šlo mu vždy jen o peníze a osobní moc.
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Martin Horák, 6.10.2006 13:45:14)
Odpovědět
Jo, a z touhy po moci o osobním prospěchu se té moci vzdal a vrátil v Chile demokracii, že jo?
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Jiří Asher, 6.10.2006 16:18:03)
Odpovědět
Všimněte si jedné pozoruhodnosti. Komunisté povraždili od r.1918 po celém světě 160 miliónů lidí,zničili život miliónům lidí, desítkám generací a za jejich neuvěřitelná svinstva nebyl doposud téměř nikdo odsouzen.Ale sotva si někdo dovolí zasáhnout proti bolševikům jejich vlastními metodami,tak je označován za zločince a fašistu.Salvátor Aliende propustil z vězení v Chile tisíce vrahů členů komunistických komand,kteří měli na svědomí vraždy demokratických politiků, úředníků, lékařů,podnikatelů,prostě chtěli terorem zlikvidovat demokracii a téměř se jim to podařilo.
V okamžiku kdy zasáhl Pinochet tak už měna devalvovala o tisíc procent,v obchodech nebyly ani základní potraviny,brambory,chleba,hygienické potřeby atd. byly na příděl. Komunista Aliende zlikvidoval hospodářství a ekonomiku a každý den probíhal brutální teror pro demokratům.Tak jakýpak fašistický převrat,to byla obrana země proti bolševickým zločincincům!
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(Bořivoj Horský, 10.10.2006 11:58:06)
Odpovědět
jen jestli to není tím, že Pinochet byl(mimojiné) i obyčejný defraudant...
Re: Pomsta levice: Pinochet nemá ani na zaplacení elektřiny
(laky, 23.5.2012 0:03:32)
Odpovědět
sem komunista celi zivot delam rukama,nikdy sem nikomu neublizil.Dneska sem na tom podobne jako masovy vrach Pinochet.Nemam cu zrat sem nemocnej.Takove je vase trzni hospoderstvi.