reklama
reklama

Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS

Autor: odjinud | Publikováno: 25.10.2012 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

(Reflex) Europoslanec Ivo Strejček: Brusel využívá krize, aby uchvátil co nejvíc moci. Bestie se utrhla ze řetězu. Myslí si to o Evropské komisi europoslanec Ivo Strejček (ODS) po projevu jejího předsedy J. M. Barrosa. Ten žádá vznik evropské federace s vlastní armádou a novými daněmi.

Barroso v projevu o stavu Unie poprvé otevřeně řekl, že cílem je federace s vlastní armádou a daněmi. Co to pro EU znamená?

Byl to zlomový den, datum 12. září si dobře zapamatujme. Nejen tím, s jakou otevřeností Barroso vystoupil, ale poprvé bez jakékoli nahoty se ukázalo, že Evropská komise začíná dominovat. Dosud to byla organizace fungující na zadání národních vlád. Dnes ovšem Barroso nalinkoval národním státům svou představu. Teď se bestie utrhla ze řetězu. Tak dlouho jsme si ji pěstovali, až přervala řetězy a teď je neovladatelná. Je to jako scéna z Hvězdných válek, kdy se senát propadl sám do sebe a Darth Vader ho naprosto ovládne. Takhle jsem si v Evropském parlamentu připadal. ?

Podle Barrosa má být zdrojem evropského růstu rozpočet EU. Lídr socialistů v Europarlamentu Hannes Swoboda pak řekl, že jeho frakce nepodpoří rozpočet, který nebude vyšší. Tak mluví v situaci, kdy Komise všem státům diktuje úspory. Proč se nešetří v Bruselu? ??

Barroso řekl, že musí přehodnotit vlastní zdroje. Na to mají daň z finančních transakcí, nejrůznější ekologické daně, tzv. evropskou DPH. Už to mají spočítané. V tom je velké nebezpečí. Teď předsedové vlád třeba řeknou, že mají své problémy a nemohou zvyšovat příspěvky do bruselské kasy. Drží tím Evropskou komisi na uzdě. V okamžiku, kdy Unie získá vlastní rozpočtové příjmy, bude už totálně nezávislá na členských státech. Komise a Europarlament pak budou absolutně nekontrolovatelné, nezávislé, utržené ze řetězu. Už je nikdo nezastaví. ??

Čekáte tedy nové a nové evropské daně? ??

Nepochybuji, že budou. ??

Podle něj je příčinou krize nezodpovědné chování bank a zadlužování některých vlád. Přitom ale odmítá kritiku evropského modelu sociálního státu. Nevidí souvislost mezi ním a dluhy? ??

Zřejmě ne. Že banky rády půjčovaly vládám, protože to bylo považováno za nejbezpečnější investici, je jistě možné označit za nezodpovědné chování. Ale ne nezodpovědné chování bank, nýbrž vlád! Současné dluhy nejsou ničím jiným než přímým důsledkem souboje o voliče. To v Bruselu nevidí. Pro ně je evropský sociální model nedotknutelná posvátná kráva. A když o něm začnete mluvit jako o základní příčině téměř všeho, co Evropu dnes svírá, tak jste kacíř, který patří rovnou na hranici do Kostnice. ??

Proč při projevu padl i požadavek na společnou evropskou vojenskou sílu? ?

Jedním z atributů státu je bezpečnostní politika a zajištění vnějších hranic. V tom projevu bylo i to, že tohle k NATO paralelní vojenské uskupení má být schopno nasazení mimo území Evropské unie. Navíc je to atak na euroatlantické spojenectví, protože jsme součástí NATO. To je strašidelně nebezpečné. Navíc to Barroso podpořil ještě požadavkem na společného nejvyššího evropského žalobce, což znamená unifikaci národních judikatur. Vím, že leckomu v Česku se to bude líbit, ale je to nesmysl. Vymyká se to kontrole národních parlamentů, o kontrole voliči ani nemluvě. ??

Čtěte také:

Jak vystoupit z EU

Analýza: Vystoupení z EU by přineslo České republice prosperitu

Neototalitní EU je tragikomická, ale Evropa umírá a za pár let už tu nebude. Evropská komise jako soubor kreténů a parazitů

Proč vystoupit z Evropské unie?

 

Není to logická odpověď na to, že si USA dělají se svou armádou, co chtějí, a to nehledě na NATO? ??

EU se od počátku integrace v padesátých letech vyvíjela jako protiamerická idea, jako protiváha USA. Existoval však Sovětský svaz se svými satelity, takže antiamerikanismus nemohl vyhřeznout naplno. Teď se antiamerická ambice ukazuje. To je příčina takových návrhů. Ale myslím, že to bude armáda francouzského typu, bude mít nablýskané výložky a bude ozdobou dámských ložnic. Nic víc. ??

Barroso chce brzy novou evropskou smlouvu. Přitom ta poslední, lisabonská, prošla jen horko těžko. Proč přesto tak tlačí? ??

Oni využívají té zásadně krizové chvíle, aby uchvátili co nejvíc moci. ??

Ale jak si Barroso představuje prosazení nové smlouvy? ??

Řekl, že Evropská komise bude spolupracovat s těmi, kteří chtějí. Byl to vzkaz všem státům, kterým se ne všechno líbí, že si do toho už komise nenechá mluvit. ??

Co z toho plyne pro Česko? ??

Na stole jsou teď návrhy na bankovní unii. Česká vláda si musí stanovit mantinely a pokusit se zůstat mimo. ??

Proč? Bankovní unie bude přece jen pro eurozónu, ne? ??

Ano, ale bude se říkat, že tím vzniká unie v Unii a že si to nemůžeme dovolit. Bude se mluvit i o něčem, co se nazývá "opt-in", tedy možnost dobrovolného připojení. Tuto věc by si česká vláda měla vyjasnit a do bankovní unie nevstupovat. Je to o to komplikovanější, že velké banky působící na českém trhu mají matky v infi -kovaných oblastech. Proto je klíčové, abychom obhájili, že dozor nad českým finančním sektorem má Česká národní banka. Jinak může dojít k tomu, že nemocné bankovní matky budou odsávat likviditu ze zdravých dcer. ??

Podobně skepticky se k bankovní unii staví i Němci. Jejich ústavní soud ale právě v den Barrosova projevu potvrdil soulad vzniku Evropského stabilizačního mechanismu s německou ústavou, byť s podmínkami. ??

Soud v Karlsruhe je pod obrovským tlakem. Německo ručí za čtvrtinu (190 miliardami eur, 4,7 biliónu Kč) celkové kapacity Evropského stabilizačního mechanismu (700 miliard eur). Takže si politicky nemohl dovolit žádné jiné rozhodnutí. Verdikt vychází vstříc politické realitě. ESM měl fungovat už v červenci, teď se spěchá, protože ho Brusel bude potřebovat už v říjnu. Jen se čekalo na odšpuntování v Karlsruhe. ??

Jak se k tomu všemu má Česko postavit? ??

V České republice se musí rozjet debata o tom, kam Evropská unie směřuje. Celkový vývoj považuji za negaci ideje samostatného Československa. Myslím, že přichází čas na vážnou debatu o tom, zda v tomto uskupení máme dál být. ??

Co tedy máme dělat? ??

O dalším působení České republiky v EU musí znovu rozhodnout občané. Musí se o tom vést kvalitní debata, aby lidé věděli, o čem se rozhodují, co se děje, kam to směřuje, jestli se jim to líbí, nebo nelíbí. To rozhodnutí musí být zadání pro politickou reprezentaci. Příležitostí k tomu může být ona nová smlouva, po které volal Barroso. ??

Nebojíte se, že Česko bude terčem nějaké odvety? ??

Bylo by optimální, kdyby se stejná debata vedla i v ostatních členských zemích. Může se stát, že v některých státech se debata velmi přiklopí, ve Finsku to vůbec není jasné, stejně tak ve Švédsku. Kdyby se v Británii dnes konalo referendum, vůbec bych si nevsadil na jejím setrvání v EU. Jenže lidí se na další integrační kroky nikdo neptá. Stačilo by, kdyby se jeden velký silný stát stal zárodkem zcela jiného konkurenčního vývoje. ??

Takže vystoupit, ale ne první? ??

Kdyby Česká republika měla zůstat sama, tak by to byl samozřejmě problém. Ale ani téhle otázce už se nemůžeme bránit. My politici nemůžeme takhle vazalsky Česko zavázat. Pro českou suverenitu, českou státnost je to fatální. Nemůžeme si dovolit rozhodovat sami. ??

Váš kolega z Europarlamentu, Libor Rouček z ČSSD, ale říkal, že jsme na jedné lodi a je potřeba sdílet více pravomocí, aby se krize vyřešila. ??

My nejsme na jedné lodi. To je urážka všech lidí v České republice. Nejsou na jedné lodi s Francouzi, Italy, Španěly nebo Řeky. My jsme měli zcela jiné startovací podmínky, my jsme nežili čtyřicet let v luxusu amerického deštníku, kdy se budoval hospodářský projekt západní Evropy. My nejsme extrémně předlužená země. My nejsme na jedné palubě, abychom museli platit dluhy těch, co po léta žili absolutně nad poměry. Že si Češi nejsou schopni vládnout, já absolutně odmítám. To jde proti masarykovské ideji vzniku samostatného Československa. ??

Nebylo by jiné řešení než vystupovat z EU? ??

Já už si po násilném schválení Lisabonské smlouvy nedělám žádnou iluzi. Tehdy jsem ještě věřil, že odmítnutí v referendech ve Francii, Nizozemsku a Irsku musí znamenat nějakou sebereflexi. Nic takového se ale nestalo. 

(Autor: Miroslav Cvrček)

Klíčová slova: konzervatismus  | EU  | národní stát  | ODS  | suverenita
reklama
6635 čtenářů | 56 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Občan z ČR, 25.10.2012 0:17:29)
Odpovědět
Z článku:

"Co tedy máme dělat? ??

Ivo Strejček z ODS: O dalším působení České republiky v EU musí znovu rozhodnout občané."

Pane europoslanče, jako řádný, odpovědný občan ČR sděluji, že jsem pro ZRUŠENÍ Lisabonské smlouvy, protože tato smlouva změnila do té doby demokratickou EU v EU diktátorskou !!!

Jste členem ODS. Volil jste za předsedu ODS Mirka Topolánka (když kandidoval na tuto pozici) ???

PROČ strana ODS PORUŠILA svoje vlastní usnesení, že už nebude umožňovat přesouvání státních kompetencí z ČR na EU ???!!!!

PROČ politici ODS podlehli nátlaku Mirka Topolánka a hlasovali pro diktátorský, právnický PASKVIL s názvem "Lisabonská smlouva" ???!!!!

HANBA vám všem NEZODPOVĚDNÝM politikům, kteří jste pro LS zvedli ruku !!!!!!!

Politici - z různých stran, dostali jste od občanů důvěru, abyste hájili a prosazovali skutečně dobré a skutečně prospěšné postupy v politice a NE proto, abyste ČR ZBAVILI STÁTNÍ SUVERENITY !!!!!!!
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Pepa od krav, 25.10.2012 10:30:08)
Odpovědět
A já vím proč to tak je! Sou to bídrmajeří! Dneska mi alumináti smazali článek o chemtrajzech! PROTOŽE SEM JE ODHALIL!!!
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Dan, 26.10.2012 23:01:40)
Odpovědět
Darmožoutovi Strejčkovi se pod řití rozpadá mateřská strana, je otázkou příštích voleb a ten zmr.d už nebude mít žádnou funkci, skončí na pracáku.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(O penězích a podvodech v EU, 25.10.2012 16:48:25)
Odpovědět
Jak být údajně efektivnější v boji proti podvodům s rozpočtem EU, jež roku 2011 dosáhly 404 milionů eur?
Své názory vyjadřují europoslanci Jean-Pierre Audy a Marta Andreasen:

Video na http://europarltv.europa.eu/cs/player.aspx?pid=7cc69628-3533-403a-b1fa-a0d9009aa94c

Video je s českými titulky.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Karlos, 25.10.2012 16:49:18)
Odpovědět
Donald Trump nabídl Obamovi 5 milionů dolarů na charitu, pokud Obama zveřejní dokumenty, které musí zveřejnit podle Ústavy USA (záznamy o studiu na škole, cestovní doklady, atd.).

http://www.youtube.com/watch?v=MgOq9pBkY0I&feature=youtu.be&hd=1

http://www.facebook.com/photo.php?pid=26987232&l=9c7529f686&id=153080620724
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Logda, 26.10.2012 20:27:59)
Odpovědět
Takže D. Trump chce korumpovat prezidenta USA, aby o sobě řekl to, co je jeho povinností !

Poměry v USA jsou neskutečně ZHOVADILÉ !
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Info, 25.10.2012 1:30:57)
Odpovědět
Poslanecká sněmovna a EU

Tisk
Uložit
Poslat

Výbor pro evropské záležitosti ustavila Poslanecká sněmovna dne 12. května 2004. Jeho institucionálním předchůdcem byl Výbor pro evropskou integraci, který fungoval od roku 1998. Podle jednacího řádu sněmovny (§ 32) musí být evropský výbor ustaven v každém volebním období Poslanecké sněmovny.

Od roku 2010 je předsedou výboru poslanec Jan Bauer (ODS). V rámci výboru fungují ještě podvýbor pro evropské fondy, který vede poslankyně Ivana Weberová (ODS) a podvýbor pro regionální a přeshraniční spolupráci v čele s poslankyní Danou Váhalovou (ČSSD). V minulosti existoval také podvýbor pro české předsednictví Rady EU.

Kompetence výboru

Evropský výbor Poslanecké sněmovny má podle jednacího řádu poměrně rozsáhlé kompetence. Jeho usnesení totiž nejsou zařazena na program jednání plenární schůze a považují se za vyjádření Sněmovny. Jejich zohlednění při formulaci stanoviska pro jednání v orgánech ES a EU je pro vládu závazné.

Veškeré akty a dokumenty EU jsou výborem pro evropské záležitosti shromažďovány ve veřejně přístupné databázi dokumentů EU. Od vstupu ČR do EU bylo výborem pro evropské záležitosti projednáno 1.922 dokumentů (stav k 22. 7. 2010).

Mimo projednávání návrhů aktů a jiných dokumentů EU, které tvoří většinu aktivit výboru, se poslanci vyjadřují i k důležitým personálním nominacím ČR do institucí Evropské unie. Výbor pro evropské záležitosti má také kontrolní funkci před jednáním v Radě.

Po novelizaci jednacích řádů, které souvisejí s přijetím Lisabonské smlouvy, nemůže vláda bez souhlasu Poslanecké sněmovny (a také Senátu) na Evropské radě/Radě EU vyslovit souhlas s rozhodnutími, která rozšiřují působnost unie (doložka o flexibilitě) či změnit výkon pravomocí Rady z jednomyslnosti na většinové rozhodování (tzv. přechodové klauzule, passerelle).

V rámci své kompetence provádí výbor pro evropské záležitosti také tzv. předběžné konzultace návrhů zákonů, jimiž je realizována transpozice evropských směrnic. Tyto návrhy zákonů jednotlivé resorty povinně předkládají výboru pro evropské záležitosti ještě před projednáním ve vládě a následně Parlamentem.

Z https://www.euroskop.cz/8968/sekce/poslanecka-snemovna-a-eu/
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Info, 25.10.2012 1:37:06)
Odpovědět
Výbor pro evropské záležitosti

jméno poslance, strana, funkce ve výboru, funkce v podvýborech

Jan Bauer ODS předseda člen PRPS

Jaroslav Lobkowitz TOP09 místopředseda x

Soňa Marková KSČM místopředseda x

František Novosad ČSSD místopředseda člen PRPS

Jana Suchá VV místopředseda místopředseda PEF, člen PRPS

Jitka Chalánková TOP09 člen x

Hana Orgoníková ČSSD člen x

Viktro Paggio VV člen x

Anna Putnová TOP09 člen x

Josef Šenfeld KSČM člen x

Dana Váhalová ČSSD člen předseda PRPS

Ivana Weberová ODS člen předseda PEF

Jiří Zemánek ČSSD člen x


poznámka ke zkratkám:
Podvýbor pro evropské fondy (PEF),
Podvýbor pro regionální a přeshraniční spolupráci (PRPS).
U podvýborů jsou v tabulce uvedeni pouze poslanci, kteří jsou i členy Výboru pro evropské záležitosti.

zdroj: Poslanecká sněmovna.

Z https://www.euroskop.cz/8968/sekce/poslanecka-snemovna-a-eu/
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Info, 25.10.2012 1:41:57)
Odpovědět
Meziparlamentní spolupráce

Výbor pro evropské záležitosti má rovněž intenzivní meziparlamentní kontakty, které souvisí i s postavením národních parlamentů podle Lisabonské smlouvy - konkrétně "Protokol č.1 o úloze vnitrostátních parlamentů v EU" a "Protokol č.2 o používání zásad subsidiarity a proporcionality".

Delegace výboru se pravidelně účastní jednání Konference výborů pro záležitosti Společenství a evropské záležitosti parlamentů EU (COSAC), kterých se účastní i zástupci Evropského parlamentu a kandidátských zemí.
Výbor aktivně spolupracuje také s partnerskými výbory zemí Visegrádské čtyřky.

Z https://www.euroskop.cz/8968/sekce/poslanecka-snemovna-a-eu/
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(europoslanectví - "zlatý důl", 25.10.2012 1:49:34)
Odpovědět
Europoslanci získali s mandátem i důchod 94 000 korun
8. června 2009 8:20

PRAHA - Noví europoslanci dostanou po dovršení 63 let starobní důchod z evropských prostředků. Jeho výše byla schválena v roce 2005 spolu se změnou platů. Když bude europoslanec v parlamentu celé pětileté období, bude dostávat každý měsíc 3480 eur. To je podle současného přepočtu 94 tisíc korun.

A k tomu mu zůstane i český starobní důchod, do jehož výpočtu se europoslanecký plat také započítá. Průměrná penze v prvním čtvrtletí tohoto roku přitom byla 10 597 korun.
Někteří europoslanci o tom, kolik bude jejich důchod, ani neví. „Nebudete mi to věřit, ale já se o to zatím nezajímal,“ říká Jan Zahradil (ODS), kterému je 46 let.

Ani Miloslav Ransdorf, který šel do eurovoleb jako jednička KSČM, si přesnou cifru schváleného důchodu nevybavuje. „Přiznám se, že jsem se o to nezajímal,“ uvedl. Do dovršení hranice 63 let mu přitom zbývá necelých sedm let. „Vím, že tam jsou nějaké částky v případě, kdyby poslanec zemřel, pro pozůstalé,“ dodal Ransdorf.

Nový status europoslance, který začíná platit s nástupem čerstvě zvolených poslanců, totiž upravuje i důchod pro pozůstalé. Na ten mají nárok děti a vdova nebo vdovec po europoslanci.
Z evropských peněz se má vyplácet i určitá částka invalidního důchodu pro europoslance, který v průběhu mandátu utrpí nehodu. „Dobré na tom systému je, že český stát nebude platit nic,“ poznamenal Ransdorf.

Starobní důchod bývalého europoslance se stanoví podle výše platů a podle toho, jak dlouho byl daný člověk v Evropském parlamentu. Za každý rok v europarlamentu se mu započítá 3,5 % platu. Maximálně může starobní penze europoslance činit 5390 eur, tedy zhruba 145 tisíc korun.

V souvislosti s důchody se dříve diskutovalo o dosavadním systému penzijního připojištění. Na soukromé penzijní připojištění totiž přispíval poslancům europarlament vysokou částkou až 2400 eur měsíčně. Tuto možnost využili jen někteří europoslanci. Přesto byl tento institut kritizovaný.

„Vím, že byly problémy s penzijním připojištěním, které si europoslanci mohou platit.“ uvádí Zahradil. „Nově zvolení poslanci už tyto možnosti získat příspěvek mít nebudou,“ ubezpečil.

Josef Hympl
Lidové noviny

Informace z http://www.lidovky.cz/europoslanci-ziskali-s-mandatem-i-duchod-94-000-korun-fsy-/ln_domov.asp?c=A090608_082028_ln_domov_ani
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Hnuspolitici, 25.10.2012 1:53:52)
Odpovědět
Další DŮKAZ o tom, že:

POLITICI lidem KÁŽOU PÍT VODU, ale sobě DOPŘÁVAJÍ NEJDRAŽŠÍ VÍNA !!!

Politici jsou FALEŠNÍ, BEZOHLEDNÍ a CHAMTIVÍ P O K R Y T C I !!!
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Vašek da Gama, 25.10.2012 10:20:28)
Odpovědět
Jen jim to nandejte, FakJů!
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Redex, 25.10.2012 10:31:38)
Odpovědět
Vašek da Gama, taky vy jste na straně zla.
Důchod europoslanců z EU?
(Franta Flinta, 25.10.2012 11:21:13)
Odpovědět
Ano, vyplácet jim to bude sice Brusel, ale Česká republika bude muset do Bruselu přispívat stále vyšší částky. Ale z čeho to brát, když státní podniky jsou téměř rozpordány a zisky odplouvají do zahraničí, naši občané mají malé platy, důchodců přibývá, platíme příspěvky cizincům na jejich děti, kupní síla se zmenšuje, mladí lidé nemají práci a tudíž utíkají do ciziny....
Re: Důchod europoslanců z EU?
(AKCE, 25.10.2012 11:32:47)
Odpovědět
S touto zlou politikou je nutné PŘESTAT !!!
Jak je vidět, samotní politici nejsou schopni přestat dělat zlé věci.
Je na nás - na občanech, ať politiky přimějeme ke skutečně dobré a prospěšné změně !!!

Politika není místem pro osobní zvýhodňování a ke krádežím státních peněz v podobě předražených státních zakázek a podobně, ale POLITIKA JE SLUŽBA - má být POCTIVÁ PRÁCE VE PROSPĚCH VŠECH OBČANŮ státu na základě SPRAVEDLNOSTI !!!
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Akce, 25.10.2012 2:23:47)
Odpovědět
Pane europoslanče Strejčku, co účinného jste už vykonal pro ukončení členství ČR v EU ?
Kdy chcete ukončit svůj europoslanecký mandát?
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Hlasování o LS, 25.10.2012 3:31:39)
Odpovědět
Komentář byl smazán
já bych byl pro nejvyšší trest

http://iuridictum.pecina.cz/w/Vlastizrada
a že to podepsal i Klaus, coby prezident, tak na něho se vztahuje zase http://iuridictum.pecina.cz/w/Velezrada
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Pavel-Bedřich, 25.10.2012 3:45:25)
Odpovědět
Rozhovor s europoslancem Strejčkem je alarmující pro všechny občany ČR,jimž není osud jejich vlastního státu lhostejný.Skončila doba,kdy se říkalo "měli bychom ..." a nastala doba,která znamená "musíme". Musíme vystoupit z EU a to nejpozději v roce 2013, bez ohledu na vnucenou Lisabonskou smlouvu. Jestliže má současná vláda a poslanci obou komor opačný názor,je nutné,aby byli vyhnáni z politiky i za cenu další národní revoluce,poněvadž právě v této době se rozhoduje o suverénním bytí a nebytí ČR.
Barosso je anarchisticko-komunistický grázl srovnatelný s Fidelem Castrem a možná i s Pol Potem či se severokorejským diktátorem.Volá-li po zřízení "evropské armády",tak to bude armáda žoldáků,možná verbovaných z Afriky či z Asie.Všichni čeští europoslanci,kteří usilují o setrvání ČR v EU,jsou zrádci na úrovni protektorátních kolaborantů;Libor Rouček a jemu podobní jsou obdobou protektorátních novinářů,kteří zcela programově podporovali německý nacismus v čele s Adolfem Hitlerem.Jsem naprosto přesvědčen,že tito lidé musí být postaveni před nezávislý soud ČR,musí být dokladována jejich prounijní kolaborace a musí být odsouzeni;tím neříkám,že jim musí být setnuty hlavy,ale musí za svůj zrádcovský postoj po zásluhách pykat. Občané, musíte se sjednotit kolem těch politických stran, které mají v programu bezodkladné ukončení členství v EU.Za suverénní ČR bojovali a umírali lidé v obou světových válkách 20.stol. Z komunistického područí SSSR jsme se dostali do daleko horšího područí EU, v níž její vrcholní představitelé neváhají hrozit použitím násilí proti "potížistům"; totéž dělal Stalin i Brežněv. Chcete se snad ocitnout v další válce za suverénní a demokratickou ČR? Požaduji,aby byl neprodleně přijat zákon o všeobecném referendu a aby bylo vypsáno referendum o členství ČR v EU. V zákoně musí být stanoveno, že referenda se musí povinně zúčastnit všichni oprávnění voliči; ostatně v některých západoevropských státech je účast ve volbách uložena občanům zákonem. Pokud v EU ČR zůstane, stane se faktickým německo-francouzsko-bruselským protektorátem,který pak už nemusí mít vládu ani parlament, ale pouze jmenované euroúředníky s pravomocemi naprosto nekontrolovatelnými.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(NELS, 25.10.2012 17:03:46)
Odpovědět
Pavel-Bedřich, z EU se kvůli přijetí lisabosnké smlouvy stává diktátorský superstát.
Ale neházejte odpovědnost a vinu za NEZODPOVĚDNÝ kladný postoj k diktátorským manýrům pouze na politiky z ČSSD.
Přečtěte si pečlivě jména všech poslanců, kteří hlasovali pro LS. Ke schválení bylo potřeba 120 hlasů - ústavní většina.
Ze strany ODS bylo kladných 33.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Pavel-Bedřich, 26.10.2012 17:30:17)
Odpovědět
Těch třiatřicet odeesáku je pěkná kolaborantská svoloč.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(NELS, 26.10.2012 20:30:58)
Odpovědět
Dovolím si určité poopravení vašeho výroku:

Ti poslanci a senátoři, kteří hlasovali pro LS, jsou příšerná kolaborantská svoloč !
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Bluegrass Picker, 25.10.2012 3:58:52)
Odpovědět
Jářku a proč vystoupit? Stačí být přidružený člen nebo člen mající zájem jen o obchodní spolupráci, tzv. volnější členství, to bylo i snad nabízeno Turecku.
Drahá EU, my si necháme své pomazánkové máslo, syrečky, utopence, brynzu, rum s metylem a ty si naše EU někam strč ty svý nepřekonatelný rady a doporučení a nařízení.
Vatikán vyzýva k celosvetovej centrálnej banke
(Romann, 25.10.2012 7:48:41)
Odpovědět
Údajne v dôsledku rastúceho strachu medzi obyčajnými ľuďmi v dôsledku fungovania globálnej finančnej elity a jej manipulačných praktík na peňažných trhoch sa Vatikán rozhodol urobiť krok, ktorý nielenže ničomu nepomôže, ale ešte na viac situáciu zhorší, pretože je presne tým povestným priliatím oleja do ohňa. Vatikán navrhol vytvoriť akýsi nadnárodný obskúrny orgán, ktorý by mal na starosti riadenie novo zavedenej globálnej banky. Čo to znamená v praxi? Prečítajte si na: www.voltaire.netkosice.sk
Re: Vatikán vyzýva k celosvetovej centrálnej banke
(NobR, 25.10.2012 10:28:26)
Odpovědět
Katolická církev neslouží Bohu, nekoná dobro pro lidi, ale slouží ďáblovi, škodí lidem.
Re: Vatikán vyzýva k celosvetovej centrálnej banke
(černoprdelníček, 25.10.2012 10:50:12)
Odpovědět
Na hranici s tebou, ďáblův sluho!
Re: Vatikán vyzýva k celosvetovej centrálnej banke
(NobR, 25.10.2012 10:53:10)
Odpovědět
černoprdelníček, co přejete jiným, přejete a přivoláváte sobě.
Přestaňte sloužit ďáblovi. Začněte už konečně sloužit Bohu.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(jura, 25.10.2012 10:31:51)
Odpovědět
Je to od EU opět podraz na lidi,jde jim jenom o to,aby mohli rozhodovat o našich bankách a o peníze,které tam mají lidé uložené.Jak je možné,že stát dává obrovské peníze do soukromých bank,proč je nenechá zkrachovat,jako jiné podniky?Když to půjde takhle dál,bankéři vysají stát a potom vše přejde na ně.To bude potom fičák,zůstaneme jako žebráci.Čert vem EU a hlavně tu sv..i Barosa.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Vokz, 25.10.2012 10:37:20)
Odpovědět
Juro, nevynechávejte z příslušné odpovědnosti za takové tendence politiky z České republiky.
Zdejší ministři, poslanci a senátoři dobrovolně, vědomě a zcela NEZODPOVĚDNĚ strkají za ČR hlavu do oprátky !
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(AKCE, 25.10.2012 12:04:13)
Odpovědět
S touto zlou politikou je nutné PŘESTAT !!!
Jak je vidět, samotní politici nejsou schopni přestat dělat zlé věci.
JE TO NA NÁS - NA OBČANECH, ať politiky přimějeme ke skutečně dobré a prospěšné změně !!!

Politika není místem pro osobní zvýhodňování a ke krádežím státních peněz v podobě předražených státních zakázek a podobně, ale POLITIKA JE SLUŽBA - má být POCTIVÁ PRÁCE VE PROSPĚCH VŠECH OBČANŮ státu na základě SPRAVEDLNOSTI !!!
http://okamura-prezidentem.cz/kde-muzete-podepsat/
Re: Tomio
(Vážné otázky, 25.10.2012 14:42:34)
Odpovědět
cc, je Tomio Okamura pro velké omezení současné nehorázné imunity poslanců a senátorů v ČR?
Jaký je názor Tomia Okamury na pochody propagující sexuální abnormality a zvrhlosti LGBT?
Jaký názor má T.Okamura na na existenci cizí vojenské základny ve státě?
Co T. Okamura říká na vyděračský eurofond ESM?
kromě toho, že je to zcela zřejmé pro ty, co čtou názory T.O., máte jistě možnost zeptat se pana Okamury sám, napište mu, nebo se s ním setkejte

druhá možnost je, mu třeba nadávat, nebo tak něco (jako je třeba v diskuzi v novinkách, a někdy i tady) :)
Re:
(Vážné otázky, 26.10.2012 16:12:42)
Odpovědět
Vaše z větší části ironická odpověď působí odrazujícím dojmem.
Český Honza v jarmulce.
(Rendec, 25.10.2012 18:02:32)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=SQX3zo0u-yw
Re: Český Honza v jarmulce.
(Nes, 26.10.2012 15:35:06)
Odpovědět
Kandidáta Jana Fischera - do poslední chvíle komunista a potom hned vyznavač židovského náboženství - NEVOLIT !
Re: Český Honza v jarmulce.
(modřín, 26.10.2012 18:20:55)
Odpovědět
Ano, bolševik konvertoval na židobolševika - zajímavý vývoj.
Re: Český Honza v jarmulce.
(Nes, 26.10.2012 20:35:39)
Odpovědět
Jan Fischer je nemorální týpkem "KAM VÍTR, TAM PLÁŠŤ" !
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(václav, 25.10.2012 18:07:13)
Odpovědět
Doporučuji panu novému místopředsedovi ODS, aby se zasadil o hlasování v parlamentu o vystoupení ČR republiky z EU. Pokud se poslanci ODS domluví o společném hlasování s poslanci KSČM, určitě to parlamentem projde. Potom by bylo na místě, aby se k vystoupení ČR z EU konalo celostátní referendum.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(banik 49, 25.10.2012 18:10:52)
Odpovědět
Souhlas ,ale u Nás hrozí ještě větší nebezpečí ,že se dostává k moci levice a hlavně socani a Ti nás zavlečou svoji vlez někam EU ještě do většího marastu a chtěji hlavně Euro že pane Zaorálek komoušové míru zdar lidé se zaprodají jen za sliby že bude vše zadarmo vize socialistů děkuji nechci.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Milos Stavros, 25.10.2012 18:52:42)
Odpovědět
Ano, naprostý souhlas - pryč z EU!!!! Chci další referendum - před lety jsem udělal zásadní chybu a chci ji napravit.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Libuše, 31.10.2012 13:02:58)
Odpovědět
pozdě bycha honit, už Vám nedají šanci :-(((
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Peter L., 25.10.2012 20:34:16)
Odpovědět
Keď v rozhlase počujem o maoistickom netvorovi Barrosovi či jeho poskokoch, hlavne židoch Šefčovičovi, Fulem a Andorovi /v televízii automaticky prepínam pri pohľade na ich ksichty na iný kanál/ alebo o nich čítam v novinách, nemôžem sa ubrániť myšlienke, že na výrokoch a článkoch Juliusa Streichera bolo hodne pravdy.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Milada, 25.10.2012 22:09:47)
Odpovědět
Inteligenti nejen z ČR ještě nepochopili, že žádný stát NESMÍ vystoupit z EU a nikomu to EU nedovolí.Překazilo by to židům BILDERBERG plány na světovou vládu. Pitomci ještě nepochopili,že se nechali nalákat na peníze a vlezli do židovské nastražené pasti.Mazaný Žid vždycky věděl jak okrást blbé gojimy.Teď chce žid bankovní unii,vnutí nám EURO,potom bude nařizovat POLITICKOU UNII a tím skončí STÁTNÍ SVRCHOVANOST ČR. Následovat bude bída,nezaměstnanost a PROTEKTORÁT.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Rudla, 26.10.2012 10:31:39)
Odpovědět
Miládko,blbost na druhou.Až budou rozumnější politici,tak ti poučí svéhlavé novináře v negativní kritice EU a teprve potom přijdete na řadu vy a možná pochopíte...,že ta EU není tak "blbý"nápad a docela slušně se v tomto kolektivu států dá žít.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(pavjan, 26.10.2012 13:24:39)
Odpovědět
Rudlo, Rudlo...
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Pavel-Bedřich, 26.10.2012 17:26:44)
Odpovědět
Rudlo,Rudlo,kdyby blbci měli vlastní spolek,tak vy byste byl prvním praporečníkem a možná i předsedou. Ono se "dalo slušně žít i ve Velkoněmecké říši", pokud jednotlivec správně hajloval a překypoval nadšením pro sjednocenou Evropu pod německým protektorátem.Kdyby si německá kancléřka Merkelová oblékla uniformu SS,iluze by byla dokonalá, jen by si musela přilepit pod frňák ten hitlerovský knírek, dát se obarvit na brunetu a učesat vůdcovskou patku. Je však pravda, že je poněkud tlustá, ale vůdcovské komplexy už má dostatečné.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Termab, 26.10.2012 16:09:19)
Odpovědět
Vypadá to, že záměrně vynecháváte nezodpovědnou a zlou činnost různých zdejších (nejen) vládních politiků...

Vládní politici v ČR, kteří jsou nezodpovědní, chamtiví a vypočítaví sobci, mají hlavní odpovědnost za svou zlou politiku a její následky !
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Jirka, 25.10.2012 23:19:17)
Odpovědět
Rouček je sockomhovado. Čím dřív ze Svazu Evropských Socialistických Rpublik vystoupíme, tím lépe!
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Orges, 26.10.2012 15:40:26)
Odpovědět
Byl by zázrak, kdyby vládní politici z ODS opravdu chtěli a uskutečnili REFERENDUM, ve kterém by se občané vyjádřili k ukončení členství ČR v EU.
Kolik procent občanů ČR by podle vás bylo pro, aby členství ČR v EU skončilo?
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Pavel-Bedřich, 26.10.2012 17:15:46)
Odpovědět
Rouček je něco horšího,než bylo napsáno.Rouček je eurobruselský kolaborant podobný protektorátním novinářským aktivistům Vajtauerovi,Krychtálkovi a dalším.Největší protektorátní grázl,Emanuel Moravce, prý v průběhu pražského povstání spáchal sebevraždu, mám však nepotvrzenou zprávu,že jej zastřelili esesmani v nějakém obrněném transportéru,když se údajně pokoušeli uniknout z Prahy do americké okupační zóny v západních Čechách. Rád bych se dožil toho,aby Roučka a všechny eurobruselské kolaboranty soudil český národní soudní tribunál tak, jako byli souzeni a odsouzeni protektorátní kolaboranti.Měl jsem po roce 1989 možnost pročíst mnoho protektorátních novin a mám ve svém privátním archivu projevy tehdejšího státního presidenta Háchy. Stačí zaměnit několik jmen a časových souvislostí a podobnost je naprosto shodná. Takže kolaborující "europoslanci", na vašem místě bych strachy nespal, poněvadž se blíží doba, kdy vám bude vaše eurokolaborace sečtena a po zásluhách odměněna. Doufám, že se dostane i na "Euro-Špidlu" a estébáka Štefana Fülleho.
populismus, ale i tak je to lépe než nic
(wfrtg, 27.10.2012 15:14:33)
Odpovědět
že takové projevy nešly dřív, než ODS prohrála volby
Re: populismus, ale i tak je to lépe než nic
(Lars, 30.10.2012 11:02:01)
Odpovědět
Právě od Strejčka to slyším už několik let.
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(kamisu, 30.10.2012 1:01:42)
Odpovědět
Islandská pokojná revoluce - vzor pro všechny svobodné lidi světa
Re: Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS
(Princ Drsoň, 4.11.2012 0:45:09)
Odpovědět
Jen vystupte, aspon my ostatni usetrime.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Průzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď
Doporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Pat Buchanan

Ron Paul

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Československo 2008 tour